• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brannsupportere på bortebane

Started by BrannSupporter, March 17, 2009, 13:26:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Yes!wehavenobananas on May 21, 2009, 21:28:24 PM
Hei, ser man det. TV2 fant noen normale mennesker å intervjue denne gangen.

Bra trøkk fra tribunene i kveld, utifra TV-sendingen ihvertfall.


Det var veldig bra trøkk... Men det skulle bare mangle. Det er en tribune hvor det heldigvis er tak, vi står bra samlet og vi knuser FFK i 2.
Det tok virkelig av til tider, rabletilstander på feltet.

Det som skuffet meg litt var at det var såpass mange imponerende, hensynsløst drita Brann-supportere rundt i byen. Det startet da vi gikk fra puben. En kar som satt i et hjørne ved en butikk, som hadde spydd ned seg sjøl og det hjørnet han satt i, før han fant ut at han ville sove litt. Så var det et par som slet med å holde seg på beina da vi gikk på vei mot stadion.

Vel inne på stadion var det en kar som nesten ble båret opp på tribunen, før han satt seg rett ned og ble sittende der til litt ut i andre omgang før han fant ut at det ikke var noe poeng i å være på kamp mer fordi han var altfor drita.

En dame som sovna midt i trappa i 1. omgang og sov gjennom hele pausa ble til slutt tatt hånd om av vaktene...Nok episoder mao.

Bare flaut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


BrannSupporter

For øvrig herlig med joikengen etter kampen. Nilsen var med på den :)

Bassew

Quote from: BrannSupporter on May 21, 2009, 23:55:02 PM
Hvor stort er feltet vi fikk egentlig? Mener vi fikk 1500 billetter i 2007. I dag hadde vi vel ikke stort mer enn halve det feltet, så 700-800 kan vel være riktig. Feltet var ganske så fullt.


Feltet i dag var vel like stort som det var i 2007 og 2008?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

BrannSupporter

Quote from: Bassew on May 22, 2009, 00:03:41 AM
Quote from: BrannSupporter on May 21, 2009, 23:55:02 PM
Hvor stort er feltet vi fikk egentlig? Mener vi fikk 1500 billetter i 2007. I dag hadde vi vel ikke stort mer enn halve det feltet, så 700-800 kan vel være riktig. Feltet var ganske så fullt.


Feltet i dag var vel like stort som det var i 2007 og 2008?


Nei, i 2007 fikk vi ca halve tribunen, ca 1500 plasser.

Bassew

Quote from: BrannSupporter on May 22, 2009, 00:12:33 AMNei, i 2007 fikk vi ca halve tribunen, ca 1500 plasser.


Jeg var på kampen både i 2007 og 2008, og jeg kan ikke erindre at feltet vi fikk var noe mindre i 2008 enn i 2007. Men det er jo bare å ta kontakt eller vente til billettansvarlig kommer hem, så får vi vel svaret fra han
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

tskb

jeg mener og huske at vi hadde hele feltet i 2007? Jeg sto i hvertfall midt bak mål..

C@Bøe_79

May 22, 2009, 00:44:49 AM #157 Last Edit: May 22, 2009, 00:46:21 AM by C@Bøe_79
2007
http://www.bataljonen.no/index.php?gallery=152

Ser ut som det var mye her..

2008
http://www.bataljonen.no/index.php?gallery=194
Men ikke noe mindre her..
Et av bildene er merket med "Ca.800 Brannsupportere, og utsolgt"..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Det var faktisk bra denne gangen. Uten tvil årsbeste på bortebane også for oss. Ja kanskje også siden 2007-sesongen.
Legg ned hele klubben!

Læreren

Quote from: Klaus_Brann on May 21, 2009, 23:51:13 PM
Quote from: Yes!wehavenobananas on May 21, 2009, 21:28:24 PM
Hei, ser man det. TV2 fant noen normale mennesker å intervjue denne gangen.

