• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd: RBK-Brann 5.april 2009

Started by evis, March 03, 2009, 12:10:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

evis

March 03, 2009, 12:10:27 PM Last Edit: March 03, 2009, 15:15:05 PM by mbersve
Noen som har reist med buss til Rbk-kamp før, og vet sånn ca hvor lang tid det tar å kjøre hjem igjen?

CFD

March 03, 2009, 12:33:37 PM #1 Last Edit: March 03, 2009, 12:44:01 PM by CFD
Jeg har (selvsagt) ikke reist med fotballbuss fra Bergen til Trondheim ,men jeg har kjørt her flere ganger. Man bruker ca 10timer på den raskeste ruten(Jeg kjørte ikke fort og tok pauser, si 9timer min).  Pga flystreiken ifjor tok jeg "Bergen-Trondheim ekspressen" og den tok ca 14timer med noen stopp. Man kan kanskje kutte litt ned på tiden ,men duverden så deilig det var å stoppe en gang i blandt å ta seg en strekk og en røyk en gang i blandt. Det var uansett en forferdelig melkerute ,men hva man kan gjøre når flyene står og man er nødt til å være på jobb på mandag?

Så avhengi av rutevalg 9-14timer. Jeg tror Manheller Fodnes er den raskeste veien.

Brannmann!

Husker det tok mellom 14-16 timer med buss til Trondheim i 2005. ble en litt kortere hjemtur, siden det var færre stopp. selvom hjemturen føltes som en evighet siden vi tapte 4-1. Så får vi et godt resultat der oppe vil hjemturen gå ganske så fort ;)

Tifo

2005-2007 brukte vi vi faktisk brukt rundt 15 timer til Trondheim grunnet trøbbel med buss, stengte veier osv.
13 timer er vel det vi bruker hjem igjen.
.:Tifo-gruppen:.

evis

Virker som det er lurt å bytte bort ettermiddagsvakten på mandagen da?

stig

Kampen er slutt ca 22.00. Bussen vil gå så snart alle er på plass, (22.30+-) Bør da være i Bergen mellom 10-11 avhengig selvsagt at det ikke dukker opp noe uforutsett med stengte veier,kolonnekjøring ol. Rekker ettermiddagsvakten din,men hvor skikket du er til å utføre jobben er en annen sak;)
Nettsideansvarlig

tolind

Noen som vet når billettene blir lagt ut for salg? Jeg reiser opp med fly på lørdagen!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Brannmann!

Noen som vet hvor mange som er påmeldt til denne turen? hadde det vært mulig å legge ut antalt påmeldte på påmeldingsiden?

Tifo

Quote from: Brannmann! on March 25, 2009, 13:36:39 PM
Noen som vet hvor mange som er påmeldt til denne turen? hadde det vært mulig å legge ut antalt påmeldte på påmeldingsiden?


Var nærmere 20stk for en liten uke siden. Send en pm til Stig, han som styrer på med påmeldingene ;)
.:Tifo-gruppen:.

BojeN

Er sikkert en del som reiser på egenhånd..vet hvertfall om en del som skal fly opp...
ojeN

Brannbabe81

Vi er 7 stk som reise med fly oppover på lørdagen.
så om det er andre, så bare si fra? :)

Markmus

Quote from: Brannbabe81 on March 25, 2009, 17:11:45 PM
Vi er 7 stk som reise med fly oppover på lørdagen.
så om det er andre, så bare si fra? :)


Er vel en mulighet for at folk ikke vil være sammen med dere etter forrige ukes opptreden :P
Ka du ve?

Brannbabe81

Quote from: Markmus on March 25, 2009, 17:44:58 PM
Quote from: Brannbabe81 on March 25, 2009, 17:11:45 PM
Vi er 7 stk som reise med fly oppover på lørdagen.
så om det er andre, så bare si fra? :)


Er vel en mulighet for at folk ikke vil være sammen med dere etter forrige ukes opptreden :P


det kan være :)

BojeN

*ouch*

Jeg reiser hvertfall opp om fredagen...
ojeN

The Boss

Quote from: Brannbabe81 on March 25, 2009, 17:11:45 PM
Vi er 7 stk som reise med fly oppover på lørdagen.
så om det er andre, så bare si fra? :)


det gjør vi nok ikke..

stig

28 påmeldte på bussen.
Alle som reiser på egenhånd må sørge for å skaffe seg kampbillett innen onsdag.
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=307&PHPSESSID=8545f36dd30e58c19df0a4efb8c9b76d
Nettsideansvarlig

Vizitery

For oss som reiser på egenhånd og kun skal ha kamp billett, det er vel greit så lenge betalingen er motatt før onsdag 01.04 ?

stig

Quote from: Vizitery on March 26, 2009, 18:10:35 PM
For oss som reiser på egenhånd og kun skal ha kamp billett, det er vel greit så lenge betalingen er motatt før onsdag 01.04 ?


Ja
Nettsideansvarlig


tolind

Var innom staddaen og hentet billetten i dag. Var ca 70 solgte billetter til Rosenborg-kampen. Sikkert en del luringer som ikke har fått med seg at det ikke er mulig å kjøpe billetter på kampdagen... :o

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

_nebzen

Hvor i Trondheim blir det samling før kampen?

