• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 09

Started by lindviko, December 16, 2008, 19:42:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

De bør klare å få det til på 2 uker.. Men igjen, vi er jo tross alt Brann!

krøvel vellevold

Dette er jo genialt av Brann. De sparer penger på porto, og de får 13000 mennesker innom butikkene i løpet av et par uker. Mange av disse blir jo da sikkert fristet til å kjøpe noe supporterutstyr de ikke skal ha.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: Xminator on February 20, 2009, 22:29:09 PMOkay, uavhentede kort sendes ut 9/10. mars. Vet ikke om jeg tør å vente så lenge, er ikke så mange dagene til kampstart da, og har vert gjennom neglebitingen for nytt sesongkort før. At produktet i år synes å være Ekte Lidelse er ikke noe historisk nytt :p


Hvis jeg var deg ville jeg sendt en mail til Brann og sagt at du bor så langt unna at du uansett ikke får hentet de på Brannbutikken. Slik at de kan sende kortet litt tidligere. Vet ikke hva slags ekstraservicenivå de vil legge seg på, men det er i alle all verdt et forsøk!
Rød makt på Hansa

Kai-Olai

Quote from: Nixon on February 20, 2009, 22:56:36 PM
Quote from: Xminator on February 20, 2009, 22:29:09 PMOkay, uavhentede kort sendes ut 9/10. mars. Vet ikke om jeg tør å vente så lenge, er ikke så mange dagene til kampstart da, og har vert gjennom neglebitingen for nytt sesongkort før. At produktet i år synes å være Ekte Lidelse er ikke noe historisk nytt :p


Hvis jeg var deg ville jeg sendt en mail til Brann og sagt at du bor så langt unna at du uansett ikke får hentet de på Brannbutikken. Slik at de kan sende kortet litt tidligere. Vet ikke hva slags ekstraservicenivå de vil legge seg på, men det er i alle all verdt et forsøk!


Jeg har allerede sendt mail, men tror ikke en skal ha for store forhåpninger om det, da det står å lese i mailen:

QuoteIngen kort sendes ut før dette!


Altså 9/10 mars..

BBB-Tony

Quote from: safop on February 20, 2009, 18:17:58 PM
Quote from: BBB-Tony on February 20, 2009, 18:04:49 PM
Quote from: evis on February 20, 2009, 17:35:14 PM
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7327

Gjelder dette også for oss som har prtourkort gjennom BBB?


Ja, dette gjelder alle som har fornyet partoutkortet sitt fra 2008-sesongen uavhengig om en har plass på et av Bataljonen sine felt eller en annen plass på Stadion.


Fra mailen som Brann har sendt ut:
Quote
Kortene skrives ut når du venter så det er samme hvor du henter partoutkortene!


Så det spiller altså ingen rolle om hvor du henter partoutkortet ditt.

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Læreren

Quote from: krøvel vellevold on February 20, 2009, 22:54:53 PM
Dette er jo genialt av Brann. De sparer penger på porto, og de får 13000 mennesker innom butikkene i løpet av et par uker. Mange av disse blir jo da sikkert fristet til å kjøpe noe supporterutstyr de ikke skal ha.


Selvsagt! Ikke tilfeldig at Brann kjører ulike supportereffekter til sterkt reduserte priser samtidig.

evis

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7335

Jeg hentet mitt kort på Galleriet i ettermiddag uten problemer.

Bombefar

Quote from: Læreren on February 21, 2009, 00:05:02 AM
Quote from: krøvel vellevold on February 20, 2009, 22:54:53 PM
Dette er jo genialt av Brann. De sparer penger på porto, og de får 13000 mennesker innom butikkene i løpet av et par uker. Mange av disse blir jo da sikkert fristet til å kjøpe noe supporterutstyr de ikke skal ha.


Selvsagt! Ikke tilfeldig at Brann kjører ulike supportereffekter til sterkt reduserte priser samtidig.


Og når opplegget ikke fungerer slik at jeg må ned en gang til begynner det å stinke...

safop

Quote from: evis on February 23, 2009, 16:53:06 PM
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7335

Jeg hentet mitt kort på Galleriet i ettermiddag uten problemer.


Eg hentet mitt uten problemer og,men han foran meg i køen fekk ikkje sine... Va noko problemer med nåken medlemmer sa hun i kassen...

Men eg kom meg fornøyd heim med nytt partoutkort :)


Eg er medlem i SK Brann i tillegg,ka e det gullkortet som ein skal elle kan få då???



mvh Safop

tskb

forstod jeg det riktig, er det slik at partoutkortene som ikke blir hentet blir sendt via post?

Kai-Olai

http://fotball.bt.no/eliteserien/article130482.ece

Vi er visst nok tomme for partoutkort.. Så da vet vi det..

Og til deg tskb, så ja, kortene kommer i posten.. Dog ikke før senest 11/12- mars, da de blir sendt 9/10 mars.. Ihvertfall ifølge planen.. Men hvor mye i Brann går egentlig etter planen for tiden?

Klaus_Brann

Hvorfor er det slik at når man fornyer plassene sine, ender man opp med å få helt nye plasser...?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Kai-Olai on February 24, 2009, 12:28:48 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article130482.ece

Vi er visst nok tomme for partoutkort.. Så da vet vi det..

Og til deg tskb, så ja, kortene kommer i posten.. Dog ikke før senest 11/12- mars, da de blir sendt 9/10 mars.. Ihvertfall ifølge planen.. Men hvor mye i Brann går egentlig etter planen for tiden?



