• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ny kvisvik sang:

Started by BrannFa(e)n, September 13, 2003, 22:29:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannFa(e)n

dette surret rundt i hodet mitt i går:

Kor e alle helter hen? stå opp igjen! Raymond kom tilbake.
Han skal redde verden no! ja, det må vi tro. Når han finter alle mann.


er åpen for kritikk, innspill til forbedringer, og flere vers..
rannfasiten

DÃ? FOR BRANN

:D  Eg e rett og slett imponert, og eg hÃ¥per vi greier Ã¥ fÃ¥ til Ã¥ synge den pÃ¥ mandag. Eg skulle ønske eg var en sÃ¥nn poet, stÃ¥ pÃ¥.  :D
ø for Brann

Optimisten

Knall, men ka med pÃ¥ slutten i stedet for nÃ¥r han finter alle mann, sÃ¥ kunne vi hatt nÃ¥r han finter alle mann i dooo.  DÃ¥ rimer det igjen med tro og eg syns det kaskje høres mye bedre ut.  

Men når det e sagt så liker eg egentlig utrolig godt den sangen vi har fra før av....
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Yngve

I dooooo?? kva er det for noko?? sången er sjefs den, bland ikkje inn i doooo. det er noko vetlesysera mi på 11 kunne kome på...

Ã?ge


Optimisten

Greit i do e kanskje litt barslig, men det var det beste eg kunne finne pÃ¥ i farten.  For det høres mye bedre ut.  Men kanskje: nÃ¥r han finter alle mann til blo.. eg vet ikkje eg, men eg synes den ikkje høres fulstendig ut med bare; nÃ¥r han finter alle mann.  derfor mener eg vi bør finne noe som rimer, kanskje dokkar kan finne pÃ¥ nokke....
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

BrannFa(e)n

man kan ha den slik da:


Kor e alle helter hen?? stå opp igjen, Raymond kom tilbake
Han skal redde verden no, ja det må vi tro, når han finter alle mann
Super, super-Ray
Super, super-Ray
Super, super-Ray
Super Raymond Kvisvik

det passer faktisk.... men jeg digger også den vi har :) vell å merke er raymond min favorittspiller, og han har vært det siden han signerte i 1998..
rannfasiten

grei

Denne sangen er slett ikke ny, og den nye teksten som presenteres holder ikke. "Raymond kom tilbake"- mannen ER jo allerede  tilbake. Litt typisk for mange av sangfroslagene fra nyere tid, uten logikk og vidd.

Er ikke sikker på om jeg husker den gamle 100% korrekt men jeg tror den går sånn:

Kor e alle helter hen?
Stå opp igjen
Hasund kom tilbake
Kem skal redde Bergen no
og koffor sviktet Flo
Per Egil Ahlsen er på video

Kombinerer humor og nostalgi på en måte dette andre forslaget ikke får til. Men de som står på Store stå i dag har vel ikke hørt om verken Hasund eller Ahlsen...

grei

Til Helge Haugen holder "Hele Haugen!" lenge (på samme måte som "hele stadion").

LM

Noen som er så gamle at de husker Helgenen her?
Da husker dere kanskje sangen; og så kom helgenen frem?
Kan jo bruke Haugen i denne:
Og så kom Helge Haugen
Helge Haugeen
(mangler noe her)
Stadda sier Helgen e' go
Stadda sier Helgen e' go

kom gjerne med forslag på tekst der det mangler

Sotraanda

Quote from: "grei"Men de som står på Store stå i dag har vel ikke hørt om verken Hasund eller Ahlsen...


:D  Godt poeng  :D
ater, heter, hater NFF!

Grey

Det er langt fra tilfelle
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up