• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamp: Løv Ham - Brann. Fredag 6 Februar, kl 19:00

Started by BBB-Tony, January 30, 2009, 20:41:49 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=286

Linken sier sitt!

Endelig kamp innenfor Republikkens grenser! Dette blir bra!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: tonynord on January 30, 2009, 20:41:49 PM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=286

Linken sier sitt!

Endelig kamp innenfor Republikkens grenser! Dette blir bra!


Blir definitivt kamp på meg. Kanskje til og med kjøttboller før kampen, for å lade opp. Jeg antar det kommer en god del tusen på denne særdeles viktige kampen mot bydelsrival Løv-Ham
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

laksevåg

Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

BBB-Tony

Quote from: thesevs on January 30, 2009, 23:58:45 PM
Quote from: tonynord on January 30, 2009, 20:41:49 PM
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=286

Linken sier sitt!

Endelig kamp innenfor Republikkens grenser! Dette blir bra!


Blir definitivt kamp på meg. Kanskje til og med kjøttboller før kampen, for å lade opp. Jeg antar det kommer en god del tusen på denne særdeles viktige kampen mot bydelsrival Løv-Ham


Snakker vi IKEA-kjøttboller? :-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Yes!wehavenobananas

Dette er årets viktigste byderby for min del. På meg blir det kamp, og kanskje kjøttboller også.

4-1 til Brann.

BBB-Tony

Quote from: thesevs on January 31, 2009, 00:42:11 AM
Du kan velge.. hehe


Har ikke prøvd kjøttbollene på IKEA, men har hørt rykter om at de er meget god! Så jeg er lett med en IKEA-date! ;-)

Tilbake til emnet: Med forrige derbykamp friskt i minne, så tror jeg ikke vi skal forvente oss noe målkalas! Men dette blir den første kampen hvor Brann møter en relativt overkommelig motstander. Mener ikke at de to forrige lagene vi har møtt ikke har vært dårlige når de har satt inn reservelaget sitt, men dette er en kamp hvor vi skal vinne! Det har ikke de to foregående kampene vært i mine øyner. Til nå er det defensiv terping som har vært i fokus. Frem mot denne kampen håper jeg Nilsen kan sette mer fokus på det offensive, og drille kombinasjoner fremover på banen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Med tanke på hvor mange mål vi har sluppet inn på de to siste treningskampene så burde vel den defansive fokusen være vel så viktig å fokusere på som før...
KMO!!!

BBB-Tony

Frem mot en slik kamp som dette mener jeg Brann bør prioritere det å spille i etablert angrep i større grad enn det defensive. Greit nok at det ikke har vært pottetett bakover, men i kamp hvor vi skal styre mesteparten av spillet, så bør det fokuseres på nettopp dette i forkant av treningskampen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

IKEA-kjøttboller anbefales på det varmeste.

Tar turen med et par kompiser jeg, garantert. Noen som vet hva billettprisene er?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

The Boss

Gleder meg til hansa øl og kamp i byen igjen!!! GKH!

stigh

hvordan kjøper man  bilett? å hvor kjøper man det? er dte me inganen te hallen?

Lasse_92


BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gulløl

Klippet fra Brann sin hjemmeside(innrammet):
_____________________________________________________
Løv-Ham - Brann
06.02.09 19:00

Løv-Ham - Brann i Vestlandshallen. Treningskamp 6. februar klokken 19.00. Kampen vises på TV 2 Sumo.

Billetter kjøpes i Brannbutikkene på Stadion og på Galleriet. Prisene er 100 kroner for voksne og 50 kroner for barn. NB! Kun kontant betaling!
_____________________________________________________

Kommentar: Kan dermed se ut som at det ikke er mulig å kjøpe i inngangen på fredag.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on February 02, 2009, 11:27:08 AMKommentar: Kan dermed se ut som at det ikke er mulig å kjøpe i inngangen på fredag.


