• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd Brann - Start 16 mai 2009

Started by The Boss, May 08, 2009, 12:50:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 16, 2009, 20:29:38 PM


Nå fikk ikke jeg sett kampen i dag (går) pga omstendigheter jeg slett ikke var herre over...
Men jeg registrerer jo her på forumet og på meldinger fra folk jeg kjenner at Brann slett ikke imponerte med festfotball denne gangen heller.

Og dersom Krøvel har rett i at stemningen var meget dårlig er det jo rart at Steinar Nilsen mente at stemningen var outstanding. Ikke god eller bra, men faktisk outstanding. Da kan man jo begynne å lure på om Nilsen, i motsetning til det man har hørt, setter like små krav til det det som skjer på banen...
Rød makt på Hansa

osoerli

Eg høyrte og pÃ¥ Geirmund pÃ¥ radio etter kampen.  Beit meg merke i nokre utsegner:
-Han syntes det var for lite tempo i press pÃ¥ ballfører.  Det var jogging istaden for Ã¥ gÃ¥ lynhurtig i ballfører (ein av mine kjepphestar).

-Etter som han hadde fÃ¥tt informasjon om, sÃ¥ var taktikken til Nilsen Ã¥ slÃ¥ mykje langpasningar og koma etter med folk.  (det vart jo slÃ¥tt mykje langt, men det var mindre av Ã¥ koma raskt etter med folk.  Personleg er eg ikkje glad i denne mÃ¥ten Ã¥ spela pÃ¥.  Lange utspark frÃ¥ Opdal gÃ¥r 2 av 3 utanfor matta, og resten i beina pÃ¥ ein i gult.  Det same stort sett med frisparka.  Ville heller sett raske presise utkast frÃ¥ Opdal, og at ein spelte seg fram hurtig langs bakken.  Og heller meir kjappe korte frispark pÃ¥ mann, i staden for denne upresise lempinga framover og hÃ¥pe det beste.)

-Etter eit intervju med Brunen der han snakka om at det i fleire kampar stort sett hadde vore snakk om marginar, og ein hÃ¥pa det betra seg etter kvart, var Geirmund skremt av utalelsane.  han hadde meir tru pÃ¥ hard jobbing og godt spel enn Ã¥ stola pÃ¥ at marginane gjekk Brann sin veg.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on May 16, 2009, 23:37:03 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 16, 2009, 20:29:38 PM


Nå fikk ikke jeg sett kampen i dag (går) pga omstendigheter jeg slett ikke var herre over...
Men jeg registrerer jo her på forumet og på meldinger fra folk jeg kjenner at Brann slett ikke imponerte med festfotball denne gangen heller.

Og dersom Krøvel har rett i at stemningen var meget dårlig er det jo rart at Steinar Nilsen mente at stemningen var outstanding. Ikke god eller bra, men faktisk outstanding. Da kan man jo begynne å lure på om Nilsen, i motsetning til det man har hørt, setter like små krav til det det som skjer på banen...


Stemningen var outstanding rett etter scoringen. Og så var den bra de første 10 minuttene. Men resten av kampen var det tragisk. Men det gjenspeiler vel egentlig Nilsen dette. Han er jo kjempefornøyd hvis vi har vært gode i et kvarter, eller vi har klart å spille 0-0 i andreomgangen mot et lag som leder 3-1 til pause.
Legg ned hele klubben!

Kai-Olai

May 17, 2009, 00:57:06 AM #103 Last Edit: May 17, 2009, 01:06:26 AM by Kai-Olai
Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2009, 22:18:25 PM
Var overrasket etter det selv, kanskje folk til en forandring så kamp.

BBB-Tony

Quote from: Kai-Olai on May 17, 2009, 00:57:06 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2009, 22:18:25 PM
Var overrasket etter det selv, kanskje folk til en forandring så kamp.

Noe som derimot imponerte idag, var TIFOen, for de som liker sånt.. Eller, nå stod jeg under banneret på Hansa, så jeg fikk det ikke med meg så godt, men det så storveis ut!


