• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd - Brann kvartfinale cupen

Started by Nixon, August 03, 2009, 21:24:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bulldog

det er kovacs som skader opdal og hassan ved å dytte bentley inn i spillerne. så tar han faen meg å scorer når skaden han har påført opdal viser seg å være stor...
bulldog

Derabilo

Quote from: monzilla on August 08, 2009, 19:01:15 PMKovac gjør ,som Skarsfjord sier, jobben sin. Hadde han tatt opp ballen, spilt den utenfor etc hadde det vært en flott gest. Men det går ikke an å kreve det av noen.

Uflaks.  


Det er ikke jobben til en eneste spiller i hele verden å vinne kamper på urettferdig vis. Til og med italienerene hadde sett på dette som usportslig og uspiselig på høyt nivå. Ja, hadde han spilt ut hadde han blitt hyllet. Men da blir han også hetset når han ikke gjør det. Fullt fortjent.
Bergen ut av Norge -

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Romarius

I hvert fall et ypperlig utgangspunkt for en legendarisk kamp. Kvartfinalen vi snudde til 2-3 etter pause.
Måtte det skje.

The Boss


Spelaren

Odds supportere sendte blomster til Nielsen, skal me sende ein kvast til Kovacs? Ein kaktus, eller ein krans? (nei forresten stryk den, før avisene plukker den opp :) )
Gå av.

Xminator

Og der ble Udjus skadet... Det er noen som ikke ønsker Brann i cupfinalen...

gullet ska hem

ønsketenking:det blir 2-2,ingen mål i ekstraomg,straffekonk,brann vinner,kovacs brenner straffen. og udjus storspiller!

Shine

eg har allerede begynt å drukne mine sorger.

edit;

Austin får blomst!
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

monzilla


gunnar

Quote from: Shine on August 08, 2009, 19:09:36 PM
eg har allerede begynt å drukne mine sorger.

edit;

Austin får blomst!

Jeg har allerede to flasker vin i kroppen. Fremdeles i sorg.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Torvanger

Kjører virkelig NIlsen 4-5-1 fortsatt? Herrejesus....

Brannfan23

Kor ble det av den beryktet Steinhard Nilsen som styrte Tromsø med disiplin? Virker som han har blitt mykere siden han kom til Brann....

Kai-Olai

Trenger heldigvis ikke vente helt til neste år, Derabilo.. ;D

monzilla

Hva kan man si. Håper det stopper nå, og at cupen ikke skal bli en årlig latterliggjørelse.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Patton

Jaja, heldigvis ferdig med dette cup-tullet. Serien er det eneste som teller. Samt å hate Kovacs.

Shine

snytt for straffe også, herlig. *nedpå med resten av hansa halvlitern*
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

apop

"God dømming", Gir Sigurdsson gult kort for å gå i kroppen på Kovacs. Mens når Hagen konsekvent går i kroppen på Sigurdsson på alle cornere så er det greit....

Klaus_Brann

Quote from: monzilla on August 08, 2009, 19:01:15 PM
Folk ligger nede i hytt og pine. Er en grunn til at man i England har blitt enig om å spille til dommeren blåser. Fairplay blir misbrukt, den saken er grei.

Kovac gjør ,som Skarsfjord sier, jobben sin. Hadde han tatt opp ballen, spilt den utenfor etc hadde det vært en flott gest. Men det går ikke an å kreve det av noen.

Uflaks.  


Opdal hadde allerede ligget nede med kneskade det visste Kovacs, og han har full kontroll på den ballen som Kovacs også ser, allikevell legger han seg ned og tror på fair play fra motstanderen. At du ikke ser er det trist.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Er Nilsen rett mann for Brann....?

Derabilo

Quote from: Kai-Olai on August 08, 2009, 19:16:34 PM
Trenger heldigvis ikke vente helt til neste år, Derabilo.. ;D


Glimrende! Godt det er noen som har bedre kontroll enn meg ;)

Odd kan si hva de vil uansett hva stillingen i kampen blir. Det er klart at 2-0 målet endrer kampens karakter totalt. Med bare 1-0 ville det sett lettere ut å snu kampen.
Bergen ut av Norge -

Shine

liker bare austin bedre og bedre idag.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Klaus_Brann

Er Sandemoen rett mann for Brann?Det går bare en vei.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Patton

Svindal Larsen gestikulerer at Huseklepp bør få gult kort. Herregud, må jeg skifte avatar igjen?

Klaus_Brann

Quote from: Derabilo on August 08, 2009, 19:23:20 PM
Quote from: Kai-Olai on August 08, 2009, 19:16:34 PM
Trenger heldigvis ikke vente helt til neste år, Derabilo.. ;D


Glimrende! Godt det er noen som har bedre kontroll enn meg ;)

Odd kan si hva de vil uansett hva stillingen i kampen blir. Det er klart at 2-0 målet endrer kampens karakter totalt. Med bare 1-0 ville det sett lettere ut å snu kampen.


