• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Testimonialkamp Viking - Brann (T. Pereira), lørdag 21.nov kl. 16

Started by Nixon, September 07, 2009, 17:08:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Eg er riiimeleg sikker på at Markmus skrev "hahahahaha" rett etter Skarsfjordskommentaren min. Var det for trangt på internett idag, måtte den gå av tuben?

For øvrig er det nesten til å ta og føle på spenningen foran denne kampen.
Gå av.

Markmus

Jeg skrev hahahahaha etter kommentaren din, Spelaren, men mod er visst like stusselige på dette som diverse andre er ;)

edit: Med mindre de mente "hahahaha" var meningsløst og uten innhold, noe som for så vidt er ganske sant :)
Ka du ve?

mbersve

Quote from: Markmus on November 11, 2009, 23:56:37 PM
Jeg skrev hahahahaha etter kommentaren din, Spelaren, men mod er visst like stusselige på dette som diverse andre er ;)

edit: Med mindre de mente "hahahaha" var meningsløst og uten innhold, noe som for så vidt er ganske sant :)


Innlegget ditt er nok slettet med tanke på innholdet, ikke fordi noen er stusselige. Til opplysning så slettes ytterst få innlegg her på forumet.

SKBrannfan

Quote from: Ewen on November 10, 2009, 15:35:09 PM
For oss som bor i Rogaland, er det noe håp om  billetter?


Jeg stakk innom vikingbutikken i dag, og de sa at for oss som ville ha tak i billetter på bortefeltet måtte vi kjøpe det på kampdag ved inngangen.


vebo

Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Hørte at kampen er utsolgt selv om billettene kostet fra 400 og oppover. Skal visst være Viking-feber i Stavanger nå. Dessuten hadde de glemt å legge av 5 % av billettene til Brann-supportere, slik at vi nå må må svartebørsen for å komme inn. Skandale!
Legg ned hele klubben!

pidre

Quote from: krøvel vellevold on November 14, 2009, 17:36:16 PM
Hørte at kampen er utsolgt selv om billettene kostet fra 400 og oppover. Skal visst være Viking-feber i Stavanger nå. Dessuten hadde de glemt å legge av 5 % av billettene til Brann-supportere, slik at vi nå må må svartebørsen for å komme inn. Skandale!


Ok, det er bare en testmonial-kamp, og attpåtil i november. Fint av Brann å stille opp, og det gir nok mer utbytte enn trening. Flott at enkelte ønsker å ta turen sørover, eller ønsker å se kampen på tv. Ser ikke poenget med å latterliggjøre verken kampen eller de som ønsker å se den.
Saludar a los monos!

krøvel vellevold

Quote from: pidre on November 15, 2009, 20:47:16 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 14, 2009, 17:36:16 PM
Hørte at kampen er utsolgt selv om billettene kostet fra 400 og oppover. Skal visst være Viking-feber i Stavanger nå. Dessuten hadde de glemt å legge av 5 % av billettene til Brann-supportere, slik at vi nå må må svartebørsen for å komme inn. Skandale!


Ok, det er bare en testmonial-kamp, og attpåtil i november. Fint av Brann å stille opp, og det gir nok mer utbytte enn trening. Flott at enkelte ønsker å ta turen sørover, eller ønsker å se kampen på tv. Ser ikke poenget med å latterliggjøre verken kampen eller de som ønsker å se den.


Men hva med dem som spør om vi har fått 5%-kvoten?
Legg ned hele klubben!

osoerli

Såvidt eg har forstått selges bortebilletter kun kampdag i luka utanfor bortefeltet.
Ser på heimesida til Viging at billettar kostar frå 150 og er ikkje i nærleiken av å vera utselt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!


pidre

Quote from: krøvel vellevold on November 15, 2009, 21:39:19 PM
Quote from: pidre on November 15, 2009, 20:47:16 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 14, 2009, 17:36:16 PM
Hørte at kampen er utsolgt selv om billettene kostet fra 400 og oppover. Skal visst være Viking-feber i Stavanger nå. Dessuten hadde de glemt å legge av 5 % av billettene til Brann-supportere, slik at vi nå må må svartebørsen for å komme inn. Skandale!


Ok, det er bare en testmonial-kamp, og attpåtil i november. Fint av Brann å stille opp, og det gir nok mer utbytte enn trening. Flott at enkelte ønsker å ta turen sørover, eller ønsker å se kampen på tv. Ser ikke poenget med å latterliggjøre verken kampen eller de som ønsker å se den.