Bra trøkk fra tribunene i kveld, utifra TV-sendingen ihvertfall.


Det var veldig bra trøkk... Men det skulle bare mangle. Det er en tribune hvor det heldigvis er tak, vi står bra samlet og vi knuser FFK i 2.
Det tok virkelig av til tider, rabletilstander på feltet.

Det som skuffet meg litt var at det var såpass mange imponerende, hensynsløst drita Brann-supportere rundt i byen. Det startet da vi gikk fra puben. En kar som satt i et hjørne ved en butikk, som hadde spydd ned seg sjøl og det hjørnet han satt i, før han fant ut at han ville sove litt. Så var det et par som slet med å holde seg på beina da vi gikk på vei mot stadion.

Vel inne på stadion var det en kar som nesten ble båret opp på tribunen, før han satt seg rett ned og ble sittende der til litt ut i andre omgang før han fant ut at det ikke var noe poeng i å være på kamp mer fordi han var altfor drita.

En dame som sovna midt i trappa i 1. omgang og sov gjennom hele pausa ble til slutt tatt hånd om av vaktene...Nok episoder mao.

Bare flaut.


Men da kan en stille seg spørsmål om hvorfor disse får komme inn på tribunen? Synlig berusede personer skal i utgangspunktet ikke få komme inn på tribunen. En må selvsagt bruke skjønn når en skal se på hvem som bør få komme inn og ikke. Det er ikke slik at alle som er beruset skal nektes adgang. Da hadde Hansa, og alle andre tribuner vært rimelig tom. Men om tilfellene er slik du beskriver, så kan jeg ikke skjønne hvorfor de fikk adgang til tribunen.

Klaus_Brann

Quote from: Læreren on May 22, 2009, 08:06:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 21, 2009, 23:51:13 PM
Quote from: Yes!wehavenobananas on May 21, 2009, 21:28:24 PM
Hei, ser man det. TV2 fant noen normale mennesker å intervjue denne gangen.

Bra trøkk fra tribunene i kveld, utifra TV-sendingen ihvertfall.


Det var veldig bra trøkk... Men det skulle bare mangle. Det er en tribune hvor det heldigvis er tak, vi står bra samlet og vi knuser FFK i 2.
Det tok virkelig av til tider, rabletilstander på feltet.

Det som skuffet meg litt var at det var såpass mange imponerende, hensynsløst drita Brann-supportere rundt i byen. Det startet da vi gikk fra puben. En kar som satt i et hjørne ved en butikk, som hadde spydd ned seg sjøl og det hjørnet han satt i, før han fant ut at han ville sove litt. Så var det et par som slet med å holde seg på beina da vi gikk på vei mot stadion.

Vel inne på stadion var det en kar som nesten ble båret opp på tribunen, før han satt seg rett ned og ble sittende der til litt ut i andre omgang før han fant ut at det ikke var noe poeng i å være på kamp mer fordi han var altfor drita.

En dame som sovna midt i trappa i 1. omgang og sov gjennom hele pausa ble til slutt tatt hånd om av vaktene...Nok episoder mao.

Bare flaut.


Men da kan en stille seg spørsmål om hvorfor disse får komme inn på tribunen? Synlig berusede personer skal i utgangspunktet ikke få komme inn på tribunen. En må selvsagt bruke skjønn når en skal se på hvem som bør få komme inn og ikke. Det er ikke slik at alle som er beruset skal nektes adgang. Da hadde Hansa, og alle andre tribuner vært rimelig tom. Men om tilfellene er slik du beskriver, så kan jeg ikke skjønne hvorfor de fikk adgang til tribunen.


Det lurer jeg på og. Han ene som var en av de som var mest drita ble hjulpet ned fra tribunen av en venn for å få vann eller no, både under kampen og i pausen, hvor de gikk forbi både vakter og politi.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ferguson

Quote from: Klaus_Brann on May 22, 2009, 10:55:06 AM
Quote from: Læreren on May 22, 2009, 08:06:34 AM
Quote from: Klaus_Brann on May 21, 2009, 23:51:13 PM
Quote from: Yes!wehavenobananas on May 21, 2009, 21:28:24 PM
Hei, ser man det. TV2 fant noen normale mennesker å intervjue denne gangen.

