• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn - Brann mandag 3. August.

Started by roaldinho, July 27, 2009, 16:01:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

bytter:bakke - solli, nielsen - bjørnsson, sigurdsson-onstad... min mening hvertfall

olebrann3

Quote from: Belfort on August 03, 2009, 18:46:51 PM
Dette er så forbanna flaut. Vi klarer faen meg ikke og ta styringen mot dette konkursboet,jeg har ikke ord! Noen som vet hvorfor Bakke måtte melde forfall til kampen?


spiller no han

gunnar

Bakke spiller. Ikke at det hjeper, men han er på banen. Austin er småskadet hvis det var han du mente.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Rubenson

Elendig første omgang mot et patetisk Lyn-lag. Lyn valser jo over Brann. Og for ente gang så gjør Sigurdsson en latterlig feil. Hva er det han driver med for tiden? Forventer en helt annen 2.omg der vi må trykke ytterligere og få i gang dobling på kant. Brann kan ikke være bekjent av 1 p mot dette laget her.

gunnar

Quote from: tintin on August 03, 2009, 18:47:48 PM
bytter:bakke - solli, nielsen - bjørnsson, sigurdsson-onstad... min mening hvertfall

Eller; bakke - solli, nielsen - bjørnsson, sævardsson-hansen
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

tintin

vil ha sævis utpå, han kan finne på ting aleine, hansen er for usikkert pr idag

Belfort

Det med Bakke var ironi,vet at det ikke gjør seg på trykk. Bakke har spilt til minus 1 på børsen

krakra

Eneste  byttet vi trenger er Ã¥ fÃ¥ ut Siggy. Resten av laget trenger bare Ã¥ manne seg opp og forbedre innstillingen litt. Bare tull Ã¥ bruke alle byttene til pause, spillerne er gode nok til Ã¥ kjøre over Lyn med den rette innstillingen.

Spelaren

GÃ¥ av.

tintin

Quote from: krakra on August 03, 2009, 18:52:35 PM
Eneste  byttet vi trenger er Ã¥ fÃ¥ ut Siggy. Resten av laget trenger bare Ã¥ manne seg opp og forbedre innstillingen litt. Bare tull Ã¥ bruke alle byttene til pause, spillerne er gode nok til Ã¥ kjøre over Lyn med den rette innstillingen.


spillerne er gode nok til å være foran odd på tabellen også, men evner det ikkje. spillerne våre pr idag er en gjeng overbetalte uengasjerte smågutter. skal være forsiktig med å dra alle med i dragsuget her, men de best betalte utenom huseklepp burde skamme seg

olebrann3

vi spiller altid 1 dÃ¥rlig og 1 god omgang, den gode  kommer no

bernu

HANSA - Z

tintin

Quote from: olebrann3 on August 03, 2009, 18:55:46 PM
vi spiller altid 1 dÃ¥rlig og 1 god omgang, den gode  kommer no

jada, skal ikkje svartmale til pause, men dette holder knapt nok i et avlyst b-sluttspill i norway cup

gunnar

Quote from: olebrann3 on August 03, 2009, 18:55:46 PM
vi spiller altid 1 dÃ¥rlig og 1 god omgang, den gode  kommer no

Alt er tilgitt hvis de scorer minst 4 til i 2. omgang
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Tom C

Fy flate! Bakke er sjokkerende dårlig på midten...
Aldri mer Obos....

gunnar

Solli inn-Holmvik ut. Sæv på venstre back.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

gunnar

Quote from: olebrann3 on August 03, 2009, 18:55:46 PM
vi spiller altid 1 dÃ¥rlig og 1 god omgang, den gode  kommer no


Dette blir bedre og bedre
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

bernu

Pinlig, pinlig og atter pinlig.....
HANSA - Z

Ricky

Vurderer nesten å heie på Lyn den siste halvtimen. Så jævlige er Brann akkurat nå.

