• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start-Brann 30/8-2009

Started by pidi84, August 10, 2009, 22:23:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidi84

Jeg lurer egentlig først og fremst på om Bataljonen har noen planer om å arrangere busstur nedover til Kristiansand i forbindelse med kampen?
Petter Fjeldstad

Demba


Spelaren

Blir ein ti minutt i bil for meg, deretter ein halvtime for å finne ein parkeringsplass på Lund, berre for å finne min kollegas ektemann har lagt ei fin gul remse med bot på vinduet mitt etter kampen... men det gjer ingenting fordi Brann vant 5-0.
Gå av.

Brann_ruler

Da slipper vi Bolanos når vi møter start. Fikk akkurat direkte rødt kort.

Men bortebane og brann, så start bør vel ha en 7-8 karantener til for at vi skal få poeng...

Ferguson

August 23, 2009, 18:58:11 PM #4 Last Edit: August 23, 2009, 19:12:39 PM by Ferguson
Slipper vi ikke Goodson og? Mener de sa at han måtte stå over med gule kort!

Edit: Sjekket det selv å Goodson må stå over ettersom han var den eneste som fikk gult i kampen ifølge BT.

Edit 2: BT er på villspor og det er Freeman som må stå over!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Tifo

Farlig lite påmeldinger på bussturen... Flaut dersom nok en tur blir avlyst.
.:Tifo-gruppen:.

dudo

Goodson fikk ikke gult i flg speaker.no, ihvertfall. Det gjorde derimot Freeman.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

psv-hasund

Freeman fikk sitt femte gule i følge tv2


Tom C

Dagbladet sier Goodson, VG sier Freeman, Aftenposten sier Goodson, Nettavisen sier Freeman, så da lurer jeg på hvem som har rett... Men siden Ikstart.no sier Freeman, så har nok de peil på hva de snakker om. Freeman fikk forøvrig sitt femte, og må uansett stå over også han...

Edit: ok, old news, but anyways...
Aldri mer Obos....

Scottishman

Noen som vet om det er mulig og bare bestille kampbilett til dette oppgjøret? Har vært inne og leitet men er bare billetter til godset kampen som er til salgs.

Ferguson

Quote from: Scottishman on August 23, 2009, 19:41:02 PM
Noen som vet om det er mulig og bare bestille kampbilett til dette oppgjøret? Har vært inne og leitet men er bare billetter til godset kampen som er til salgs.


Brann.no
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

stig

Nettsideansvarlig

Onside !!!

Quote from: Spelaren on August 11, 2009, 20:31:38 PM
Blir ein ti minutt i bil for meg, deretter ein halvtime for å finne ein parkeringsplass på Lund, berre for å finne min kollegas ektemann har lagt ei fin gul remse med bot på vinduet mitt etter kampen... men det gjer ingenting fordi Brann vant 5-0.


går for en 5-10 min spasertur jeg :) er så stress å finne parkeringsplass der nede.

Xminator

Vi får vel takke Bolanos for at han tok en Bakke.

Spelaren

Svarte svingende! 30. august er jo søren meg kommende søndag! Og eg som har rotet meg hem til Bergen på ferie  :o
Gå av.

Huff

Denne kampen må vi vinne, ferdig arbeid. Desverre tror jeg nå på kamp med Stabæk om 4.plassen dersom vi vinner, men teoretisk sett skal det være mulig å ta igjen Odd.

krakra

Siden vi møter Odd på hjemmebane er ikke 6p så sinnsykt mye. Men da må vi ta dem selv.

SKBrannfan

Hvilken vei kjører bussen (hvis det blir tur) nedover til Kristiansand?

Markmus

Ka du ve?

Northside

Ingen veier. Turen ble avlyst grunnet like påmeldte...

TheRock

Quote from: Northside on August 26, 2009, 20:54:53 PM
Turen ble avlyst grunnet like påmeldte...

Ja, greit om man ser forskjell på folk, så man vet om alle er med på bussen...

Med Bolanos og Freeman ute burde dette være en utmerket mulighet til å kompensere for de 3 poengene vi mistet forrige kamp.

thesevs

Stokkelien, Stokkelien og Stokkelien. Han skal vel ha "sin beste kveld noen sinne" og "landslaget neste ?"
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

skuteviken

Quote from: Northside on August 26, 2009, 20:54:53 PM
Ingen veier. Turen ble avlyst grunnet like påmeldte...