Bra trøkk fra tribunene i kveld, utifra TV-sendingen ihvertfall.


Det var veldig bra trøkk... Men det skulle bare mangle. Det er en tribune hvor det heldigvis er tak, vi står bra samlet og vi knuser FFK i 2.
Det tok virkelig av til tider, rabletilstander på feltet.

Det som skuffet meg litt var at det var såpass mange imponerende, hensynsløst drita Brann-supportere rundt i byen. Det startet da vi gikk fra puben. En kar som satt i et hjørne ved en butikk, som hadde spydd ned seg sjøl og det hjørnet han satt i, før han fant ut at han ville sove litt. Så var det et par som slet med å holde seg på beina da vi gikk på vei mot stadion.

Vel inne på stadion var det en kar som nesten ble båret opp på tribunen, før han satt seg rett ned og ble sittende der til litt ut i andre omgang før han fant ut at det ikke var noe poeng i å være på kamp mer fordi han var altfor drita.

En dame som sovna midt i trappa i 1. omgang og sov gjennom hele pausa ble til slutt tatt hånd om av vaktene...Nok episoder mao.

Bare flaut.


Men da kan en stille seg spørsmål om hvorfor disse får komme inn på tribunen? Synlig berusede personer skal i utgangspunktet ikke få komme inn på tribunen. En må selvsagt bruke skjønn når en skal se på hvem som bør få komme inn og ikke. Det er ikke slik at alle som er beruset skal nektes adgang. Da hadde Hansa, og alle andre tribuner vært rimelig tom. Men om tilfellene er slik du beskriver, så kan jeg ikke skjønne hvorfor de fikk adgang til tribunen.


Det lurer jeg på og. Han ene som var en av de som var mest drita ble hjulpet ned fra tribunen av en venn for å få vann eller no, både under kampen og i pausen, hvor de gikk forbi både vakter og politi.


Vaktene og politiet i Norge driter 100 - 0 i hvor drita folk er på kamp så lenge disse personene holder seg unna bråk.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Tifo-gruppen

I 2007 fikk vi 1000 billetter etter en del mas på ffk. Feltet har vært større tidligere men da var det seter på feltet. Nå har de gjort om på dette og man får flere inn på et mindre felt da det blir regnet som ståtribune.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Innlandsmax

Quote from: Ferguson on May 22, 2009, 10:57:32 AM
Vaktene og politiet i Norge driter 100 - 0 i hvor drita folk er på kamp så lenge disse personene holder seg unna bråk.


Gitt en situasjon med begrensa mannskaper er vel ikke dette verdens dummeste prioritering. Folk som ikke gjør annen skade enn å sette seg selv i tåkeheimen og ellers i en pinlig situasjon, men som ellers blir ivaretatt av en kamerat, og ikke skader eller plager andre - ja, de må da vel i herrens navn få gå i fred?

Ikke særlig positivt for Branns eller Brannsupporternes omdømme dersom de er utstyrt med Brannklær eller andre Brann-effekter, riktignok, men å pusse politiet på dem av den grunn....nei, tror ikke det.

Northside

Endelig herlig stemning fra oss på bortefeltet! God variasjon i sangene og bra trøkk.
Negativt var den ekstreme klappingen til alt av sanger.

Vaktene nektet minst en person adgang grunnet umenneskelige mengder alkohol før kamp. Synd at så pass mange klovner skal drikke seg dritings før kamp.

krøvel vellevold

448 var vi i Skien for vel to uker siden. Venter på svar om antall i Fredrikstad.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Innlandsmax on May 22, 2009, 12:32:02 PM
Quote from: Ferguson on May 22, 2009, 10:57:32 AM
Vaktene og politiet i Norge driter 100 - 0 i hvor drita folk er på kamp så lenge disse personene holder seg unna bråk.