Men hva med dem som spør om vi har fått 5%-kvoten?


Ja, beklager, burde ikke linket mitt innlegg til ditt.
Saludar a los monos!

Bergenser1

Har ikke Sumo, synd hvis den ikke vises andre steder.

Håper på dette laget:


Udjus

Hassan-Onstad-Bjarnason-Holmvik

                   Jaiteh-Næs

                 

Haugsdal      Guastavino   Vaagan Moen

                      Møvik


Benk:Mohus, Sævarsson, Yaw, Solli, Austin, Bakke, K.Møvik, Nielsen, (er usikker på den siste spissplassen. enten Birkelund med som siste alternativ, ellers er det mulig at Haugsdal spiller spiss, Solli høyreving og kalve sitter på benken)

dragonman

Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

Nixon

Jeg ser i BA at det spekuleres i at Cato Guntveit skal få en lignende kamp etter sine mange år i Brann. Jeg synes ikke at han oppfyller kriteriene siden disse årene ikke har vært sammenhengende. Og at han gikk som Bosman til Aberdeen i sin tid trekker også ned.
Rød makt på Hansa

dudo

Den kampen kan vi spare til Opdal gir seg. Men passende nok spekuleres det i en back som er omtrent like lite kjent i det ganske land i begge klubber.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8559

Bakke som midtstopper denne kampen, håper det fungerer så vi får han vekk fra midtbanen i tillegg at vi da får en stopper mer

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Håper selvfølgelig at hans makker i denne kampen blir Yaw hvis det er meningen at Bakke skal starte. Selv syns jeg Bakke som stopper er et spennende prosjekt. Han går langt utenpå de andre stopperne(også Bjarnason) når det gjelder ballbehandlingen iallefall.

Det åpner jo en plass på midten hvis Austin har jet-lag. Håper isåfall at Næs og Møvik jr. prioriteres foran Gylfi. På topp er jo så og si alle "etablerte" usikre. Hansen har hatt strekkskade, Huseklepp med sin støtskade og Nielsen har vært syk(?). Burde åpne for Møvik eller Haugsdal her og.

Bergenser1

Quote from: Nixon on November 19, 2009, 09:56:30 AM
Jeg ser i BA at det spekuleres i at Cato Guntveit skal få en lignende kamp etter sine mange år i Brann. Jeg synes ikke at han oppfyller kriteriene siden disse årene ikke har vært sammenhengende. Og at han gikk som Bosman til Aberdeen i sin tid trekker også ned.



Oppfyller kriteriene? Er det noen som bør være aktuell for en slik kamp, er det vel Cato...Får han ikke, så er det er klart signal at lojalitet blåser vi i.

dudo

Det er ikke lojalt å dra fra klubben som bosmannspiller. Uansett hvordan man vrir og vender på det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bergenser1

Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 12:04:05 PM
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8559

Bakke som midtstopper denne kampen, håper det fungerer så vi får han vekk fra midtbanen i tillegg at vi da får en stopper mer

Nixon

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 12:10:31 PMOppfyller kriteriene?


Ja, oppfyller kriteriene.

Ellers spennende med Bakke som midtstopper. Men forhåpentligvis vil Brann starte 2010-sesongen med bedre alternativer!
Rød makt på Hansa

Bergenser1

Quote from: Nixon on November 19, 2009, 12:20:53 PM
Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 12:10:31 PMOppfyller kriteriene?


Ja, oppfyller kriteriene.

Ellers spennende med Bakke som midtstopper. Men forhåpentligvis vil Brann starte 2010-sesongen med bedre alternativer!



Godt at du er enig med meg, både om testimonialen og om Bakke.

Nixon

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 12:21:53 PMGodt at du er enig med meg, både om testimonialen og om Bakke.


Vi er ikke enige om Guntveit. Jeg mener at han ikke fortjener en slik kamp!
Rød makt på Hansa

dudo

Det er selvsagt ikke meningsløst. Hvor ellers skulle han gjort av seg etter Aberdeen? Det var ikke akkurat sånn at klubbene lå langflat etter han. Halen mellom beina er nærmere den korrekte beskrivelsen - selv om jeg liker Cato. Opdal er klubbspilleren over alle i dag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bergenser1

Quote from: Nixon on November 19, 2009, 12:22:49 PM
Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 12:21:53 PMGodt at du er enig med meg, både om testimonialen og om Bakke.


Vi er ikke enige om Guntveit. Jeg mener at han ikke fortjener en slik kamp!



