• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd: Sandefjord - Brann 16.mars 2009

Started by stigh, February 04, 2009, 22:53:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stigh

February 04, 2009, 22:53:44 PM Last Edit: March 10, 2009, 11:58:58 AM by BBB-mod
er det bare eg som har problemer me å bestile turen te sandefjord på forsiden går ikke an å trykke send når man e ferdig skjer ikke ( feil på side) helt nederst.
noen andre som har det samme probleme????

stig

Ser det er en feil der ja. Satser på å få fikset den snart
Nettsideansvarlig

stigh


stig

Nettsideansvarlig

C@Bøe_79

Quote from: stig on February 05, 2009, 08:16:04 AM
Ser det er en feil der ja. Satser på å få fikset den snart


Snart = 9timer
Hmmm Stig...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

evis

http://www.ba.no/sport/article4147532.ece

Her er det bare å kjøpe inn røde og hvite ballonger og samle sammen resten av papirflaggene som ble laget til jubileet, så farger vi byen rød istedenfor.

Northside

Ser på Blåhvalen at det inviteres til dugnad 7 mars hos komlpett.no (stadion, ikke nettsiden). Er det snømåken som står på agendaen kanskje?

Frykter det kan bli litt problematisk m.t.p snø og tidlig seriestart på østlandet. Bare føler på meg at Sandefjord er en av de klubbene som dagen før kampstart finner ut at det ligger 1 meter snø på gresset...

dudo

Kanskje begge våre første kamper blir utsatt? Intet er bedre enn det!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Vizitery

Noen som vet når kamp billettene sendes ut?

stigh

om  akurat 2 uker så har vi spillt 10 min av vår første serie kamp i 2009:D

The Boss

Quote from: Vizitery on March 01, 2009, 18:03:35 PM
Noen som vet når kamp billettene sendes ut?


Lurer på det samme. Bestilte/betate for 2 stk for ca 2 uker siden..
Såvidt eg vet er Frode i Thailand, så de sendes kanskje ut når han er tilbake i riktig by.

Brannmann!

Noen som vet hvor mange som er påmeldt på bussturen? Syns dette kunne stått på bestillingssiden hvor mange som er påmeldt til en hver tid. Gleder meg ihvertfall til denne kampen uansett ;)

stig

Nettsideansvarlig

bonden

Hvilken pub er det planlagt å samles på?

Stian


aune

Noen som vet når kamp billettene sendes ut?

stig

Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Jippi!
http://fotball.bt.no/eliteserien/article131146.ece

Hurra for utvidelsen til 30 kamper, slik at vi får seriestart midt på vinteren!


Legg ned hele klubben!

Brannmann!

Det positive er jo at man slipper å vente så lenge med seriestarten. syns det er for lenge og vente helt til april. det negative er jo at Komplett.no arena var en av de fire banene som det vil bli minusgrader på.

evenskb


Northside

Quote from: evenskb on March 04, 2009, 15:48:23 PM
Quote from: stig on March 03, 2009, 07:42:25 AM
15 stk påmeldt akkurat nå.

vet du hvor mangen det er nå da?


En hel dag etter sist oppdatering? Muligens 1-2 stk til....

Nixon

Quote from: aune on March 04, 2009, 11:38:19 AMNoen som vet når kamp billettene sendes ut?


Fikk min tilsendt i dag. Så da har hjulene begynt å gå rundt hos Bataljonen...
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: Nixon on March 04, 2009, 18:31:36 PM
Quote from: aune on March 04, 2009, 11:38:19 AMNoen som vet når kamp billettene sendes ut?


Fikk min tilsendt i dag. Så da har hjulene begynt å gå rundt hos Bataljonen...


Mine to kom også i dag!

Fjording

Hallo Brannfolk :)
Ser det er noen av dere som er bekymret for baneforhold og snø osv.. Frykt ikke, undervarmen har stått på siden januar og folk måker tribunen der dere skal stå :) Så alt er under kontroll.