Gitt en situasjon med begrensa mannskaper er vel ikke dette verdens dummeste prioritering. Folk som ikke gjør annen skade enn å sette seg selv i tåkeheimen og ellers i en pinlig situasjon, men som ellers blir ivaretatt av en kamerat, og ikke skader eller plager andre - ja, de må da vel i herrens navn få gå i fred?

Ikke særlig positivt for Branns eller Brannsupporternes omdømme dersom de er utstyrt med Brannklær eller andre Brann-effekter, riktignok, men å pusse politiet på dem av den grunn....nei, tror ikke det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Vi var 546 på bortefeltet i Fredrikstad.
Legg ned hele klubben!

Innlandsmax

Quote from: Klaus_Brann on May 22, 2009, 17:18:22 PM
Quote from: Innlandsmax on May 22, 2009, 12:32:02 PM
Quote from: Ferguson on May 22, 2009, 10:57:32 AM
Vaktene og politiet i Norge driter 100 - 0 i hvor drita folk er på kamp så lenge disse personene holder seg unna bråk.


Gitt en situasjon med begrensa mannskaper er vel ikke dette verdens dummeste prioritering. Folk som ikke gjør annen skade enn å sette seg selv i tåkeheimen og ellers i en pinlig situasjon, men som ellers blir ivaretatt av en kamerat, og ikke skader eller plager andre - ja, de må da vel i herrens navn få gå i fred?

Ikke særlig positivt for Branns eller Brannsupporternes omdømme dersom de er utstyrt med Brannklær eller andre Brann-effekter, riktignok, men å pusse politiet på dem av den grunn....nei, tror ikke det.


Joda, følger deg her, Klaus. No problem.

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on May 22, 2009, 17:21:23 PM
Vi var 546 på bortefeltet i Fredrikstad.


Hvor mange var det plass til egentlig?500?
Det var jo overfylt, det var mange som sto i trappene. Forøvrig litt rart at vi ikke stiller fler i Fredrikstad. I Oslo stiller vi jo godt over 1000, trodde vi klarte å fylle opp mot 1000 da i Fredrikstad i alle fall, det er jo ikke mer enn litt over en time fra Oslo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BrannSupporter

Hmm, synes det virket som vi var flere enn 546.

Da har vi disse tallene på årets bortekamper:   
Sandefjord - 726
Rosenborg - 291
VIF - 1125
Bodø/Glimt - 45-50
Odd - 448
Fredrikstad 546

krøvel vellevold

Quote from: BrannSupporter on May 23, 2009, 00:30:33 AM
Hmm, synes det virket som vi var flere enn 546.

Da har vi disse tallene på årets bortekamper:   
Sandefjord - 726
Rosenborg - 291
VIF - 1125
Bodø/Glimt - 45-50
Odd - 448
Fredrikstad 546



Ja jeg også vil mene at differensen var større enn 98 i forhold til Odd-kampen.

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on May 22, 2009, 23:12:56 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 22, 2009, 17:21:23 PM
Vi var 546 på bortefeltet i Fredrikstad.


Hvor mange var det plass til egentlig?500?
Det var jo overfylt, det var mange som sto i trappene. Forøvrig litt rart at vi ikke stiller fler i Fredrikstad. I Oslo stiller vi jo godt over 1000, trodde vi klarte å fylle opp mot 1000 da i Fredrikstad i alle fall, det er jo ikke mer enn litt over en time fra Oslo.


At vi ikke stiller like mange i Fredrikstad som i Oslo, er av samme grunn som at ikke Klanen stiller like mange der som på hjemmebane. De fleste Brann-supportere på østlandskampene er folk som bor i Oslo-området. En del av dem som bor i Oslo og gjerne går på Brann-kamp på Ullevål, dropper gjerne bortekamp når de må kjøre i halvannen time.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Det såg ut til at det var monaleg meir i Fredrikstad enn i Skien, i alle tilfelle på fjernsyn.

