• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Grasrotandelen

Started by Heispassasjer, June 03, 2009, 15:43:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Heispassasjer

Link til Brann.no sin artikkel om saken samt fremgangsmåte for å støtte Brann i grasrotandelen:

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7791


Markmus

Jeg har aldri brukt Norsk Tipping, men om jeg gjør det kommer jeg til å gi mitt bidrag til idrettslag som baserer seg på dugnad, ikke kommersielle aktører! Er hårreisende galt at eliteserieklubber skal motta slike penger etter min mening.
Ka du ve?

Spelaren

Vanskelig sak, men lenge leve det frie markedet.
Gå av.

dudo

Mitt bidrag går ikke til Brann, og vil aldri gjøre det. Pengene søler de bare vekk uansett, de kommer til langt bedre nytte i mindre organisasjoner.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

smaalanda

Støtter produktet nok fra før av. Pengene blir sikkert bare brukt på en ny BWM til datteren til Bjørn Dahl uansett.
KMO!!!

Nixon

Merkelig at ikke Bataljonen har registrert seg som Grasrotmottaker.
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: Nixon on June 03, 2009, 21:28:06 PM
Merkelig at ikke Bataljonen har registrert seg som Grasrotmottaker.


Det kommer. Forhåpentligvis er vi ikke så langt unna. Har tatt en del lenger tid enn først antatt, men det er som sagt ikke så lenge til vi forhåpentligvis kan motta midler fra Grasroten.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

June 03, 2009, 22:23:51 PM #7 Last Edit: June 03, 2009, 22:34:43 PM by Nixon
Ja ja, vi e´tross alt Bataljonen... Her har hver minste forening, musikkorps, idrettslag og bygdelag i det ganske land (11.000 ulike organisasjoner) vært mottaker i ukesvis. Men Bataljonen klarer i kjent stil ikke å få fingeren ut.

PS! Hvis noen kan love at pengene ikke skal gå til tifo kan man kanskje vurdere det...;)
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Quote from: BBB-Tony on June 03, 2009, 22:13:20 PM
Quote from: Nixon on June 03, 2009, 21:28:06 PM
Merkelig at ikke Bataljonen har registrert seg som Grasrotmottaker.


Det kommer. Forhåpentligvis er vi ikke så langt unna. Har tatt en del lenger tid enn først antatt, men det er som sagt ikke så lenge til vi forhåpentligvis kan motta midler fra Grasroten.


Håper disse midlene blir øremerket Bataljonen Ung..
Føler det blir mer rett enn at Bataljonen generelt skal ha de, er liksom de yngre som skal nyte godt av det i mitt hode..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Henki

Quote from: C@Bøe_79 on June 03, 2009, 22:25:59 PM
Quote from: BBB-Tony on June 03, 2009, 22:13:20 PM
Quote from: Nixon on June 03, 2009, 21:28:06 PM
Merkelig at ikke Bataljonen har registrert seg som Grasrotmottaker.


Det kommer. Forhåpentligvis er vi ikke så langt unna. Har tatt en del lenger tid enn først antatt, men det er som sagt ikke så lenge til vi forhåpentligvis kan motta midler fra Grasroten.


Håper disse midlene blir øremerket Bataljonen Ung..
Føler det blir mer rett enn at Bataljonen generelt skal ha de, er liksom de yngre som skal nyte godt av det i mitt hode..


Enig her. Grasrotandelen bør være forbeholdt arbeid blandt barn og unge.
Ballen skal fremover!

thesevs

Det ville jeg også trodd Norsk Tipping hadde som hovedtanke da de lanserte konseptet "Grasrotandelen". Som navnet tilsier bør jo pengene komme "grasroten" tilgode. Ikke toppen av gresstrået. Vi får nok sollys som det er.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tobey

Syns det er helt forkastelig at TL-klubber skal motta grasrotandel. Dersom jeg hadde brukt Norsk tipping ville jeg aldri støttet brann, men heller støttet mitt lokale lag.
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Læreren

Nå må en huske på at disse pengene som kommer inn til Sportsklubben går til ungdomsavdelingen, og ikke A-laget til Brann.

crm

Kunne aldri falt meg inn å tildele grasrotandelen min til Brann. Men å dele midler til Bataljonen er enda mer uaktuelt. Hvorfor skal Bataljonen bli grasrotmottaker? Driver jo ikke med verken idrett, kultur eller annen grasrotaktivitet...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Spelaren

Quote from: crm on June 10, 2009, 21:55:21 PM
Hvorfor skal Bataljonen bli grasrotmottaker? Driver jo ikke med verken idrett, kultur eller annen grasrotaktivitet...


Supporterkultur! Skjerpings...
Gå av.

Markmus

Alt et menneske foretar seg er kultur ;)
Ka du ve?

Læreren

Quote from: crm on June 10, 2009, 21:55:21 PM
Driver jo ikke med verken idrett, kultur eller annen grasrotaktivitet...

Ikke kultur? Vet ikke hva du definerer som kultur, men jeg er my enig i definisjonen som ligger på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Kultur. Bataljonen kommer da under denne kategorien...

Derabilo

Quote from: Læreren on June 11, 2009, 16:07:14 PM
Quote from: crm on June 10, 2009, 21:55:21 PM
Driver jo ikke med verken idrett, kultur eller annen grasrotaktivitet...

Ikke kultur? Vet ikke hva du definerer som kultur, men jeg er my enig i definisjonen som ligger på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Kultur. Bataljonen kommer da under denne kategorien...


Godt med så presis definisjon så det ikke er noen som lurer.
Bergen ut av Norge -

Ricky

Bataljonen er vel sånn cirka 97% interesseorganisasjon og 3% kultur :)

piddiæn

eg gav min andel te bauekorpset eg gjekk i. di fortjenar det mer enn Brann. Ikkje misforstå. eg elskar Brann og. Bare at bauekorpset styres av unge guttar.
Eg isje fra Norge. Eg e fra Bergen

Markmus

Bråkmakere fortjener da ikke grasrotandel.
Ka du ve?

Go Up