Det har aldri skjedd før og kommer neppe til å skje på fredag heller!;)
Rød makt på Hansa

Kai-Olai

Aldri skjedd? Jeg har da betalt i døren opptil flere ganger..

Kanskje det var ironi? :P

stigh

skal vi brann supportere stå en spesiel plass eller.. når vi komemr inn kan vi står hvor vi vil eller?

tr0Ndemann

Quote from: stigh on February 02, 2009, 12:02:31 PM
skal vi brann supportere stå en spesiel plass eller.. når vi komemr inn kan vi står hvor vi vil eller?


QuoteDe som ønsker å bidra med stemmen sin oppfordrestil å kjøpe en billett til tribunen på motsatt side av hovedtribunen (Tribunen man trekker ut, ikke den i betong). Her ønsker Bataljonen å samle en gjeng som kan lage litt liv underveis i kampen.


What a waste of council tax, we paid for your hats!

stigh

så man sier at man vil ha bilett på den tribunen som ikke er av betong når man kjøper?
Quote from: tr0Ndemann on February 02, 2009, 12:48:32 PM
Quote from: stigh on February 02, 2009, 12:02:31 PM
skal vi brann supportere stå en spesiel plass eller.. når vi komemr inn kan vi står hvor vi vil eller?


QuoteDe som ønsker å bidra med stemmen sin oppfordrestil å kjøpe en billett til tribunen på motsatt side av hovedtribunen (Tribunen man trekker ut, ikke den i betong). Her ønsker Bataljonen å samle en gjeng som kan lage litt liv underveis i kampen.




Nixon

Quote from: stigh on February 02, 2009, 13:12:31 PMså man sier at man vil ha bilett på den tribunen som ikke er av betong når man kjøper?


Jeg tror ikke at det er forskjell på billettene. Jeg var oppe på Galleriet og kjøpte billett, og det står ikke noe spesielt på den. Tidligere har man bare stilt seg der man vil i Vestlandshallen.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Kai-Olai on February 02, 2009, 11:37:07 AMAldri skjedd? Jeg har da betalt i døren opptil flere ganger..


Aldri skjedd at man ikke kan kjøpe i døren...
Rød makt på Hansa

Kai-Olai

Quote from: Nixon on February 02, 2009, 13:43:29 PM
Quote from: Kai-Olai on February 02, 2009, 11:37:07 AMAldri skjedd? Jeg har da betalt i døren opptil flere ganger..


Aldri skjedd at man ikke kan kjøpe i døren...


Da er vi enige.. :)

Gulløl

Noen som vet hvor mye publikum Brann får slippe inn på fredag ? Noen fare for at det kan bli utsolgt siden det er den eneste treningskampen før seriestart som spilles i Bergen ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gubrask

Quote from: Gulløl on February 02, 2009, 14:42:05 PM
Noen som vet hvor mye publikum Brann får slippe inn på fredag ? Noen fare for at det kan bli utsolgt siden det er den eneste treningskampen før seriestart som spilles i Bergen ?


Tror ikke dette blir noe problem, så det er bare til å slappe av og komme opp der 18.59 om du så ønsker det.

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on February 02, 2009, 14:42:05 PM
Noen som vet hvor mye publikum Brann får slippe inn på fredag ? Noen fare for at det kan bli utsolgt siden det er den eneste treningskampen før seriestart som spilles i Bergen ?


Ikke sjans i havet for utsolgt. V-hallen har plass til over 3000, og disse kampene har pleid å tekke omrent 1100.
Legg ned hele klubben!

1908

Greit vi skal stå på den utrekkbare tribunen, men da bør de trekke vekk den jævla nettingen forann tribunen!!!!!!

The Boss

Quote from: 1908 on February 02, 2009, 22:59:47 PM
Greit vi skal stå på den utrekkbare tribunen, men da bør de trekke vekk den jævla nettingen forann tribunen!!!!!!