TIFOen ble meget vellykket! Bilder kommer nok i løpet av kort tid. Var knyttet en del spenning til banneret som ble heist oppi taket, da "generalprøven" ikke gikk helt som planlagt dagen før. Men det gikk jo kjempebra, noe vi selvsagt er meget fornøyd med! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kai-Olai

Quote from: Torvanger on May 16, 2009, 18:13:27 PM
Einarsson, sentral midtbanespiller inn for PVM, hvorfor? Flanken var jo vidÃ¥pen etter byttet og totalt fraværende pÃ¥ det mÃ¥lgivende innlegget. Hvorfor Nilsen, hvorfor?  PS! Idag ble jeg for øvrig vitne til at en kvinne i Branndrakt jublet vilt pÃ¥ Starts scoring, enestÃ¥ende.


Skal ikke trekke synet ditt i tvil, men er du sikker på at det var en Branndrakt? For jeg så nemmelig at det var noen IQ-freser blandt Start-supporterne som var ikledt røde ManUtd-drakter for anledningen.. Storveis at de velger den fargen på en Brannkamp forran sine egne farger! ;D

Kai-Olai

Quote from: BBB-Tony on May 17, 2009, 01:05:40 AM
Quote from: Kai-Olai on May 17, 2009, 00:57:06 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2009, 22:18:25 PM
Var overrasket etter det selv, kanskje folk til en forandring så kamp.

Noe som derimot imponerte idag, var TIFOen, for de som liker sånt.. Eller, nå stod jeg under banneret på Hansa, så jeg fikk det ikke med meg så godt, men det så storveis ut!


TIFOen ble meget vellykket! Bilder kommer nok i løpet av kort tid. Var knyttet en del spenning til banneret som ble heist oppi taket, da "generalprøven" ikke gikk helt som planlagt dagen før. Men det gikk jo kjempebra, noe vi selvsagt er meget fornøyd med! :)


Gleder meg til å se bilder, for dette tror jeg var noe av det bedre! Så honnør til dere som har stått på for å få dette gjort! ;D

Gud

Så en Brann-supporter med United-drakt og Brann-skjerf. For en kødd.

Kai-Olai

May 17, 2009, 01:33:17 AM #108 Last Edit: May 17, 2009, 01:49:35 AM by Kai-Olai
Var mange av de som enten gikk med det.. Men det er for sÃ¥vidt greit nok, da de forsvinner i mengden.. Men Ã¥ faktisk dra igang United-sanger pÃ¥ tribunen.. Ord som pinlig, flaut og skammelig strekker ikke til! 

Glemte forresten et moment i sted..

Azar Karadas.. Trist å si det, men denne karen virker å være passert toppen.. Ihvertfall for denne gang.. Han har mistet gløden og råskapen sin, og tar det igjen med tjuvtriks som holdinger, og det som værre er!
Han skal være en av de sterkeste spillerne i Brann, men han faller jo som en skutt hjort i dueller med spillere av halve hans størrelse.. Og han hadde til og med tapt hodedueller med folk i rullestol.. Trist å se på!

Læreren

Å se Karadas spille fotball, er som og se noe i sakte film.

Når det gjelder bortefeltet, så syns jeg det var usedvanlig lite gult på feltet!?

Brady

May 17, 2009, 02:39:46 AM #110 Last Edit: May 17, 2009, 02:53:09 AM by Brady
eg håper at de som obduserer brann, kommer frem til at vi trenger to spisser, to midtbanepsillere, og en venstreback. en an ting e at huseklepp angriper helt alene, men kor i helv.. e resten av laget når husekleppen e på dølinjen gang etter gang, hva faen e vitsen med å angripe når det aldri e noen å legge inn til, Steinar, hører du!!!!

evis

Fy F.... så irriterende det er å stå og høre på mannskoret fra Z messe sine egne sanger gjennom hele kampen.

krøvel vellevold

Quote from: evis on May 17, 2009, 05:17:44 AM
Fy F.... så irriterende det er å stå og høre på mannskoret fra Z messe sine egne sanger gjennom hele kampen.