Og 546 virka litt lite, om det var som folk seier, overfylt på tribunen.

Bortesuportarane har rett på 5 prosent av kapasiteten, og om den er 12.800 (wikipedia) skal Brann ha 640.

Ferguson

Det satt endel Brannsupportere på FFK sin del av stadion!!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Brannfrelst

Det satt jo en god del på feltet ved siden av bortefeltet også. 60++. Så vi var nok i realiteten mange fler enn 546.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Til sammenligning:

Antall bortesupportere på VIFs hjemmekamper i år:

FFK: 2073. I fjor: 992. Reiseavstand: 93 km.

Brann: 1223 (tall fra klanen.no, 1125 fikk jeg vite av VIFs billettansvarlige) I fjor: 755 (siste runde). Reiseavstand: 500 km.

Start: 1183. I forfjor: 978. Reiseavstand: 327 km.

AaFK: 808. I fjor: 1206. Reiseavstand: 566 km.

Godset: 433. I fjor: 478. Reiseavstand: 42 km.

TIL: 428. I fjor: 714. Reiseavstand:  1643 km.

----
Klanen på bortebane:

vs RBK: 630 (vi var 291) I fjor var de 544. De reiser 449 km, vi reiser 711 km.
vs LSK: 1650. I fjor var de 1900.
vs Odd: 702 (vi var 448). I fjor var de 600. De reiser 131 km, vi reiser 465 km + ferge.
vs MFK: 101. I fjor var de 518.
vs Lyn: 4725. I fjor var de 5213.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

June 03, 2009, 08:03:00 AM #177 Last Edit: June 03, 2009, 08:05:28 AM by krøvel vellevold
Legg ned hele klubben!

thesevs

"Å Bergen by" bør vel strengt tatt få seg en pause, i hvertfall et "tak" på hvor mange ganger den kan startes pr kamp (i mitt hode maks 2 ganger). Det var artig når den kom, men nå er den en sanghvilepute (artig ord), altså en sang man alltid trekker frem når man ikke kommer på noe bedre/"alle kan den".

Jeg tror ikke mange tenker på fyllingsgraden når de synger "vi kan fylle stadion". Det så meget glissent ut på tv, så det er vel få som reagerte på den (av de som så kampen på tv vel og merke)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: thesevs on June 03, 2009, 08:08:26 AM

Jeg tror ikke mange tenker på fyllingsgraden når de synger "vi kan fylle stadion". Det så meget glissent ut på tv, så det er vel få som reagerte på den (av de som så kampen på tv vel og merke)


Teksten er ikke "Godset kan ikke fylle stadion", men "VI kan fylle stadion"... Vi kan nemlig IKKE fylle stadion!
Legg ned hele klubben!

thesevs

Ah, da misforstod jeg deg. Jeg tolket det som Godset-hets siden de ikke klarer å fylle sin egen stadion, selv når laget trenger støtten som mest.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannfrelst

Var det bare meg eller var det smikkfullt på bortefeltet igår? Såg ut som folk stod som sild-i-tønne,og en del på haugen bak mål også.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: thesevs on June 03, 2009, 08:28:43 AM
Ah, da misforstod jeg deg. Jeg tolket det som Godset-hets siden de ikke klarer å fylle sin egen stadion, selv når laget trenger støtten som mest.


Ja det var jo forsåvidt Godset-hets. Men det er jo en sang vi synger alle mulige steder. Greit nok at de ikke fyller stadionene sine. Men det blir jo rimelig teit når vi skryter av at VI kan fylle stadion. For det gjør vi jo ikke...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 08:52:46 AMMen det blir jo rimelig teit når vi skryter av at VI kan fylle stadion. For det gjør vi jo ikke...


