• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den Store Tifo-tråden 2009

Started by steinbygger, March 23, 2009, 23:16:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

steinbygger

I mangel på bedre tråder (og med forbehold om at ingen har tatt det i kamptråden) Hvorfor er det noen idioter som driver og ødelegger bannerene som TIFO gruppen lager (og er det noen selvjustis som tar tak i den som ødelegger). Antar at det både koster mye tid og penger å lage de. Det som ble vist i går var utrolig stillig og jeg antar at det kunne vært brukt med flere anledninger og da er det helt utrolig at en person kan stå og rive det opp når det beveger seg opp over tribunen.

Klaus_Brann

Var det noen som gjorde det?Håpløst.
Er det noen som har bilder av gårsdagens tifo btw?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BojeN

Var det noen som ødelagte det med vilje da? Så mer ut som et uhell og at folket under jobbet iherdig med å holde det sammen etterpå?
ojeN

Tifo

Er ikke første gang noen har ødelagt bannerne våre, desverre så finnes det alltid en eller annen jøk blant flere tusen mennesker. Hva som skjedde denne gangen vet jeg ikke.

Morten sier forøvrig at bildene fra tifoen snart kommer. Selv var jeg ikke på kampen grunnet diverse grunner.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

thesevs

Jeg anser det som et arbeidsuhell. Her må det mer taping til.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Larsi Ã?en

Man kan jo bidre til tifo selv da.. kjøp et stort flagg og ta det med på bortekamper XD
Opp med det flagget!

krøvel vellevold

Har vi en egen bluss-tråd?

Her er uansett siste nytt. Som om det er nytt i det hele tatt...

http://www.fotball.no/t2.aspx?p=51834&x=1&a=250936&cat=51834
Legg ned hele klubben!

smaalanda

NSA er, og har alltid vært en håpløs...

Det neste blir vel at Norsk Supporterallianse gÃ¥r inn for sitteplikt. 
KMO!!!

thesevs

Quote from: smaalanda on June 04, 2009, 19:54:35 PM
NSA er, og har alltid vært en håpløs...

Det neste blir vel at Norsk Supporterallianse gÃ¥r inn for sitteplikt. 


Leste du saken eller?

"- Vi setter stor pris initiativet fra NFF og NTF om å komme i dialog om både bruk av bluss og pyroteknikk og andre områder som vi supportere er opptatt av. Vi er for en kontrollert bruk av bluss og pyroteknikk, men tar selvfølgelig avstand fra bruk som setter omgivelsene i fare. Men vi mener også at det er mulig å utvikle regelverket på dette området, slik at vi kan skape enda mer spennende og attraktive rammer rundt kamparrangement i norsk toppfotball, sier Vegar Hjermundrud til fotball.no."
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

smaalanda

"-Uorganisert bruk av bluss og pyroteknikk utgjør en fare for publikum, og derfor er vi glad for at alle parter nå er enige om en felles uttalelse der det tas sterk avstand fra dette."

Det maksimale de klara å gjennomføre er at tinnsoldatblussing blir enklere arrangere før kamp mtp søking om tillatelse etc.

"-Norsk Supporterallianse tar i felleskap sterk avstand fra uorganisert og farlig bruk av bluss og pyroteknisk utstyr på arenaene i forbindelse med avviklingen av fotballkamper."

Kom jo selvsagt ikke som et sjokk at denne utalelsen kom, men synes igjen at NSA aldri har talt brennende engasjerte supporternes sak. Det er sikkerthet, sikkerhet, og sikkerhet rundt kampene som alltid har vært hovedfokus. Snart må du ha pute under armene hvis ikke blir du stoppet i døren inn på arenaen.
KMO!!!

thesevs

Jeg tror i hvertfall dette er veien å gå. Muligens naivt, men jeg har heller troen på denne formen for dialog fremfor oppslag i media. Og NTF er ikke dumme - "spennende og attraktive rammer rundt kamparrangement" er penger i kassen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

crm

Quote from: thesevs on June 05, 2009, 07:18:15 AM
Jeg tror i hvertfall dette er veien å gå. Muligens naivt, men jeg har heller troen på denne formen for dialog fremfor oppslag i media. Og NTF er ikke dumme - "spennende og attraktive rammer rundt kamparrangement" er penger i kassen.


Jo, men både forbundet og NTF er sterke dialogpartnere som det er vanskelig å få noe gjennom mot. På den andre siden har vel ikke NSA noen autoritet heller overfor sine egne medlemmer, så en slik "felles uttalelse" er ganske lite verdt.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Go Up