I går hørte jeg dem forsøke seg med noe LSK-aktige greier. Varer nok ikke lenge før den gjengen kommer med både tromme og megafon...

Men vi har da også en fin wannabe-felt Z-gjeng bakerst på nedre B. De synger også sine egne sanger som aldri noen gang kommer til å fenge øvrigheten. Og hva er vitsen med å synge på Mika Kottila? Det er ingen som syns at dette er herlig ironi lenger. Det er uansett totalt stemningsdrepende når en intern gjeng skal holde på å mumle på sine egne sanger. Da dreper jo det alle muligheter til at noen andre kan starte noe skikkelig som runger.


Legg ned hele klubben!

klysa

Stemningen i går var bås, enkelt og greit.

Men lurer litt på hvilke "egne" sanger som vart sunget på felt z igjennom hele kampen? Holder til der selv og som Krøvel skriver ble Kottila sunget(uten at jeg finner noe gale i det) samt Terje B(som var passende).

Var det disse to sangene på tilsammen kanskje 1 min som var så forstyrrede for dere andre at stemningen var så dårlig i går?

Hvis resten av dere har samme mening som Evis ovenfor her, at det er jævlig irriterende til å høre på folk som prøver å bidra til økt stemning. Så er det ikke rart at stemningen på stadion er pinlig dårlig for tiden.

Lsk aktige greiene krøvel refererer til er sangen til Huseklepp.

Erik Huseklepp, Erik Huseklepp.
Stadion får sting, når Erik spellar ving,
Erik Huseklepp.

Nei la oss sette oss ned, kose oss med kakao, boller og brus. Snakke litt med sidemannen, artig det.

krøvel vellevold

May 17, 2009, 08:34:43 AM #114 Last Edit: May 17, 2009, 08:38:35 AM by krøvel vellevold
Jeg for min del snakker ikke om felt Z (bortsett fra det med "LSK-aktig sang"), jeg snakker om de som står bakerst på nedre B.

Det er ikke å bidra til økt stemning å starte en masse sanger som toppen 200 mennesker kan eller vil synge med på. Selvsagt må man innføre nye sanger, men man trenger ikke innføre 5 nye sanger til hver kamp. Når stemningen suger, så er selvsagt de populære sangene veien å gå. Da nytter det ikke å komme trekkende med sanger ingen kan, eller sanger man etterhvert burde innse aldri vil bli noen suksess.

For øvrig var det et fantastisk trøkk i begynnelsen av kampen, og røkket på "gullet ska hem" etter scoringen var også meget bra. Supportere som Kjernen og Kanari (som selv mener de er landets beste) kommer aldri noen gang opp på et sånt trøkk. Men resten av kampen er det elendig. Bl.a. pga denne "prate med sidemannen"-mentaliteten du refererer til.
Legg ned hele klubben!


krøvel vellevold

Når det gjelder det med at "jammen den Kottila-sangen varte jo bare ett minutt, så hva er det dere syter etter?", så er jo det selvsagt et poeng. Men når det ikke har vært synging på noen minutter, og du tenker at "no må vi faen sette igang noe her!", så er det ufattelig irriterende hvis noen akkurat da starter en intern sang som varer et minutts tid og overhodet ikke fenger resten. Så går det liksom enda ett minutt eller to før det kan startes en sang som kan få opp stemningen. Det er utrolig irriterende.
Legg ned hele klubben!

