• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Orddelingsfeilen i BBB-navnet

Started by TCAC, December 22, 2008, 20:54:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Quote from: Nixon on February 29, 2012, 21:56:29 PM
Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 21:54:06 PM
Det går selvsagt ikke an å argumentere i mot at Bergen og Brann er vakkert, men om det nødvendigvis trenger å være med i logoen er jeg ikke like sikker på. Less is ofte more, og skulle det være noe videre behov for å forklare hvem Bataljonen er, så kunne man kanskje tatt i bruk en slogan isteden... noe a la "- Sammen for Bergen og Brann" e.l.


Nå er det bare Bataljonen i logoen i dag. Så i så måte vil en navneendring gå helt smertefritt.


Just precis.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lister

Jeg er langt fra uenig, problemet er at flertallet på forumet ikke gir utslag i flertall på årsmøtet.

Derfor bør vi gå for det forslaget som har størst mulighet til gehør hos de som faktisk møter opp på årsmøtet.
Guinness - Makes you drunk

kabelmann

Quote from: Lister on February 29, 2012, 22:00:18 PM
... selektivt konservative...


:)

Quote from: Lister on February 29, 2012, 22:00:18 PM
I tillegg vil endringen også da være minimal.

Slik jeg ser ting er det den beste måten å få samlet flest mulig så vi kan bli kvitt denne pinlige fadesen.


Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: Lister on February 29, 2012, 22:45:21 PMJeg er langt fra uenig, problemet er at flertallet på forumet ikke gir utslag i flertall på årsmøtet.


Er det sikkert at det er flertall her på forumet? Var det ikke en poll her da saken ble som mest debattert som sa det motsatte?
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Spurte man da om man ville ha en endring pga. regelrett feilskriving, eller bare en endring?
Hvis det ble spurt om det siste kan det jo ha vært litt villedende.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lister

Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 22:48:04 PM
Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.


Hvordan det?
Guinness - Makes you drunk

krøvel vellevold

Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 22:48:04 PM
Quote from: Lister on February 29, 2012, 22:00:18 PM
... selektivt konservative...


:)

Quote from: Lister on February 29, 2012, 22:00:18 PM
I tillegg vil endringen også da være minimal.

Slik jeg ser ting er det den beste måten å få samlet flest mulig så vi kan bli kvitt denne pinlige fadesen.


Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.


Blir overrasket om årsaken til at rettingen av skrivefeilen ble nedstemt, er at forsamlingen syntes synd på de som må stresse med å finne den lille bindestrek-tasten på tastaturet, i stedet for den store mellomrom-tasten som er lett å finne. Eller binde strek tasten og mellom rom tasten, som det heter på batal jons språk.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Hvor har det forresten blitt av alle dem som stemte imot den såkalte "navneendringen"? Ser ikke ut til at de har så mye å si til sitt forsvar her på forumet. Kanskje ikke slike debattfora er noe for analfabeter? (Eller "anal fabeter" som de sikkert kaller det).
Legg ned hele klubben!

Lister

Vanskelig å forsvare seg skriftlig når du ikke kan skrive.

Men blir vi nedstemt til neste år også kommer jeg til å legge inn krav om at styret i alle offisielle sammenhenger uttaler det fulle navnet slik det er vedtatt at det skrives.
Guinness - Makes you drunk

Nixon

Må vi forsvare oss? Hvis noen har et forklaringsproblem er det dette såkalte store flertallet her på forumet som ikke materialiserte seg på årsmøtet. Plutselig var visstnok alle utenbys...
Rød makt på Hansa

Northside

Tror rett og slett ikke de på årsmøte bryr seg særlig mye om denne lille skrivefeilen. De fleste omtaler Brann Bataljonen Bergen som Bataljonen, og det er vel aldri noen utenfor BBB som har omtalt denne skrivefeilen heller.

Personlig gadd jeg ikke å bry meg... ;)

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 01, 2012, 08:07:48 AM
Må vi forsvare oss? Hvis noen har et forklaringsproblem er det dette såkalte store flertallet her på forumet som ikke materialiserte seg på årsmøtet. Plutselig var visstnok alle utenbys...


Har vi som har et liv også utenom Brann og Bataljonen et forklaringsproblem fordi vi er bortreist på møtedagen - som til og med er midt i vinterferien? Uansett så hadde vel de færreste sett for seg at det gikk an å stemme aktivt for å opprettholde en feil. Dette burde jo gå som smurt - selv uten oss tilstede, for de som har vært negativ til navneendring har vel stort sett begrenset seg til et par stykker her inne på forumet.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Northside on March 01, 2012, 08:45:45 AM
Tror rett og slett ikke de på årsmøte bryr seg særlig mye om denne lille skrivefeilen. De fleste omtaler Brann Bataljonen Bergen som Bataljonen, og det er vel aldri noen utenfor BBB som har omtalt denne skrivefeilen heller.