Dessuten skal  banen være en av de beste i Norge på denne tiden, da den er bygd etter Ajax-modellen for drenering og vekstmuligheter for gress :) Velkommen! Vi gleder oss.

Brannmann!

Det høres bra ut! :) glad vi slipper og stå i snø langt opp over bena. gleder meg også veldig til denne kampen.  ;)

Christian

Jajamen, så skal til og med eg komme meg på bortekamp. Så får det bare stå til at det kan bli i snøføyk. Men meldingene fra hvalfangerbyen er jo oppløftende.

Forøvrig er det jo litt artig at det i hovedsak er østlandsklubbene som er mest negative til tidlig start, mens det i Trondheim, Bodø og Tromsø blir godt mottatt.

(Jada, kunstgress i nord og innlandsklima østpå. Men likevel.)

The Boss

Quote from: Fjording on March 06, 2009, 11:12:25 AM
Hallo Brannfolk :)
Ser det er noen av dere som er bekymret for baneforhold og snø osv.. Frykt ikke, undervarmen har stått på siden januar og folk måker tribunen der dere skal stå :) Så alt er under kontroll.

Dessuten skal  banen være en av de beste i Norge på denne tiden, da den er bygd etter Ajax-modellen for drenering og vekstmuligheter for gress :) Velkommen! Vi gleder oss.


Veldig betryggende! Fordi om eg gruer meg mer enn eg gleder meg!

stig

Laber påmelding siste uken. Fremdeles ledige plasser på bussen. Spre det glade budskap.
Nettsideansvarlig

Spelaren

Høh, nokke har gått meg hus forbi. Trudde faktisk Sandefjord var en av disse klubbene med nytt stadion som hadde valgt plastikkdritet til underlag. Kudos til Sandefjord for å bry seg såpass med produktet!
Gå av.

Birdy

Hva er aldersgrenen for og være med?
Jeg er ikke helt sikker men jeg tror det er 16.
Hvordan ska jeg overtale pappa og være med?.

tr0Ndemann

Det hjelper alltid å lese litt på forsiden. "Personer under 18 år må ha med fullmakt fra foresatte.  Personer under 16 år må reise i følge med en voksen."

Hvordan du overtaler din far er vel noe du må klare selv, men sålenge du får en underskrift skal det vel gå bra.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tifo

Det er ofte personer under 18år med på turene, ikke noe problem.

Denne turen kan bli unik. Du betaler for 1 plass men får garantert 2 plasser! Er du heldig kan du stikke av med 3 seter eller hele raden bak i bussen. Løp å kjøp!

Ta forøvrig med litt musikk, føler det alltid kommer klager når min CD runger i bussen...

mvh
Reiseleder.
.:Tifo-gruppen:.

krøvel vellevold

Quote from: Tifo on March 09, 2009, 15:47:14 PM
.

Denne turen kan bli unik. Du betaler for 1 plass men får garantert 2 plasser! Er du heldig kan du stikke av med 3 seter eller hele raden bak i bussen. Løp å kjøp!

T


Det blir jo ikke to-tre seter til hver hvis folk løper og kjøper!
Legg ned hele klubben!

fettnok

synes tifo må roe ned det løp å kjøp opplegget. tido kan også slappe av med tanke på musikken, pga lett kjærlighetssorg hos undertegnede skal det blir spilt absolute lovesongs helt til brennevinet tar overhånd og boten anna blir satt på repeat.
ette går aaaaaldri bra!

skuteviken

Quote from: fettnok on March 09, 2009, 18:15:28 PM
synes tifo må roe ned det løp å kjøp opplegget. tido kan også slappe av med tanke på musikken, pga lett kjærlighetssorg hos undertegnede skal det blir spilt absolute lovesongs helt til brennevinet tar overhånd og boten anna blir satt på repeat.


Da du må skrike "Brennvinn!!!" (med engelsk aksent). Herlig måte å folk til å tro du er gal!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

Quote from: krøvel vellevold on March 09, 2009, 16:25:59 PM
Quote from: Tifo on March 09, 2009, 15:47:14 PM
.

