• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2010

Started by thesevs, September 07, 2009, 21:41:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Så lenge Brann aldri lar Evony* reklamere på nettsiden sin så er det greit :)


* eller engen.
Gå av.


skuteviken

Jævlig irriterende at det ikke kan være Søndagskamper for det meste, regelen er vel heller mandager på kortvarsel. Jeg må hele tiden bytte på vaktene mine.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

steinbygger

Quote from: Klaus_Brann on September 17, 2009, 15:11:20 PM
Akkurat! Det er kampopplevelsen som er viktigst, og at noen klarer å ergre seg over at Brann prøver å tjene penger, er merkelig.


Det jeg synes er merkelig er at folk tror at Brann er ett selskap som betaler ut utbytte... Alt Brann tjener blir i klubben og brukes på klubben og forhåpentligvis på det sportslige. Det at de har kostnader for å generere innteker er jo bare rett og rimelig (selv om jeg mener at enkelte deler av organisasjonen har for mange ansatte/feil kompetanse)

dudo

Joda, men det er ingen vits i å tjene penger om man søler det bort på controllere eller design av hundreårslogoer som alle hater.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stigh

Kjære ..........

Allerede i dag er det mulig å sikre seg retten til å se alle Brann sine hjemmekamper i 2010. Prisen er uforandret for deg som fornyer innen 31. oktober!

I tillegg får du tilsendt retro-utgaven av "Brann é best"-skjerfet som takk for handelen. Dette skjerfet vil ikke bli produsert for salg i butikk, det vil KUN bli gitt til partoutkortinnehavere som fornyer innenfor de vanlige fristene
 

eg lurer på om det er flere som har fått en mail om det fra brann...

og om det gjelder bataljons kortene elelr om det kommer egen mail bra bataljonen om fornyingen?

vebo

Det gjelder alle som har paroutkort, også bataljonens medlemmer.
Tiocfaidh ár lá

Chris*

en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

13.Malin

Jeg lurer på om man skal få svarmail når man setter seg opp på ventelisten??
Jeg har satt meg opp på ventelisten men har ikke fått noe beskjed om at jeg faktisk er på listen..

Læreren

Quote from: Chris* on September 30, 2009, 11:05:01 AM


Sier du fra deg plassen du har nå, kommer du bakerst i køen om du skal kjøpe ny plass.

torone

Blir det nokon ny fordeling av plasser på Bataljons-feltet i år? Vi er 2 stykker som fekk nye (og dårligere) plasser i år, og kunne godt tenkt å bytte plass. Der vi står no er det utskiftinger heile tida (løssalg/firmakort?), og veldig varierende stemning. Kjipt å ha ansenitet siden 2004 men ha så dårlig plasser...

BBB-Tony

Nei, det blir desverre (i våre øyner) ikke noen omorganisering på Hansa foran neste sesong. Noe vi sårt kunne hatt behov for...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Bolsen

Vet ikke om eg orker å stå ved siden av verdens mest negative rusmisbruker i et helt år til

torone

Er det mulighet for å skippe fornying no og heller kjøpe kort når forkjøpsretten er gått ut? Eller er det mange som står på venteliste?

skuteviken

Er det registrert på noe liste vi som har meldt oss på venteliste på nedre Hansa? Har ikke fått noe bekreftelse, vist jeg ikke husker helt feil.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Northside

Gi no faen i disse nummererte plassene dersom du ikke liker fyren ved din side.
Vi står nå flere samlet på øvre B (nedre Hansa) uten billett der. Uten å skryte, så er det vel der de fleste sangene kommer fra.
Still dere heller sammen med kompiser å fyr igang stemningen fremfor å stå sammen med en haug med ukjente folk som ikke bryr seg.

Brann overkjørte Bataljonen med å plutselig kaste ut fornyelser av partoutkort, fremfor å gå i dialog for å finne en bedre løsning m.t.p stemning.
Det blir neppe bedre neste år dersom folk ikke flytter litt på seg og vi etablerer en slagkraftig gjeng sentralt på feltet som kan fyre igang stemningen litt.

skuteviken

Quote from: Northside on October 19, 2009, 16:03:33 PM
Det blir neppe bedre neste år dersom folk ikke flytter litt på seg og vi etablerer en slagkraftig gjeng sentralt på feltet som kan fyre igang stemningen litt.


Da må Bataljonen bestemme seg "uoffisielt" hvor en ønsker å samle seg. Så får vi se hvor mye effekt noe slikt vil ha, er mange som er negative til dette her inne, men stort verre enn i dag kan jo det uansett ikke bli.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Ricky

Quote from: Bolsen on October 19, 2009, 15:08:55 PM
Vet ikke om eg orker å stå ved siden av verdens mest negative rusmisbruker i et helt år til


Du står nede i kroken på felt A? :p

Chris*

Kan jo starte opp en ny gruppe! UFB - Ultras felt B klinger bra!

