• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Testimonialkamp Viking - Brann (T. Pereira), lørdag 21.nov kl. 16

Started by Nixon, September 07, 2009, 17:08:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bergenser1

Quote from: krakra on November 19, 2009, 13:28:26 PM
Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 13:24:01 PM

Er ikke dette å være lojal, så er det ingenting som er det. For ett signal å sende ut til andre spillere, at du kan drite i å være lojal. Du blir ikke belønnet for det. Det skal godt gjøres å klare å bruke 13 sesonger mot en spiller.
I dag ser man ikke for mange spillere som er 13 sesonger i en klubb. Det er min mening at man ødelegger lysten til spillere å være lojal på denne måten.



Dette er tatt helt ut av proporsjoner når man sammenligner dette med elskerinner.  Sammenligningen lenger ned understreker bare at spilleren er lojal som aksepterer benkesliting. Sammenlignet med andre spillere, så er den millionen ett piss i havet. Jeg synes det er en hjelpeløs vinkling fra din side. Vi får bare bli enige om å være uenige.

Derabilo

Strengt tatt skylder vel Brann Guntveit ingenting, som har gitt han god lønn og gode dager, der en klubb som LSK hadde gjort sitt ytterste for å fått sparket gutten. Guntveit er lokal, likandes, "hedersmann" og god i bordtennis. Som skadefri fotballspiller var han også på sitt beste fantastisk god, og hadde en fantastisk innstilling. Men Brann skylder ikke en spiller som har lagt mer på sykestuen enn han har vært på fotballbanen noenting. Det at en spiller er lokal og god, må ikke overskygge andre aspekter.

Skulle Guntveit fått noe testimonialkamp, burde Hanstveit fått det allerede, og Bjarnason burde fått det. Men mener du at Bjarnason burde fått det? Bjarnason er nemlig Branns nest mest spillende utlending noensinne (trolig mest spillende neste år), og har bare 18 kamper mindre for Brann enn Guntveit (på 5 mindre år!!)
Bergen ut av Norge -

krakra

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 19:59:43 PM
Quote from: krakra on November 19, 2009, 13:28:26 PM
Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 13:24:01 PM

Er ikke dette å være lojal, så er det ingenting som er det. For ett signal å sende ut til andre spillere, at du kan drite i å være lojal. Du blir ikke belønnet for det. Det skal godt gjøres å klare å bruke 13 sesonger mot en spiller.
I dag ser man ikke for mange spillere som er 13 sesonger i en klubb. Det er min mening at man ødelegger lysten til spillere å være lojal på denne måten.



Dette er tatt helt ut av proporsjoner når man sammenligner dette med elskerinner.  Sammenligningen lenger ned understreker bare at spilleren er lojal som aksepterer benkesliting. Sammenlignet med andre spillere, så er den millionen ett piss i havet. Jeg synes det er en hjelpeløs vinkling fra din side. Vi får bare bli enige om å være uenige.

maddog

Det jeg synes er litt dumt og som tar vekk litt av testimonial-preget er at både brann og viking stiller med a-stallen. egil østenstad sa også at publikum ville synes det ville være kjekkere med to toppede lag enn å se en showkamp hvor gamle avdankede spillere loffet rundt på banen. jeg må si meg sterkt uenig. mye av sjarmen med en testimonialkamp er jo at spilleren som skal hylles skal få spille med/mot spillere han har spilt med også tidligere i karieren. et godt eksempel er jo dennis bergkamp sin testimonial for drøyt tre år siden der man kunne se navn som david seaman og marco van basten i oppstillingene.

Dersom guntveit skulle få sin testimonial ville det jo vært gøy å få gjesteopptredener fra geddi,  per ove ludvigsen, vidar bahus og lars bakkerud ;)
www.bgg08.com

Gu kor herlig

osoerli

Spørst om dei gamle heltar held 2x45.  men einig i at siste kvarteret iallefall burde ein kunna senda innpå dei gamle.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

Quote from: Derabilo on November 19, 2009, 22:02:40 PM
Strengt tatt skylder vel Brann Guntveit ingenting, som har gitt han god lønn og gode dager, der en klubb som LSK hadde gjort sitt ytterste for å fått sparket gutten. Guntveit er lokal, likandes, "hedersmann" og god i bordtennis. Som skadefri fotballspiller var han også på sitt beste fantastisk god, og hadde en fantastisk innstilling. Men Brann skylder ikke en spiller som har lagt mer på sykestuen enn han har vært på fotballbanen noenting. Det at en spiller er lokal og god, må ikke overskygge andre aspekter.