Yes!wehavenobananas

Quote from: tolind on March 31, 2009, 13:27:50 PM
Var innom staddaen og hentet billetten i dag. Var ca 70 solgte billetter til Rosenborg-kampen. Sikkert en del luringer som ikke har fått med seg at det ikke er mulig å kjøpe billetter på kampdagen... :o




Det går an å kjøpe billett på Lerkendal. Jeg kjøpte meg en billett på nettet siden jeg ikke er i Bergen for øyeblikket. Men går det ikke an å få den tilsendt på e-post? Virker som om de vil at jeg skal hente den på Stadda, luringene.. Regner dog med at den kan hentes på Lerkendal før kampstart. Eller bommer jeg litt nå?

Tomas

Slik jeg forstod informasjonen fra Brann/Bataljonen så vil billettene du bestiller på nettet via klubben/supporterklubben sendes i posten eller man må avhente de på staddaen.

Jeg har heldigvis fått min tilsendt da jeg er på en C/O adresse og skal reise herfra til Trondheim. *Lettet*

skuteviken

Lurer på å hive meg med på jomfruturen på denne bussen, viss det ikke er noen som vi lette på kostnadene med privatbiltur med en ekstra person? :) Rolig kar her.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Yes!wehavenobananas

Om noen er hypp på å ta med en halvslaur i bilen så er jeg interessert i det. Befinner meg for tiden et stykke nord for Bergen, og kan hoppe på i rundt Førde et sted. Eventuelt blir det Trondheim-ekspressen på meg, natt til søndag. Har flybillett til Bergen igjen på mandag.

Markmus

Ikke at jeg kan plukke deg opp, men jeg lurer bare på hvordan du har forvillet deg til lyskrysset Førde?
Ka du ve?

Yes!wehavenobananas

Quote from: Markmus on March 31, 2009, 18:57:23 PM
Ikke at jeg kan plukke deg opp, men jeg lurer bare på hvordan du har forvillet deg til lyskrysset Førde?


Hehe, befinner meg meg ofte i Sogn og Fjordane, stort sett på grunn av jobben.

Kjappeste vei til Trondheim er vel å kjøre E39?

krakra

Hvis jeg bestiller kampbillett i kveld, når sånn ca. får jeg den i posten da?

skuteviken

Quote from: Markmus on March 31, 2009, 18:57:23 PM
Ikke at jeg kan plukke deg opp, men jeg lurer bare på hvordan du har forvillet deg til lyskrysset Førde?


Førde er nå i den delen av SFj som er Brann-land. Sogninger er ikke like poppis der og vice versa.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

skuteviken

Bussen går jo forøvrig gjennom Førde viss du ikke skulle få skyss :)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Yes!wehavenobananas

Quote from: skuteviken on March 31, 2009, 19:08:35 PM
Quote from: Markmus on March 31, 2009, 18:57:23 PM
Ikke at jeg kan plukke deg opp, men jeg lurer bare på hvordan du har forvillet deg til lyskrysset Førde?


Førde er nå i den delen av SFj som er Brann-land. Sogninger er ikke like poppis der og vice versa.


Nå skal ikke jeg ha på meg at jeg er fra Førde. Jeg er født, oppvokst og fremdeles beboende i Bergen. Men at dette er Brann-land er det ingen tvil om.  :)

Blir nok sikkert rutebuss oppover tenker jeg.

skuteviken

For oss som ikke har reist organisert før på bortekamp. Hvordan er det med buss fra puben til stadion?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: skuteviken on March 31, 2009, 19:08:35 PM
Quote from: Markmus on March 31, 2009, 18:57:23 PM
Ikke at jeg kan plukke deg opp, men jeg lurer bare på hvordan du har forvillet deg til lyskrysset Førde?


Førde er nå i den delen av SFj som er Brann-land. Sogninger er ikke like poppis der og vice versa.


Jeg kommer selv fra Brann-land i SoF og det var ikke sånn jeg mente det ;) Ville bare fyre oppunder at du kom fra lyskrysset ;)
Ka du ve?

stig

Nettsideansvarlig

Vizitery

Er det noen andre som skal oppover med 22:30 flyet i morgen? Send gjerne en pm om intresse for en drink (da øl alternativet desverre er skammelig) på flesland før avgang.

KEO

Quote from: Vizitery on April 02, 2009, 21:21:17 PM
Er det noen andre som skal oppover med 22:30 flyet i morgen? Send gjerne en pm om intresse for en drink (da øl alternativet desverre er skammelig) på flesland før avgang.


De serverer da Carlsberg.... og tror også du får kjøpt Hansa på flaske.
Nu kør vi!

aRullan

Jeg har ikke fått skaffet meg billett enda. Vet noen om det er muligheter for å få kjøpt på Lerkendal? Det er vel ikke utsolgt?

Ser på sidene her at det står:

"OBS! I 2009 vil det ikke bli mulighet å kjøpe billetter til bortekamper av Brann og Bataljonen på kampdag! Alle billetter må forhåndsbestilles enten gjennom Brann eller Bataljonen,eller kjøpes ved inngangen. "

Vet noen når og hvor dette er?

Takk for svar

BrannSupporter

Bortefeltet blir neppe utsolgt. I 2007 da jeg var der oppe, solgte de billetter utenfor bortetribunen.

stig

Kommer til å selge billetter ved inngangen til tross for at de tidligere gikk ut og sa at de ikke ville gjøre det.
Nettsideansvarlig

Go Up