Huff

Forresten var speakers annonsering av seriemestertittelen i England totalt bås og skandaløs. Denne speakeren er totalt ubrukelig bås som bør fjernes snarest, dette føyer seg inn i rekken av brølere fra den siden. Tok oppmerksometen totalt bort fra selve kampen ettersom haugevis med tullinger begynte å juble og bue pga et resultat som hadde null med SK Brann og gjøre.

maximus1963

Dårlig kamp og dårlig stemning. Henger meg litt opp i Azar, han virker å være helt borte vekk. Hvor er spensten, gløden og killer instinktet ? Skjønner ikke at Nilsen setter han innpå. 2 ganger trillet pasning fra Huseklepp forbi begge stolpene, ingen kom etter på et skikkelig løp, det er tragisk å se på.
Kniksen var kongen

Northside

Når Bataljonen sine felt skal drikke kaffe å sminke seg fremfor å synge, så kan folk gauke så mye de vil om tidligere spillere for min del.

Makan til latterlig dårlig supportergjeng skal man leite lenge etter. Er kun blitt en oppsamling av klovner + noen stakkers få enkeltsjeler som prøver å ta i et tak.

Kampen var heller ikke det helt store, men akkurat det var da forventet. Brann er bås! (Speaker var også tragisk)

Yes!wehavenobananas

Jeg personlig liker å klø meg en hel del i ræven når jeg er på kamp. Synging er for lavpanner og soisialkontorpakk. Synging og engasjement er rett og slett primitivt og dyrisk. Dessuten får jeg litt vondt i stemmebåndet om jeg må bruke det for mye.

Nei takke meg til boller og brus, da snakker vi god gammeldags kos. Gleder meg til høstkampene, da skal jeg ta med meg det nye Brann-pleddet mitt som jeg kan kose meg med mens jeg sitter og spiser hotdog og suger kuk.

Doffen85

Når speakeren annonserer De røde fra Manchester (jeg forbeholder meg å bruke United om Newcastle United) som seriemestere, så skaper han et delt hjemmepublikum, Manchester mot røkla. Er det ikke meningen at man på hjemmekampene til Brann skal stå samlet? Og hva er denne ekstreme hypen for utenlandske lag som overgår Brann? Man stiller da for svarte ikke i Manchesterdrakt på Brann stadion og man er da fra Norge, ikke England?

ostraume

Speakeren står frem som totalt skandale. ManU-fadesen har vært nevnt av flere, og han presterte også å glemme å presentere PVM under opplesing av laget.

Prestasjonen til Brann var ikke så ille. Grei kamp mot et bra lag.

Og til Krøvel: Jeg trodde du likte den anarkiste sang-stemningen på stadion? Greit nok å mislike at noen kjører Kottila og POL-sanger, men alternativet er en gjøk med megafon og trommestikker som styrer showet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

skuteviken

Quote from: Northside on May 17, 2009, 09:51:03 AM
Når Bataljonen sine felt skal drikke kaffe å sminke seg fremfor å synge, så kan folk gauke så mye de vil om tidligere spillere for min del.

Makan til latterlig dårlig supportergjeng skal man leite lenge etter. Er kun blitt en oppsamling av klovner + noen stakkers få enkeltsjeler som prøver å ta i et tak.

Kampen var heller ikke det helt store, men akkurat det var da forventet. Brann er bås! (Speaker var også tragisk)


Helt enig med deg. De som satt rundt meg i dag, med unntak av en 15-16 åring med herlig innstilling var boss. Kvinnfolk og MCfolk som aldri reiser på stadion til vanlig. Dette har irritert meg lenge, er ikke akkurat den mentaliteten en skulle ønske seg å finne når en kommer på hjemmekamp.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Zolkan

Tragiske tilstander på Hansa for tiden ja.. Står 4 kjerringer nedenfor meg som er mest opptatt av alt annet en det som foregår på banen, irriterer meg grønn. (ikkje e de fin heller).. Hvorfor kan ikke slike folk sitte på bt..?? AAAAAAhhhhhhhh

Slik oppførsel er smittende på folk rundt og er en effektiv stemningsdreper

nero

May 17, 2009, 12:12:18 PM #125 Last Edit: May 17, 2009, 13:16:32 PM by nero
Hva med litt fokus på kampen og det som skjedde på banen
Lions led by donkeys.

