• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2010

Started by thesevs, September 07, 2009, 21:41:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 16:29:18 PM
Betal før fristen, og du slipper prisøkning! Eller betal før 15. desember og du slipper unna med 70 kroner økning. Det er jo bare ca 2 % økning fra i fjor. De fleste varer og tjenester har vel økt med 2 % fra i fjor! Hva er problemet med en økning på 2 %?

LandåsKongen

Du treffer spikeren på hodet Ricky.
Er ikke sånn at det nå er en økning på skarve 2%. Det har vært en økning hvert bidige år. Og summene som Ricky nevner kjenner jeg meg igjen i.  Derfor irriterer jeg meg voldsomt over branns prisøkning. De burde kjent sin besøkelsestid og hatt prise på samme nivå som i fjor.


Til Krøvel
Du snakker om at "folk" forlanger et topplag og ikke vil betale for billetten, kjøpe drakt, ha sponsorer, VIPer etc.
Her mener jeg du overdriver og ikke evner å se poenget som jeg og mange andre kommer med.
Du vet godt at vi som følger brann har sett nok av dårlige kamper og dårlige årganger av brann laget. Jeg har ingen problem med å betale for kamp billett. Men brann opererer med de dyreste prisene i norge, de har vist hele landet at de ikke har økonomisk kontroll, de har satset millioner på salg av skjerf, drakter, såpe, ostepop(de har bommet grovt på skjæringspunketet mellom tilbud og etterspørsel, gapt over for mye i grådighetens navn). De har blitt satset hardt mot VIPene og de pengesterke(de første som svikter når det butter imot).
Oss vanlige blir ignorert(min litt drøye påstand), og vi får slengt en prisøkning i fleisen i samme slengen.

Dette er for drøyt. Jeg krever svar fra Brann.

Kai-Olai

Quote from: LandåsKongen on November 02, 2009, 22:46:40 PM
Derfor irriterer jeg meg voldsomt over branns prisøkning. De burde kjent sin besøkelsestid og hatt prise på samme nivå som i fjor.


Så lenge en fornyet før lørdag, nå før neste lørdag, så er jo prisene IDENTISK med prisene i fjor.. Hva er det da som irriterer deg? At du evt. må betale 300 kroner ekstra etter 15. desember? Betal evt. med mastercard, få 4 kroner ekstra i renter på det, og end opp med å betale 4 kroner mer enn i fjor.. Noe som tilsvarer noen få øre pr. kamp..
I tillegg får du også ett skjerf ( og ja, jeg er klar over at mange, kanskje til og med de fleste, gir blanke F i hele skjerfet) , dette fikk du ei heller i fjor..

Dermed kan du trekke 150 kroner fra fjorårs-kortet ditt, hvis en skal se sånn på det..

Jeg ser virkelig ingen grunn til å klage på at prisene ikke er som i fjor, når de strengt talt er lik..

Og jeg ser heller ingen grunn til å klage på å betale i underkant av 150 kroner pr. kamp.. Det er ikke mer enn 3 pils på byn, og det er det få som klager på!

LandåsKongen

er ikke alle som betaler i unerkant av 150 pr kamp. Mitt partoutkort nærtmer seg kr 4000 med stormskritt. Du kan jo dele dette på 13 så ser du hva du får.
Det har steget hvert eneste år. Og til å med nå skal de øke prisene igjen. Det irriterer.

Kai-Olai

Joa, ser den! Men det gjelder jo det samme for ditt kort, som for alle andre sitt! Fornyer du før lørdag, så er det INGEN endring i prisen.. :)

Og ikke glem skjerfet.. :P

dudo

Quote from: LandåsKongen on November 02, 2009, 23:02:30 PM
er ikke alle som betaler i unerkant av 150 pr kamp. Mitt partoutkort nærtmer seg kr 4000 med stormskritt. Du kan jo dele dette på 13 så ser du hva du får.
Det har steget hvert eneste år. Og til å med nå skal de øke prisene igjen. Det irriterer.


Det skal heller deles på 15, men det er ikke vanskelig å forstå frustrasjonen din.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: LandåsKongen on November 02, 2009, 23:02:30 PMDu kan jo dele dette på 13 så ser du hva du får.
Det har steget hvert eneste år. Og til å med nå skal de øke prisene igjen. Det irriterer.


