• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Vålerengen kl. 20.00, 18.10.

Started by Læreren, October 04, 2009, 19:01:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Læreren

October 04, 2009, 19:01:02 PM Last Edit: October 05, 2009, 12:35:03 PM by Læreren
Med borteseier på Alfheim kan vi se frem mot fullt hus og hovedkamp neste søndag! Med flomlys, god stemning på tribunen og forhåpentligvis yr i luften, kan det bli en bra kveld!

Veldig synd at både Jaiteh og Solli må stå over. Det byr på utfordringer. Solli har vært en viktig mann de siste kampene og Jaiteh har vært en av våre bedre i lengre tid.

vebo

Tiocfaidh ár lá

Læreren

Quote from: vebo on October 04, 2009, 19:03:36 PM
Neinei. Den går 18.10..


Ikke helt med i svingene her! Du har selvsagt rett ;)

bt_mann

Vi setter fyr på vålerenga kirke, så hopper vi opp og ned
Vi setter fyr på vålerenga kirke, og alle kan bli med.
Klanen står i stampe, når kirken brenner ned
og vi står der å ser på og koser oss og ler

Gulløl

October 05, 2009, 20:07:38 PM #4 Last Edit: October 05, 2009, 20:16:33 PM by Gulløl
bt_mann er du Greven ?  ;)

Det er vel ikke uten grunn at Grevens favoritt fotball-lag er BRANN   ;D

Og så en skikkelig elendig Brann/Greven vits siden det er sent på kvelden, trolig laget av en VIF supporter:

- Vet du hvorfor Greven ble sparket ut av Brann?
- Fordi han brente straffene og tente på en av supporterne,
slik at han ble en skikkelig rundbrenner.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Mekket denne for noen år siden. Ingen grunn til å rose mitt artistiske talent og dere kan dessverre ikke få kursing ;)

Ka du ve?

Gulløl

October 05, 2009, 20:18:34 PM #6 Last Edit: October 05, 2009, 20:33:53 PM by Gulløl
Markmus, du kan nå prøve å lime inn den tegninger på VIF-forumet og se om du får "full fyr" der inne, kan ikke tenke meg de har sans for humor   ;D
http://forum.klanen.no/showthread.php?t=22343

Ellers kan en lure på hvilke elendige tilhengere VIF har. I kveld når de slo Viking  trakk de bare 6250 tilskuere. Skikkelig flaut  ::). Det er omtrent nøyaktig 11000 mindre tilskuere en det blir når de kommer til Stadion 18 oktober. Ingen tvil om at vi Brann supportere overgår VIF-supporterene med klar margin på de fleste områder :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Ka du ve?

skuteviken

Kordan står det til med hatet gutter? Nå møter vi en motstander som bør være lett å motivere seg til, klansskaller står og håner oss på Stadion viss vi ikke tar til motmæle. Klarer vi å skape en veldig uvelkommen stemning for vifpakk og klansskaller?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

Selvfølgelig skal vi klare det. Men det drukner jo selvsagt i i skyggen av dansen..
Tiocfaidh ár lá

Charmless Man

Har et bannerforslag til denne kampen, hvem kan jeg sende det?
Ladish on the Foot

vebo

Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Jeg mener VIF og RBK bør få samme behandling som Odd: Piping hver gang de har ballen. Det fyrer opp stemningen også når vi har ballen selv. Mot Odd var det jo vill jubel hver gang Brann overtok ballen. I andre kamper er det mer dempet jubel når vi overtar. Pipingen gjør at folk ikke sovner hen hvis kampen er hendelsesfattig. Dermed får vi også bedre synging.
Legg ned hele klubben!

vebo

Er vel to lag som skal pipes ut fra stadda uansett..
Tiocfaidh ár lá

Northside

Helt enig med Krøvel! La oss kjøre på mot VIF og RBK i samme slengen, skapte uten tvil liv på tribunen(e).

Kanskje noen burde skrive en liten Blogg om det her på Bataljonen/BA (Krøvel....?)

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Gå av.

Markmus

Hvorfor er det et større problem å komme seg inn på Stadion tidligere i år enn i fjor? Var jo fullstappet der 10 minutter før kampstart.
Ka du ve?

Markmus

Stadion var en gang en heksegryte, men nå har det bare glimtet til i få kamper, så utpsykingen av andre lag må gjerne fortsette :)
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Northside on October 06, 2009, 17:30:21 PM
Helt enig med Krøvel! La oss kjøre på mot VIF og RBK i samme slengen, skapte uten tvil liv på tribunen(e).

Kanskje noen burde skrive en liten Blogg om det her på Bataljonen/BA (Krøvel....?)


Jeg tror fort at det lett kan bli en liten trend mot slike lag. Vi har hatt litt piping før, men ikke på den måten som mot Odd, hvor vi holdt trøkket oppe nesten hele kampen.

Vi må bare være med på å sette pipestandarden med en gang en VIF-spiller er borti ballen, så følger nok store deler av Hansa med i alle fall, og forhåpentligvis noen hoder på BT.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

crm

Flott piping mot Glimt i 94, da Brann ledet 4-0.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger



thesevs

Quote from: Yes!wehavenobananas on October 07, 2009, 12:06:42 PM
Jeg kan ikke pipe.. Å "bue" er ikke like fett. Hva gjør jeg?