Yes!wehavenobananas

Vi er høyst ordinær både på tribunen og banen.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on May 17, 2009, 11:02:28 AM
Og til Krøvel: Jeg trodde du likte den anarkiste sang-stemningen på stadion? Greit nok å mislike at noen kjører Kottila og POL-sanger, men alternativet er en gjøk med megafon og trommestikker som styrer showet.

Nei, alternativet er at folk synger sanger som passer - og som fenger. At jeg ikke liker "styrt" stemning, betyr ikke at jeg mener det skal være fritt frem for at det skal synges hva som helst, eller at det er OK at folk ikke synger i det hele tatt. Grunnen til den dårlige stemningen er ikke mangelen på megafon og forsanger. Grunnen til dårlig stemningen er at folk er minst like tafatte som de ute på banen. Og da hadde det ikke hjulpet med kunstige hjelpemidler. Folk må gå i seg selv. Det må startes holdningskamanjer, og folk må få et spark i ræven.
Legg ned hele klubben!

Gubrask

Det meste er allerede nevnt her. Dårlig stemning, dårlig kamp. Men synes Sævarson skal ha skryt for måten han tar Bolanos ut av kampen på. Bra trekk av Nilsen der, for jeg tror Holmvik hadde hatt mye større problemer med å stoppe ham..

nero

Quote from: Gubrask on May 17, 2009, 12:41:13 PM
Det meste er allerede nevnt her. Dårlig stemning, dårlig kamp. Men synes Sævarson skal ha skryt for måten han tar Bolanos ut av kampen på. Bra trekk av Nilsen der, for jeg tror Holmvik hadde hatt mye større problemer med å stoppe ham..


Enig. Veldig glad for at vi slapp å se Holmvik vs. Bolanos. Det kunne ha blitt stygt...
Lions led by donkeys.

Markmus

Mine syn på gårsdagen:

1) Vi fortjente tre poeng og burde skårt flere mål. Elendig av Fakiri på utligningen - press mannen for faen! Fakiri gikk forbi restaurantvinduet jeg satt ved senere på kvelden... skulle vel på fuktig bytur. Var vel dette han gledet seg til slik at han mistet helt fokus på utligningssituasjonen (herlig mål for øvrig).

2) Pisselendig stemning. Andre deler av Stadion bør skjerpe seg og bli litt mer med på notene. Sitter på BT og det er ikke så altfor morro å bare høre meg selv gjennom store deler av kampen.

3) Speakeren bør pokker meg skjerpe seg, ellers får han finne seg noe annet å gjøre. Likte dog at han ga oss et 'cue' på når vi skulle starte Nystemten (selv om den kom tregt i gang likevel).

4) Latterlig og pinlig at folk faktisk jubler når United ble annonsert som seriemester.

5) Ekstremt lite folk på byn i går kveld!
Ka du ve?

Ferguson

Quote from: Markmus on May 17, 2009, 17:20:41 PM
1) Vi fortjente tre poeng og burde skårt flere mål. Elendig av Fakiri på utligningen - press mannen for faen! Fakiri gikk forbi restaurantvinduet jeg satt ved senere på kvelden... skulle vel på fuktig bytur. Var vel dette han gledet seg til slik at han mistet helt fokus på utligningssituasjonen (herlig mål for øvrig).


Tja han som slo innlegget skal vel heller stoppes!

Quote from: Markmus on May 17, 2009, 17:20:41 PM
2) Pisselendig stemning. Andre deler av Stadion bør skjerpe seg og bli litt mer med på notene. Sitter på BT og det er ikke så altfor morro å bare høre meg selv gjennom store deler av kampen.


Helt enig. Føler liksom at det er vedtatt at Hansa skal starte sanger og stå egenhendig for stemningen. Ble imponert av feltet på gamle sitte, rett ved Hansa som faktisk starten en sang igår. Kred til de. Tror dessverre at vi bare må innse at stemningen blir slik kampen blir. Er det kjedelig blir det dødt og er det fyrverkeri så blir det fyrverkeri på tribunen også!