Du må ta med i regnestykket at det er 15 hjemmekamper nå. Det er for det første litt av årsaken til prisstigningen det siste året, og snittprisen du klager sånn på blir selvsagt mindre.
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 17:58:58 PM
Quote from: Markmus on November 02, 2009, 17:32:41 PM
Folk som ikke har partoutkort fra før kan selvfølgelig ikke få fingeren ut.


Det er rett. Men jeg har ikke inntrykk av at det er dem som klager. De folkene som vil ha p-kort neste år - og som ikke hadde det i år, finnes vel knapt...
Ka du ve?

Brannfrelst

Jeg kommer ikke til å fornye mitt partoutkort i år,og dette av flere ulike årsaker.

For det første fikk jeg ikke de partoutkortene jeg hadde betalt for,og vi 2 som bestilte ilag stod spredd. For å toppe kransekaken var det allerede en annen som hadde fått partoutkort på den ene plassen,noe som resulterte i at vi stod 2 stk på et sete(ikke noe problem i seg selv da det har vert GODT med ledige plasser rundt oss)

Jeg har utallige ganger sendt mail og prøvd å ringe til Brann,men har ikke fått noe svar på dette,meget proffesjonellt mao..

Nå er det heller ikke problem å få tak i billetter til enkeltkamper(sett bort i fra 16.mai,som egentlig bare er en drittkamp uansett). Det hele topper seg med at "produktet" er bedritent,spillet er bedritent og RBH er..RBH..
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: LandåsKongen on November 02, 2009, 22:46:40 PM
Dette er for drøyt. Jeg krever svar fra Brann.


Det får du helt sikkert om du tar kontakt. Om svaret er svada eller ei gjenstår å se.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Joggi Bogga

Quote from: Dan Inge on November 02, 2009, 21:14:06 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 17:58:58 PM


Det er rett. Men jeg har ikke inntrykk av at det er dem som klager. De folkene som vil ha p-kort neste år - og som ikke hadde det i år, finnes vel knapt...


hvertfall 1 her du  ;D


Og her er enda en :)
Men handelen kommer ikke til å skje før amatøren fra Tromsø forlater klubben. Da kjøper jeg både kort og sprudlevin.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

krøvel vellevold

Quote from: LandåsKongen on November 02, 2009, 22:46:40 PM
Du treffer spikeren på hodet Ricky.
Er ikke sånn at det nå er en økning på skarve 2%. Det har vært en økning hvert bidige år. Og summene som Ricky nevner kjenner jeg meg igjen i.  Derfor irriterer jeg meg voldsomt over branns prisøkning. De burde kjent sin besøkelsestid og hatt prise på samme nivå som i fjor.


Til Krøvel
Du snakker om at "folk" forlanger et topplag og ikke vil betale for billetten, kjøpe drakt, ha sponsorer, VIPer etc.
Her mener jeg du overdriver og ikke evner å se poenget som jeg og mange andre kommer med.
Du vet godt at vi som følger brann har sett nok av dårlige kamper og dårlige årganger av brann laget. Jeg har ingen problem med å betale for kamp billett. Men brann opererer med de dyreste prisene i norge, de har vist hele landet at de ikke har økonomisk kontroll, de har satset millioner på salg av skjerf, drakter, såpe, ostepop(de har bommet grovt på skjæringspunketet mellom tilbud og etterspørsel, gapt over for mye i grådighetens navn). De har blitt satset hardt mot VIPene og de pengesterke(de første som svikter når det butter imot).
Oss vanlige blir ignorert(min litt drøye påstand), og vi får slengt en prisøkning i fleisen i samme slengen.

Dette er for drøyt. Jeg krever svar fra Brann.



Og VI får slengt en prisøkning i fleisen? Jeg har IKKE fått en prisøkning! Ikke de andre som betaler innen fristen heller...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Alt blir dyrere. Velkomen til de voksnes verden. Hadde ikke hatt noe imot å ha 70'tallspriser, men hadde ikke likt å ha 70'talls lønn.

Brann har ikke bommet så veldig grovt på dette skjæringspunktet. Til tross for underskudd har markdesavdelingen faktisk økt sin omsetning fra i fjor. Bare ikke like optimisisk som de budsjetterte.

Brann har gitt rikelig med tid til å fornye sesongkort til gammel pris. Så får man heller irritere seg over at det blir ny pris for alle i 2011...

13.Malin

Quote from: BBB-Tony on November 02, 2009, 22:12:29 PM
Quote from: 13.Malin on November 02, 2009, 09:06:50 AM
Når får vi som står på venteliste mulighet til å kjøpe sesongkort? :)


Fornyelsesfristen går ut 31.12.09. En gang etter det, vil du få tilbud om partoutkort 2010 om du ikke har hatt i år.