Denne turen kan bli unik. Du betaler for 1 plass men får garantert 2 plasser! Er du heldig kan du stikke av med 3 seter eller hele raden bak i bussen. Løp å kjøp!

T


Det blir jo ikke to-tre seter til hver hvis folk løper og kjøper!


Nå har han lovet det, så om bussen blir over halvfull er det bare å leie inn en ny :D
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on March 09, 2009, 20:42:00 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 09, 2009, 16:25:59 PM
Quote from: Tifo on March 09, 2009, 15:47:14 PM
.

Denne turen kan bli unik. Du betaler for 1 plass men får garantert 2 plasser! Er du heldig kan du stikke av med 3 seter eller hele raden bak i bussen. Løp å kjøp!

T


Det blir jo ikke to-tre seter til hver hvis folk løper og kjøper!


Nå har han lovet det, så om bussen blir over halvfull er det bare å leie inn en ny :D


Her går man Nor-Way Bussekspress en høy gang! Der har man plassgaranti, og de setter inn en ny buss hvis den første er full. Men her er man altså garantert ny buss hvis det er mer enn 20 personer på en buss med plass til 50?
Legg ned hele klubben!

Markmus

Fantastisk, skulle ikke kjøre i limo i stedet da?
Ka du ve?

Stian

Vil bare informere om at det er den ytterst generøse reiselederen, Thomas, som tar på seg alle ekstrakostnader utover den bussen Bataljonen har satt opp! Takk Thomas!

Teodor

Vi ser frem til å knuse dere. Diskuter gjerne saken på vårt uoffisielle forum. www.sf-supporter.net. Vi har allerede et par innlegg fra en veldig optimistisk brannsupporter der inne.

vebo

Tiocfaidh ár lá

Nixon

Svein Oddvar Moen er satt opp som dommer. Ikke akkurat førstevalget, men det er nok neppe derfor vi taper denne kampen...
Rød makt på Hansa

Xminator

Quote from: Teodor on March 10, 2009, 10:50:55 AM
Vi ser frem til å knuse dere. Diskuter gjerne saken på vårt uoffisielle forum. www.sf-supporter.net. Vi har allerede et par innlegg fra en veldig optimistisk brannsupporter der inne.


Vi har vel allerede tapt denne kampen, så det er neppe noen som gidder å slenge seg på en pissekonkurranse. Vil forøvrig fortsette med å gratulere Sandefjord med Seriegullet 2009, og selv gjør vi oss klar til turer på Varden i 2010. VI har tross alt ikke mer enn 0 poeng enda.

Teodor

Quote from: vebo on March 10, 2009, 11:38:44 AM
Hvem skal knuse hvem sa du?


Tenkte at SF skulle knuse Brann. Men ser nå at Svein Oddvar Moen er satt opp som dommer, og da går det jo som vanlig til helvete. Tipper Brann får minst 1 feilaktig dømt straffe. Sandefjord blir kanskje snytt for en også.

vebo

Hmm... merkelig det der. Jaja, lykke til da. Vi skal forsøke å stille nok spillere.
Tiocfaidh ár lá

Yes!wehavenobananas

Vel, jeg er nok en av de som mener at vi skal si oss fornøyd med 1 poeng. Ihvertfall med så uambisiøse trenere og spillere som vi tross alt har.

Straffe!!!

Hvem trenger ambisiøse trenere og spillere når vi har supportere som deg!

Yes!wehavenobananas

Quote from: Straffe!!! on March 10, 2009, 14:21:07 PM
Hvem trenger ambisiøse trenere og spillere når vi har supportere som deg!


Jeg er ingen Brann-supporter, men har fått stilt diagnosen 'manisk opptatt av Brann'. Det går litt opp og ned med meg, men jeg klarer meg egentlig fint. Det kan dog være en pest og en plage. Jeg våkner av og til opp midt på natten i et svett laken mens jeg brøler; "vi e' tross alt Brann!".

vebo

Tiocfaidh ár lá

Go Up