6) Syns også at mottakelsen Myggen fikk av Stadion var på sin plass. Full jubel er fullt fortjent.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

thesevs

Quote from: Ferguson on May 17, 2009, 18:09:16 PM
Helt enig. Føler liksom at det er vedtatt at Hansa skal starte sanger og stå egenhendig for stemningen. Ble imponert av feltet på gamle sitte, rett ved Hansa som faktisk starten en sang igår. Kred til de. Tror dessverre at vi bare må innse at stemningen blir slik kampen blir. Er det kjedelig blir det dødt og er det fyrverkeri så blir det fyrverkeri på tribunen også!


Dere får jo ikke rabatterte billetter uten grunn. Supporterklubben skal jo stå for stemningen. Det er ren bonus at resten av Stadion er med. Vi skal være veldig glad for at vi har den stemningen vi har, der alle deltar og synger med. Dette skjer ikke i Lillestrøm, Oslo, Stavanger eller i Trondheim (se bort i fra stavingen av RBK).

Men hva er problemet med det vi kaller forsangerfelt, altså en gruppe mennesker som drar i gang sanger, som orker å drive de andre til å følge etter. Jeg ser ikke for meg en fyr i bar overkropp som står på en bruskasse mens han vifter med megafonen, men flere som samarbeider med å "fyre i gang" stemningen.
Dette vil heller ikke stoppe "spontaniteten" på tribunen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: thesevs on May 17, 2009, 19:03:48 PM
Quote from: Ferguson on May 17, 2009, 18:09:16 PM
Helt enig. Føler liksom at det er vedtatt at Hansa skal starte sanger og stå egenhendig for stemningen. Ble imponert av feltet på gamle sitte, rett ved Hansa som faktisk starten en sang igår. Kred til de. Tror dessverre at vi bare må innse at stemningen blir slik kampen blir. Er det kjedelig blir det dødt og er det fyrverkeri så blir det fyrverkeri på tribunen også!


Dere får jo ikke rabatterte billetter uten grunn. Supporterklubben skal jo stå for stemningen. Det er ren bonus at resten av Stadion er med. Vi skal være veldig glad for at vi har den stemningen vi har, der alle deltar og synger med. Dette skjer ikke i Lillestrøm, Oslo, Stavanger eller i Trondheim (se bort i fra stavingen av RBK).

Men hva er problemet med det vi kaller forsangerfelt, altså en gruppe mennesker som drar i gang sanger, som orker å drive de andre til å følge etter. Jeg ser ikke for meg en fyr i bar overkropp som står på en bruskasse mens han vifter med megafonen, men flere som samarbeider med å "fyre i gang" stemningen.
Dette vil heller ikke stoppe "spontaniteten" på tribunen.


Forsangerfelt eller ikke: Problemet er nødvendigvis ikke at det startes for få sanger, eller at folk ikke hører at det startes sanger. Hovedproblemet er rett og slett folks slappe innstilling. Man kan klage på slapp innstilling blant spillerne, men folk på supportertribunen er jo faen meg enda slappere enn det. Folk gidder ikke henge seg på sangene. De står gjerne og preiker med sidemannen og diskuterer alt som skjer i kampen. For all del: Flott at folk er engasjert i kampen. Men det må da kunne gå an å engasjere seg i kampen uten å måtte kommentere/diskutere ALT som skjer med dem rundt deg. Ellers så står de kanskje og preiker om hvor de skal på byn om kvelden, eller noe. En ting som jeg syns er påfallende, er det faktum at kamper på arbeidsdager har bedre stemning enn kamper på fridager.
Legg ned hele klubben!

vebo

Jeg vil faktisk si at Azar var er større bomkjøp enn Bakke. Bakke er i det minste skadet, så vi slipper å se han drite på drakten som Azar gjør.
Tiocfaidh ár lá

Gud

Problemet med Azar er at han tror han er midtstopper. Ergo blir han aldri noen god spiss. Kjør han ned på midtstopperplass. Så får det være at han ikke har det beste fotballhode.

