• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd - Brann kvartfinale cupen

Started by Nixon, August 03, 2009, 21:24:30 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Torvanger



bernu

Faen så latterlig feigt med en 4-5-1.
Hvor ble det av pisspreiket om at "vi er tross alt Brann" ? ?
BRANN SPILLER 4-4-2 ! !
Spill fotball for faen ! !
HANSA - Z

Spelaren

...og DER var Opdals Brann-karriere over ja.
GÃ¥ av.

Onside !!!


BojeN

ojeN

Henrik8

Hva skjedde i duellen mellom med Fakiri og Opdal som gjor at det er saa krise? Paa nettavisen staar det at Opdal er paa bena igjen...
Kjør over pakket 09`

gunnar

August 08, 2009, 18:33:56 PM #107 Last Edit: August 08, 2009, 18:41:44 PM by gunnar
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Torvanger

Fagermo, Kovacs og Odd er kvalme.

BojeN

Quote from: Henrik8 on August 08, 2009, 18:33:09 PM
Hva skjedde i duellen mellom med Fakiri og Opdal som gjor at det er saa krise? Paa nettavisen staar det at Opdal er paa bena igjen...


Var ingen duell mellom Fakiri og Opdal, var Kovacks som løp inn i Bentley og 100kilo stygg kjempe sørget for en skadet Opdal og halvskadet Fakiri
ojeN

Klaus_Brann

Fy faen så jævliiiiiiiiiiig usportslig! Kovacs ska klines ned!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Skjonner. Nettavisen rapporterte om duell mellom Fakiri og Opdal. Ser Opdal ble byttet ut naa. Kom maalet i mellomtiden som folge av at han var skadet?
Kjør over pakket 09`

Onside !!!

Quote from: Henrik8 on August 08, 2009, 18:33:09 PM
Hva skjedde i duellen mellom med Fakiri og Opdal som gjor at det er saa krise? Paa nettavisen staar det at Opdal er paa bena igjen...


der fekk du svar! MÃ¥l pga han trudde han klarte Ã¥ forsette..  tipper Udjus fÃ¥r heile høstsesongen no pga skade pÃ¥ opdal!

Romarius

Fy faen for en pung. Noe av det verste jeg har sett. Skammelig.
Får nå håpe det går en jævel i laget nå, og at mirakel skjer.

BojeN

Quote from: Henrik8 on August 08, 2009, 18:37:06 PM
Skjonner. Nettavisen rapporterte om duell mellom Fakiri og Opdal. Ser Opdal ble byttet ut naa. Kom maalet i mellomtiden som folge av at han var skadet?


Målet kom etter at Opdal sitt kne sviktet når han skulle spille ut et tilbakespill, og Kovacks løp bort og trilte ballen i åpent mål
ojeN

Patton

Bytter ut min Liverød avatar. Har fått en ny helt i kveld.

Joggi Bogga

Kovacs må ta beslutningen jævlig fort. Han hadde blitt fair play legende ala De Canio ved å spille den ut. Uansett, jeg klandrer ikke ham for å følge reglene.

Vi kan være uenig, men hvis vi skal syte over dette så synes jeg vi nærmer oss nivået til Tromsø fansen mf.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

apop

Kovacs er jo faktisk den som indirekte skader Opdal da han bytter Bentley inn i Fakiri som lander på kneet til Opdal. For et svin han er. Og Fagermo er kvalm og ekkel.

Det som gjør det verre er at Kovacs faktisk stopper opp og ser hva som har skjedd med Opdal før han putter goalen

Kai-Olai

FIFA FairPlay-Award 2009:
Peter Kovacs!

mini_mo

Der var dråpen som dryppet over for meg... Steinar Nilsen viser atter en gang at han driter på seg taktisk! Når Opdal sliter med kneet etter en duell, kneet som han har hatt problemer med i lengre tider, og ikke blir byttet ut er for meg underlig. Har vi så få spillere at El Fakiri må sitte 10 min på benken og bli lappet sammen. Og deretter sannsynligvis gå ut etter en liten stund !?

Stiller meg som sagt veldig skeptisk til Steinar Nilsen....!

Hansakongen

Quote from: Klaus_Brann on August 08, 2009, 18:36:49 PM
Fy faen så jævliiiiiiiiiiig usportslig! Kovacs ska klines ned!


har faen meg alltid sett på kocacs som en jævlig utsportslig person siden han spilte for sin første klubb i norge. Er dette faen takken for david sin gest i vårkampen der nede.. odd kan ryke og reise,..... og brenne et vist forbanna plass håper vi vinner kampen hadde faen vært konge og takk for sist

gunnar

Sametrener med sameopplegg. NÃ¥ score Brann om ett minutt, nesten.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

monzilla

Jeg skylder egentlig ikke på Kovacs. Det er profesjonell fotball. Spill til dommeren blåser. Pur uflaks rett og slett.

Det som imidlertid provoserer meg mest er Fagermo sin elleville jubling i etterkant av scoringen.

boven

August 08, 2009, 18:45:41 PM #123 Last Edit: August 08, 2009, 18:50:20 PM by boven
Joggi Bogga: Når kovacs stopper og og rekker å se at keeper har mistet ballen fordi han er skadet, så er det usportslig og ingenting annet.