å. Trodde du var enig når du skrev Ja, (han) oppfyller kriteriene. trodde den var i parantes.

krakra

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 12:19:24 PM
Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 12:04:05 PM
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8559

Bakke som midtstopper denne kampen, håper det fungerer så vi får han vekk fra midtbanen i tillegg at vi da får en stopper mer
Bakke er treg og siden han er såpass gammel vil han sannsyneligvis bare bli tregere. Som stopper har han et langt mindre arbeidsområde, som gjør at han blir mye mindre avslørt på fart. Han kommer til å slite når han blir utfordret i bakrom, men ellers tror jeg han kan kompansere for farten ganske greit med spilleforståelsen sin. Han er en spiller som i motsetning til samtlige av de stopperne vi har nå, faktisk kan ta med seg ballen fremover og gi midtbane en "ekstra dimensjon" som det så pent kan kalles. Det har vi savnet. Selv ikke under Mjelde var stopperne noe spesielt aktive i angrepsoppbyggingen. Det var stort sett backene som tok med seg ballen fremover og selvom jeg håper vi kan finne tilbake til dette og neste sesong så er det definitivt en styrke å ha en stopper som kan gjøre det samme. Det har Rosenborg i både Stadsgaard og Demidov og Molde i Forren(som også er treg).
Bjarnason og Onstad har gode fotballhoder og er gode med ball, men Bakke overgår dem begge by far. I duellspillet har han roet seg kraftig ned i år og kun pådratt seg to gule kort i TL. Som stopper vil som sagt risikoen for å havne på etterskudd være mindre og dermed sjansen for idiottaklingene vi så endel av i 2008.

Når det gjelder Cato er nok endel av grunnen til at han har blitt i Brann ut karriæren etter at han kom tilbake til Brann at han stort sett har vært skadet og middelmådig. Han har også vært såpass godt lønnet at han rett og slett ikke ikke har hatt bedre alternativer enn å bli her. Jeg er enig med de som mener at en spiller som stikker som bosman ikke kan kalles lojal, selv om de kommer tilbake(med et par skotter). Hvis Cato er så lojal og full av kjærlighet til klubben som du sier han er så gir han seg nå. Han har ingenting mer å tilføre klubben og er bare en utgiftspost. Han er nok en av de som får beskjed om at de ikke vil bli satset på i 2010 og må hovedsaklig sitte på benken eller tribunen.
Hvis han da velger å legge opp og ikke fortsette å være en utgiftspost for Brann burde han kanskje fått en markering, men jeg syns ikke han fortjener det slik situasjonen er nå.


krakra

Skal det snart komme en ny artikkel som sier at Yaw kan få spilletid og vurderes fra start, og en for hver av ungguttene som kan få spille? Kunne de ikke pakket alt inn en en sak?:)

Ellers blir det spennende å se Addo. Ikke overraskende at han er med i troppen og jeg håper han spiller fra start.

dudo

Er det forresten noen som vet om vi må betale for dette praktverket av en kamp?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Quote from: krakra on November 19, 2009, 12:37:18 PM
Skal det snart komme en ny artikkel som sier at Yaw kan få spilletid og vurderes fra start, og en for hver av ungguttene som kan få spille? Kunne de ikke pakket alt inn en en sak?:)

Ellers blir det spennende å se Addo. Ikke overraskende at han er med i troppen og jeg håper han spiller fra start.


Kommer fortløpende utover dagen, først en om yaw så forsetter de med: Møvik, møvik jr, Fredrik haugen, haugsdal, næs. Etter det holder de pressekonferanse om at husklepp ikke skal spille. For så å legge ut en nyhet i morgen at han er med i troppen allikarvell

krakra

Quote from: dudo on November 19, 2009, 12:39:46 PM
Er det forresten noen som vet om vi må betale for dette praktverket av en kamp?
Når vi må betale for å se Løv-Ham - Brann spille treningskamp i februar så tar nok Tv2 seg betalt for dette også.