Okei, flotte greier :)  Så det blir i løpet av januar - februar? :)

thesevs

Quote from: 13.Malin on November 03, 2009, 08:23:26 AM
Quote from: BBB-Tony on November 02, 2009, 22:12:29 PM
Quote from: 13.Malin on November 02, 2009, 09:06:50 AM
Når får vi som står på venteliste mulighet til å kjøpe sesongkort? :)


Fornyelsesfristen går ut 31.12.09. En gang etter det, vil du få tilbud om partoutkort 2010 om du ikke har hatt i år.


Okei, flotte greier :)  Så det blir i løpet av januar - februar? :)


En vil jo anta det, men så snakker vi om Brann  ;)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Yngve

Problemet med prisauken/ingen prisauke er at dei som har moglegheit til å unngå ein auke gjerne er så dritlei Brann fortida, at dei ikkje orkar tankjen på å fornya nett no.

Eg har trua på at det er ganske mange som er det nett no, og då kjem den auken.

Entusiasmen rundt Brann er lågare enn på lenge, og vert det solgt meir enn 10.000 - 10.500 partoutkort skal me vera glade, trur eg.

dudo

Jeg tror vi alle skal være glade for at de ikke vet hvor høy betalingsvilje det faktisk er snakk om at enkelte har. Undertegnede kunne betalt vesentlig mer enn i dag. Galskap.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Har akkurat flyttet og brukt 21.000 på møbler de siste to ukene, passerer fort 27.000 med nytt tv så kassen er mildt sagt bunnskrapt. Hakke råd til å fornye før neste tidligst lønning  :-[

ED: 31.12 går fristen ut.

Ellers har jeg gått fra studenttilværelse til jobb i 2009, har verken fast jobb eller full stilling, men penger har jeg fryktelig mye mer av enn før. Takler fint en liten økning, men forstår forbannede folk mtp det ødelagte produktet. Prisstigning er en generell trend, men det er og som regel en sammenheng mel tilbud og etterspørsel, samt pris og kvalitet. Ettersøprselen etter det produktet sportsklubben selger er trolig gått ned, og kvaliteten på produktet er kraftig forværret og dalende. Dette bør normalt senke -ikke heve- prisen. Dersom det blir en økning i pris på Partoutkort, regner jeg med Brann gamlber på å suge ut penger fra de mest lojale supporterne. Dette kan for det første slå feil og er for det andre dårlig folkeskikk.

Men selv fornyer jeg uansett, på tross av at jeg ikke akkurat ser frem til 2010. Neste år blir trolig nok en mellomsesong etterfulgt av en ''bygge nytt lag'' sesong, gjerne to. Dette med mindre Hardball tar et krafttak. Produktet blir tidligst bra i 2012, og da skal det være interessant å se hvor mange p-kortinnehavere som er igjen, jaffal dersom prisene stiger, mens produktet forværres.

Nixon

For de som synes prisen er stiv kan Bataljonen sine felt være et alternativ. Da får man en hyggelig prisnedgang som står mer i stil med den sportslige utviklingen...
Rød makt på Hansa

Yngve

Bat al jonsfeltet er vel den einaste plassen på stadda som kan forsvara ei prisauke..

Styx

Quote from: Nixon on November 03, 2009, 10:26:03 AM
For de som synes prisen er stiv kan Bataljonen sine felt være et alternativ. Da får man en hyggelig prisnedgang som står mer i stil med den sportslige utviklingen...


Vokt dine ord no.
Vi vil ikke fylle opp Hansa med folk som bare er ute etter billige bill.
I søndagens kamp hørte jeg i forbifarten noen menn som spurte en annen:   "Er det ståplasser vi har kjøpt"?
Bergen til eg dør

Huff

Quote from: Styx on November 03, 2009, 12:35:22 PM
Quote from: Nixon on November 03, 2009, 10:26:03 AM
For de som synes prisen er stiv kan Bataljonen sine felt være et alternativ. Da får man en hyggelig prisnedgang som står mer i stil med den sportslige utviklingen...


Vokt dine ord no.
Vi vil ikke fylle opp Hansa med folk som bare er ute etter billige bill.
I søndagens kamp hørte jeg i forbifarten noen menn som spurte en annen:   "Er det ståplasser vi har kjøpt"?