Skulle Guntveit fått noe testimonialkamp, burde Hanstveit fått det allerede, og Bjarnason burde fått det. Men mener du at Bjarnason burde fått det? Bjarnason er nemlig Branns nest mest spillende utlending noensinne (trolig mest spillende neste år), og har bare 18 kamper mindre for Brann enn Guntveit (på 5 mindre år!!)

Testimonial får ein om ein har vore minst 10år i klubben og avsluttar karrieren i klubben.  Altså er Hanstveit diskvalifisert (om han ikkje kjem tilbake og tar eit par sesongar til).
Guntveit har åra og godkjennes.  Bjarnasson har 5 år igjen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

olebrann3

Men hvorfor skal vi begynne med testimonial kamper nå? Når vi ikke har hatt det før? Til f.eks Geddi

Ferguson

Hvorfor skal vi ha testimonial kamper for middelmådige fotballspillere?

Aldri vært en tradisjon for det og vil heller ikke bli det.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

osoerli

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8563
Lurer på kvifor ikkje Yaw og VaaganMoen er med, er dei skada?
Hadde håpt på mykje eksperimentering, f.eks dette laget:
                           Udjus
Sævarsson  Onstad    Bakke     Addo
Haugsdal     jaiteh  Gustav    Holmvik
           Møvik    Huseklepp
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Markmus

Enig med Fergus. Det er ikke vits å ha testimonial for middles spillere; mest for selve spillerens skyld. Hvor mange tror dere hadde komt på Stadion for å vinke farvel til Guntveit?

Det er kun i ytterst få tilfeller jeg tror en testimonial ville latt seg gjøre uten at det ble en flau affære med under halvfulle tribuner; og det er i tilfeller som Huseklepp. Problemet med slike tilfeller er jo nettopp at de blir så gode at klubbene ikke makter å holde på dem.
Ka du ve?

TheRock

Quote from: maddog on November 20, 2009, 11:59:42 AMet godt eksempel er jo dennis bergkamp sin testimonial for drøyt tre år siden der man kunne se navn som david seaman og marco van basten i oppstillingene.

Van Basten var jo 42 år på den tiden...langt mer spektakulært var det å se en 59 år gammel Johan Cruyff løpe rundt utpå der, med grått hår.

Ellers enig i at jeg tror det ville vært langt mer interessant for Stavanger å se gamle helter utpå der. I Bergkamps tilfelle kjørte man først Arsenal - Ajax i første omgang og så Arsenal Legends - Ajax Legends i angre omgang.

skuteviken

Viss Hanstveit ikke hadde reist, hadde han som visekaptein og kontinuitetsbærer, måtte være kvalifisert til dette når han feks hadde vært 32-34 og veeeldig mange flere kamper for Brann og på høyeste nivå/fast på laget.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Quote from: Ferguson on November 20, 2009, 12:28:40 PM
Hvorfor skal vi ha testimonial kamper for middelmådige fotballspillere?

Aldri vært en tradisjon for det og vil heller ikke bli det.
Hanstveit hadde forsvart en testemonial-match hvis han hadde blitt uten tvil. Han danket jo ut venstreback på venstreback og hadde sikkert danket ut Holmvik lett. Vise-kaptein og gladgutt. Han ødela jo dette ved å gå som bosman, men han var iallefall god nok.

krøvel vellevold

Likevel ikke helt utsolgt i Stavanger. En håndfull restbilletter fremdeles å oppdrive for dem som er kjapp på labben. Ville uansett ikke reist ned dit uten å kjøpe billett på forhånd. http://www.viking-fk.no/newsread/aktuelt.aspx?docid=19401
Legg ned hele klubben!

krakra

Det er skuffende at Yaw ikke er med, men jeg antar at det er snakk om skade. Hvis ikke er det merkelig at to stoppere uten fremtid i klubben er med istedenfor. Skuffende er det også at ingen av våre juniorhospitanter er med. Kvalitetsmessig kan de umulig være langt bak spillere som Niesen, Guntveit og Gylfi og jeg tviler på at de fremste spillerne er supermotivert til den siste betydningsløse kampen før ferien uansett.