Bergenser1

QuoteBakke er treg og siden han er såpass gammel vil han sannsyneligvis bare bli tregere. Som stopper har han et langt mindre arbeidsområde, som gjør at han blir mye mindre avslørt på fart. Han kommer til å slite når han blir utfordret i bakrom, men ellers tror jeg han kan kompansere for farten ganske greit med spilleforståelsen sin. Han er en spiller som i motsetning til samtlige av de stopperne vi har nå, faktisk kan ta med seg ballen fremover og gi midtbane en "ekstra dimensjon" som det så pent kan kalles. Det har vi savnet. Selv ikke under Mjelde var stopperne noe spesielt aktive i angrepsoppbyggingen. Det var stort sett backene som tok med seg ballen fremover og selvom jeg håper vi kan finne tilbake til dette og neste sesong så er det definitivt en styrke å ha en stopper som kan gjøre det samme. Det har Rosenborg i både Stadsgaard og Demidov og Molde i Forren(som også er treg).
Bjarnason og Onstad har gode fotballhoder og er gode med ball, men Bakke overgår dem begge by far. I duellspillet har han roet seg kraftig ned i år og kun pådratt seg to gule kort i TL. Som stopper vil som sagt risikoen for å havne på etterskudd være mindre og dermed sjansen for idiottaklingene vi så endel av i 2008.

Når det gjelder Cato er nok endel av grunnen til at han har blitt i Brann ut karriæren etter at han kom tilbake til Brann at han stort sett har vært skadet og middelmådig. Han har også vært såpass godt lønnet at han rett og slett ikke ikke har hatt bedre alternativer enn å bli her. Jeg er enig med de som mener at en spiller som stikker som bosman ikke kan kalles lojal, selv om de kommer tilbake(med et par skotter). Hvis Cato er så lojal og full av kjærlighet til klubben som du sier han er så gir han seg nå. Han har ingenting mer å tilføre klubben og er bare en utgiftspost. Han er nok en av de som får beskjed om at de ikke vil bli satset på i 2010 og må hovedsaklig sitte på benken eller tribunen.
Hvis han da velger å legge opp og ikke fortsette å være en utgiftspost for Brann burde han kanskje fått en markering, men jeg syns ikke han fortjener det slik situasjonen er nå.



Hva gjelder Bakke så bør laget heller samspilles i sine faste posisjoner og ikke måtte gjøre spillerne vant til nye posisjoner, for så å komme til seriestart og hele strukturen faller sammen. Synes heller vi bør samspilles som lag, enn at man skal måtte bruke tid på en spiller i en ny posisjon.

Så det du sier er at om Cato hadde lagt opp nå så hadde han vært lojal mot klubben? Når vi først har en lojal spiller så skal vi bare gi en f... i han? Da bør Brann ha hatt sin siste testimonial. Skal ikke Cato ha en testimonial, bør ingen ha det!For ett signal å gi til spillerne, hvis han ikke får. Men jeg går ut i fra, at en æresrunde er akseptabelt. Ikke godt nok, men akseptabelt.

krakra

Midtbanen er overbefolket, forsvaret underbemannet. Hvis en, som har mangler som gjør at han ikke kan prestere maks på denne overfolkete midtbanen, kan gå ned i forsvaret og heve det er det selvfølgelig bra. Pre-season kan selvfølgelig brukes til å teste enkeltspillere i nye posisjoner, så lenge det ikke går over styr. Dette er ikke engang pre-sesason, men en kamp før ferien, før pre-season. Hvis Bakke gjør en god jobb mot Viking burde han helt klart være et alternativ som stopper neste sesong.

Når det gjelder Cato stakk han som bosman. Når han var ferdig i Skottland var det få andre som ville ha ham. Brann var villige til å ta ham tilbake og det var nok det beste for Cato selv. Det er ikke slik at han avslo fantastiske tilbud fra et lass av gigantklubber for å vende hjem til sitt elskede Brann. Det er mer slik at det kun var Brann som ville ha ham. Etter at han kom tilbake har han vært veldig skadeplaget og høyst middelmådig. Samtidig som han har hevet en ganske fet lønn. Ikke vanskelig å være lojal når du tjener over 1 mill i året og ingen andre vil han deg.

Jeg syns alt for mange middelmådigheter som ingen andre vil ha hylles fordi de blir i sine klubber når de ikke har andre alternativer. Når Cato i tillegg faktisk stakk den gangen han fikk et alternativ syns jeg ikke han fortjener noen testemonial match. Enkelte tror bare han har vært lojal fordi han har vært lenge i klubben, men faktum er at lojaliteten knapt har blitt satt på prøve en eneste gang. Den gangen den ble det stakk han.

Bergenser1

Quote from: krakra on November 19, 2009, 12:55:09 PM
Midtbanen er overbefolket, forsvaret underbemannet. Hvis en, som har mangler som gjør at han ikke kan prestere maks på denne overfolkete midtbanen, kan gå ned i forsvaret og heve det er det selvfølgelig bra. Pre-season kan selvfølgelig brukes til å teste enkeltspillere i nye posisjoner, så lenge det ikke går over styr. Dette er ikke engang pre-sesason, men en kamp før ferien, før pre-season. Hvis Bakke gjør en god jobb mot Viking burde han helt klart være et alternativ som stopper neste sesong.

