• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Lillestrøm - Brann, 25.10.09

Started by mbersve, October 18, 2009, 21:52:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mbersve


Markmus

Ender garantert ikke med seier i alle fall.
Ka du ve?

thesevs

Dette er en kamp hvor LSK vil kjempe hardt for tre viktige poeng, mens Brann møter opp uten mulighet for annet enn 4.plass (sikkert statistisk mulighet for medalje, men vi som har levd en stund vet bedre)

Forventer at Rudy settes ut av laget og at vi får Fakiri klar.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krakra

Rudy settes ut av laget? Han var jo blant våre beste spillere i dag og vi har ingen andre alternativer. Skal bli godt å få Solli tilbake.

Nixon

Lillestrøm sin 4-4-2 vil nok passe oss bedre enn VIF sin 4-3-3. Vi slipper et lag som ligger veldig lavt som i dag der vi må styre kampen. Og Nilsen kan være så kynisk som han bare vil. Så sånn sett burde vi ha en bra sjanse til få et bra resultat. Men troen på at det skal skje er veldig liten.
Rød makt på Hansa

Ferguson

Legg ned hele laget så vi slipper å se de drite seg ut mot LSK!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

skuteviken

De som var på stadion var veldig skuffet over Rudy i dag....virker som de som har vært hjemme å sett på TV mener det motsatte.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

Har samme følelsen etter å ha snakket med broderen som så den på TV ja. Han mente at TJ var mye dårligere og at dommeren var god.. Idiot... :P
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Synes Rudy rotet litt for mye og hadde noen farlige balltap i dag, men han bør spille neste. Vi trenger han i krigen der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Gleder meg som en unge til denne kampen. Får liksom litt flashback fra LSK away i 2007.

Satser en hundrings på at vi blir 200 bortesupportere i ellevill jubel ved innmarsj og ca det samme antallet passe sur i trynet litt ut i kampen.

Kan allerede advare sjefen om at jeg blir lite sammarbeidsvillig den uken også.

Chrisstah

Quote from: vebo on October 18, 2009, 22:43:27 PM
Har samme følelsen etter å ha snakket med broderen som så den på TV ja. Han mente at TJ var mye dårligere og at dommeren var god.. Idiot... :P


Så kampen på tv og sitter med samme oppfatning som broderen din.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

For oss som ikke skal bortover er det gode nyheter at kampen blir vist på NRK.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on October 20, 2009, 20:32:43 PM
For oss som ikke skal bortover er det gode nyheter at kampen blir vist på NRK.


At den blir vist på ein almennkringkaster eller at det er NRK som viser den? Løken og Scheie har jo vore katastrofale i år, takke meg til ein omtrent hvilkensomhelst annen duo...
Gå av.

krakra

LSK Brann med Scheie og Løken som kommentatorer ja.. Jeg ser for meg at BarneTV hadde vært vell så underholdende.

Nixon

Quote from: Spelaren on October 20, 2009, 21:25:57 PMAt den blir vist på ein almennkringkaster eller at det er NRK som viser den?


At den blir gjort tilgjengelig. Hvilken kanal er for meg likegyldig, har aldri irritert meg over hvem som kommenterer kamper. Men har registrert at Scheie har blitt den nye Hanstveit...;)
Rød makt på Hansa

Markmus

Ka du ve?

JørnAE


Nixon

Rød makt på Hansa

stig

Nettsideansvarlig

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article153581.ece

Både Holmvik og Hassan er ute mot LSK, samtidig som Cato ikke er tilbake ennå. Aner jeg Sævarsson på venstre og Onstad på høyre?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

psv-hasund

Vi kan vel håpe på Solli og Gustav på høyre kanten. Bør være en god kombinasjon offensivt.

Fez

Quote from: psv-hasund on October 22, 2009, 05:33:33 AM
Vi kan vel håpe på Solli og Gustav på høyre kanten. Bør være en god kombinasjon offensivt.

Men en katastrofal kombinasjon defensivt...