Se på Vikings tropp: Bershia(93), Landu Landu(92), Marvik(91), Melhus(90), Falch(92). Fem spillere som er 90 eller yngre, vi har tre og sannsynelgivis blir det vel bare 10-15 min til 2 av dem. I tillegg har Viking Ulland Andresen, Bjarnason, Skogseid og Høiland som er 88-89. 9 spillere i U-21-alder mot våre 4.

De vinner nok likevell.

Bergenser1

Quote from: Derabilo on November 19, 2009, 22:02:40 PM
Strengt tatt skylder vel Brann Guntveit ingenting, som har gitt han god lønn og gode dager, der en klubb som LSK hadde gjort sitt ytterste for å fått sparket gutten. Guntveit er lokal, likandes, "hedersmann" og god i bordtennis. Som skadefri fotballspiller var han også på sitt beste fantastisk god, og hadde en fantastisk innstilling. Men Brann skylder ikke en spiller som har lagt mer på sykestuen enn han har vært på fotballbanen noenting. Det at en spiller er lokal og god, må ikke overskygge andre aspekter.

Skulle Guntveit fått noe testimonialkamp, burde Hanstveit fått det allerede, og Bjarnason burde fått det. Men mener du at Bjarnason burde fått det? Bjarnason er nemlig Branns nest mest spillende utlending noensinne (trolig mest spillende neste år), og har bare 18 kamper mindre for Brann enn Guntveit (på 5 mindre år!!)



kan du forklare det der med sparket? det man ihvertfall må gi han, er en hedersrunde rundt banen. Så er det min meningat hverken Hanstveit eller Bjarnason skal ha testimonial, hvis ikke Cato får det. Bare en ting:Du får det til å virke som om Cato har gjort noe galt med den siste setningen.

krakra

Poenget er at Guntveit de siste årene har vært stort sett skadet og såpass dårlig at han kun har hevet millionlønn uten å bidra på banen. LSK hadde gjort sitt beste for å få sparket ut en spiller med millionlønn som ikke kan spille fotball og Guntveit bør være fornøyd med at han får lov å fortsette å heve lønn hos Brann når han verken er god nok eller skadefri nok til å forsvare en lønn over 300.000

Bergenser1

Quote



Han ville ut i verden og spille fotball. det vil da alle. Han kunne valgt å gå til ett bunnlag når han kom tilbake, men gjorde det ikke. Han kom tilbake og har faktisk vært her 13 år tilsammen. Det er mange år og vitner om lojalitet.

QuoteSammenligningen med en elskerinne er ikke drøy, den er helt på sin plass og jeg tar gjerne en ny en. Hvis jeg er stygg som et helvette og har en forferdelig personlighet som gjør at ingen vil være i nærheten av meg, men likvell av en eller annen grunn ahr en dritpen og flott kjæreste så kan du ikke si at jeg er kjempelojal fordi jeg ikke har vært utro. Spesielt ikke hvis jeg rota med en annen jente den eneste gangen en annen faktisk var interessert.



For å si det på en enkel måte:Fotball er om følelser, kjærlighet til en person handler om ditt hjerte. det kan ikke sammenlignes på noen måte. Uansett så elsker man ikke en spiller på samme måte som man elsker en person.
Da vil man holde rundt den personen, være nær den personen og man vil gjøre intime ting med den personen.
Har du ett slikt forhold til en av spillerne på Brann?

Nettopp derfor er en slik sammenligning på viddene...

nå er dette en liten avsporing, men har ikke så mye med fotball å gjøre. Derfor slike klare ordelag. beklager hvis det blir for direkte mod.