Når det gjelder Cato stakk han som bosman. Når han var ferdig i Skottland var det få andre som ville ha ham. Brann var villige til å ta ham tilbake og det var nok det beste for Cato selv. Det er ikke slik at han avslo fantastiske tilbud fra et lass av gigantklubber for å vende hjem til sitt elskede Brann. Det er mer slik at det kun var Brann som ville ha ham. Etter at han kom tilbake har han vært veldig skadeplaget og høyst middelmådig. Samtidig som han har hevet en ganske fet lønn. Ikke vanskelig å være lojal når du tjener over 1 mill i året og ingen andre vil han deg.

Jeg syns alt for mange middelmådigheter som ingen andre vil ha hylles fordi de blir i sine klubber når de ikke har andre alternativer. Når Cato i tillegg faktisk stakk den gangen han fikk et alternativ syns jeg ikke han fortjener noen testemonial match. Enkelte tror bare han har vært lojal fordi han har vært lenge i klubben, men faktum er at lojaliteten knapt har blitt satt på prøve en eneste gang. Den gangen den ble det stakk han.



Den beste måten å måle lojalitet på er sesonger og ansiennitet. For ikke å snakke om at han ikke er en spiller som syter om spilletid. Cato har vist andre hvordan det skal gjøres(å komme tilbake). Blir feil å bruke 1 ussel million sammenlignet med andre når man skal bestemme om en spiller er lojal eller ikke. Hvis tilfellet er slik at han ikke får, da bør Brann være ferdig med testimonialer for all fremtid!

krakra

Hadde jeg fått over 1 million i årslønn for å spille for Brann hadde jeg lett kunne blitt der i 20 sesonger jeg og aldri klaget over manglende spilletid. Det samme hadde jeg gjort for de fleste andre klubber i Norge.

At Guntveit kom tilbake kom som sagt av at han ikke hadde andre alternativer. Hvor skulle han dratt? Hadde han fått tilbud fra nye klubber i Skottland eller England hadde han neppe kommet tilbake.

Jeg mener ikke noe vondt om Guntveit som slår meg som en veldig hyggelig kar. Han har ikke gjort noe galt, men at han har vært så voldsomt lojal er jeg uenig i. Han har vært like lojal som enhver annen fotballspiller. Blitt i Brann fordi det var det beste alternativet, stakk når det kom bedre alternativer og kom tilbake når Brann igjen var det eneste alternativet.

Bergenser1

Quote from: krakra on November 19, 2009, 13:05:19 PM
Hadde jeg fått over 1 million i årslønn for å spille for Brann hadde jeg lett kunne blitt der i 20 sesonger jeg og aldri klaget over manglende spilletid. Det samme hadde jeg gjort for de fleste andre klubber i Norge.

At Guntveit kom tilbake kom som sagt av at han ikke hadde andre alternativer. Hvor skulle han dratt? Hadde han fått tilbud fra nye klubber i Skottland eller England hadde han neppe kommet tilbake.

Jeg mener ikke noe vondt om Guntveit som slår meg som en veldig hyggelig kar. Han har ikke gjort noe galt, men at han har vært så voldsomt lojal er jeg uenig i. Han har vært like lojal som enhver annen fotballspiller. Blitt i Brann fordi det var det beste alternativet, stakk når det kom bedre alternativer og kom tilbake når Brann igjen var det eneste alternativet.



ikke vondt ment, men jeg synes du er håpløs. Poenget her er da at han kom tilbake, ikke at han kunne gjort ditt og datt.
Er ikke dette å være lojal, så er det ingenting som er det. For ett signal å sende ut til andre spillere, at du kan drite i å være lojal. Du blir ikke belønnet for det. Det skal godt gjøres å klare å bruke 13 sesonger mot en spiller.
I dag ser man ikke for mange spillere som er 13 sesonger i en klubb. Det er min mening at man ødelegger lysten til spillere å være lojal på denne måten.

krakra

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 13:24:01 PM

Er ikke dette å være lojal, så er det ingenting som er det. For ett signal å sende ut til andre spillere, at du kan drite i å være lojal. Du blir ikke belønnet for det. Det skal godt gjøres å klare å bruke 13 sesonger mot en spiller.
I dag ser man ikke for mange spillere som er 13 sesonger i en klubb. Det er min mening at man ødelegger lysten til spillere å være lojal på denne måten.