Fra litt spøk til alvor, noe må iallefall gjøres på feltet, for slik vi fremstår for tiden er begredelig. Selv ikke mot erkerivalen vif klarer vi skape noe særlig stemning.

en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

skuteviken

Quote from: Chris* on October 19, 2009, 16:50:22 PM
Kan jo starte opp en ny gruppe! UFB - Ultras felt B klinger bra!

Fra litt spøk til alvor, noe må iallefall gjøres på feltet, for slik vi fremstår for tiden er begredelig. Selv ikke mot erkerivalen vif klarer vi skape noe særlig stemning.




Hadde resultatene gått vår vei på banen så hadde nok stemningen naturligvis vært bedre, men jeg er enig med at vi ikke bør slå oss til ro.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Dan Inge

noen som vet når fornyelsesfristen går ut på bataljonens felt??og når de blir gjort tilgjengelig for oss på venteliste?  :)
kjør over pakket!!

BBB-Tony

Quote from: skuteviken on October 19, 2009, 15:58:37 PM
Er det registrert på noe liste vi som har meldt oss på venteliste på nedre Hansa? Har ikke fått noe bekreftelse, vist jeg ikke husker helt feil.


Er du usikker på om du står på listen eller ikke, send en mail til veiby@bataljonen.no. Tore overtok ansvaret for ventelisten etter at Stian flyttet til Alta, og er behjelpelig innen rimelig tid...

Quote from: Dan Inge on October 19, 2009, 19:47:08 PM
noen som vet når fornyelsesfristen går ut på bataljonens felt??og når de blir gjort tilgjengelig for oss på venteliste?  :)


Partoutkortinnehaverene på våre felt, følger tidsfristene som Brann har satt.
http://www.brann.no/index.php?mapping=339
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

skuteviken

Quote from: BBB-Tony on October 19, 2009, 20:45:38 PM
Quote from: skuteviken on October 19, 2009, 15:58:37 PM
Er det registrert på noe liste vi som har meldt oss på venteliste på nedre Hansa? Har ikke fått noe bekreftelse, vist jeg ikke husker helt feil.


Er du usikker på om du står på listen eller ikke, send en mail til veiby@bataljonen.no. Tore overtok ansvaret for ventelisten etter at Stian flyttet til Alta, og er behjelpelig innen rimelig tid...


Takk!  ;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

psv-hasund

Quote from: Læreren on September 30, 2009, 14:01:41 PM
Quote from: Chris* on September 30, 2009, 11:05:01 AM


Sier du fra deg plassen du har nå, kommer du bakerst i køen om du skal kjøpe ny plass.


du må fornye kortet på vanlig måte, og når fornyelse tiden er over får du mulighet til å skifte plass. Dette gjelder ihvertfall vanlige partoutkort.

Kalinkasvingen

En ting er sikkert. Skal jeg fornye kortet, så skal faen meg "ansvarlig direktør for det private marked", eller ka honen han kaller seg, få vaske setet rent og pent. Husker første kamp i år, der folk stod å vasket av setene etter en vinter der duer og annet drit hadde lagt igjen restglonten sin. Produktet er råttent, både på og utenfor banen.

Bolsen

Quote from: Ricky on October 19, 2009, 16:49:37 PM
Quote from: Bolsen on October 19, 2009, 15:08:55 PM
Vet ikke om eg orker å stå ved siden av verdens mest negative rusmisbruker i et helt år til


Du står nede i kroken på felt A? :p


Nei midten av felt C nedre   "Han har ødelagt klubben fra dag 1 "

osoerli

Quote from: Bolsen on October 20, 2009, 09:32:27 AM
Quote from: Ricky on October 19, 2009, 16:49:37 PM
Quote from: Bolsen on October 19, 2009, 15:08:55 PM
Vet ikke om eg orker å stå ved siden av verdens mest negative rusmisbruker i et helt år til


Du står nede i kroken på felt A? :p


Nei midten av felt C nedre   "Han har ødelagt klubben fra dag 1 "

Snakkar me frå 1908?  Stakkars fyr.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Bolsen

Quote from: osoerli on October 20, 2009, 09:58:44 AM
Quote from: Bolsen on October 20, 2009, 09:32:27 AM
Quote from: Ricky on October 19, 2009, 16:49:37 PM
Quote from: Bolsen on October 19, 2009, 15:08:55 PM
Vet ikke om eg orker å stå ved siden av verdens mest negative rusmisbruker i et helt år til


Du står nede i kroken på felt A? :p


Nei midten av felt C nedre   "Han har ødelagt klubben fra dag 1 "

Snakkar me frå 1908?  Stakkars fyr.