Personlig gadd jeg ikke å bry meg... ;)


En ting er at det ikke er en viktig sak. En annen ting er å aktivt stemme for det alternativet som er åpenbart feil.
Jeg har enda til gode å se noen god grunn til at man skal gå aktivt inn for å beholde en skrivefeil, når alternativet er det samme navnet - men skrevet på riktig måte, og det vel heller ikke er noen haker ved å fikse opp i feilen.
Hvis det "ikke er så viktig"; hvorfor stemmer man da imot denne bagatellmessige endringen som i det minste hadde gjort at navnet ble korrekt skrevet?
Alle som fikk mer enn 1 i norsk, ser jo at dagens navn er feil. Var det bare analfabeter og folk som ikke klarte å fullføre ungdomsskolen som stilte på dette årsmøtet?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 08:52:03 AMfor de som har vært negativ til navneendring har vel stort sett begrenset seg til et par stykker her inne på forumet.


Her blander du kortene. Det har vært en bred enighet her på forumet at det er en feil i navnet. Det var vel bare en standhaftig herre ved navn Bøe som argumenterte for det motsatte. Men det er ikke det samme som at man går inn for å endre navnet. Slik jeg har lest dette forumet har det aldri vært noe stort flertall for dette her. Derfor var jeg var helt overbevist om at det ikke kom til å bli en navneendring på årsmøtet dersom det ikke ble mobilisert.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 08:56:29 AMVar det bare analfabeter og folk som ikke klarte å fullføre ungdomsskolen som stilte på dette årsmøtet?


Jeg er der Northside er og bryr meg egentlig ikke så veldig mye. Men når du og andre er så dårlige tapere frister det veldig å la det gå prestisje i dette og på trass beholde navnet ved neste korsvei også!:)
Rød makt på Hansa

kabelmann

Quote from: Lister on March 01, 2012, 07:45:56 AM
Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 22:48:04 PM
Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.


Hvordan det?


Fordi at det da bør og må gjøres noe med domene, logo, merkantile trykksaker o.l.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lister

Må det gjøres noe med logen hvis vi får en bindestrek inn i det offisielle navnet?

Det offisielle navnet er uansett ikke brukt i sin helhet i logoer, domene eller bannere.
Guinness - Makes you drunk

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 01, 2012, 09:03:38 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 08:52:03 AMfor de som har vært negativ til navneendring har vel stort sett begrenset seg til et par stykker her inne på forumet.


Her blander du kortene. Det har vært en bred enighet her på forumet at det er en feil i navnet. Det var vel bare en standhaftig herre ved navn Bøe som argumenterte for det motsatte. Men det er ikke det samme som at man går inn for å endre navnet. Slik jeg har lest dette forumet har det aldri vært noe stort flertall for dette her. Derfor var jeg var helt overbevist om at det ikke kom til å bli en navneendring på årsmøtet dersom det ikke ble mobilisert.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: kabelmann on March 01, 2012, 09:51:56 AM
Quote from: Lister on March 01, 2012, 07:45:56 AM
Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 22:48:04 PM
Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.


Hvordan det?


Fordi at det da bør og må gjøres noe med domene, logo, merkantile trykksaker o.l.


Dette er jo ikke verre enn at man bruker opp de trykksaker man har, og så fikser man på logoen neste gang man bestiller inn. Domenet til Bataljonen er jo bataljonen.no, så det skulle ikke være noe problem.
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Quote from: Lister on March 01, 2012, 10:10:18 AM
Må det gjøres noe med logen hvis vi får en bindestrek inn i det offisielle navnet?

Det offisielle navnet er uansett ikke brukt i sin helhet i logoer, domene eller bannere.


Det er ikke rart det offisielle navnet brukes i sin helhet. Hadde man dog skiftet navn til Brann-Bataljonen, ev. at det var det som var navnet fra begynnelsen av, tror jeg folk hadde brukt det og ikke bare Bataljonen. Da bør også logo o.l. gjenspeile dette.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kabelmann

March 01, 2012, 10:22:56 AM #470 Last Edit: March 01, 2012, 10:25:53 AM by kabelmann
Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 10:14:42 AM
Quote from: kabelmann on March 01, 2012, 09:51:56 AM
Quote from: Lister on March 01, 2012, 07:45:56 AM
Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 22:48:04 PM
Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.