Henrik8

Vi ligger faen meg under mot Lyn. Latterlig. Det er elendig av oss, men Lyn far samtidig sla frisparket tjue meter lenger frem enn det er, og pa rullende ball. Tenkte da det ble slatt at det ville irritere meg noe helt sykthvis det angrepet ble mal, fordi de aldri skulle fatt slatt det frisparket sann. Sa blir et selvfolgelig mal.
Kjør over pakket 09`

Tom C

Er det rart at hele norge ler av sportsklubben Brann? Brann er norges desidert største klovneklubb...  Jævla trist.
Aldri mer Obos....

gunnar

Skammens kapittel - de hjelpeløses hjelper - det er Brann 2009
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Ricky

Gylfi Einarsson inn, ja... Drit og dra.

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Erlend

JESS, uavgjort mot Tippeligaens dårligste lag!

KNUDSEN

mirkalenes tid er tydligvis ikke over
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

monzilla

I mitt hode leder Brann 2-0.  Jeg nekter Ã¥ tro at vi har sluppet inn to mÃ¥l mot et lag som Lyn.

Henrik8

Faa naa satt inn seiersmalet mott dette drittlaget da!
Kjør over pakket 09`

KNUDSEN

med sigurdson på banen så klarer vi å slippe inn mål mot alle lag, selv landslaget under hareide skulle klart og score på brann
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Erlend

hvorfor i HELVETE bytter han ut Jaiteh og ikke Bakke?????

olebrann3

var det selvmål eller pvm som scorte?

Corleone


gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

KNUDSEN

pga bakke spiller så dårlig at nilsen inbiller seg at han ikker er utpå
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Henrik8

August 03, 2009, 19:31:50 PM #134 Last Edit: August 03, 2009, 19:33:50 PM by Henrik8
Latterlig filming av David Nielsen. Helt unodvendig. Sant bor forbeholdes Rosenborgspillere.
Kjør over pakket 09`

Erlend


Nixon

Jeg glemmer så lett...
Hvordan har vi egentlig klart å være med i medaljestriden i år?
Rød makt på Hansa

Erlend

Aner ikke, blir helt skremt av nivået her til lands

bernu

Quote from: Nixon on August 03, 2009, 19:38:55 PM
Jeg glemmer så lett...
Hvordan har vi egentlig klart å være med i medaljestriden i år?

Det lurer jeg faen meg på også.....
Det sier vel mest om nivået på Tippeligaen når vi henger med i medaljekampen med dette spillet...
HANSA - Z

bernu

Heia samiædnan!!! Godt matchvinnende bytte å gi en spiller 3 min.... Fy faen.....
HANSA - Z

Tom C

Hvis vi skal være helt bjektive et øyeblikk... Dersom dere var Guastavino, og skulle velge fremtidig klubb... Ville dere valgt å signere for klovneklubben vår, eller den suverene serielederen? Faen så trist det er å supportere disse overbetalte klovnene... Jeg griner blod. Nok en gang!!
Aldri mer Obos....

Corleone

Hvorfor klarer aldri Armann og vinne en jævla hodeduell?

Belfort

Skandalen er et faktum! Vi klarer ikke og slå et konkursbo, et lag som er deltaker i et sirkus uten like. Det er faen meg så sykt. Noen som vet om spillerene kommer med kveldsflyet?

Ricky

Quote from: Tom C on August 03, 2009, 19:48:05 PM
Hvis vi skal være helt bjektive et øyeblikk... Dersom dere var Guastavino, og skulle velge fremtidig klubb... Ville dere valgt å signere for klovneklubben vår, eller den suverene serielederen?


Jeg tror faktisk jeg heller ville ha vurdert å forlenge med Lyn fremfor å gå til Brann om jeg var Guastavino

Spelaren

Masse daukjøtt i Brann for tida, på tide å kvitte oss med dei som ikkje evner å ta ballen ned på brøstet og spele ein pasning frå tid til annen. Virker jo som at at i tulleligaen er det nok å ha eit par afrikanere med teknikk. Backene våre var igjen boss, midtbanen med ballangst og Nielsen fullstendig usynlig. Taktikken vår på bortebane, som består i å starte kamper lenge etter motstanderen fungerte også idag utmerket.