Den skaden er nok allerede skjedd. Bataljonens felt er vel fullt opp av folk som jakter billige plasser, eller ikke fikk p-kort andre steder. Når dette er supplert av fjortisejenter som sender mms-bilder av Klepp og ''tazter'' med venninner hele kampen gjennom, og en generasjon talentløse bataljongutter som er mest opptatt av å sjekke opp de nevnte fjortisjentene, blir stemningen som den var mot RBK, bås.

Selv hadde jeg neppe dradd ned nivået, men selv om det virker nærmest umulig å få med de daffe og talentløse folkene som sitter rundt meg på Bt -fakisk foruten noen fjortisgutter- blir jeg på Bt-tribunen (noen må da ta det på seg å hetse motstanders keeper, da de spiller mot Hansa, mens pakket på vippen er mer opptatt av å hylle n'Joaj Stjand).

Kalinkasvingen

Det positive oppi det hele er jo at no får alle de tusener på tusener som står på venteliste for partoutkort en sjanse til å skaffe seg det.

krøvel vellevold

Quote from: Timmen on November 04, 2009, 00:05:01 AM
Det positive oppi det hele er jo at no får alle de tusener på tusener som står på venteliste for partoutkort en sjanse til å skaffe seg det.


Den ventelisten ble tømt i vinter. Det var 3000 på ventelisten fra før 2008-sesongen, og det var 1500 ledige (oppsagte) plasser å kjempe om før 2009-sesongen. Men selv de som lå sist på denne ventelisten, fikk visstnok p-kort i 2009...
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Det var vel gjerne et lite snev av ironi i det innlegget Krøvel?
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: Brannfrelst on November 04, 2009, 00:31:37 AM
Det var vel gjerne et lite snev av ironi i det innlegget Krøvel?


Det er jo umulig å tolke ut fra hva han skrev. Kunne jo være at han hadde glemt at listen ble tømt foran denne sesongen.
Legg ned hele klubben!

sigg

Noen som vet hvordan det ligger ann hos andre klubber mtp. pris? Har hørt at Start skal kutte kraftig i billettprisene foran neste sesong. Litt rart viss Brann er de eneste som skal øke sine billettpriser.

Markmus

Det er mye som er rart med Brann.
Ka du ve?

enavgutta

Gutta forlater Hansa til neste år til fordel for langsiden øl og spetakkel, til noen vrede og andres glede :)

nummer9

Jeg (med mine to partoutkort) og mine venner har i alle fall bestemt oss for å ikke fornye i år. Mulig vi ombestemmer oss, men med en prisoppgang på nesten 1500 på tre sesonger hopper jeg av nå i steden for å punge ut enda mere penger bare for å ha sete reservert når underholdningen på Stadion begynner å få ståkarakter igjen.

Klart en kan fornye tidlig og unngå en prisøkning i år, men det er vel ganske sikkert at denne prisøkningen ikke vil være mulig å unngå til neste år, og da er det kanskje samme dealen med enda en prisøkning igjen. Jeg synes allerede nå prisen ikke står i stil til underholdningen, så da får nok være nok.

I tillegg til dette irriterer det grundig at prisen for et sete på BT-tribunen er like mye som på gamle sitte når utsikten unektelig er bedre på sistnevte. På toppen av det hele er det den uungåelige køen for å komme seg inn og ikke minst ut fra BT siden de bare har EN inngang åpen, og maset med transport til Stadion hver bidige gang.

Nei, summa sumarum blir det desverre ikke partoutkort på meg neste år, og jeg frykter mange tenker det samme som meg.

Nixon

Quote from: nummer9 on November 04, 2009, 15:49:09 PMsumma sumarum


Er det deg, Tennfjord?:)

Nei, det skal bli spennende å se hvor mange partoutkort som blir solgt til neste år. Kanskje Brann skal være fornøyd med 10.000? I så fall tror jeg vi ganske raskt får første kamp på lenge med under 15.000 solgte billetter.
Rød makt på Hansa

Alzheimer/Silverspurs

Ja, den kampen med under 15 000 kjem fort. Eg har fornya sjøl (var 60-40 for/mot), men kjenner fleire på Hansa som ikkje skal fornye, flest folk som ikkje bur i Bergen men må køyre 1-4 timar for å komme seg på kamp.

Læreren

Quote from: Nixon on November 04, 2009, 16:07:59 PM
Quote from: nummer9 on November 04, 2009, 15:49:09 PMsumma sumarum


Er det deg, Tennfjord?:)

Nei, det skal bli spennende å se hvor mange partoutkort som blir solgt til neste år. Kanskje Brann skal være fornøyd med 10.000? I så fall tror jeg vi ganske raskt får første kamp på lenge med under 15.000 solgte billetter.