Dette er ståen i dag? Fikk veldig lyst å melde meg på denne turen. Er det noen som kjører ned for å se denne kampen og vil spare litt reise utgifter ? Bare å si i fra viss noen har plass i bil nedover
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Onside !!!

hvor samles folk i Kr.sand ? Er det Up Town i år og?

Northside

Mente selvsagt lite, hehe.

Ja, dette er slik det er. Kjører Bataljonen tur med kun 20stk (var 11 påmeldte nå når turen ble avlyst) så taper de rundt 10 000kr.

Jeg tror vi ville klart litt flere, men Bataljonen kan ikke drive å gamble på slikt og vente på at folk melder seg på i siste liten.

Uansett. Svakt at ikke flere viste interesse for denne turen og de siste turene.

skuteviken

Quote from: Northside on August 27, 2009, 15:01:43 PM
Mente selvsagt lite, hehe.

Ja, dette er slik det er. Kjører Bataljonen tur med kun 20stk (var 11 påmeldte nå når turen ble avlyst) så taper de rundt 10 000kr.

Jeg tror vi ville klart litt flere, men Bataljonen kan ikke drive å gamble på slikt og vente på at folk melder seg på i siste liten.

Uansett. Svakt at ikke flere viste interesse for denne turen og de siste turene.


Svakt kan du godt si, men når jeg finner ut i dag at nå passer det med dama og jobb og slikt så er det bare slik, men Bataljonen kan og bør ikke gamble på det som du sier. Så jeg gjentar er det noen som skal kjøre ned dit som har et ledig sete?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Sissel

Tar det for gitt at det ikke er mulig å bestille billetter lenger da kampen er rett rundt hjørnet, men det blir salg av billetter på kampdag ikke sant?

BBBTore

Quote from: Sissel on August 27, 2009, 23:33:40 PM
Tar det for gitt at det ikke er mulig å bestille billetter lenger da kampen er rett rundt hjørnet, men det blir salg av billetter på kampdag ikke sant?


Quote from: Onside !!! on August 27, 2009, 14:42:48 PM
hvor samles folk i Kr.sand ? Er det Up Town i år og?


Samlingsted blir Uptown, og Frode har planer om å selge resterende billetter der før kampen.
Nøyaktig info vil dukke opp på forsiden etterhvert.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Spelaren

Hold med enn gjerne en billett av til meg, reiser nedover frå ferie imorgen slik at eg rekker kampen :) .
Gå av.

skuteviken

Spørr igjen, gi gjerne en lyd viss noen skal kjøre opp og ned :)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Torvanger

Vet hunen ikke om jeg gidder å se kampen imorgen. Mulig jeg ombestemmer meg når det nærmer seg kampstart, men det må innrømmes at det har blitt en liten utladning etter fiaskoen hjemme mot Sandefjord.

Klaus_Brann

Fiaskoen er plassert langt bak i minnet, og klar for ny kamp med muligheter i morgen. Håper Guastavino og Huseklepp har fått utviklet samspillet sitt enda mer. Eller kanskje Huseklepp kunne ventet til neste kamp med å storspille...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

August 29, 2009, 21:44:34 PM #34 Last Edit: August 29, 2009, 21:46:21 PM by Gulløl
Moen ute mot Start. Hvordan blir venstresiden da ? Sævarsson kant og Holmvik venstre back er vel det beste alternativet.
Får ikke håpe at Huseklepp blir plassert på kant og Nielsen eller Karadas blir spiss. Nå må Huseklepp og Guastavino for all del få utvikle samarbeidet sitt som spisser.

http://www.brann.no/index.php?mapping=215&valg=nyhet&nyhet=8233
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Faen! Det var jævlig dårlig nytt. MEN, Holmvik har en jævlig god innleggsfot, så han går inn der. Sævarsson ned på backplass.
Ka du ve?

aune

håper på dette lage

            udjus

fakiri ørn2 karadas holmvik

      solli   jaiteh    bakke

            guastavino
       
        nielsen   huseklepp


men skjer neppe...

vebo

Quote from: Markmus on August 29, 2009, 23:38:27 PM
Faen! Det var jævlig dårlig nytt. MEN, Holmvik har en jævlig god innleggsfot, så han går inn der. Sævarsson ned på backplass.


