• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamp: Austria Wien - Brann 28.januar 2009

Started by skuteviken, January 28, 2009, 19:20:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

skuteviken

January 28, 2009, 19:20:19 PM Last Edit: March 04, 2009, 15:10:24 PM by mbersve
http://fotball.bt.no/eliteserien/article128513.ece

Holmvik ut? Husikken på venstre?

Tror sånne oppslag er laget for å få opp leser tallene det er min erfaring, er vel ingen som vet helt hva oppstillingen blir i morgen. Tror han vil drille Holmvik på venstre kan ikke skjønne annet når han ikke har konkurranse, viss ikke han holder et veldig lavt nivå da?

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Siden Holmvik er den eneste naturlig venstrebacken i laget er han nok ganske sikker den plassen ja, men Nilsen er nok også interessert i å se hvem som er bak ham i køen dersom han blir skadet, solgt, får karantene eller av andre grunner ikke kan spille.

På topp vil nok også Nilsen teste ut de spissparene vi har. Han skal også avgjøre om Huseklepp skal spille spiss eller kant og ønsker nok derfor å se ham spille i begge posisjonene før han avgjør det. Jeg håper dog han tar en rask avgjørelse på det punktet. Vingling er det siste Huseklepp trenger.

BBB-Tony

Det er nok i søk på alternativ at Dahl blir prøvd på venstrebacken, og en håper sikkert i det lengste at backupen på venstrebacken allerede befinner seg i klubben. Men jeg syns det var litt merkelig at ikke Guntveit ble plassert på venstre i steden for Dahl. Om Azar og Nielsen blir valgtpå topp, så er nok intensjonen å spillemye ut på kan for så å komme til innlegg. Evt. en Huseklepp som stikker mye innover i banen, og kan være den spilleren som stikker i bakrom.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gud


Kai-Olai

Forrige gang sendte jeg bare SUMO til 1984, og da fikk jeg 24-timers gavekort.. om det samme gjelder imorgen, det aner jeg ikke..

bulldog

Quote from: Gud on January 29, 2009, 03:16:17 AM
det er joogså mulig å kjøpe månedskort til 159. da får du 4 treningskamper frem til seriestart. ikke altfor dyrt med 40 kr. kampen?
bulldog

tr0Ndemann

Pluss at du kan se kampene i reprise, se sportstabloider som "TIFO", sportsnyhetene og slikt. Er ikke så halvgalent med Sumo, syntes jeg. Sa opp mitt abonnement da jeg bestilte Sportskanalen fra TV2, men det skulle vise seg at den ikke varte lenge..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Gud


Xminator

To "store" spisser på topp er sjelden en suksessoppskrift. Slår de til i dag kan jo også Nilsen/RBH bli fristet til å ikke handle noen bakromsspiss.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

osoerli

Quote from: Kai-Olai on January 29, 2009, 04:10:16 AM
Forrige gang sendte jeg bare SUMO til 1984, og da fikk jeg 24-timers gavekort.. om det samme gjelder imorgen, det aner jeg ikke..

GÃ¥r vel an Ã¥ sende SUMO til 1984 med ein ny mobiltelefon i dag?  Bror, søster, far, mor, sønn, tante onkel, ...........
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

vebo

Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

vebo

Tiocfaidh ár lá

osoerli

Det hakkar berre hos meg.  Tips anyone?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Hva faen er det Azar har drevet med i det siste? Han er jo blitt en pingle!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nightfox

Tafatt, veldig mye meningsløse langpasninger hittil..

Gubrask

Bakke ut (sannsynligvis skadet) og Fakiri inn.

moffy_

Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Alexåsane

tips mot hakking?  ? MÃ¥ fÃ¥ deg bedre linje og\eller bedre pc.. Evt. sett ned kvaliteten. Veldig lenge siden eg har hatt noen problemer me sumo!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

dudo

Jess, en ny spiss som ikke kan score! ;-) Men bra av Hassan.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Skal faen ikke være mulig!
Tiocfaidh ár lá

Belfort

Quote from: dudo on January 29, 2009, 16:31:10 PM
Jess, en ny spiss som ikke kan score! ;-) Men bra av Hassan.


Skal ikke være mulig og bomme på en sånn mulighet.

dudo

Hva i all verden er greien med å putte Dahl på venstrebacken?

0-1, igjen etter opprulling fra venstre mot høyre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gubrask

Der gikk Austria Wien i ledelsen, fult fortjent.

krakra

Dahl er nok på backen fordi Nilsen vil se hvem som stiller bak Holmvik i den køen. Elendig forsvarsspill, men også ræva keeperarbeid på målet. Tydelig at Thorbjørnsen er den som må lånes ut hvis det skjer.

Gubrask

Quote from: dudo on January 29, 2009, 16:36:45 PM
Hva i all verden er greien med å putte Dahl på venstrebacken?

0-1, igjen etter opprulling fra venstre mot høyre.


Skjønner ikke den jeg heller. Om han vil prøve noen andre enn Holmvik på venstreback burde han heller prøvd Birkir og/ eller Guntveit.

