• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn - Brann mandag 3. August.

Started by roaldinho, July 27, 2009, 16:01:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ewen

Det blir vell litt usaklig. Da erstatter vell lyn han med en eller an 16 åring fra oslovest/afrika som plutselig spiller sin livs kamp..

Btw, hva foretrekker dere? At han spiller for lyn mot oss, eller at han signerer for ballklubben før kamp start??

I mine øyner er det best om han spiller og så signerer han for oss etterpå (han vill da ha være andre steder i hodet sitt under kampen....)

OmOssSjølOgHansaøl

Hvis Guastavino spiller for Lyn, vil jeg tro det er større sjanse for at han ønsker å markere seg og dermed øke markedsverdien, enn at han fremstår som ukonsentrert. Uansett tror jeg Lyn er sterkere med Guastavino enn uten ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Doffen85

Opdal
El Fakiri, Bjarnason, Sigurdsson, Holmvik
Sævarsson, Bakke, Jaiteh, Vaagan Moen
Nielsen, Huseklepp

Noe sånt i morgen? Eller tar Solli tilbake høyrekanten? Bakke sto over pga gule, ikke pga skade sist?

dudo

Bakke sto over pga skade. Håper Solli forblir på benken, selv om Sævar ikke akkurat hadde årets kamp sist. Dette er en kamp vi skal vinne, ergo forbereder jeg meg på et stakkarslig tap.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Innlandsmax

Quote from: dudo on August 02, 2009, 22:42:05 PM
Bakke sto over pga skade. Håper Solli forblir på benken, selv om Sævar ikke akkurat hadde årets kamp sist. Dette er en kamp vi skal vinne, ergo forbereder jeg meg på et stakkarslig tap.


...and so do I

(Vi er tross alt Brann)

But one day brothers and sisters: we shall see the light, and that's for sure: We shall see the light!!

thesevs

1-1. Du hørte det først her (eller "leste det først her" om du vil).
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

Klipp fra nettutgaven til VG:

"Ifølge hans agent Terje Liverød, skadet uruguayaneren seg på trening søndag, og er uaktuell for spill mot Brann i kveld."

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=556067

Har en mistanke om at det ikke akkurat er noe stor skade, heller det at en overgang til Rosenborg er like rundt hjørnet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ferguson

Tipper det blir 3-1 til Lyn idag! Brann klarer å rote det til mot "underdogen" Lyn!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Men da så, da går det vel bra da..
Tiocfaidh ár lá

Belfort

Jeg har tidligere omtalt Brann som "alle vonde statistikkers barmhjertige samaritan" og i dag tror jeg de trer inn i rollen igjen.

Gulløl

For et Guastavino-sirkus før kveldens kamp.

Terje Liverød sier Guastavino er skadet, skade oppstått på trening i går(når Lyn ikke trente ???), smerter i kneet og vondt i magen er vist symptomene.

Assistenttrener i Lyn, Gunnar Halle sier Guastavino er frisk som en fisk, og er med i Lyn sin tropp i kveld.

Hva blir det neste i denne farsen  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Innlandsmax

Ut med enten skade eller "skade" etter 8 minutter kanskje?

monzilla

Det jeg frykter er at det går så til helvete med Lyn at spillerne senker skuldrene og starter å spille fotball. Vi skal ikke ta for gitt en seier i dag. Men et Brann-lag som ligger i tetgruppen etter RBK og Molde skal ta tabelljumboen. Så enkelt er det.

Mullah

Synes Arman Bjørnsson fortjener en sjanse i dag. David Nielsen har ikke vært all verden i det siste, og Arman har tross alt gitt oss et par viktige goaler de gangene han har fått sjansen.

I tillegg må jeg nevne at jeg jeg svært skuffet over Steinar Nilsen da han satte inn Solli mot Bodø/ Glimt da 5 minutter gjensto, og vi ledet 4-1. Ville ikke dette vært et perfekt tidspunkt å sette innpå en ung benkesliter, så vet ikke jeg. I motsetning til andre klubber virker det som om Nilsen/ Skarsfjord har aversjoner mot å gi disse en mulighet. Tenker bl.a på Møvik. Om mannen ikke er god nok til å starte en kamp, må det jo være mulig å bruke slike anledninger til å gi disse "sistevalgene" i troppen en god opplevelse. Det mener ihvertfall JEG er godt lederskap, og der svikter de nevnte to...