Jeg øver litt hver dag. Stikker to fingre i munnen og blåser for harde livet. Du kan evt investere i en mikrofon med en tilhørende høytaler du kan plystre i mens du står på Stadion. Fås kjøpt i leketøysbutikker. Vi i Fanaticos har investert en del penger på dette. I likhet med andre ultras ønsker vi å bli hørt.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nightfox

Hahaha, kødder du? Mikrofon med høyttaler?

Markmus

Ka du ve?

vebo

Jeg kan ha plystrekurs! Jeg er så god til å plystre at jeg får vondt i ørene selv. Tantene et par rader forran meg på Hansa hater meg fordi de får tinitus av å høre meg plystre. Jeg er faen meg litt av en supersupporter.
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Jeg får det pokker ikke til. Uansett hvordan jeg putter fingrene i kjeften eller hvor hardt jeg blåser kommer høres det bare ut som et punktert dekk.
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: Markmus on October 07, 2009, 14:41:01 PM
Jeg får det pokker ikke til. Uansett hvordan jeg putter fingrene i kjeften eller hvor hardt jeg blåser kommer høres det bare ut som et punktert dekk.


Haha.

To fingre frå kvar hand, rett under tungespissen frå kvar si side. Pekefingrene i munnviken for å stenge av luftstrøm, langfingrene rett under tungespissen slik at dei nesten berører kvarandre.

Blås som berre fy, justér fingerposisjonene for å finne rette episke tinnitusframkallende posisjon.

For øvrig, google.
Gå av.

skuteviken

Quote from: Spelaren on October 07, 2009, 15:01:39 PM
Blås som berre fy, justér fingerposisjonene for å finne rette episke tinnitusframkallende posisjon.


Tinnitus fikk jeg iallefall en dag etter Odd-kampen, litt utavdegsjælvopplevelse.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde


skuteviken

I tillegg blir en gjerne litt kvalm og når det er midligertidig, men for min del så merker jeg ikke dette før etter en konsert/kamp osv.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

Jeg prøvde. Nå har jeg hendene full av sikkel.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on October 07, 2009, 16:44:52 PM
Jeg prøvde. Nå har jeg hendene full av sikkel.


Du må svelge før du stapper de inn.
Gå av.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Gå av.

kabelmann

Quote from: Northside on October 07, 2009, 15:49:58 PMKroppen lager lyd, men de fleste merker den sjelden, og tenker heller ikke noe over den. Men for noen blir den etter hvert en plage.


I mindre intellektuelle ordelag minner dette veldig om noe også kjent som en "smyger" ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


vebo

October 07, 2009, 20:26:31 PM #39 Last Edit: October 07, 2009, 20:28:08 PM by vebo
Quote from: Northside on October 07, 2009, 15:49:58 PM
Positive med å ikke kunne klare å oppnå denne pipingen med begge bakteriehendene stappet ned i halsen, er at man kan vise fing. Å vise langefingeren er en utmerket måte å vise sin frustrasjon på, og ved hjelp av "buuuuing" så oppnår man en flott form for hat. 


Jeg kan selvfølgelig lære dere å plystre minst like høyt uten å putte svineinfluensa i kjeften. Bruke fingrene til å plystre ble jeg ferdig med i 5-6 års alderen.

Kanskje Bataljonen kan betale meg? Og kanskje jeg får ekstra støtte fra Helsedirektoratet for kursing i smittefri plystring!
Tiocfaidh ár lá


BBB-mod

Ok, gutter. Nok plystring og mer om kampen mot VIF!

Brannfrelst

Har vi noen oppdatering på hvor mange billetter som er solgt? Krøvel?
2.10.07-Gullet kom hem!

bt_mann

Melodi: ol floka

Vi setter fyr på vålerenga kirke, så hopper vi opp og ned
Vi setter fyr på vålerenga kirke, og alle kan bli med.
Klanen står i stampe, når kirken brenner ned
og vi står der å ser på og koser oss og ler

skuteviken

Blir kvalm av tanken på klansskaller med null respekt for byen skal hive seg ned på en pub og kose seg før kampen.... Får bare håpe vi gruser de!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Charmless Man

bt_mann bør slutte å legge inn den håpløse sangen sin.
Ladish on the Foot

smaalanda

Enig. Lillestrøm skal og bør få ha sangene sine i fred.
KMO!!!

bt_mann


Spelaren

Quote from: Charmless Man on October 10, 2009, 09:48:42 AM
bt_mann bør slutte å legge inn den håpløse sangen sin.


Quote from: bt_mann on October 10, 2009, 13:35:09 PM
Då bør den kanskje fjernast i fra bataljonen.no?


Haha, bt_mann har fullstendig rett...  ;D
Men har me nokongong brukt den?
Gå av.

Charmless Man

Hvorfor legger bataljonen inn en håpløs sang som aldri har blitt brukt, og aldri kommer til å bli brukt?

Ikke at det har all verden å si hvilke sanger som er lagt inn.
Ladish on the Foot

Go Up