Nå synger vi ganske mye om ting vi ikke gjør. Som å vinne serien i år...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on June 03, 2009, 09:03:31 AM
Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 08:52:46 AMMen det blir jo rimelig teit når vi skryter av at VI kan fylle stadion. For det gjør vi jo ikke...


Nå synger vi ganske mye om ting vi ikke gjør. Som å vinne serien i år...


Vil si at det er noe ganske annet. Alle synger jo at de er det beste laget i verden. Men å skryte på oss at vi fyller stadion, når vi ikke er i nærheten av å gjøre det, blir for dumt. Da kan vi jo likegodt synge at vi har vunnet 15 seriegull på rad, at vi er regjerende CL-mestere, osv.

"Vi é CL-mester. Ja, vi é CL-mester. Vi é CL-mester. Vi é Brann"

"Vi é berømte Brann fra Bergen. Vi har vunnet 15 gull på rad".

Det blir rimelig latterlig å mobbe noen for å ikke fylle stadion, når vi ikke klarer det selv.

Og en sang til man klarte å lire av seg et par ganger på Marienlyst da vi lå under: "Rykker ned til LøvHam". Syns det er talentløs å synge til motstanderen at de rykker ned, når de faktisk leder 2-0 over oss. "Rykker ned"-sangene er hoveringssanger. Det er sånt man kan bruke når man leder kampen.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Brannfrelst on June 03, 2009, 08:50:09 AM
Var det bare meg eller var det smikkfullt på bortefeltet igår? Såg ut som folk stod som sild-i-tønne,og en del på haugen bak mål også.


671 var vi.
Legg ned hele klubben!

vebo

Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on June 03, 2009, 10:42:54 AM
Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 08:03:00 AM


Dere slapp i det minste å stå på gresshaugen såg jeg.


Jo det var kanskje 100 som måtte det. Da var bortefeltet på langsiden ganske fullt.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 09:56:20 AM
Og en sang til man klarte å lire av seg et par ganger på Marienlyst da vi lå under: "Rykker ned til LøvHam". Syns det er talentløs å synge til motstanderen at de rykker ned, når de faktisk leder 2-0 over oss. "Rykker ned"-sangene er hoveringssanger. Det er sånt man kan bruke når man leder kampen.


Jeg synes det var rimelig passende. Dette var en gjeng pessimistiske supportere som ikke har troen på at Brann holder seg i TL i år, og derfor "Rykker ned til Løv-Ham" om seg selv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 08:03:00 AM
I går hadde vi den store glede av en fin gjeng på bortefeltet:

1) De stod mye med ryggen til kampen for å se om folk sang med.


Korrigerte de selvutnevnte supporterkongene noen da?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: thesevs on June 03, 2009, 08:08:26 AM
Jeg tror ikke mange tenker på fyllingsgraden når de synger "vi kan fylle stadion". Det så meget glissent ut på tv, så det er vel få som reagerte på den (av de som så kampen på tv vel og merke)


Jeg hørte ikke hva som ble sunget på den melodien, så jeg trodde det var "Vi har Thorstein Helstad" siden han var på kampen. Fyren skulle fått en drakt i pausen og sendt på banen!
Ka du ve?

dudo

Minner om at teksten er "Vi kan fylle stadion". Vi lover altså ingenting. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBMiller

Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 08:03:00 AM


De var litt uheldige med diverse valg ja. Blant annet at de prøvde å dra i gang Nystemten flere ganger under spilleropplesningen. Virker også som de trodde at vi var i Oslo,  de sang blant annet "...pisse på smuget, og spy på Carl Johan..."

De forventet også at de skulle dra i gang folk fra sin plass på første rad ute til siden. Hadde de plassert seg midt på feltet hadde de vært et mer positivt enn negativt bidrag, for det trengs stemningsskapere på bortekamper som denne, selv om ikke akkurat disse typene ikke var mine favoritter.