Bergenser1

QuoteTestimonial får ein om ein har vore minst 10år i klubben og avsluttar karrieren i klubben.  Altså er Hanstveit diskvalifisert (om han ikkje kjem tilbake og tar eit par sesongar til).
Guntveit har åra og godkjennes.  Bjarnasson har 5 år igjen.



takk for hjelpen. Trodde dette selv, men var ikke helt sikker. En så likandes spiller som ikke gikk til ett bunnlag for å få mere spilletid fortjener en testimonial. At han er bergenser og har mer eller mindre bitt det i seg bør være plussfaktor...

Nixon

Quote from: Bergenser1 on November 20, 2009, 18:37:56 PMHan kunne valgt å gå til ett bunnlag når han kom tilbake, men gjorde det ikke.


Nå har det seg faktisk slik at Guntveit valgte et bunnlag da han kom tilbake...
Rød makt på Hansa

Yes!wehavenobananas

Quote from: Bergenser1 on November 20, 2009, 18:47:53 PM
QuoteTestimonial får ein om ein har vore minst 10år i klubben og avsluttar karrieren i klubben.  Altså er Hanstveit diskvalifisert (om han ikkje kjem tilbake og tar eit par sesongar til).
Guntveit har åra og godkjennes.  Bjarnasson har 5 år igjen.



takk for hjelpen. Trodde dette selv, men var ikke helt sikker. En så likandes spiller som ikke gikk til ett bunnlag for å få mere spilletid fortjener en testimonial. At han er bergenser og har mer eller mindre bitt det i seg bør være plussfaktor...


Er ikke dette en litt merkelig tankegang? Brann tok Guntveit inn i varmen igjen, men fyren var jo skadet, og har stort sett vært det siden han kom tilbake.. All ære til Cato Guntveit, han er en ekte klubbspiller. Men det er samtidig litt for typisk Brann å hente spillere som ikke evner å bidra nok. Synes likevel at det er dumt av meg selv å bruke Cato Guntveit som et eksempel, men sånn ble det bare siden diskusjonen allerede var der.

Northside

Vi kan ikke ha Testimonialkamp for Guntveit. En slik kamp ville blitt spilt foran maks 2000 mennesker.
Guntveit har ikke vært annet enn en middelmådig spiller her, det er kanskje derfor han fortsatt spiller her også, da det neppe er bedre klubber som ønsker han.

Skulle vi hatt en testimonialkamp i Bergen, så må det være for en helt spesiell spiller som har hatt heltestatus og gjort noe spesielt her i Bergen. Per dags dato finner jeg ikke en slik spiller. Helstad kunne blitt det, dersom han hadde blitt i Brann. Han betydde mye første gang han var her, og han betydde ekstremt mye når vi tok gullet.

Kvisvik er også litt den typen som kanskje kunne fått en slik kamp i Bergen, dersom han fortsatt hadde vært her. "Reddet" klubben, var en superhelt for oss supportere osv.

dudo

Opdal, når han legger opp, vil være helt naturlig å gjøre ære på med en testimonial. Jeg ser ikke for meg at han forsvinner med det første, selv om han selvsagt kan bli interessant for større klubber om han holder seg skadefri. Han er ennå ikke inne i sine beste år som keeper, og jeg har et lite håp om at han kan bli en sånn spiller som egentlig er "for god" for TL, men så skadeplaget at ingen andre vil ha han. Men i så måte er det make-or-break-tid for han i 2010.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Bergenser1

Quote from: Northside on November 21, 2009, 11:43:18 AM
Vi kan ikke ha Testimonialkamp for Guntveit. En slik kamp ville blitt spilt foran maks 2000 mennesker.
Guntveit har ikke vært annet enn en middelmådig spiller her, det er kanskje derfor han fortsatt spiller her også, da det neppe er bedre klubber som ønsker han.

