• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Huseklepp

Started by Charmless Man, March 16, 2009, 11:17:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Jada, jada... jeg har dritte kraftig på draget ang. Huseklepp. Jeg hadde aldri i livet trodd han skulle oppnå 10+ mål. Jeg bøyer meg i støvet og slenger på ti armevinger :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ferguson

Hehehe, skal si eg dret på draget å då. Den sangen var ironisk ment, men flott eg tok feil. Ingenting er bedre enn det :) Følger Kabelmann og bøyer meg i støvet samtidig som jeg tar 10 armhevinger.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

osoerli

August 19, 2009, 13:05:13 PM #53 Last Edit: August 19, 2009, 13:36:44 PM by osoerli
ka med denne på mandag (om han framleis er i Brann)
Melodi: tyven-tyven

Husekleppen blir hos oss,
alle andre er jo boss,
tror vi tra-la-la,
tror vi tra-la-la,
tror vi tra-la-la,
ja tror vi tra-la-la
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

B-moderator

Brann inside

vebo

Tiocfaidh ár lá

Ferguson

Utmerket!

Enkel og kjent melodi med enkel tekst.

Minuset er at melodien har en annen tekst fra før av, men så kan en spørre seg om noen kan den siden den aldri blir sunget!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

psv-hasund

Jeg mener oprinnelig sangforslag fenger bra. Vi bør ihvertfall bestemme oss før han reiser. Jeg synes vi også bør innføre Huseklepp ropet når han scorer. Det er allerede tendenser, men får vi mer trøkk fra Hansa tror jeg hele stadion henger seg på sånn som vi hadde med Flo ropet når han regjerte.

ncounty

En sang som vil runge fra Hansa/Z-feltet kommende sesong :

Erik Huseklepp, en finte og du e vekk
Han ligner et pinnedyr.
For en deilig fyr!

Erik Huseklepp,en finte og du e vekk (..)


Melodi :Que Sera, Sera (Whatever Will Be, Will Be)

Carew har samme melodi i England, ca 40 sek ut i denne videoen:
"John Carew, Carew"

krøvel vellevold

"En finte og DU er vekk", høres jo ut som at det er HAN som er fintet vekk.
Legg ned hele klubben!

AndreasNV

Haha, jeg gikk inn her for å foreslå Que Sera, Sera-melodien til Huseklepp, så var den her allerede.

Jeg synes at det bare bør være en rimende endelse i sangen, men den trenger ikke nødvendigvis rime på Huseklepp.
Hvis ikke de to midterste linjene rimer på Huseklepp, bør heller ikke den siste gjøre det.

For eksempel.

Erik Huseklepp.
Med innlegg og sidestepp.
Han ve gi deg hakeslepp.
Erik Huseklepp.

Erik Huseklepp.
Tilbake på Brann sin kant.
En skikkelig driblefant.
Gjorde at vi vant.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Larsi Ã?en

hva med de to sangene som folk allerede har funent opp?

husekleppsangen og  den derre, erik husekleeeep, erik husekleeeep, stadion fÃ¥r sting, nÃ¥r erik spilelr ving, erik husekleeeeep!
Opp med det flagget!

Markmus

Synes sistnevnte som Larsi nevner er den beste (teksten kan kanskje gjøres noe med). Lett å lære og fengende.

Bare jævlig synd den aldri synges lenger.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Den ble vel heller aldri innført.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Ble jo sunget en del i fjor i alle fall, men ikke av så altfor mange.
Ka du ve?

Larsi Ã?en

det går vel ann å prøve å få med folk på den..?
Opp med det flagget!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on September 23, 2010, 14:33:33 PM
Ble jo sunget en del i fjor i alle fall, men ikke av så altfor mange.