Uansett bør vi plukke dette i dag, om vi skal han en mulighet på bronsen. Lykke til ;D

Gulløl

Tre og en halv time til kampstart. Fremdeles ingen som vet hvem som leder Lyn.

Ny oppdatering fra VG:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=556123
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Rubenson

Har som de fleste andre ingen god følelse foran denne kampen. Brann har en tendens til å snuble mot de svakere lagene i ligaen. Etter alt oppstyret i Lyn, så er det vel duket får en kjempematch av dem. Håper ikke dette er tilfellet, men forundrer meg ikke om Brann går på trynet her.

Får håpe Huseklepp terroriserer et svakt Lyn-forsvar og putter et par goaler. Og i dag så må vel det snart bli slutt på alle disse personlige feilene i forsvaret vårt? Er jo tragisk å se på til tider. Hvis vi klarer å unngå det så kan vi kanskje dra i land 3 poeng. Men jeg må si jeg tviler på det.

Uansett, lykke til i dag !

The Boss

2-0 etter 15 min, ender med 3-0 til Lyn... Helvete, da var det å finne veien til Saras for 1,5 timer med carlsberg(?) før elendigheten er igang... Dette er så OBVIOUS hjemmeseier!!!

Heia Brann :-)

Derabilo

August 03, 2009, 15:57:13 PM #68 Last Edit: August 03, 2009, 15:58:57 PM by Derabilo
Har ikke tro på noe ant enn at Brann skal knuse Lyn i dag. Noe ant er altfor dårlig. Et lag som ikke vet hvem som spiller for de, hvem som trener de og ligger desidert sist i Tippeligaen skal være enkel mat for ALLE lag. Løv-Ham skulle vært misfornøyd med uavgjort mot dette Lyn laget. Så jeg forventer en stor innsats og en stor seier mot et Lyn lag som har ingenting å spille for.

Ellers viser vel Guastavino seg fra en side som jeg ikke liker. Vi har problemer nok med spillere som blir skadet på trening, om vi ikke skal skaffe oss spillere som blir skadet på treninger som ikke eksisterer også.

Forresten kan gjerne NFF statuere et eksempel med Lyn og kaste de ut av serien. Da får de statuert et eksempel og vi blir kvitt et amatørlag av dimensjoner som ikke fortjener å spille "i det gode selskap".
Bergen ut av Norge -

The Boss

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2841492.ece

TV2 melder at Kenta IKKE leder Lyn mot Brann i kveld.. Da blir det vel Gunnar Halle da..

Okii, hååådet!

olebrann3

Quote from: Mullah on August 03, 2009, 13:45:29 PM
Synes Arman Bjørnsson fortjener en sjanse i dag. David Nielsen har ikke vært all verden i det siste, og Arman har tross alt gitt oss et par viktige goaler de gangene han har fått sjansen.

I tillegg må jeg nevne at jeg jeg svært skuffet over Steinar Nilsen da han satte inn Solli mot Bodø/ Glimt da 5 minutter gjensto, og vi ledet 4-1. Ville ikke dette vært et perfekt tidspunkt å sette innpå en ung benkesliter, så vet ikke jeg. I motsetning til andre klubber virker det som om Nilsen/ Skarsfjord har aversjoner mot å gi disse en mulighet. Tenker bl.a på Møvik. Om mannen ikke er god nok til å starte en kamp, må det jo være mulig å bruke slike anledninger til å gi disse "sistevalgene" i troppen en god opplevelse. Det mener ihvertfall JEG er godt lederskap, og der svikter de nevnte to...

