• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann i utlandet! (Hvor se feriefotball?)

Started by C@Bøe_79, July 26, 2009, 06:24:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

Ambassaden har sikkert norsk tv. spørs om du har nok tid til å finne en ansatt der og bli god nok tjommi til at du får henge der inne, så internett er sikkert det enkleste.
"og der snubler Sæternes igjen"

Onside !!!

Quote from: Corleone on April 23, 2012, 19:50:59 PM
Noen som kjenner til en bar i Roma med Norsk Tv? Prøvd å Google, men finner ingenting.


Hva med å se den på nett? Finne en liten pub med bra nett som kan sende den for deg? Eventuelt hotellet?
Denne kampen vises vel både på Canal+ nettTV og TV2 Sumo

psv-hasund

Quote from: Markmus on April 23, 2012, 22:25:41 PM
Roma har ikke kyst. De hadde en havneby for noen år tilbake kalt Ostia Antica. Tvilsomt om Sjømannskirken eksisterte på dette tidspunktet ;)


Men de har en ambulerende sjømannsprest likevel, så kanskje hvis du er heldig :-)

http://www.sjomannskirken.no/ambulerende-sjomannsprest/europa-sor

Jeg ville nok prøvd å streame selv som de andre foreslår.

BojeN

Noen som vet om et sted i Barcelona som muligens viser oddkampen?
ojeN

dudo

Jeg har blitt shanghaiet og må til Alcudia i morgen. Er det noen som vet hvor jeg kan få sett Godset-kampen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

coolsportz på nett er gull. Stabilt og leverer alltid.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

Joda, men storskjerm og et eller annet fritert med et par pils er heller ikke fælt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

psv-hasund

Er det noen puber på Geilo som viser Brann sin kamp mot Godset i helgen?

dokken

Quote from: psv-hasund on September 09, 2014, 13:46:45 PM
Er det noen puber på Geilo som viser Brann sin kamp mot Godset i helgen?


Du vet at det "bare" er tre timer med tog fra Geilo til Drammen...?

Ellers er det faktisk ofte Godset lokalbefolkningen holder med der oppe. (Hønefoss er jo nærmere, men har ikke de samme tradisjonene). Så jeg vil tro at det er mulig å finne pub.

Prøv denne Off-Pist e.l. i sentrum, eventuelt skibaren på Holms Hotell. Har også kommet en ny pub med det håpløse navnet Pøbben e.l. i nytt bygg i sentrum. Aner ikke om de viser fotball.

Seeteufel

Endel Godset-"tilhengere" på Geilo, men faktisk flest Brannsupportere!
Bataljonen har mange medlemmer der oppe, og har hjulpet de med bussturer/billetter til bortekamper til Hønefoss og Drammen tidligere.

Usikker på hvor de viser kampen på pub, men burde være god mulighet for å invitere seg inn hjemme hos noen og se kampen.

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

tintin

Er selvfølgelig på danskebåten (stavangerfjord) på lørdag, regner ikkje med de viser den der, eller har cmore på tvn på lugaren, wifien er gjerne for dårlig å streame på? Noen som vet?

psv-hasund

Quote from: dokken on September 09, 2014, 14:38:25 PM
Quote from: psv-hasund on September 09, 2014, 13:46:45 PM
Er det noen puber på Geilo som viser Brann sin kamp mot Godset i helgen?


Du vet at det "bare" er tre timer med tog fra Geilo til Drammen...?

Ellers er det faktisk ofte Godset lokalbefolkningen holder med der oppe. (Hønefoss er jo nærmere, men har ikke de samme tradisjonene). Så jeg vil tro at det er mulig å finne pub.

Prøv denne Off-Pist e.l. i sentrum, eventuelt skibaren på Holms Hotell. Har også kommet en ny pub med det håpløse navnet Pøbben e.l. i nytt bygg i sentrum. Aner ikke om de viser fotball.


Jeg fikk utsatt middagen en time allerede, og tror ikke de går med på tre timer ekstra.

Jeg tror jeg tar med pc for å være sikker på å få se kampen

Elfakiri

Om det er noen her som har tenkt seg til Alcudia så vises det Brann kamper hver helg på Gøta kanal.

Var der i sommer. Veldig fin restaurant.
I don't think you can the rules! - Mons Ivar Mjelde.

kabelmann

Må til Sverige i helgen. Noen som vet om man får streamet kamper fra csports.no der borte?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dragn

Sålenge csports er oppe å går, burde det ikke være noe problem.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Er det noen som vet om det er mulig å få sett Tippeligaen på C More et sted i København? Jeg spør heldigvis ikke for meg, men for en kollega...;)
Rød makt på Hansa

kabelmann

Jeg tok med meg laptopen og da var det i hvert fall ikke noe problem å se Cmore i Sverige.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Ok, jeg vet at de driver og kjøper enkeltkamper i Norge, nå sist mot Sogndal. Men vi trodde kanskje ikke at det fungerte i utlandet pga rettigheter. Men da fungerer det sikkert i Danmark også.
Rød makt på Hansa

dudo

Quote from: kabelmann on November 04, 2014, 12:34:42 PM
Jeg tok med meg laptopen og da var det i hvert fall ikke noe problem å se Cmore i Sverige.


Lenge siden? Mener å ha lest noe om at de fjernet muligheten rundt september.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: dudo on November 04, 2014, 13:10:57 PM
Quote from: kabelmann on November 04, 2014, 12:34:42 PM
Jeg tok med meg laptopen og da var det i hvert fall ikke noe problem å se Cmore i Sverige.


Lenge siden? Mener å ha lest noe om at de fjernet muligheten rundt september.


19-21 september.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

nero

Er det noen steder å se HFK-Brann i Berlin?
Lions led by donkeys.

olebrann3

Quote from: nero on November 04, 2014, 18:36:55 PM
Er det noen steder å se HFK-Brann i Berlin?


Hordaland Fylkeskommune - Brann? Eller FKH-Brann?
Ingen anelse om spørsmålet.

piotrl

Drar opp denne gamle tråden. Tips til hvor man kan få sett Sportsklubben i Palma/Magaluf-området?

TheRock

Seks år siden man var der, men da viste de Tippeligaen på Gjøkeredet i hvert fall.

Den gangen var det avstemning før runden hva man skulle vise. Sandefjord - Brann ble nedprioritert til fordel for Haugesund - Viking. Fire bergensere mot fem bandana-siddiser, og førstnevnte måtte ta til takke med en PC som sto oppstilt der i stedet. Brann vant 4-1 mens Viking tapte 4-0. Meget trivelig aften.

KNUDSEN

Tips til hvor man kan få sett Brann - Molde i København?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Billy Elliott

Quote from: KNUDSEN on May 04, 2017, 09:09:53 AM
Tips til hvor man kan få sett Brann - Molde i København?


Danskene kjøpte rettighetene til norsk fotball når Bendtner dro til Trondheim, men tror dessverre bare de viser RBK-kamper. Så søndagens oppgjør på Lerkendal får du nok sett, men neppe Molde-kampen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

13rette

Noen som vet hvordan man kan se RBK-Brann i Liverpool på søndag ?

Spelaren

Quote from: 13rette on May 04, 2017, 16:15:06 PM
Noen som vet hvordan man kan se RBK-Brann i Liverpool på søndag ?


En internettcafé med gode skjenkeløyver?
Gå av.

Go Up