Akkurat.
Det er bare å prøve i vei det, men vi er utrolig dårlig på å innføre nye sanger dessverre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

January 01, 2011, 20:04:11 PM #67 Last Edit: January 01, 2011, 20:07:00 PM by krøvel vellevold
Mel.: Give it up

chananananana
Erik Huseklepp
Huseklepp
Erik Huseklepp


Jeg kan nærmest garantere at den sangen hadde blitt en suksess. Lettfattet, fengende og til en populær spiller. Eneste hinder er at han forsvinner før vi får sunget den...

(Og jeg nekter plent på at denne sangen kan klassifiseres som chalala-sang. For det første er det chanana, og for det andre så går det ikke an å synge noe annet).


Legg ned hele klubben!

Markmus

January 01, 2011, 20:13:27 PM #68 Last Edit: January 01, 2011, 20:16:04 PM by Markmus
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen.

edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også ;)
Ka du ve?

krøvel vellevold

January 01, 2011, 20:29:26 PM #69 Last Edit: January 01, 2011, 20:31:10 PM by krøvel vellevold
Quote from: Markmus on January 01, 2011, 20:13:27 PM
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen.

edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også ;)


Hvis det virkelig finnes folk som ikke kjenner sangen, så kan de se denne corny videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OE-r-Tbg9g0 (refrenget etter 36 sek) Vi trenger ikke danse slik som de kordamene.

Pop melodi på engelske kamper for tiden.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on January 01, 2011, 20:29:26 PM
Vi trenger ikke danse slik som de kordamene.


Jo, kan vi ikke gjøre det? ;D
Ka du ve?

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!

thesevs

Quote from: Brann_ruler86 on January 01, 2011, 21:24:10 PM
Og slik funker den på tribunen:
http://www.youtube.com/watch?v=1YKSkvGM61Y&feature=related


Arsenal ja. Kan det være der Krøvel har hentet sin inspirasjon fra  ;)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Utmedsnolken

Quote from: krøvel vellevold on January 01, 2011, 20:29:26 PM
Quote from: Markmus on January 01, 2011, 20:13:27 PM
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen.

edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også ;)


Hvis det virkelig finnes folk som ikke kjenner sangen, så kan de se denne corny videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OE-r-Tbg9g0 (refrenget etter 36 sek) Vi trenger ikke danse slik som de kordamene.

Pop melodi på engelske kamper for tiden.


hvis alle i tillegg danser som han i gul tskjorte og svært kort shots, så er du inne på noe
"og der snubler Sæternes igjen"

Markmus

Quote from: Utmedsnolken on January 03, 2011, 10:30:53 AM
Quote from: krøvel vellevold on January 01, 2011, 20:29:26 PM
Quote from: Markmus on January 01, 2011, 20:13:27 PM
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen.

edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også ;)


Hvis det virkelig finnes folk som ikke kjenner sangen, så kan de se denne corny videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OE-r-Tbg9g0 (refrenget etter 36 sek) Vi trenger ikke danse slik som de kordamene.

Pop melodi på engelske kamper for tiden.


hvis alle i tillegg danser som han i gul tskjorte og svært kort shots, så er du inne på noe


Hadde jo faktisk vært jævlig festlig ;D
Ka du ve?

Klaus_Brann

Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on January 04, 2011, 13:05:45 PM
Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!


En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on January 04, 2011, 13:18:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 04, 2011, 13:05:45 PM
Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!


En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino.

Diego Guasta-vi? Nei, den passer nok ikke til ham.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on January 04, 2011, 13:18:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 04, 2011, 13:05:45 PM
Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!


En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino.


Ser den, spesielt hvis det hadde vært slikt at Huseklepps blir sunget. Det blir de dessverre nesten aldri, og da sier i alle fall jeg velkommen til et enkelt og bra sangforslag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Til Austin må vi jo bare ha et eller annet med Bob Marley (Buffalo Soldier).
Ka du ve?

dudo

Quote from: krøvel vellevold on January 04, 2011, 13:47:28 PM
Quote from: dudo on January 04, 2011, 13:18:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 04, 2011, 13:05:45 PM
Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!