Xminator

En annen mulighet er å flytte Bakke ned igjen i midtbanen og G. opp på topp. Vi kan også få se varianten med Einarsson inn på midten og G på benken. Solli og Sævarsson bør vøre bankers på hver sin back slik situasjonen er blitt.

psv-hasund

Quote from: Fez on October 22, 2009, 11:39:03 AM
Quote from: psv-hasund on October 22, 2009, 05:33:33 AM
Vi kan vel håpe på Solli og Gustav på høyre kanten. Bør være en god kombinasjon offensivt.

Men en katastrofal kombinasjon defensivt...


vi må vinne for å ha mulighet for Europa så den sjansen bør vi ta.

Nixon

Quote from: Xminator on October 22, 2009, 17:06:27 PM
En annen mulighet er å flytte Bakke ned igjen i midtbanen og G. opp på topp.


Det kan virke som at Huseklepp og Guastavino kan få mulighet til å starte på topp sammen på søndag. De har i alle fall terpet avslutninger sammen og har sett på kampvideoer sammen for å få et bedre samarbeid. Noe som høres veldig lovende ut. Kampen de spilte sammen mot Strømsgodset hadde vel det beste angrepsspillet vi har sett i år.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article153675.ece
Rød makt på Hansa

Markmus

Huseklepp og Guastavino mot Kippe og Riseth. Holder Brann spillet langs bakken og gir blanke f* i luften, så skal vi nok klare å få en av midtstopperne utvist :)

Begynner vi med høye baller har vi allerede tapt.
Ka du ve?


vebo

Godt poeng, han spiller vitterlig for SIF.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Pål Steffen Andresen som er inne da? Det var en tid jeg kunne LSKs sannsynligste lagoppstilling utenat. De har mildt sagt tapt seg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


TheRock

Quote from: Markmus on October 22, 2009, 19:12:26 PM
Huseklepp og Guastavino mot Kippe og Riseth. Holder Brann spillet langs bakken og gir blanke f* i luften, så skal vi nok klare å få en av midtstopperne utvist :)

På den andre siden, om vi holder ballen jevnt 1-1.5 meter over bakken øker vi sjansen for at Sundgot blir utvist. Viljehands er vel gult kort?

krøvel vellevold

Ettersom Glimt mest sannsynlig er klare for nedrykk før de møter Odd i siste, så tyder vel mye på at vi faktisk må vinne begge de to siste for å ta den 4.plassen. Det skjer neppe.
Legg ned hele klubben!

osoerli

Prøver meg med dette laget:

                      Udjus
Sævarsson-Onstad-Sigurdsson-VMoen
Solli    -    Bakke  -  Jaiteh    -    Austin
                     Guastavino
                     Huseklepp
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Læreren

Blir utfordringer i bakre rekker når vi har så mange skader, men jeg tror forsvarersfireren vil bestå av Onstad, Sigurdsson, Bjarnason, Sævarsson. Evt. prøver en Sigurdsson på høyrebacken. Var riktignok ikke noe suksess forrige gang på backen, men jeg tror faktisk han er et reelt alternativ slik situasjonen er nå. Men mest sannsynlig ender vi opp med Onstad på høyrebacken.

I fremre rekker håper jeg Nilsen trekker ned Bakke på midten, og setter inn Guastavino på topp i tospann med Huseklepp.

Udjus
Onstad, Sigurdsson, Bjarnason, Sævarsson
Solli, Bakke, Jaiteh, PVM
Huseklepp, Guastavino

Markmus

@ osoerli: Slutt med Austin-misbruket already.
Ka du ve?

JørnAE

Hvor er møtestedet før kampen ettersom Martins visstnok kun skal brukes til kanarifans ?