Har hatt sansen for Odd denne sesongen, men den sympatien er borte så lenge Kovacs eller Fagermo er der.

Patton

Quote from: Joggi Bogga on August 08, 2009, 18:42:04 PM
Kovacs må ta beslutningen jævlig fort. Han hadde blitt fair play legende ala De Canio ved å spille den ut. Uansett, jeg klandrer ikke ham for å følge reglene.

Vi kan være uenig, men hvis vi skal syte over dette så synes jeg vi nærmer oss nivået til Tromsø fansen mf.


Handler ikke om å være enig eller uenig, han er i sin fulle rett å putte den i mål. Det skjønner alle. Men det var dette med fair play osv, 2 meter ungarsk hestekuk fra nå av i mine øyne hvertfall.

gunnar

Diego kommer inn og lager ekte hatrick. Brann vinner 3-2
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Ikognoti

Quote from: monzilla on August 08, 2009, 18:44:53 PM
Jeg skylder egentlig ikke på Kovacs. Det er profesjonell fotball. Spill til dommeren blåser. Pur uflaks rett og slett.

Det som imidlertid provoserer meg mest er Fagermo sin elleville jubling i etterkant av scoringen.


Enig.

Spelaren

Elendig taktikk også i dag, bemerkelsesverdig at det må typisk østeuropeisk sportsånd for å vekke guttene til noko som kan minne om innsats.
GÃ¥ av.

Kai-Olai

Quote from: Patton on August 08, 2009, 18:46:02 PM
Quote from: Joggi Bogga on August 08, 2009, 18:42:04 PM
Kovacs må ta beslutningen jævlig fort. Han hadde blitt fair play legende ala De Canio ved å spille den ut. Uansett, jeg klandrer ikke ham for å følge reglene.

Vi kan være uenig, men hvis vi skal syte over dette så synes jeg vi nærmer oss nivået til Tromsø fansen mf.


Handler ikke om å være enig eller uenig, han er i sin fulle rett å putte den i mål. Det skjønner alle. Men det var dette med fair play osv, 2 meter ungarsk hestekuk fra nå av i mine øyne hvertfall.


hahahaha!!

Og ja, jeg er så enig så enig! Hadde det vært en utespiller som knakk sammen, midt på deres banehalvdel, så kan du spise gift på at han hadde spilt ballen ut til kast..

Klaus_Brann

Quote from: Joggi Bogga on August 08, 2009, 18:42:04 PM
Kovacs må ta beslutningen jævlig fort. Han hadde blitt fair play legende ala De Canio ved å spille den ut. Uansett, jeg klandrer ikke ham for å følge reglene.

Vi kan være uenig, men hvis vi skal syte over dette så synes jeg vi nærmer oss nivået til Tromsø fansen mf.


Kødder du?
Jævlig fort meg i ræva!Den der har han lang tid på å vurdere. At hele Odd-benken bejubler det etterpå i tillegg er så vannvittig kvalmt og usportslig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Patton on August 08, 2009, 18:40:35 PM
Bytter ut min Liverød avatar. Har fått en ny helt i kveld.


Stygg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Dette er det mest usportslige jeg har sett på en norsk fotballbane på lenge. Kan trygt sammenlignes med Sundgots "hand of god".

Når det er sagt, Brann må skape mer enn dette. En knapp sjanse før Odd har 2-0 (greit nok etter en sjanse for dem også...) Få ut Jaiteh og inn G.

The Boss

FY FAEN.... verste eg noen gang har sett....
kovacs(fitten) og fagermo bør faen sove med et øye oppe i natt.........

Bakke: gjør kovacs fotballinvalid!!!!!!!
dshioshiohoihsio

Klaus_Brann

Quote from: Ikognoti on August 08, 2009, 18:47:23 PM
Quote from: monzilla on August 08, 2009, 18:44:53 PM
Jeg skylder egentlig ikke på Kovacs. Det er profesjonell fotball. Spill til dommeren blåser. Pur uflaks rett og slett.

Det som imidlertid provoserer meg mest er Fagermo sin elleville jubling i etterkant av scoringen.


Enig.


Har dere to hørt om en liten porsjon fair play?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: The Boss on August 08, 2009, 18:55:10 PM
FY FAEN.... verste eg noen gang har sett....
kovacs(fitten) og fagermo bør faen sove med et øye oppe i natt.........

Bakke: gjør kovacs fotballinvalid!!!!!!!
dshioshiohoihsio


HÃ¥pte at Bakke sku knocke han rett ned der, han hadde fortjent det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Møkkakamp der vi har oss selv å takke.
Førstemålet var ufattelig lettkjøpt og tafatt av oss. Andremålet var rett og slett både uheldig og ufint. Inkl feiringen til Fagermo i ettertid.