Skulle vi hatt en testimonialkamp i Bergen, så må det være for en helt spesiell spiller som har hatt heltestatus og gjort noe spesielt her i Bergen. Per dags dato finner jeg ikke en slik spiller. Helstad kunne blitt det, dersom han hadde blitt i Brann. Han betydde mye første gang han var her, og han betydde ekstremt mye når vi tok gullet.

Kvisvik er også litt den typen som kanskje kunne fått en slik kamp i Bergen, dersom han fortsatt hadde vært her. "Reddet" klubben, var en superhelt for oss supportere osv.



synes Cato fortjener det hvis Pereira får. Dessuten er det feil at han ikke har vært bra. han var ihvertfall veldig viktig i 98, 99 og 03.  Kvisvik mangler nok en god del år og Helstad hadde ikke fått nok år uansett hvor lenge han hadde vært her. å spille til man er langt over 40 er ikke så lett...Men, nå må man ikke være en særlig god spiller for å få testimonial. Da er det mange testimonials som aldri skulle ha gått av stabelen.

Brann er best

Går kampen noen annet sted enn på TV2 Sumo? Finner ikke noen andre steder den går.
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

skuteviken

Ja jeg hadde satt veldig pris viss det var en plass i sentrum jeg kunne sett kampen. Har ikke mulighet å sitte hjemme å se kampen, men viss jeg ikke kan se den i sentrum, blir det nok hjemme.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Hei. Jeg abonnerer på Sumo. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får betalt den 50 lappen slik at jeg får sett kampen. Det eneste jeg får opp når jeg trykker meg inn på kampen ved å gå gjennom brann.no er alternativene på å betale 1799 kr eller gavekort.
Går jeg direkte gjennom tvSumo får jeg opp et alternativ om å oppgradere Silverlight med når jeg gjør det får jeg beskjed om at nedlastingen er mislykket.
Noen som kan hjelpe meg ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Markmus

Quote from: Gulløl on November 21, 2009, 16:03:47 PM
Hei. Jeg abonnerer på Sumo. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får betalt den 50 lappen slik at jeg får sett kampen. Det eneste jeg får opp når jeg trykker meg inn på kampen ved å gå gjennom brann.no er alternativene på å betale 1799 kr eller gavekort.
Går jeg direkte gjennom tvSumo får jeg opp et alternativ om å oppgradere Silverlight med nårr jeg gjør det får jeg beskjed om at nedlastingen er mislykket.
Noen som kan hjelpe meg ?



Jeg trykte på kampen og fikk dermed opp flere valgmuligheter (år-mnd-uke-kamp). Valgte kampbillett (nederste valget, viser ikke pris før du trykker på den).
Ka du ve?

AndreasNV

EEY, møviiik! Godt og å se den ene eneste Cato tilbake i aksjon. Ingen på tribunen, da! :-\

Hvem er vår nye n.r: 30 på backen?
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Markmus

Addo du tenker på?

Mohus er visst ikke den mest stødige keeperen i verden. Hatt to dårlige inngripener til nå.
Ka du ve?

Læreren

Quote from: Markmus on November 21, 2009, 16:13:55 PM


Mohus er visst ikke den mest stødige keeperen i verden. Hatt to dårlige inngripener til nå.

skuteviken

Addo veldig bra så langt. Mohus er født i 1992, det sier vel det meste, syns det blir feil å slakte en så ung keeper.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Quote from: Markmus on November 21, 2009, 16:09:29 PM
Quote from: Gulløl on November 21, 2009, 16:03:47 PM
Hei. Jeg abonnerer på Sumo. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får betalt den 50 lappen slik at jeg får sett kampen. Det eneste jeg får opp når jeg trykker meg inn på kampen ved å gå gjennom brann.no er alternativene på å betale 1799 kr eller gavekort.
Går jeg direkte gjennom tvSumo får jeg opp et alternativ om å oppgradere Silverlight med nårr jeg gjør det får jeg beskjed om at nedlastingen er mislykket.
Noen som kan hjelpe meg ?



Jeg trykte på kampen og fikk dermed opp flere valgmuligheter (år-mnd-uke-kamp). Valgte kampbillett (nederste valget, viser ikke pris før du trykker på den).