Fez

Kor mange dueller gikk Karadas(s) opp i som ikke endte i at han låg på ræven og grein etter frispark?
Faen ikke mange ganger den fyren der klarer å holde seg på beina! Bjørnsson bør være langt foran Karadas i spisskøen.
Til og med Hansen. Alle de crosserne rett foran mål fra Huseklepp kunne sikkert lynraske Hansen nådd frem på...

Klaus_Brann

Quote from: BBB-Tony on May 17, 2009, 01:05:40 AM
Quote from: Kai-Olai on May 17, 2009, 00:57:06 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 16, 2009, 22:18:25 PM
Var overrasket etter det selv, kanskje folk til en forandring så kamp.

Noe som derimot imponerte idag, var TIFOen, for de som liker sånt.. Eller, nå stod jeg under banneret på Hansa, så jeg fikk det ikke med meg så godt, men det så storveis ut!


TIFOen ble meget vellykket! Bilder kommer nok i løpet av kort tid. Var knyttet en del spenning til banneret som ble heist oppi taket, da "generalprøven" ikke gikk helt som planlagt dagen før. Men det gikk jo kjempebra, noe vi selvsagt er meget fornøyd med! :)


Kred for tifoen!Har ikke sett hele, men den så storslått ut!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on May 17, 2009, 17:20:41 PM
Mine syn på gårsdagen:

1) Vi fortjente tre poeng og burde skårt flere mål. Elendig av Fakiri på utligningen - press mannen for faen! Fakiri gikk forbi restaurantvinduet jeg satt ved senere på kvelden... skulle vel på fuktig bytur. Var vel dette han gledet seg til slik at han mistet helt fokus på utligningssituasjonen (herlig mål for øvrig).


Ja, det burde vi.
Det er ikke Fakiri sin feil. For det første; vi er for trege med vår eneste mann ut i presset på innkastet. For det andre; det SKAL komme to mann ut i press der, slik at vi har sikring, så de ikke får slått det innlegget som fører til scoring.
For det tredje; han får stå helt alene å lade kanonen når det er noen få minutter igjen. Latterlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Fakiri spiller etter min vurdering en jævlig god kamp som back. På målet blir det litt mye ballwatching fremfor å se hva som kommer i rygg, det er jeg enig i, men ellers spiller Hassan strålende. Han går langt utenpå Dahl og Guntveit, og bør fortsette som høyreback fremover.

Jeg var blant de som slaktet Fakiri i fjor høst og i vinter. Han har tatt store steg i år, og er bedre på backen enn sentralt på midten. Har tillit til ham som høyreback.
Kjør over pakket 09`

osoerli

Det mest pinlege på kampen i tillegg til speakers annonsering av vinnaren i premier league, var den latterlege Bakke-sangen som runga opptil fleire gonger.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on May 18, 2009, 14:39:24 PM
Det mest pinlege på kampen i tillegg til speakers annonsering av vinnaren i premier league, var den latterlege Bakke-sangen som runga opptil fleire gonger.

Tja. Det var jo nesten den eneste sangen det var trøkk i.
Legg ned hele klubben!

Tifo

To bilder av Tifoen:





HÃ¥per Ã¥ fÃ¥ lagt ut flere bilder fra kampen før avreise Fredrikstad  ;)
.:Tifo-gruppen:.

Gubrask


Brannmann!

Tifoen var rett og slett et nydelig syn! All ære til tifo-gruppen :)

Klaus_Brann

Håper de som er motstandere av tifo, ser hvor flott det kan være på sitt beste.
Dette var et herlig syn!
Synd resten på tribunen ikke kan stå i stil.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

...og det ble malt rundt 400 miniatyr Brannlogoer.. ta vare på dem sier jeg bare !!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Go Up