• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Brann - Molde 28. mai kl. 19.45

Started by Gud, May 24, 2009, 02:47:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Quote from: Yes!wehavenobananas on May 29, 2009, 15:03:09 PM
Hang the DJ, hang the dj, hang the dj.. Akkurat den delen av sangen hadde faktisk gjort seg som en fotballsang.


Utfordrer deg til å lage en til Solli;)
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Quote from: smaalanda on May 29, 2009, 18:30:30 PM
Quote from: nummer9 on May 29, 2009, 07:42:29 AM
Er vel en reaksjon på BTs "krig" mot gutter med "danseskoene" på. Hva akkuratt den teksten på et banner skulle si skjønner jeg dog ikke.


Var det det banneret som hang i trappen nedenfor Z? Satt på BT, så hadde ikke sjanse til å se hva som stod der.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: skuteviken on May 29, 2009, 14:59:31 PM
Teknisk glipp meg her og der, veldig tilfeldig at det kom når det var stopp i spillet da. Når Thione var "skadet" og en situasjon til som jeg ikke husker. Da kokte det inni meg altså.


Ja det var tilfeldig at det kom lyd. Nei det var ikke tilfeldig at det kom lyd akkurat da. Logikken er enkel: Brann viser små reklamesnutter på storskjermen når det er brudd i spillet, men det skulle ikke komme lyd ut.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Quote from: krøvel vellevold on May 29, 2009, 19:52:26 PM
Quote from: skuteviken on May 29, 2009, 14:59:31 PM
Teknisk glipp meg her og der, veldig tilfeldig at det kom når det var stopp i spillet da. Når Thione var "skadet" og en situasjon til som jeg ikke husker. Da kokte det inni meg altså.


Ja det var tilfeldig at det kom lyd. Nei det var ikke tilfeldig at det kom lyd akkurat da. Logikken er enkel: Brann viser små reklamesnutter på storskjermen når det er brudd i spillet, men det skulle ikke komme lyd ut.


I så tilfelle, latterlig.

No manglar det berre at me spelar lyden av eit glas som knusest neste gong Austin eller Jaiteh skyt over. (Slik dei gjorde i Molde i gamle dagar..)


Markmus

haha buhu. De klarer tydeligvis ikke å leve med at Austin er ti ganger den spilleren Thioune er.
Ka du ve?

Ricky

Til moldensernes forsvar, så er man på Tornekrattet samstemt i at Austin var Thioune temmelig overlegen i går. Men noen grinebitere finner man jo i alle leire.

Nixon

Quote from: smaalanda on May 29, 2009, 18:30:30 PM
Banneret på Z: "We know more than one word in English, you fucking prostitute!"


Et stolt øyeblikk for brannsupportere...
Rød makt på Hansa

Yes!wehavenobananas



For all del. Det er ikke slik fotball moldenserne vil ha, men å ikke ta Thioune ut av kampen ville vel kanskje vært spikeren i kisten for vår del i denne kampen, så det er slik fotball vi vil ha, ja. Austin gjorde en god jobb, og skal ha ros. Ikke alle spiller fotball som Messi, og et lag trenger flere spillertyper som utfyller hverandre. Austin er den defensive krigeren Brann trenger, mens andre får ta seg av finspillet.

This Charming Man

Quote from: Yes!wehavenobananas on May 29, 2009, 15:03:09 PM
Hang the DJ, hang the dj, hang the dj.. Akkurat den delen av sangen hadde faktisk gjort seg som en fotballsang.


Den hadde jeg nesten glemt:

Panic on the streets of London                - Vi ler oss ihjel av hele Oslo
Panic on the streets of Birmingham          - Vi ler oss ihjel av hele Trondheim
(hopp over litt vers..)
Hang the DJ, hang the dj, hang the dj     - Seriegullet, seriegullet, seriegullet,
Hang the DJ, hang the dj, hang the dj     - Seriegullet, seriegullet, seriegullet,
Hang the DJ, hang the DJ                         - Seriegullet, seriegullet - osv

Kreativiteten kjente ingen grenser i 2007.

Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

krakra

Hvem bryr seg om patetiske moldensere? De tapte kampen fortjent mot et bedre lag og er bitre fordi vi ikke gjorde det enkelt for dem. La dem sutre.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up