Det skjer nok ikke.. :)


ostraume

Nilsen skrøt mye av Azar og Nielsen etter forrige kamp og kjører nok en gang to tankspisser på topp, med Huseklepp på kant. Trenger ikke være så dumt det, med en skjev 4-4-2 med Huseklepp som assistkonge for Nielsen og Azar (evt Armann).  Ser ut som det er det Nilsen tenker i øyeblikket i alle fall.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

vebo

Tiocfaidh ár lá

krakra

Skremmende at det bare var 14 utespillere med på dagens trening. Ikke like ekstremt som i fjor, men overhodet ikke ideelt. Håper det bare er småpjusk som forsvinner lett når treningsmengden avtar.
De vi vet er skadet av utespillerne er Karadas, Bakke og PVM. Hvem andre sto over treningen? Solli og Siggy spiller ikke ser jeg. Austin og Gylfi er også vraket, men det kan jo være for å gi Jaiteh spilletid.

posemedsnopi

Quote from: ostraume on February 05, 2009, 15:50:13 PM
Nilsen skrøt mye av Azar og Nielsen etter forrige kamp og kjører nok en gang to tankspisser på topp, med Huseklepp på kant. Trenger ikke være så dumt det, med en skjev 4-4-2 med Huseklepp som assistkonge for Nielsen og Azar (evt Armann).  Ser ut som det er det Nilsen tenker i øyeblikket i alle fall.


Samtig ble Brann mye farligere da Huseklepp ble flyttet frem. Klarer ikkje bestemme meg for hvor  eg ville plassert han. Hadde han bare blitt målfarlig hadde valget blitt enkelt.

BojeN

Leste jeg et sted at kampen skulle vises på sumo? Eller var det bare ønske tenkning?
ojeN

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ewen

Mye kan sies om trener skifte vårt. Men gledli at Armann ser ut til å få en fair-sjanse.

Yes!wehavenobananas

Nå spiller vel han kun fordi vi har stor mangel på spisser.. håper jeg. Men ellers er det gledelig at vi lar Armann kose seg litt.

Xminator

Løvham er den typen motstand som Bjørnsson kan lykkes mot. Det er heller mot bedre motstand han ofte faller igjennom, selv om han også har levert ett par gode kamper mot kvalifisert motstand.

Ellers er det ett reservepreget lag vi sender utpå. Eller rettere sagt, det burde vært ett reservepreget lag. Dette er desverre det vi har tilgjengelig litt over en måned før seriestart. Blir nedrykk med det laget Brann sender på banen i kveld.

ostraume

Nå hviles både Solli og Austin så litt slagkraft har vi da i bakhånd.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

BBB-Tony

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7254

Gylfi og Guntveit de siste på skadelisten. Gledelig at Jaiteh får sjansen fra start! At Björnsson starter på topp er nok kun pga mangel på alternativer både på kanten og på spissplassen. Som nevnt oppforbi, så er nok dette en kamp hvor Björnsson kan hevde seg. Vil tro han hadde passet fint i norsk 1. divisjon. Løv Ham neste?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Doffen85

Skremmende at Björnsson og Nielsen er spissparet vi stiller 40 dager før seriestart...

Kai-Olai

Ett lite spørsmål angående Sumo.. Hvis en allerede har hatt ett gratis dagspass.. Funker det da ikke å få kode fler ganger?
Dvs. jeg fikk kode, men får ikke tilgang, selv med koden.. Noen som vet?

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Kai-Olai


Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Kai-Olai

Jepp.. Men om du har hatt før, så er jeg veldig usikker på om det funker en gang til.. Jeg sliter ihvertfall..

falchen

Har rigget meg til på jobben nå, men ser at kampen er utsatt i 15 min. Noen som vet grunnen? Passer dårlig med arbeidstiden min!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kai-Olai

Står det er lange køer.. Så da er det vel for å få folk inn..
Forbanna irriterende at en ikke får tilgang mer enn en gang på sumo..

Chrisstah

er pga publikumspågang. fikk det bekreftet nå..
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up