Nixon

Quote from: Bergenser1 on November 19, 2009, 13:24:01 PMDet er min mening at man ødelegger lysten til spillere å være lojal på denne måten.


Tvilsomt, jeg tviler på at motivasjonen til en spiller er å få en eventuell testimonial-kamp. Mange andre faktorer kommer før det i køen. Men jeg synes fortsatt at Guntveit sitt opphold i Skottland, sågar som Bosman, diskvalifiserer han til en slik kamp.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: krakra on November 19, 2009, 12:33:19 PM

Selv ikke under Mjelde var stopperne noe spesielt aktive i angrepsoppbyggingen. Det var stort sett backene som tok med seg ballen fremover og selvom jeg håper vi kan finne tilbake til dette og neste sesong så er det definitivt en styrke å ha en stopper som kan gjøre det samme.


Har man glemt Scharner allerede?
"og der snubler Sæternes igjen"

krakra

Nja. Jeg tenkte egentlig på dagens stoppere, også under Mjelde. Bare sånn for å understreke at det neppe kun skyldes Nilsens spillestil at stopperne sjeldent tar med seg ballen over midtbanen. Forutenom når Siggy setter igang sine magiske dribleraid.

dudo

Herregud, hvem var det han hadde det syke raidet mot, og finnes det på youtube?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Hansveit fortjenner kanskje en testimonialkamp vist han vender tilbake og tar et par år. Men guntveit nei. Hanstveit takket vell nei til united og! Geddi burde jo hatt minst 2 testemonial kamper

Nixon

Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 14:22:32 PMHansveit fortjenner kanskje en testimonialkamp vist han vender tilbake og tar et par år.


Hvorfor det? Skjønner du i det hele tatt konseptet med slike kamper?
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: dudo on November 19, 2009, 13:42:00 PM
Herregud, hvem var det han hadde det syke raidet mot, og finnes det på youtube?


Var det ikke mot enten Sandefjord eller Strømsgodset hjemme sent i august?
Ka du ve?

olebrann3

Quote from: Nixon on November 19, 2009, 14:38:39 PM
Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 14:22:32 PMHansveit fortjenner kanskje en testimonialkamp vist han vender tilbake og tar et par år.


Hvorfor det? Skjønner du i det hele tatt konseptet med slike kamper?


Slik jeg har forstått det er det vell at man skal være lojal og ha spilt i klubben i 10 år i strekk. Men det har ikke Guntveit, så vist han skulle kunne få burde også Hanstveit få. At han stakk var ikke pga han ikke var lojal, her var det Brann som ikke var lojal

revert

Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 15:26:07 PM
Quote from: Nixon on November 19, 2009, 14:38:39 PM
Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 14:22:32 PMHansveit fortjenner kanskje en testimonialkamp vist han vender tilbake og tar et par år.


Hvorfor det? Skjønner du i det hele tatt konseptet med slike kamper?


Slik jeg har forstått det er det vell at man skal være lojal og ha spilt i klubben i 10 år i strekk. Men det har ikke Guntveit, så vist han skulle kunne få burde også Hanstveit få. At han stakk var ikke pga han ikke var lojal, her var det Brann som ikke var lojal


Mulig jeg som husker helt feil. Men Hanstveit var vel ikke uønsket i Brann akkurat.


Nixon

Quote from: revert on November 19, 2009, 15:39:49 PMMulig jeg som husker helt feil. Men Hanstveit var vel ikke uønsket i Brann akkurat.


Neida, og selv om Brann kunne gjort mye annerledes i den overgangen er det som alltid to sider i denne saken. Hanstveit hadde i flere år ventet på sjansen på å komme seg ut. De siste årene skrev han vel bare toårskontrakter dersom jeg ikke helt husker feil. Så at han ble sparket ut av klubben og av den grunn fortjener en ekstra oppmerksomhet blir helt feil. Da får han komme tilbake nå og spille 10 år for oss. Han rekker det akkurat!:)
Rød makt på Hansa

Bergenser1

Quote from: olebrann3 on November 19, 2009, 14:22:32 PM
Hansveit fortjenner kanskje en testimonialkamp vist han vender tilbake og tar et par år. Men guntveit nei. Hanstveit takket vell nei til united og! Geddi burde jo hatt minst 2 testemonial kamper



Minmening er at får ikke Guntveit, skal pokker meg ikke hanstveit ha heller!

Go Up