Hehe.. Han snakker nok om Steinar :P  Og han har sagt seg villig til å betale flyreien skriker han og

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Snakker vi nedre C rad 8,9,og plass 30 ca?
2.10.07-Gullet kom hem!

Bolsen


13.Malin

Når får vi som står på venteliste mulighet til å kjøpe sesongkort? :)

Markmus

Ka du ve?

LandåsKongen

Jeg er enig med Olpi.
Synes det er frekt av brann å heve prisen.
De er helt ute å kjøre både sportslig og økonomisk.
Jeg har hatt partoutkort på øvre hansa i en årrekke nå. Jeg kan bare si med en gang at neste sesong så sitter mine penger langt inne.

Frekke jævler, det er det de er. Ostepop, event-sjefer, såper og brød. Er det oss vanlige supportere som skal finansiere denne galskapen?
Hvordan kan de forsvare å heve prisen? Har de liksom hevet kvaliteten på produktet Brann?

Regner jo ikke med noe sympati eller god debatt her. Hvis noen våger å kritisere brann på noen måte så er dere over dem som ulver. Hva er greien liksom? Hvor mye drit må dere godta før nok er nok?

Markmus

De økte prisene er vel noe de fleste har reagert på. Det er bare synd at vi oppfører oss som en saueflokk som lar seg lede velvillig. Med mindre sjefen på Stadion leser på forumet, så aner de nok ingenting om misnøyen.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Heve prisen? Betalte man innen lørdag, var det INGEN økning i pris. Betaler man innen 15. desember er det 75 kroner i økning. Og etter dette 300 kroner økning fra i år. At folk ikke kan betale før 15. desember - slik at de får en vesentlig økning, er jo ikke Brann sitt problem.
Legg ned hele klubben!

LandåsKongen

Det blir fort Brann sitt problem hvis folk ikke gidder å kjøpe partoutkort.
Jeg har forstått det slik at Brann har de desidert høyeste billettprisene i landet. Hva er da grunnen til at de hever dem dette året også?
Jeg vil gjerne ha et svar på dette. Kanskje grunnen er at de har gått med 20 mill i underskudd. Det er meg ubegripelig at ingen i styre og stell der oppe så dette før langt ut i året. De må være komplette idioter. Tatt seg fullstendig vann over hodet når det gjelder salg av drakter og effekter, spillerlønningene har gått i taket.

Jeg vil ha et svar!
Partoutkortet har faktisk økt i pris hvert eneste år.

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 14:38:15 PMBetalte man innen lørdag, var det INGEN økning i pris.


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8521

Brann gir alle en ekstra uke uten prisøkning pga rot hos BBS.
Rød makt på Hansa

LandåsKongen

Rot hos BBS??
Ikke narr meg til å le.
Brann merker nok at folk ikke er like keen på å splashe ut sparepengene sine ja.

Jeg krever et svar fra Brann på hvorfor de hever prisen. Jeg har allerede mailet dem , men det er tyst som i graven fra idrettsveien.

krøvel vellevold

Quote from: LandåsKongen on November 02, 2009, 15:27:40 PM
Rot hos BBS??
Ikke narr meg til å le.
Brann merker nok at folk ikke er like keen på å splashe ut sparepengene sine ja.

Jeg krever et svar fra Brann på hvorfor de hever prisen. Jeg har allerede mailet dem , men det er tyst som i graven fra idrettsveien.


Prisen økte ikke for meg, ihvertfall... Betal før fristen, og du slipper prisøkning! Eller betal før 15. desember og du slipper unna med 70 kroner økning. Det er jo bare ca 2 % økning fra i fjor. De fleste varer og tjenester har vel økt med 2 % fra i fjor! Hva er problemet med en økning på 2 %?

Folk forlanger et topplag, men tilsynelatende uten inntekter... For hvor skal inntektene komme fra hvis publikum helst skal betale så lite som mulig for billetten, vi skal helst spille uten sponsorer på drakten, vi skal ikke selge supporterutstyr, vi skal ikke ha vip'er, vi skal ikke selge ting og tang med klubblogoen på, osv.? Dessverre må man svelge en del kameler for å kunne holde følge med konkurrentene økonomisk, og dessverre må man ha god økonomi for å kunne kjempe om gull. Men for all del; vi kan jo godt bli en idealistisk kultklubb der det er gratis inngang, ingen sponsorer, ingen supportereffekter, ingen spillerlønninger, alle spillerne er oppvokst i Bergen og ingen av dem har ambisjoner om å kunne leve av fotballen...
Legg ned hele klubben!

