• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BrannTV mot Everton

Started by Exim, August 30, 2009, 21:21:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Exim

Noen som har en link på repotasjen til BrannTV fra Everton ?

Finner den ikkje !


Takker på forhånd!


Exim


BrannSupporter

Ser nå at linken min ikke var en direktelink. Den er her. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=218580

Nixon

Gode minner!
Og det er vel strengt tatt en av de siste gangene vi har hatt det gøyt på tribunen...
Rød makt på Hansa

Larsi Ã?en

Hadde vær kamp vært som denne, hadde Sk Brann hatt de beste supporterne noen sinne.
Opp med det flagget!

The Boss

Frysninger.... For en tur det var!

Hansakongen

Tror jeg ikke har sett oss så bra noen gang som det vi var den borte kampen der.. Kunne nesten ønsket at det gikk en faen i på hele hansa framover i allefall de 2 neste kampene som kan være svært avgjørende om det blir 2-5 plass vet aldri med molde om de har begynt å snuble slik at det er mulig å ta de igjen..

SKBMiller

Kun de siste sekundene som godt illustrerer hvor fantastisk det var. Når man gjennopplever det kommer frysningene med en gang. Var helt villt. Noe av det morsomste var også da vi hysjet for å gi hjemmefansen en sjanse. Da de begynte å synge ga vi en voldsom ironisk applaus, noe som flere ganger resulterte i at de stoppet.

monzilla

Kan si mye rart om den turen. Vi ble latterliggjort sportsmessig. Men pokker så moro det var.


Northside


SKBMiller

Quote from: klysa on September 01, 2009, 20:38:43 PM


De hadde mye større belegg på stadion enn vi hadde mot de lagene du nevner. Selvsagt var dette stort for oss, og ordinært for dem. Men de fikk muligheten til å skjerpe seg siden de ble utsunget fra første stund.

LikeABoss

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=OkbEyNwTKOc


Steike meg så mange dere var i Liverpool!
Det hadde eg faktisk ikkje trodd.. Kanon god steming iallefall!
Savner det den dag idag..

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Ja, det var rundt det. En fantastisk tur, skulle gjerne opplevd noe lignende igjen. Får satse på det skjer i 2050.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up