Skjer ikke, Sæv kommer inn på kant og Holmvik på back. Evt Huse på venstre og Gustav og Azar/David på topp.
Tiocfaidh ár lá

Romarius

Sæv på kant ser jeg ikke så lyst på. Synes han stort sett har vært dårlig på kanten, og med tanke på hans innsats forrige kamp, skulle jeg gjerne sett at Haugsdal fikk sjansen.
Evt kjørt Holmvik frem og latt Sævarsson tatt backen.

Uansett, Start er for tiden et dårlig lag, som vi selvsagt har alle muligheter til å slå. Vi er dessverre også et dårlig bortelag, så tipset mitt er en svært åpen og jevn kamp. Med tanke på at det er to dårlige forsvar, så kan vi vel også vente oss mange mål.
Håper i hvert fall vi legger fra oss forrige kamps langballer mot Huseklepp og Gusten, og gjør et hederlig forsøk på å spille fotball.

Ewen

Troppen begynner vell å bli veldig tynn nå? Ingen ASB, PVM, AK eller RA.
Noen som vet hvem som har tatt turen sørover (av spillerne)?

Blir vell kanskje sånn at vi får se Møvvik (eventuelt andre ungkarer) på et innhopp idag??

Yngve

Blir garantert tap i dag. Me har sjansen til å få oss ei lita luke til mellom andre Start, og det veit jo alle at Brann ikkje klarar når dei har sjansen.

Onside !!!

August 30, 2009, 14:14:29 PM #41 Last Edit: August 30, 2009, 14:16:27 PM by Onside !!!
Quote from: Ewen on August 30, 2009, 12:55:40 PM
Troppen begynner vell å bli veldig tynn nå? Ingen ASB, PVM, AK eller RA.
Noen som vet hvem som har tatt turen sørover (av spillerne)?

Blir vell kanskje sånn at vi får se Møvvik (eventuelt andre ungkarer) på et innhopp idag??


Møvik er ikke med nedover. Er bare Haugsdal som er med av de unge ellers er det ca vanlig tropp. Eneste som jeg har fått vite er at laget ikke er tatt ut, men Gylfi og David starter på benken. Mer info fikk jeg ikke.


Onside !!!

Han er nok ikke med. Er nok Azar som egentlig skulle være med ja. Men ser tynt ut på benken der.

krakra

Mhm. Burde jo åpne for et Haugsdal-innhopp hvis vi leder komfortabelt(big if). Bare Nielsen og til dels Gylfi jeg ser noe poeng i å sette innpå hvis vi holder oss skadefrie.

Markmus

Quote from: krakra on August 30, 2009, 14:44:20 PM
Mhm. Burde jo åpne for et Haugsdal-innhopp hvis vi leder komfortabelt(big if).


Finnes ikke store nok bokstavstyper for å indikere hvor stort dette "big if"-et er engang :P
Ka du ve?

krakra

Nja. Jeg har troen på en "enten eller"-kamp i dag. Enten blir vi knust, eller knuser vi dem. Mål skal det uansett bli med to gode angrep og to dårlige forsvar:)

Forøvrig er jeg enig med de som håper på Haugsdal på venstrekanten forran Sæv, men jeg har veldig liten tro på akkurat det.

Spelaren

Okei, så Frode som selger billetter på Uptown her i Kristiansand er ingen ringere enn sjølvaste Hellebø himself? (Og er dette tidenes pinligste nettmøte?)
Gå av.

Markmus

hehe, var det kun en som sendte inn spørsmål? Kjipern :P
Ka du ve?

krakra

August 30, 2009, 17:33:50 PM #49 Last Edit: August 30, 2009, 17:48:29 PM by krakra
Godset leder mot Odd, så slår vi Start er vi med i medaljekampen igjen. Hvilket betyr at vi blir knust.
Håper de rundt Brannlaget er smarte nok til å ikke fortelle dem at de har sjans til å ta innpå Odd hvis Godset skulle vinne, de takler jo ikke sånne kamper.

Edit: 2-0 nå.
Kom igjen, film dere til en utvisning på Kovacs og scor mens Arason ligger nede så vi kan høre DEF syte!

Go Up