Blir det solgt under 10.000 partoutkort til neste år, skal det nok mye til at det blir over 15.000 på mange av kampene. Hvertfall om vi fortsetter i samme stil som i år og i fjor. I år har vi hatt 13.000 partoutkort, og hatt rett over 15.000 solgte billetter inkludert partoutkortene.

Jeg tror nok vi kan belage oss på tall ned mot 13.000, og kanskje under det, om vi kun selger 10.000 partoutkort.

Ricky

"Selger mer enn forventet"
http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8539

3741, eller ca 25%, valgte å fornye partoutkortet innen "gratisfristen".

Christian

Quote from: Læreren on November 04, 2009, 20:42:41 PM
Blir det solgt under 10.000 partoutkort til neste år, skal det nok mye til at det blir over 15.000 på mange av kampene. Hvertfall om vi fortsetter i samme stil som i år og i fjor. I år har vi hatt 13.000 partoutkort, og hatt rett over 15.000 solgte billetter inkludert partoutkortene.

Jeg tror nok vi kan belage oss på tall ned mot 13.000, og kanskje under det, om vi kun selger 10.000 partoutkort.


Helt til det er medaljekamp (gullkamp?), stor etterspørsel etter billetter og voksne menn griner på TV. Da er det i tillegg skandale at Brann ikke har større stadion, flere billetter, bedre system osv. Dette har vi vel sett før. Resultatene og publikumstall svinger, men i det lange løp lønner det seg å ha fast plass. Da går en ikkje glipp av noe. Verken opp- eller nedturer.

mort3en

Quote from: Christian on November 11, 2009, 12:15:41 PM
Quote from: Læreren on November 04, 2009, 20:42:41 PM
Blir det solgt under 10.000 partoutkort til neste år, skal det nok mye til at det blir over 15.000 på mange av kampene. Hvertfall om vi fortsetter i samme stil som i år og i fjor. I år har vi hatt 13.000 partoutkort, og hatt rett over 15.000 solgte billetter inkludert partoutkortene.

Jeg tror nok vi kan belage oss på tall ned mot 13.000, og kanskje under det, om vi kun selger 10.000 partoutkort.


Helt til det er medaljekamp (gullkamp?), stor etterspørsel etter billetter og voksne menn griner på TV. Da er det i tillegg skandale at Brann ikke har større stadion, flere billetter, bedre system osv. Dette har vi vel sett før. Resultatene og publikumstall svinger, men i det lange løp lønner det seg å ha fast plass. Da går en ikkje glipp av noe. Verken opp- eller nedturer.


Så sant så sant!

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on November 11, 2009, 11:20:01 AM
"Selger mer enn forventet"
http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8539

3741, eller ca 25%, valgte å fornye partoutkortet innen "gratisfristen".


3850 i morges.

Jeg tror imidlertid de 75 kronene ikke betyr så mye. Det er nok heller ved neste prisøkning (kr. 300) vi vil se hvor landet ligger. Folk driter nok i 75 kroner, men 300 vil de nok unngå. Tror nok 90 % av dem som har tenkt å fornye kortet, vil gjøre det før den sistnevnte økningen som kommer om over en måned.

Legg ned hele klubben!

dudo

En gruppe som studentene har neppe råd til å fornye før i januar, uten at jeg vet om den gruppen er stor nok til å utgjøre noe rush.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kai-Olai

Quote from: dudo on November 11, 2009, 13:22:23 PM
En gruppe som studentene har neppe råd til å fornye før i januar, uten at jeg vet om den gruppen er stor nok til å utgjøre noe rush.


Det løser en jo lett ved å bruke MasterCard, for så å betale tilbake på det når en kommer til januar.. Det er ihvertfall planen til undertegnede..

skuteviken

Quote from: Kai-Olai on November 11, 2009, 17:56:58 PM
Quote from: dudo on November 11, 2009, 13:22:23 PM
En gruppe som studentene har neppe råd til å fornye før i januar, uten at jeg vet om den gruppen er stor nok til å utgjøre noe rush.


Det løser en jo lett ved å bruke MasterCard, for så å betale tilbake på det når en kommer til januar.. Det er ihvertfall planen til undertegnede..