Northside

Tipper jeg riktig så var vel dette den "vanlige fyllagjengen" med samme IQ som promillenivå. Henge fremme ved gjerdet i håp om å komme på TV, nedlesset i rødt kostyme. Riktig?

Var ikke i Drammen, men hvorfor sa ikke bare noen av dere litt med oppegående mennesker noe til de?

SKBMiller

De var ikke så fulle faktisk, virket i alle fall ikke sånn. Jeg har sett langt værre eksemplarer av klovner enn dette.

BrannSupporter

671 var vel ca det samme som vi stilte i fjor. I 2007 var vi over 2000.

krøvel vellevold

Quote from: BrannSupporter on June 03, 2009, 16:36:53 PM
671 var vel ca det samme som vi stilte i fjor. I 2007 var vi over 2000.


I 2007 var det søndagskamp, det var Norway Cup og vi ledet serien. I fjor tror jeg vi var færre enn i år. Det til tross for at det var lørdagskamp.
Legg ned hele klubben!

Demba

Jeg sto selv helt nede.(ca på midten) Eneste grunnen til dette var at vi kom ganske seint på stadion. (foretrekker selv å stå i midten). Jeg valgte derfor å stille meg helt nede fordi jeg ikke ville stå på gresset.

Når det gjelder disse dere sikter til vet jeg godt hvem dere mener, og oppdaget de ikke på nært like irriterende som en del andre.

Greit nok, de kunne variert sangvalget sitt litt, men de skal ihvertfall ha for forsøket på å skape stemning på et bortefelt blottet for sangere.

La også merke til en som stadig vekk ble hånet fordi han sang(?) da Brann lå under 2-0. Det var ihvertfall litt anspendt stemning blandt noen på rad 2 og de som sto helt nede i hjørnet langs gjerdet.


BrannSupporter

June 03, 2009, 17:28:46 PM #198 Last Edit: June 03, 2009, 17:30:45 PM by BrannSupporter
Quote from: krøvel vellevold on June 03, 2009, 16:39:41 PM
Quote from: BrannSupporter on June 03, 2009, 16:36:53 PM
671 var vel ca det samme som vi stilte i fjor. I 2007 var vi over 2000.


I 2007 var det søndagskamp, det var Norway Cup og vi ledet serien. I fjor tror jeg vi var færre enn i år. Det til tross for at det var lørdagskamp.

krøvel vellevold

June 03, 2009, 17:50:31 PM #199 Last Edit: June 03, 2009, 17:52:55 PM by krøvel vellevold
Quote from: Demba on June 03, 2009, 16:51:07 PM
Jeg sto selv helt nede.(ca på midten) Eneste grunnen til dette var at vi kom ganske seint på stadion. (foretrekker selv å stå i midten). Jeg valgte derfor å stille meg helt nede fordi jeg ikke ville stå på gresset.

Når det gjelder disse dere sikter til vet jeg godt hvem dere mener, og oppdaget de ikke på nært like irriterende som en del andre.

Greit nok, de kunne variert sangvalget sitt litt, men de skal ihvertfall ha for forsøket på å skape stemning på et bortefelt blottet for sangere.

La også merke til en som stadig vekk ble hånet fordi han sang(?) da Brann lå under 2-0. Det var ihvertfall litt anspendt stemning blandt noen på rad 2 og de som sto helt nede i hjørnet langs gjerdet.




Det kan jo ha noe med HVA som ble sunget... "Oslo by" (hva i helvete har det med Drammen å gjøre?) "Lekepoliti" (hva i helvete har det med noe som helst å gjøre?), "Rykker ned til LøvHam" (når man ligger under for dette "nedrykkslaget", blir jo det litt pinlig å synge), "Vi kan fylle stadion" (når vi ikke er i nærheten av å gjøre det), Bakke-sangen flere ganger når han ikke engang er på banen, å starte "Bergen by é nydelig" hvert femte minutt, f.eks.
Legg ned hele klubben!

Go Up