Northside

Krøvel: Folk ser seg vel litt lei på at vi har Norges dyreste billettpriser og definitivt ikke et av Norges mest underholdene lag. En prisøkning på 2% svir nok ikke noe særlig, men det er mer prinsipp. Hvorfor heve prisen som allerede er så høy, når flere med partoutkort virker rimelig lei alt som har med Brann å gjøre? Tror ikke en prisøkning er det som får nølerne til å kjøpe nytt kort, tvert imot.

Brann burde senket prisene med 2%, så kan de heller "straffe" oss med høye priser når de leverer varene vi har betalt for.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on November 02, 2009, 17:09:33 PM
Krøvel: Folk ser seg vel litt lei på at vi har Norges dyreste billettpriser og definitivt ikke et av Norges mest underholdene lag. En prisøkning på 2% svir nok ikke noe særlig, men det er mer prinsipp. Hvorfor heve prisen som allerede er så høy, når flere med partoutkort virker rimelig lei alt som har med Brann å gjøre? Tror ikke en prisøkning er det som får nølerne til å kjøpe nytt kort, tvert imot.

Brann burde senket prisene med 2%, så kan de heller "straffe" oss med høye priser når de leverer varene vi har betalt for.


Men nå er det jo ingen prisøkning for dem som får fingen ut!
Legg ned hele klubben!

Markmus

Folk som ikke har partoutkort fra før kan selvfølgelig ikke få fingeren ut.
Ka du ve?

Northside

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 17:31:30 PM
Men nå er det jo ingen prisøkning for dem som får fingen ut!


I know.

Men av en eller annen grunn så er flere "halvintresserte" Brann-supportere jeg snakker med om dagen irritert over "økningen" og sier de ikke gidder å fornye.

Men vi får se, jeg tror vi får langt mindre solgte partoutkort neste sesong. I år var det vel kun 16mai det var litt stress med å skaffe billetter?

krøvel vellevold

Quote from: Northside on November 02, 2009, 17:44:24 PM
Men av en eller annen grunn så er flere "halvintresserte" Brann-supportere jeg snakker med om dagen irritert over "økningen" og sier de ikke gidder å fornye.

De irriterer seg over en økning de lett kan unngå?
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 17:54:54 PM


De irriterer seg over en økning de lett kan unngå?
[/quote]

Det stemmer. Muligens mer som et prinsipp.

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 02, 2009, 17:32:41 PM
Folk som ikke har partoutkort fra før kan selvfølgelig ikke få fingeren ut.


Det er rett. Men jeg har ikke inntrykk av at det er dem som klager. De folkene som vil ha p-kort neste år - og som ikke hadde det i år, finnes vel knapt...
Legg ned hele klubben!

psv-hasund

Quote from: Markmus on November 02, 2009, 17:32:41 PM
Folk som ikke har partoutkort fra før kan selvfølgelig ikke få fingeren ut.


De uten partout kort får vel en lavere billettpris enn de betalte i år uansett disse 300 kronene.

Vi må forvente en pris justering lik inflasjonen. Dette regnes vel ikke som en økning i forhold til kjøpekraft fra året før. Vi er vel relativt lik andre klubber nårdet gjelder de dyreste billettene, men vi har vel færre billetter til redusert pris.

Med dagens interesse er det rett av Brann å prøve en sesong med noenlunde lik pris, men fortsetter trenden bør de selvsagt vurdere nedgang.

Dan Inge

Quote from: krøvel vellevold on November 02, 2009, 17:58:58 PM
Quote from: Markmus on November 02, 2009, 17:32:41 PM
Folk som ikke har partoutkort fra før kan selvfølgelig ikke få fingeren ut.


Det er rett. Men jeg har ikke inntrykk av at det er dem som klager. De folkene som vil ha p-kort neste år - og som ikke hadde det i år, finnes vel knapt...


hvertfall 1 her du  ;D
kjør over pakket!!

BBB-Tony

November 02, 2009, 22:12:29 PM #99 Last Edit: November 02, 2009, 22:14:15 PM by BBB-Tony
Quote from: 13.Malin on November 02, 2009, 09:06:50 AM
Når får vi som står på venteliste mulighet til å kjøpe sesongkort? :)


Fornyelsesfristen går ut 31.12.09. En gang etter det, vil du få tilbud om partoutkort 2010 om du ikke har hatt i år.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up