Akkurat!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Patton on August 08, 2009, 19:25:37 PM
Svindal Larsen gestikulerer at Huseklepp bør få gult kort. Herregud, må jeg skifte avatar igjen?


Som igjen betyr gult kort til Svindal Larsen, sant? Han fekk vel det?
Gå av.

Shine

Quote from: Patton on August 08, 2009, 19:25:37 PM
Svindal Larsen gestikulerer at Huseklepp bør få gult kort. Herregud, må jeg skifte avatar igjen?


Nei!
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

monzilla

Quote from: Klaus_Brann on August 08, 2009, 19:21:31 PM
Opdal hadde allerede ligget nede med kneskade det visste Kovacs, og han har full kontroll på den ballen som Kovacs også ser, allikevell legger han seg ned og tror på fair play fra motstanderen. At du ikke ser er det trist.

Han la seg ikke ned fordi han trodde på fairplay fra motstanderen. Han la seg ned fordi at han ikke greide å holde seg stående pga kneet.

Men igjen så kan man ikke forvente at alle skal greie å holde seg rasjonell når beslutninger går imot det laget man heier på.  

Romarius

Ut med statiske Bakke, inn med, tja Arman på topp.

Hansakongen

Vil nå si at oppskrytte brage standemoen har mistet total kontroll over det som skjer der ute.. det er ikke første gangen den oppskrytte pipe blåseren mister helt kontrollen når han dømmer brann. Var innom varden "lokal" avisen der nede så fikk jeg lest at håkon mistet ballen i kampen med peter?? de er faen ikke veldig intligente der nede i skien i dag. Hvilken kamp var det mellom håkon og peter "grisenspiller" kovacs han var jo 5 meter unna når situasjoen oppstod..

apop

Siden vi tydeligvis skal spille med grufulle 4-5-1 hvorfor i huleste har vi ikke en tung spiss der fremme? ta ut enten Bakke eller på-grensa-til-rødt-kort Moen og inn med nielsen eller Bjørnsson


Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Spelaren

Gå av.

monzilla

Latterlig av Fagermo å prøve å bortforlkare den hendelsen. Det var ingen situasjon mellom Opdal og Kovac. Kovac var mange meter til siden fra Opdal og hadde ikke nådd den ballen med mindre Opdal hadde kollapset. Noe som skjedde. Situasjonen er like enkel som den er kjedelig.

BojeN

ojeN

Xminator

Skandalene fortsetter. Bakke treffer ball. Noen minutter før takler en Oddspiller på tilsvarende måte uten kort i det hele tatt.

Derabilo

ELSKER DEG BAKKE! Synd du traff ballen og ikke spiller.
Bergen ut av Norge -

Patton

Synd å si, men taklingen til Bakke er 100% talentløs. Helt fortjent med rødt kort. Hva i helvete er det han driver med?

Torvanger

August 08, 2009, 19:37:24 PM #190 Last Edit: August 08, 2009, 19:39:20 PM by Torvanger
Takk for den Bakke. Mener seriøst at Brann bør satse på Austin - Jaiteh, evt med Einarsson istedenfor en av dem, heretter. Skammelig.

Uansett om Bakke treffer ball, er det åpenbart at han vil treffe mann rett etterpå. Klokkeklart rødt kort.

BojeN

Quote from: Patton on August 08, 2009, 19:36:36 PM
Synd å si, men taklingen til Bakke er 100% talentløs. Helt fortjent med rødt kort. Hva i helvete er det han driver med?


Ser ut som noen er på feil forum eller ser en annen kamp en meg.
ojeN

Joggi Bogga

Denne kampen vil for fremtiden forhåpentligvis fremstå som et paradigmeskifte i Brann. Nilsen og Bakke har gjort sitt. Basta!
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

apop

Quote from: Patton on August 08, 2009, 19:36:36 PM
Synd å si, men taklingen til Bakke er 100% talentløs. Helt fortjent med rødt kort. Hva i helvete er det han driver med?


Takler på ball, det er det han driver med.

Klaus_Brann

Den er helt fin den, synd han ikke treffer mann, når han allikevell skulle få rødt kort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler

Ikke rødt kort. Og vi er snytt for en straffe. Dette er for n`te gang dommer marginer imot. Måtte fagermo og kovacs brenne i helvete. Sandmoen er for dårlig.

Nixon

En takling er ikke stueren bare fordi man også tar ballen. Stygg takling som gir et helt greit rødt kort. Det er slik man knekker føtter...
Rød makt på Hansa

Ricky

Taklingen er nå hard, men på langt nær av den skrekkelige typen. Håper likevel Bakke får en del kampers karantene, så slipper vi både ham og 4-5-1-helvetet.
Må vel være en eller annen Championship-klubb som trenger en gammel slugger med erfaring fra Leeds og Villa?

som_i_63

Er jo helt utrolig at det er rødt kort. Han er jo først på ball.

Patton

Hadde ikke Bakke gult fra før? Hentet en kald en i kjøleskapet, og ut fra reaksjonene her kan det virke som om det var tvilsomt. Fikk Bakke direkte rødt på den taklingen?

Go Up