Nightfox

Brann fortsetter å bøtte inn baklengs.

lusken

Noen andre steder enn sumo det går ann å se kampen?

kabelmann

Thorbjørnsen seiler opp som et soleklart tredjevalg bak Opdal og Udjus.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Thorbjørnsen er rett og slett skuffende dårlig. Svak på alt. Han er treg, har dårlig rekkevidde, dårlig posisjonering og er dårlig til å sette igang. Burde egenlig ikke være i Brann. Håper det er fordi han er utenfor sesong, for det spillet han har levert i dag og sist tilsier at RBH neppe burde stresse med å tilby ham en ny kontrakt.
Desverre.

Ellers. Wien har vært best i dag, men noe positivt var det jo. Strukturen forover er bedre og Fakiri var veldig frisk.

skuteviken

Regner med Nilsen har sett mye i denne kampen og kommer til å ta grep utifra det.

Forresten Huseklepp er gud! Og vi bør hylle han i Bergen!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Belfort

Torbjørnsen har enda mindre rekkevidde enn Opdal og da begynner vi og snakke krise for en keeper

Spelaren

Quote from: lusken on January 29, 2009, 16:40:25 PM
Noen andre steder enn sumo det går ann å se kampen?


Estepona kanskje? For øvrig er det klart at denne gjengen trenger seriøst ein som sparker litt ræv i vekene framover.
GÃ¥ av.

osoerli

Quote from: Alexåsane on January 29, 2009, 16:30:59 PM
tips mot hakking?  ? MÃ¥ fÃ¥ deg bedre linje og\eller bedre pc.. Evt. sett ned kvaliteten. Veldig lenge siden eg har hatt noen problemer me sumo!

Eg har 54.0 Mbps linje, er det for lite?
5 år gamal PC med Mobile AMD Athlon(tm) XP 2500+ 1.86 GHz 1.00 GB RAM, er det dårleg?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

KEA

Første omgang var ikke mye å rope hurra for, er enig med dem som synes Thorbjørnsen var direkte svak. Huseklepp har vært meget bra, det blir spennende å følge ham denne sesongen dersom ingen klipper ham ned i knehøyde slik at stilkene knekker.

Skulle gjerne sett minst en av disse brasilianerne i anre omgang, og håper også Jaiteh kommer innpå.

dudo

Bra de ikke begynte å vise kampen før målet ble scoret!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

moffy_

Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

krakra

Hvorfor slår vi langt mot spissene 70% av gangene vi har ballen? Ballen må komme fra kanten inn i feltet, ikke fra midtbanen. Scoringen kom etter et innlegg fra kanten. Når scorte vi sist med pasninger fra dypet? Det funket på Helstad. Ikke på Karadas/Nielsen.

Alexåsane

Quote from: osoerli on January 29, 2009, 16:54:36 PM
Quote from: Alexåsane on January 29, 2009, 16:30:59 PM
tips mot hakking?  ? MÃ¥ fÃ¥ deg bedre linje og\eller bedre pc.. Evt. sett ned kvaliteten. Veldig lenge siden eg har hatt noen problemer me sumo!

Eg har 54.0 Mbps linje, er det for lite?
5 år gamal PC med Mobile AMD Athlon(tm) XP 2500+ 1.86 GHz 1.00 GB RAM, er det dårleg?



Nei det burde da egentlig ikke være det:) Merkelig du har problemer..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

lusken

Fant ingenting på estepona, noen som ser kampen andre steder enn tv2sumo?

Gubrask

Quote from: krakra on January 29, 2009, 17:02:07 PM
Hvorfor slår vi langt mot spissene 70% av gangene vi har ballen? Ballen må komme fra kanten inn i feltet, ikke fra midtbanen. Scoringen kom etter et innlegg fra kanten. Når scorte vi sist med pasninger fra dypet? Det funket på Helstad. Ikke på Karadas/Nielsen.


Er enig der. Hørte Nilsen sa at de skal slå langt mot Karadas og bygge det opp rundt ham. Synes ikke det hørtes noe bra ut. Det ser ut til å funke bedre å spille seg gjennom midtbanneleddet og brette ut på kant, for så å komme med innlegg.

krakra

Fakiri er jo knallgod. Forskjellen fra i fjor er enorm

dudo

Fakiri har vært veldig bra i denne kampen ja. Oppløftende!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Doffen85

Quote from: dudo on January 29, 2009, 17:08:16 PM
Fakiri har vært veldig bra i denne kampen ja. Oppløftende!


Skulle akkurat skrive det samme. Løper mer enn i fjor og fine pasninger.

krakra

Nok en krempasning fra Fakiri. Til Solli

kabelmann

Dette er en helt annen Hassan enn den vi så i fjor. Oppløftende.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gubrask

Quote from: dudo on January 29, 2009, 17:08:16 PM
Fakiri har vært veldig bra i denne kampen ja. Oppløftende!


I dag har han vist seg som en utrolig god ballfordeler med fint overblikk, noe vi har savnet.

Gubrask

Klønete av Thorbjørnsen der.

Belfort

Ingen tvil om at det andre laget Austria har sendt ut i 2 omgang ikke holder samme kvalitet som i første omgang.

Go Up