Grunnen til at me er i medaljestriden er todelt; Nivået bak molde og bartepakket er lavt og me er landets beste heimelag sammen med Odd.
GÃ¥ av.

nero

Mine herrer, vi holder med et bosslag. Banens dårligste? Min kandidat er ihvertfall Bakke. Huseklepp var bra, Solli viste vilje om enn ikke evner, resten var skrap.
Lions led by donkeys.


storB

Quote from: Spelaren on August 03, 2009, 19:53:22 PM
Masse daukjøtt i Brann for tida, på tide å kvitte oss med dei som ikkje evner å ta ballen ned på brøstet og spele ein pasning frå tid til annen.


Det som er skremmende er at flesteparten av daukjøttet har kontrakt ut 2010, og hvorfor i all verden skulle de vurdere å gå til en annen klubb for mindre peng? Gylfi/Bakke/Fakiri hever vell ca 5-6 mill sammen i året, rett ut vinduet spør du meg. Og dette mens talentene våre, Haugsdal/Møvik, råtner i 3 divisjon.

Cato Hansen burde utelukkende få spille med tanke på neste sesong, han kan umulig spille dårligere enn Nielsen idag.

Neste kamp bør daukjøttet parkeres på tribunen, eg skjønner ihvertfall ikke at talentene våre kan være stort dårligere enn Gylfi. Gylfi kommer jo alltid innpå og bidrar med nada, talentene hadde idet minste hatt ett utbytte av å tilegne seg det høye nivået gradvis enn at no-future Gylfi skal prøve å riste fra seg rusten.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Tom C

Typisk brann-kommentar fra Huseklepp... "Vi vÃ¥kner for seint"...  PÃ¥ ingen mÃ¥te Husekleppen sin feil at vi ikke vinner, men kan noen forklare meg hvorfor i H11te vi trenger Ã¥ "vÃ¥kne opp" i det hele tatt???  Hvorfor i svarte mÃ¥ vi starte alle kampene vÃ¥re borte "sovende"??? Den gjengen der trenger ikke en trener men en psykolog...
Aldri mer Obos....

roaldinho

Quote from: Brann_ruler on August 03, 2009, 19:57:37 PM
Hadde de giddet å løpe hadde vi enkelt vunnet denne kampen. Nå er vi heldig som raner et poeng grunnet to tabber fra Lyn. "trist som faen"


Vi hadde jo selv, iallefall på første målet. Dette var ekstremt dårlig, jeg fatter det ikke. Banen var riktignok ræva, men det er jo likt for alle.
Armann kom inn aaaalt for sent, burde kommet inn tidligere. Han vant ingen hodedueller, noe som er bekymrende, men med litt mer tid tror jeg han kunne gjort det bedre.
Faen at Gylfi skjøt rett utenfor 16 meter, om bare Bakke var 1 sekund tidligere fremme. Gylfi skjøt med venstre og Bakke var klar til å lade høyrefoten. Nielsen sentret istedenfor å skyte en gang, han burde heller skutt. At han ligger seg ned er jo talentløst, og det attpåtil to ganger. Den andre gangen var dommeren 1 meter fra og fikk det med seg.
Nye midtstoppere må inn, for Islendingene har vært skyld i flere baklengsmål denne sesongen.
Burde heller tatt inn Armann for Jaiteh. Jaiteh var ikke bra i det hele tatt, så var vel hipp som happ hvem som skulle gå ut av han og Bakke. Bakke var riktignok ikke bra heller, men syntes Solli var ganske frisk i dag. Huseklepp var ganske bra, mens Opdal var bra. At de tok innpå Gylfi kommer jeg aldri til å skjønne. Må da være bedre å ta innpå Armann og heller skyve Huseklepp litt mer deffensiv.

Trist! Veldig trist!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up