Takk for hjelpen, kom meg endelig inn.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Spennende ellever, særdeles lite spennende benk, men håper på Haugsdal i 2. omgang.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Mohus sliter visst også med Branns keepersyndrom hvor man for all del må måke ballen ut av banen ved utspark ;)
Ka du ve?

AndreasNV

Quote from: Bergenser1 on November 21, 2009, 13:54:46 PM
Quote from: Northside on November 21, 2009, 11:43:18 AM
Vi kan ikke ha Testimonialkamp for Guntveit. En slik kamp ville blitt spilt foran maks 2000 mennesker.
Guntveit har ikke vært annet enn en middelmådig spiller her, det er kanskje derfor han fortsatt spiller her også, da det neppe er bedre klubber som ønsker han.

Skulle vi hatt en testimonialkamp i Bergen, så må det være for en helt spesiell spiller som har hatt heltestatus og gjort noe spesielt her i Bergen. Per dags dato finner jeg ikke en slik spiller. Helstad kunne blitt det, dersom han hadde blitt i Brann. Han betydde mye første gang han var her, og han betydde ekstremt mye når vi tok gullet.

Kvisvik er også litt den typen som kanskje kunne fått en slik kamp i Bergen, dersom han fortsatt hadde vært her. "Reddet" klubben, var en superhelt for oss supportere osv.



synes Cato fortjener det hvis Pereira får. Dessuten er det feil at han ikke har vært bra. han var ihvertfall veldig viktig i 98, 99 og 03.  Kvisvik mangler nok en god del år og Helstad hadde ikke fått nok år uansett hvor lenge han hadde vært her. å spille til man er langt over 40 er ikke så lett...Men, nå må man ikke være en særlig god spiller for å få testimonial. Da er det mange testimonials som aldri skulle ha gått av stabelen.


Cato Guntveit har absolutt fortjent en testimonial, men når jeg ser denne for Pereira, tror jeg ikke det er en god ide. Stadion må bli minst halvfull før det blir noe annet enn en skam for Cato, det er ikke sikkert at den blir.

Quote from: dudo on November 21, 2009, 12:00:04 PM
Opdal, når han legger opp, vil være helt naturlig å gjøre ære på med en testimonial. Jeg ser ikke for meg at han forsvinner med det første, selv om han selvsagt kan bli interessant for større klubber om han holder seg skadefri. Han er ennå ikke inne i sine beste år som keeper, og jeg har et lite håp om at han kan bli en sånn spiller som egentlig er "for god" for TL, men så skadeplaget at ingen andre vil ha han. Men i så måte er det make-or-break-tid for han i 2010.


Opdal er en god ide, hvis han blir i hele karrieren. Vaagan Moen, og.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Nei, men det var strengt tatt ikke Håkon heller da han var 17.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on November 21, 2009, 16:53:35 PM
Nei, men det var strengt tatt ikke Håkon heller da han var 17.


Jeg skrev det ikke for å avvise at han har noen god keeper-fremtid foran seg.
Legg ned hele klubben!

Huff


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Ut: Mohus, Jaiteh, Onstad
Inn: Siggy, Thorbjørnsen og Haugsdal
Ka du ve?

dudo

Fy faen jeg hater Frode Olsen. "Faktisk talt" er ikke et uttrykk!

Huff: Dette er laget nå:

Johan

Sæv - Krissy - Bakke - Addo

Haugsdal - Cato - Gylfi - Solli

Guastavino - Møvik

Møvik puttet i det 9. min.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Noen som kan forklare Møviks scoring for meg? Har ikke hatt nett før nå. Hvordan har Møvik vært ellers? Og Mohus, Addo og Bakke som stopper?

dudo

Det er bare å finne frem den tykkeste blyanten når man skal sette strek under navnene til Bakke og Addo. Mohus var nervøs og ikke bra den omgangen han fikk spilt. Møvik viste seg ikke fram den halvtimen jeg så av 1. omgang, men han har jo puttet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Haugsdal virker spennende. Fint innlegg der.

Edit: Spiller vi virkelig med Gylfi og Guntveit sentralt?

Go Up