Håper ikke dette var et motargument? Hehe ;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: dudo on November 11, 2009, 13:22:23 PM
En gruppe som studentene har neppe råd til å fornye før i januar, uten at jeg vet om den gruppen er stor nok til å utgjøre noe rush.


Det kan jeg aldri se for meg, og hvis de er hardbarka ordner de seg alltid på en måte om de ikke skulle ha spenn nok selv...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

November 11, 2009, 18:40:39 PM #141 Last Edit: November 11, 2009, 18:46:48 PM by skuteviken
Quote from: Klaus_Brann on November 11, 2009, 18:22:18 PM
Quote from: dudo on November 11, 2009, 13:22:23 PM
En gruppe som studentene har neppe råd til å fornye før i januar, uten at jeg vet om den gruppen er stor nok til å utgjøre noe rush.


Det kan jeg aldri se for meg, og hvis de er hardbarka ordner de seg alltid på en måte om de ikke skulle ha spenn nok selv...
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

SSB (tror jeg det er) definérer det som "utrygg" (igjen, tror jeg. Husken er ikke så god) privatøkonomi å ikke kunne hanskes med 3000+ kroners uforutsette regninger. For undertegnede kommer partoutkortfornyelsen som julekvelden på kjerringen hvert år. ;)

Men klart man greier å betale det, hvert år. Poenget er at jeg personlig ofte drøyer til uti desember en gang, og jeg er langt fra alene. Om jeg hadde visst at jeg kunne betale i januar (det var jeg faktisk ikke klar over) er det meget mulig jeg hadde utsatt det til da.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Løs det enkelt ved å be om betaslingsutsettelse på et terminavdrag hos lånekassen og bruk pengene som er "spart" til å kjøpe kort:) Hjelper ikke studenten som ikke har begynt å betale tilbake da.
Tiocfaidh ár lá

LandåsKongen

Det skal bli spennende å se hvor mange p-kort brann ender opp på.
Jeg sitter fremdeles på gjerdet når det gjelder mitt eget. Klarer ikke svelge deres argumenter for prisøkning.
Det er frekt og det er ikke riktig. Mitt kort har steget med 30-40 % de siste 4-5 årene.

Skal endel til for at jeg fornyer. Det får bli mitt lille stikk i siden til Bjørn Dahl og co som nok en gang kjører klubben på ræv. Jeg kan jo bare kjøpe de billigste enkeltbillettene i steden for.

krøvel vellevold

Quote from: LandåsKongen on November 19, 2009, 10:19:12 AM
Det skal bli spennende å se hvor mange p-kort brann ender opp på.
Jeg sitter fremdeles på gjerdet når det gjelder mitt eget. Klarer ikke svelge deres argumenter for prisøkning.
Det er frekt og det er ikke riktig. Mitt kort har steget med 30-40 % de siste 4-5 årene.

Skal endel til for at jeg fornyer. Det får bli mitt lille stikk i siden til Bjørn Dahl og co som nok en gang kjører klubben på ræv. Jeg kan jo bare kjøpe de billigste enkeltbillettene i steden for.


Hadde du betalt innen 8. november hadde du unngått prisøkningen som du gnåler om...
Legg ned hele klubben!

LandåsKongen

Det er ikke bare økningen som irriterer. Det generelle prisnivået irriterer også. Har hørt at brann har de høyeste prisene i norge.
Jeg kommer til å fortsette å gnåle :)

krøvel vellevold

Quote from: LandåsKongen on November 24, 2009, 10:18:04 AM
Det er ikke bare økningen som irriterer. Det generelle prisnivået irriterer også. Har hørt at brann har de høyeste prisene i norge.
Jeg kommer til å fortsette å gnåle :)


Men hvorfor irriterer du deg over en økning du enkelt kunne unngått - og som bare er på 70 kroner hvis du betaler i løpet av de 3 neste ukene?
Legg ned hele klubben!

vebo

Quote from: LandåsKongen on November 24, 2009, 10:18:04 AM
Det er ikke bare økningen som irriterer. Det generelle prisnivået irriterer også. Har hørt at brann har de høyeste prisene i norge.
Jeg kommer til å fortsette å gnåle :)


Nå er vel det ikke noen bombe at du gnåler og irriterer deg heller ;)

Og Krøvel: Gidder du minne meg på det dagen før? Glemte det helt av før det steig 70,-
Tiocfaidh ár lá

pidre

Viking senker prisen på partout-kort med opptil 1300 kroner...

http://fotball.bt.no/eliteserien/article156956.ece
Saludar a los monos!

Go Up