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article4662437.ece

Onstad på venstreback og Sævar på høyre. En helt håpløs disposisjon i mine øyne. Sævarsson har spilt mange kamper på venstrebacken i år, og Onstad har tidligere spilt mye på høyreback. Men neida, nå bytter vi! Venstresiden vår vil bli veldig sterk defensivt, men kommer overhodet ikke til å bli farlig offensivt rent bortsett fra baller i bakrommet fra Petter. Jaja. Håper Steinar beviser meg feil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JørnAE

Quote from: BBB-Tony on October 23, 2009, 13:54:33 PM
Quote from: JørnAE on October 23, 2009, 12:40:35 PM
Hvor er møtestedet før kampen ettersom Martins visstnok kun skal brukes til kanarifans ?


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=376

takk takk.. sorry jeg ikke fant det (rødmer)
Samlingssted i Lillestrøm
21. oktober 2009

Vårt samlingssted blir Lillestrøm kulturpub i Kirkegaten 4. vis a vis togstasjonen. Der er vi hjertelig velkommen og får vi vippris på øl(55 kr for halvliter).De åpner døren kl 11 for oss.



Litt orientering, og du har svaret :)

Nixon

Rød makt på Hansa

Markmus

Herregud Steinar. Mot Lillestrøm ville to kjappe pingler i Huse og Guastavino passet jævlig bra. Enten løper de enkelt forbi forsvaret eller så blir de stoppet ulovlig og får frispark i god posisjon (og LSK-kort). Neida, det er jo bedre å bruke statiske Bakke for å gi deng tilbake til Kippe & Co.
Ka du ve?

Ferguson

Quote from: Markmus on October 24, 2009, 11:40:10 AM
Herregud Steinar. Mot Lillestrøm ville to kjappe pingler i Huse og Guastavino passet jævlig bra. Enten løper de enkelt forbi forsvaret eller så blir de stoppet ulovlig og får frispark i god posisjon (og LSK-kort). Neida, det er jo bedre å bruke statiske Bakke for å gi deng tilbake til Kippe & Co.


Hvis du husker hjemmekampen så var Husklepp nok til å skaffe kort på LSK spillerne!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Tomas

Har ikke venstresiden vært ufattelig dårlig når Sævarsson har spilt venstreback? Flere av kampene jeg har sett så har han jo slitt fælt med posisjonering blant annet, og han har jo heller ikke bidratt så veldig mye fremover i positiv forstand fra den rollen. Siden han har mangelfull teknikk kommer han bedre til sin rett fra høyre mener jeg, selv om han på generell basis kun er en OK spiller.

Jeg krever hvertfall mer guts og innsats fra samtlige enn hva tilfellet var i VIF-kampen...

Markmus

Quote from: Ferguson on October 24, 2009, 14:52:54 PM
Quote from: Markmus on October 24, 2009, 11:40:10 AM
Herregud Steinar. Mot Lillestrøm ville to kjappe pingler i Huse og Guastavino passet jævlig bra. Enten løper de enkelt forbi forsvaret eller så blir de stoppet ulovlig og får frispark i god posisjon (og LSK-kort). Neida, det er jo bedre å bruke statiske Bakke for å gi deng tilbake til Kippe & Co.


Hvis du husker hjemmekampen så var Husklepp nok til å skaffe kort på LSK spillerne!


Dermed dobbelt så bra med to :)
Ka du ve?

skuteviken

Quote from: Tomas on October 24, 2009, 15:33:15 PM
Jeg krever hvertfall mer guts og innsats fra samtlige enn hva tilfellet var i VIF-kampen...


Vet at spillerne er proffesjonelle og alt det der, men er det kanskje slik at de er nervøse og? Var veldig mye press på spillerne den kampen (noe de seff skal tåle), ellers så er mentalitet alltid viktig.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

tskb

Er det mulig å kjøpe billett til kampen i Lillestrøm? Altså i Bataljonsfeltet? Har ikke hatt mulighet til å bestille desverre.

stig

Hør med Frode på Puben. Hvis ikke selges det i døren
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Jeg er så heldig at jeg er stuck på Flesland for å vente på fly når kampen i morgen spilles.
Er det noen som vet om kampen vises der ute, på Hansatorget eller et annet sted?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Den går jo på NrK2, så har de tv der burde de kunne vise den.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Ka du ve?

Go Up