En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino.

Diego Guasta-vi? Nei, den passer nok ikke til ham.


Joda.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dex1974

Quote from: Markmus on January 04, 2011, 16:21:46 PM
Til Austin må vi jo bare ha et eller annet med Bob Marley (Buffalo Soldier).


Eller hva med Eddie Grant? http://www.youtube.com/watch?v=bNNfAuMq-M0

Gi oss håp då Rudy
Gi oss håp då Rudy
Gi oss håp då Rudy på vårt SK Brann...

Inner Circles versjon av Games people play : http://www.youtube.com/watch?v=GNOuAXWeknk&feature=related

Nananananana Nananananana...vi synger om Rudolh Austin "and the way that he plays"

;-)







Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Ja, det er alltid greit å lese saken man linker til:)
Altfor kort tid for den nye treneren å finne ut om han ikke vil bruke Huse uansett.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: Klaus_Brann on February 13, 2011, 20:46:46 PM
Ja, det er alltid greit å lese saken man linker til:)

Artikkelen ble revidert etter at linken ble lagt inn. Det at han var skadet ble opplyst i revisjonen(uthevet skrift). Nemlig  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

http://fotball.bt.no/italia/article193311.ece

Ifølge Bt vurderer Bari å selge Klepp til denne Kaukasusklubben allerede nå. Trodde europeiske regler hindret spillere å kunne spille for tre klubber på en sesong? Ellers er jeg sterkt tvilende til om Klepp vil til Kaukasus. Stakkars fyr om dette stemmer.

dudo

Dette er fortsatt sangtråden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Huff

Quote from: dudo on February 23, 2011, 18:28:31 PM
Dette er fortsatt sangtråden.


Nettopp, og selv om den italienske nesjonalsangen gruser ''Ja vi elsker'' har Russland den nest tøffeste i verden -etter Nystemten...

Gulløl

Quote from: Huff on February 23, 2011, 18:38:41 PM
Quote from: dudo on February 23, 2011, 18:28:31 PM
Dette er fortsatt sangtråden.


Nettopp, og selv om den italienske nesjonalsangen gruser ''Ja vi elsker'' har Russland den nest tøffeste i verden -etter Nystemten...

Liten tvil om det ja.
http://www.youtube.com/watch?v=CMYkxszXe9s
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Onside !!!

Quote from: Huff on February 23, 2011, 18:26:22 PM
http://fotball.bt.no/italia/article193311.ece

Ifølge Bt vurderer Bari å selge Klepp til denne Kaukasusklubben allerede nå. Trodde europeiske regler hindret spillere å kunne spille for tre klubber på en sesong? Ellers er jeg sterkt tvilende til om Klepp vil til Kaukasus. Stakkars fyr om dette stemmer.


Vellykket overgang for Huskeklepp ja!

Stakkars gutt... får hente han på lån, så skal eg se positivt på sesongen om vi sitter med han og Bentley når sesongen starter.

Hansakongen

om disse 2 hadde fått spilt sammen på topp tror jeg man kunne forventet mer ut av brann da eller pr nå når ingen av disse 2 er i stallen :)

steinbygger

LOL, det triste oppe i dette er at "alle" sa at Klepp gikk til feil klubb, bortsett fra han selv og pappa.

vebo

February 23, 2011, 21:48:03 PM #93 Last Edit: February 23, 2011, 21:51:41 PM by Tifo
Gidder noen fjerne denne sangtråden sånn at vi slipper å diskutere i to tråder? Kan vel heller lage en ny sangtråd om huse om han kommer tilbake?


Redigert av Tifo: Tråden er nå stengt, da sang til Huseklepp ikke trengs nå om dagen.
Bruk denne tråden dersom Huseklepp skal diskuteres:
https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,7321.5200.html
Tiocfaidh ár lá

Go Up