Hvordan det?


Fordi at det da bør og må gjøres noe med domene, logo, merkantile trykksaker o.l.


Dette er jo ikke verre enn at man bruker opp de trykksaker man har, og så fikser man på logoen neste gang man bestiller inn. Domenet til Bataljonen er jo bataljonen.no, så det skulle ikke være noe problem.


Poenget mitt er at om man skaper merarbeid som å måtte endre logo, domene, trykksaker o.l. så vil det gjøre prosessen med en navneendring enda mindre spiselig for en gjeng som allerede sliter med å skjønne poenget med et navnebytte (eller slike som Nixon som vil stemme imot bare på trass).
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 10:13:06 AMDu nevner at jeg er "en dårlig taper". Der tar du feil, for jeg har ikke tapt noe som helst. Dette har aldri vært viktig for meg


Vel, du kunne lurt meg. For det er vel sjelden at vi ser en sånn utdriting av meningsmotstandere som i denne saken. Ikke bare av deg, men av flere.

Men da gleder vi oss til det kommer opp noe som du virkelig engasjerer deg i!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: kabelmann on March 01, 2012, 10:22:56 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 10:14:42 AM
Quote from: kabelmann on March 01, 2012, 09:51:56 AM
Quote from: Lister on March 01, 2012, 07:45:56 AM
Quote from: kabelmann on February 29, 2012, 22:48:04 PM
Det er likevel den endringen som vil kreve mest merarbeid og i så måte kan være med på å heve terskelen for å faktisk gjøre noe med problemet.


Hvordan det?


Fordi at det da bør og må gjøres noe med domene, logo, merkantile trykksaker o.l.


Dette er jo ikke verre enn at man bruker opp de trykksaker man har, og så fikser man på logoen neste gang man bestiller inn. Domenet til Bataljonen er jo bataljonen.no, så det skulle ikke være noe problem.


Poenget mitt er at om man skaper merarbeid som å måtte endre logo, domene, trykksaker o.l. så vil det gjøre prosessen med en navneendring enda mindre spiselig for en gjeng som allerede sliter med å skjønne poenget med et navnebytte (eller slike som Nixon som vil stemme imot bare på trass).


He he, jeg stemte ikke på trass i år, men det kan lett bli slik!

Ellers er jeg helt enig i at kun Bataljonen er den mest naturlige navneendringen. Blir veldig rart å endre navnet til noe annet enn det som er dagligtale.
Rød makt på Hansa

Lister

Jeg har egentlig ingenting mot noen av alternativene så lenge det endres.

Derfor bør avstemningen til neste år gjøres som i år bare med modifikasjoner.

I år var det gamle navnet et alternativ en kunne stemme for hvis det ble flertall for en endring.

Dette er i mine øyne helt feil, er det bestemt ved flertall at navnet skal endres så kan en ikke i enste avstemning ha mulighet til å omgjøre den avstemningen.
Guinness - Makes you drunk

Sindre32

Lingvistisk sett blir Brann-Bataljonen også feil. Det må enten være Brannbataljonen eller Brann-bataljonen.

Edit: Eller rett og slett kun Bataljonen, ja. Det er vel kanskje det beste alternativet?

Nixon

Quote from: Lister on March 01, 2012, 10:42:01 AMI år var det gamle navnet et alternativ en kunne stemme for hvis det ble flertall for en endring.


Det stemmer ikke. Forslaget til årsmøtet hadde tre nye alternativer som det skulle stemmes over dersom det ble flertall for en endring:
- Branns bataljon Bergen
- Bataljonen
- Brannbataljonen Bergen
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on March 01, 2012, 10:25:53 AM
Quote from: krøvel vellevold on March 01, 2012, 10:13:06 AMDu nevner at jeg er "en dårlig taper". Der tar du feil, for jeg har ikke tapt noe som helst. Dette har aldri vært viktig for meg


Vel, du kunne lurt meg. For det er vel sjelden at vi ser en sånn utdriting av meningsmotstandere som i denne saken. Ikke bare av deg, men av flere.