Uansett bør vi plukke dette i dag, om vi skal han en mulighet på bronsen. Lykke til ;D


Enig med deg angående talenter. En annen ting er jo at de ikke er med på benk en gang. I premier league fikk de bare lov å ha med 5 på benken før, allikarvell var det talenter der. Her kan vi ha 7 vi kan ha: 1 erfaren/talent keeper(Udjus), En erfaren midstopper(Onstad), En sentral midtbanespiller(Gylfi/Austin/Jaiteh/Bakke, Kommer ann på hvem som spiller), En høy spiss(azar/nielsen/arman) En rask ving/spiss(cato hansen) I tillegg kan vi rokere på de 11 som starter om ikke disse hadde kunne spilt på en plass det kom skade. f.eks Solli ned på back og hansen inn på kant om hassan hadde blitt skadd.

Da har vi 2 plasser igjen på benken som det kunne ha satt talenter på(møvik/haugsdal, nes eller andre)

Ricky

Quote from: The Boss on August 03, 2009, 16:10:36 PM
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2841492.ece

TV2 melder at Kenta IKKE leder Lyn mot Brann i kveld.. Da blir det vel Gunnar Halle da..


"Det er bare den siste garantibekreftelsen som gjenstår før partene kan ta hverandre i hånden"

Jaja, Lyn trenger vel minst to måneder på å få på plass de garantiene..

tintin

dette blir grei skuring, vi vinner komfortabelt 4-0 idag!

roaldinho

August 03, 2009, 17:02:09 PM #73 Last Edit: August 03, 2009, 17:09:16 PM by roaldinho
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

tintin

sikkert ikkje feil, lyn har jo ikkje kontroll om dagen, kommer kenta på kampen, er guastavino kampklar eller har han fremdeles vondt i magen, jo inge berget sin låneavtale med udinese gikk ut i går, penger har de ikkje, men de gleder seg nok til liverpool på onsdag:)

roaldinho

Gustavinho spiller ikke, han er ikke engang på benken. Kenta er vel reist fra Ullevål da de fikk avtalen i boks 2 timer før kampstart. Berget vet jeg ikke, men de har tydeligvis fått låne han i denne kampen også.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

olebrann3

Dumt berget ble klar i så tilfelle

tintin

jada, er klar over det, men morsom lesning i avisene er det no uansett, en klubb som har hatt flere skandaler en brann, det er godt gjort. skal bare se at de trekker hele laget:)

Nixon

Kan et lag få ny-trener-effekt uten at de har hatt trening under den nye treneren?
Selvsagt. Så lenge de spiller mot Brann.
Har en dårlig følelse...
Rød makt på Hansa

tintin

svaret er nei, ny trener muligens, men de har ingen ny trener, det er de samme trynene som har vært en del av teamet hele veien, så at halle skal finne opp kruttet no NEKTER eg å tro

roaldinho

Sikkert en del som lurer på hvorfor Indridi Sigurdsson ikke spiller i dag, og grunnen er at han er solgt til Viking i følge bastionen sitt forum. Det stemmer nok, og veldig synd egentlig at han gikk til dem. Kunne tenkt meg han i Brann, da han er en god midtstopper.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Vel, Lyn kjører kampen noe enormt. Dette lukter skandale lang vei.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3


Lurkin

Fy faen så boss Lyn er på papiret, og vi er boss i praksis. Blir presset de første ti av noen jævla ungdommer.
Berømte Brann fra Bergen

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

olebrann3


Yngve

Når eg ser denne kampen er det ikkje tvil om kva lag som er i krise..

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

storB

Skandalen er komplett om det ikke blir 3 poeng idag.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

gunnar

Bare lange baller som ikke når fram. De kan jo fanen ikke spille ball
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Baunebob

Bærebjelken og vårt eneste håp gjør det igjen. Pen plassering av keeper.

gunnar

Jøss. 4 trekk og corner i tillegg. Nå går vi for gull.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".


Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Baunebob

Latterlige Berget. Et ordentlig rasshøl.

olebrann3

bra  noen dommere tør å gi kort for filming

gunnar

Nå må jeg ha meg en drink eller to. Jeg er ikke sint, bare veldig skuffet. Hvem er dette laget i svart. Jeg kjenner de ikke igjen.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Belfort

Dette er så forbanna flaut. Vi klarer faen meg ikke og ta styringen mot dette konkursboet,jeg har ikke ord! Noen som vet hvorfor Bakke måtte melde forfall til kampen?

Go Up