Men; hvorfor i helvete skal noe sånt skje for at vi skal begynne å trø til i duellene? Akkurat det er jo ikke noe nytt fenomen for Brann.
Fullt mulig å score 2 på dette Odd-laget, det er ikke så godt. Men da må vi legge av oss denne feige fotballen, og fortsette å blø for Brann. Det bør være et lag full av faen som kommer på banen i andre.

Og, som flere har vært inne på og som jeg også nevnte etter Branns 2-0 over Molde, fortsetter du å kjøre denne defensive taktikken, Nilsen, blir din karriere i Bergen kort.

aune

Hater NFF. de så forbanne dårlige. Det er jo faen meg en katastrofe. Vi kan jo ikke tillate oss og ha så dårlige dommere. De er skandale. Vi burde egentlig bare gå i garderoben og ta første flyet hjem. SKANDALE!

Brann_ruler

Dette er noe av det mest usportlige som har skjedd på en idrettsarena. Fair play my ass. Odd har rykket opp til tippeligaens mest uspiselige lag. Kovacs har all tid i verden til å se at opdal er skadet og skjønne at dette er absolutt lavmål ift fairplay tankegang. Dersom det i ettertid blir bortforklart med jeg så det ikke, gikk så fort, e.l. er det et håndfast bevis på at å heade ballen påfører permanent hjerneskade.

Dette er så trist for fair play at jeg ikke har ord.


Nixon

Vi taper nok ikke kampen pga dette. Men makan til usportslighet skal man lete lenge etter. Den lange jævelen har full oversikt over situasjonen og vet hva han gjør. Og Fagermo sin jubel er minst like ille. Null respekt for fair-play.
Rød makt på Hansa

Larsi Ã?en

Det er det mest latterlige jeg har sett, han burde nesten blitt skutt.
Opp med det flagget!

monzilla

Folk ligger nede i hytt og pine. Er en grunn til at man i England har blitt enig om å spille til dommeren blåser. Fairplay blir misbrukt, den saken er grei.

Kovac gjør ,som Skarsfjord sier, jobben sin. Hadde han tatt opp ballen, spilt den utenfor etc hadde det vært en flott gest. Men det går ikke an å kreve det av noen.

Uflaks.  

Xminator

Og Fagermo står i pausen og forsvarer saken. Jeg har lyst til å se geipen hans etter to billige straffespark til Brann. Fulgt opp med ett tredje 3 minutter på overtid av kampen.

Derabilo

Det er greit å tape mot et bedre lag, men ikke når de spiller så jævlig forbanna usportslig som dette. Det er usportslig tvers igjennom fra trener og laveste og tjukkeste til spiss som er høyest og styggest. Det er ikke noen presset situasjon, det er en klar stygg skade (han tror vel for faen ikke Opdal ligger seg ned på gøy?) og du har god tid til å tenke deg om. Det er tydelig at det ikke er stort å tenke med. Forbanna usportslig pakk som ikke fortjener ant enn grov hetsing på diverse nettforumer og på Brann Stadion neste år.
Bergen ut av Norge -

Rubenson

Hvordan i helvete kan Fagermo si at Opdal ikke er alene. ALLE ser jo det. Også sammenligner han dette med en løpeduell med bakerste mann. Nei, fy faen nå har jeg mistet alle respekt.

nero

August 08, 2009, 19:04:04 PM #145 Last Edit: August 08, 2009, 19:06:07 PM by nero
Provoserende å se Bakkes patetiske "returløp" på den første scoringen. PVM er ufattelig treg. Og Gud hjelpe oss for et dårlig forsvar vi har. Nilsen imponerer heller ikke med det taktiske.

Lyspunkter? Tja, Solli løper i det minste, Huseklepp er den eneste som har evner til å gjøre noe.

Uansett hvordan den andre scoringen kom, så har Odd vært et myyye bedre fotballag enn oss så langt. Dessverre.
Lions led by donkeys.

Brann_ruler86

At Kovacs ikke hadde mye tid er bare bullshit. Han presset ikke Opdal engang før kneet sviktet. Først da la han på sprang. At Fagermo jubler hemningsløst og måten speaker annonserer målscorer på gjør det hele meget kvalmende.
GÃ¥ ta banen!

apop

Ser at Fagermo påstår at det var i en presset situasjon! Hva i huleste er det han røyker?

Opdal har jo full kontroll og skal bare pole ballen oppover når kneet kollapser, deretter har kovacs så god tid foran åpent mål at han omtrent kunne ha krypt ballen i mål. Og reprisen viser jo at Kovacs faktisk stopper opp og kikke på Opdal før han putter. Kovacs så hva som var situasjonen og bestemte seg seg for å drite opp i alt som heter fair play.

Min tidligere beskrivelse av Kovacs som svin står, mens Fagermo har plusset på forbanna idiot til sin kvalm og ekkel.

eivhelle

Det værste med situasjonen er at Kovacs i forkant er skyldig i skaden til Opdal for så å
utnytte den for å score mål. Er faktisk imponert over at Brann spillerene er sindige nok til
ikke å ta en "Podus" takling i knehasene for å si takk for sist.

tr0Ndemann

Kovacs er et jævla svin. Måtte han brenne. Ellers får dere alle ha en god aften.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Go Up