Men da gleder vi oss til det kommer opp noe som du virkelig engasjerer deg i!:)


Jeg har aldri vært noen voldsom pådriver for at navnet skulle endres. Det er jo bare å sjekke historikken i tråden. Men når folk er så dumme at de aktivt stemmer for at navnet skal skrives feil - selv om de er oppmerksomme på feilen, så syns jeg de fortjener den hån de kan få. Er ikke rart folk mener fotball-/Brann-supportere ikke er de skarpeste knivene i skuffen, når de aktivt går inn for at navnet skal være feil skrevet. Man kan sammenligne det med å få sitt eget navn feil skrevet på trykksaker. Jeg gidder ikke lage noe nummer av det om jeg får navnet mitt feil skrevet på en konvolutt. Men får jeg spørsmål om jeg vil ha det skrevet på riktig måte eller feil måte, så går jeg selvsagt ikke for å få det på feil måte!
Legg ned hele klubben!

Markmus

Neste år bør en ikke spørre OM en skal endre navnet, men HVA en skal endre det til. Selv om jeg ikke er medlem i Bataljonen er dette pinlig fordi dere tross alt representerer Brann-supportere.
Ka du ve?

TCAC

Først og fremst er det jo komisk at en gjeng voksne folk stemmer mot å fjerne en skrivefeil i navnet. Da har man vel fått bekreftet at dagens navn på organisasjonen gir akkurat det riktige inntrykket... :)

Ricky

Jeg ser ingen annen løsning enn å fremme et forslag om å endre navnet til "Branns støttegruppe".
(Språkråd-fornorskning av  "Brann supporter team")

C@Bøe_79

Jeg bryr meg ikke noe særlig lenger, har funnet bedre og viktigere ting i livet..
Hvis ikke folk klarer å takle at årsmøte ikke gikk inn for en endring, så kan de til neste år komme med forslaget:

" Det foreslåes og skifte navnet fra Brann Bataljonen Bergen, til Bataljonen.. Dette pga en grammatisk feil i navnet, og pga Bataljonen er det navnet ALLE bruker til daglig allikevel"..

Uansett må det stilles på årsmøte om man vil bruke stemmeretten sin, noe som 2-3000 lar vær hvert år...
Ikke verre enn det, men man bør også kunne innse at årsmøte har talt når det er stemt.. Blir for dumt at samme forslag skal komme opp igjen og igjen, helt til man får det som man vil.. (min mening hvertfall...)

Kan til og med sende forslaget selv om bare folk klarer å ligge ballen dø..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Markmus

Det er jo forbannet merkelig at de stemmer IMOT å endre en språkfeil i navnet på egen organisasjon. Uansett om det møter opp 3000 eller 10 stykker er dette noe som skal bankes gjennom med null stemmer imot.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: C@Bøe_79 on March 07, 2012, 01:52:39 AM
Jeg bryr meg ikke noe særlig lenger, har funnet bedre og viktigere ting i livet..
Hvis ikke folk klarer å takle at årsmøte ikke gikk inn for en endring, så kan de til neste år komme med forslaget:

" Det foreslåes og skifte navnet fra Brann Bataljonen Bergen, til Bataljonen.. Dette pga en grammatisk feil i navnet, og pga Bataljonen er det navnet ALLE bruker til daglig allikevel"..

Uansett må det stilles på årsmøte om man vil bruke stemmeretten sin, noe som 2-3000 lar vær hvert år...
Ikke verre enn det, men man bør også kunne innse at årsmøte har talt når det er stemt.. Blir for dumt at samme forslag skal komme opp igjen og igjen, helt til man får det som man vil.. (min mening hvertfall...)

Kan til og med sende forslaget selv om bare folk klarer å ligge ballen dø..



Hei Kriss Stian!

Klare å legge ballen død? Folk har ikke diskutert i denne tråden på en uke, men så kom du...

Stille på årsmøtet? Som du selv sier; jeg har funnet bedre og viktigere ting i livet. Hvis denne avstemningen forteller noe om nivået på årsmøtet, så frister det ikke å bruke tid på denslags.

At folk reagerer på avstemningsresultatet, handler ikke om at folk er sure for at de ikke fikk viljen sin. Jeg for min del har aldri syntes at dette ha vært kjempeviktig, da Bataljonen har mye større utfordringer enn det; f.eks. å lage steming. Noe vi ikke klarer. Tror nemlig de fleste kan leve med skrivefeilen. For det som er flaut, er ikke nødvendigvis skrivefeilen i seg selv. Det som er flaut, er at Bataljonens årsmøte aktivt går inn for å beholde skrivefeilen.
Legg ned hele klubben!

Lister

Her i Batal Jonen har vi det kjekt og det må bare folk som kan skrive for holde seg til.
Guinness - Makes you drunk

C@Bøe_79

Quote from: krøvel vellevold on March 07, 2012, 03:51:41 AM
Quote from: C@Bøe_79 on March 07, 2012, 01:52:39 AM
Jeg bryr meg ikke noe særlig lenger, har funnet bedre og viktigere ting i livet..
Hvis ikke folk klarer å takle at årsmøte ikke gikk inn for en endring, så kan de til neste år komme med forslaget:

" Det foreslåes og skifte navnet fra Brann Bataljonen Bergen, til Bataljonen.. Dette pga en grammatisk feil i navnet, og pga Bataljonen er det navnet ALLE bruker til daglig allikevel"..

Uansett må det stilles på årsmøte om man vil bruke stemmeretten sin, noe som 2-3000 lar vær hvert år...
Ikke verre enn det, men man bør også kunne innse at årsmøte har talt når det er stemt.. Blir for dumt at samme forslag skal komme opp igjen og igjen, helt til man får det som man vil.. (min mening hvertfall...)

Kan til og med sende forslaget selv om bare folk klarer å ligge ballen dø..



Hei Kriss Stian!

Klare å legge ballen død? Folk har ikke diskutert i denne tråden på en uke, men så kom du...

Stille på årsmøtet? Som du selv sier; jeg har funnet bedre og viktigere ting i livet. Hvis denne avstemningen forteller noe om nivået på årsmøtet, så frister det ikke å bruke tid på denslags.

At folk reagerer på avstemningsresultatet, handler ikke om at folk er sure for at de ikke fikk viljen sin. Jeg for min del har aldri syntes at dette ha vært kjempeviktig, da Bataljonen har mye større utfordringer enn det; f.eks. å lage steming. Noe vi ikke klarer. Tror nemlig de fleste kan leve med skrivefeilen. For det som er flaut, er ikke nødvendigvis skrivefeilen i seg selv. Det som er flaut, er at Bataljonens årsmøte aktivt går inn for å beholde skrivefeilen.



Hvorfor da kommentere nå?
For at årsmøte skal bevege seg, så må formuleringen være slik at det må heves arm for at det IKKE skal skiftes navn.. Du vet like godt som meg at det ikke er mye som blir nedstemt på årsmøte..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: C@Bøe_79 on March 16, 2012, 23:01:03 PM
Quote from: krøvel vellevold on March 07, 2012, 03:51:41 AM
Quote from: C@Bøe_79 on March 07, 2012, 01:52:39 AM
Jeg bryr meg ikke noe særlig lenger, har funnet bedre og viktigere ting i livet..
Hvis ikke folk klarer å takle at årsmøte ikke gikk inn for en endring, så kan de til neste år komme med forslaget:

" Det foreslåes og skifte navnet fra Brann Bataljonen Bergen, til Bataljonen.. Dette pga en grammatisk feil i navnet, og pga Bataljonen er det navnet ALLE bruker til daglig allikevel"..

Uansett må det stilles på årsmøte om man vil bruke stemmeretten sin, noe som 2-3000 lar vær hvert år...
Ikke verre enn det, men man bør også kunne innse at årsmøte har talt når det er stemt.. Blir for dumt at samme forslag skal komme opp igjen og igjen, helt til man får det som man vil.. (min mening hvertfall...)

Kan til og med sende forslaget selv om bare folk klarer å ligge ballen dø..



Hei Kriss Stian!

Klare å legge ballen død? Folk har ikke diskutert i denne tråden på en uke, men så kom du...

Stille på årsmøtet? Som du selv sier; jeg har funnet bedre og viktigere ting i livet. Hvis denne avstemningen forteller noe om nivået på årsmøtet, så frister det ikke å bruke tid på denslags.

At folk reagerer på avstemningsresultatet, handler ikke om at folk er sure for at de ikke fikk viljen sin. Jeg for min del har aldri syntes at dette ha vært kjempeviktig, da Bataljonen har mye større utfordringer enn det; f.eks. å lage steming. Noe vi ikke klarer. Tror nemlig de fleste kan leve med skrivefeilen. For det som er flaut, er ikke nødvendigvis skrivefeilen i seg selv. Det som er flaut, er at Bataljonens årsmøte aktivt går inn for å beholde skrivefeilen.



Hvorfor da kommentere nå?
For at årsmøte skal bevege seg, så må formuleringen være slik at det må heves arm for at det IKKE skal skiftes navn.. Du vet like godt som meg at det ikke er mye som blir nedstemt på årsmøte..
Legg ned hele klubben!

Go Up