Stiller meg sterkt tvilende til tallene for RBK i linken. Bare 9000 i fjor? Etter hva jeg hørte, solgte de ca 11500. Har de ikke tatt med f.eks. Kjernen sine kort og VIP'ene i dette 9000-tallet?
Legg ned hele klubben!

Natan

RBK teller ikke med sponsorbilletter i sesongkortsalget. Ifølge en tråd på VGD nå hadde RBK i fjor 3500 sponsorbilletter + 9000 ordinært solgte sesongkort, altså 12500 tilsammen.

ostraume

Jeg vil tro det varmer Krøvel sitt hjerte å se siddis-pakket slite såpass med å følge opp fjorårets salgstall.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

tr0Ndemann

Har man fått mail om dette hente-greiene? Det har jeg i såfall ikke fått.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tifo-gruppen

Hvis Brann ikke har registrert mailadresse på deg så kommer det brev istedet.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)


dudo

Dere får ikke solgt ut, forstår jeg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JhonnyBeGood

Eg og flere e veldig interisert i parturkort for sesongen, e dette helt umulig å anskaffe no eller før sesongstart?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

torone

Eg har eit spørsmål ang fordelinga.

I fjor hadde me 2 plasser, D-10-24 og D-5-2. Eg ba om å få plass sammen, fekk tilbud om D-9-33+34. Syntes då at det var greit nok å måtte bytte plasser for å få sitte sammen.
Men no har eg snakka med ei som har stått på venteliste, ho kan velge blant mykje bedre plasser, bl a på C-feltet. Der var det i tillegg mange ledige plasser ved siden av kvarandre.
Burde ikkje me som allerede har fått plass, og har lenger ansiennitet, fått mulighet til å bytte til disse plassane først?

posemedsnopi

Quote from: torone on March 04, 2009, 12:51:00 PM
Eg har eit spørsmål ang fordelinga.

I fjor hadde me 2 plasser, D-10-24 og D-5-2. Eg ba om å få plass sammen, fekk tilbud om D-9-33+34. Syntes då at det var greit nok å måtte bytte plasser for å få sitte sammen.
Men no har eg snakka med ei som har stått på venteliste, ho kan velge blant mykje bedre plasser, bl a på C-feltet. Der var det i tillegg mange ledige plasser ved siden av kvarandre.
Burde ikkje me som allerede har fått plass, og har lenger ansiennitet, fått mulighet til å bytte til disse plassane først?



Det burde være en selvfølge at de med lengst ansienitet får tilbud om bedre plasser hvis det er skulle dukke opp. Skulle ikkje være urimelig å forvente at Brann har kontroll over dette.

BBB-Tony

Quote from: JhonnyBeGood on March 04, 2009, 01:57:55 AM
Eg og flere e veldig interisert i parturkort for sesongen, e dette helt umulig å anskaffe no eller før sesongstart?


Det er nå for sent å kjøpe/registrere seg på venteliste for partoutkort 2009. Dette er noe Bataljonen sa tydelig i fra at en måtte gjøre før søndag 22. februar. Dette er lagt ut på nettsiden, og sendt ut melding på facebook-gruppen til Bataljonen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

March 04, 2009, 14:01:08 PM #123 Last Edit: March 04, 2009, 14:04:10 PM by BBB-Tony
Quote from: torone on March 04, 2009, 12:51:00 PM
Eg har eit spørsmål ang fordelinga.

I fjor hadde me 2 plasser, D-10-24 og D-5-2. Eg ba om å få plass sammen, fekk tilbud om D-9-33+34. Syntes då at det var greit nok å måtte bytte plasser for å få sitte sammen.
Men no har eg snakka med ei som har stått på venteliste, ho kan velge blant mykje bedre plasser, bl a på C-feltet. Der var det i tillegg mange ledige plasser ved siden av kvarandre.
Burde ikkje me som allerede har fått plass, og har lenger ansiennitet, fått mulighet til å bytte til disse plassane først?



Grunnen til at en kan oppleve at de som har stått på venteliste har fått tilbud om bedre plasser enn det de som hadde partoutkort i fjor og som er blitt flyttet pga ombyggingen er rett og slett fordi noen av de som har stått på venteliste har fått tilbud om de plassene til folk som ikke har fornyet partoutkortet fra forrige sesong. Da vi fordelte (og flyttet) de som hadde partoutkort i fjor visste ikke vi hvem som ville fornye og ikke. Som tidligere nevnt valgte Bataljonen å gjøre det på denne måten slik at de som opprinnelig stod sammen før flyttingen ikke skulle bli splittet, og det skulle bli mulighet for de som ville stå sammen, men ikke stod sammen, å faktisk få mulighet til det.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

stigh

då va partoutkort kjøpt gleder meg te sesong start no:D

torone

Quote from: BBB-Tony on March 04, 2009, 14:01:08 PM
Quote from: torone on March 04, 2009, 12:51:00 PM
Eg har eit spørsmål ang fordelinga.

I fjor hadde me 2 plasser, D-10-24 og D-5-2. Eg ba om å få plass sammen, fekk tilbud om D-9-33+34. Syntes då at det var greit nok å måtte bytte plasser for å få sitte sammen.
Men no har eg snakka med ei som har stått på venteliste, ho kan velge blant mykje bedre plasser, bl a på C-feltet. Der var det i tillegg mange ledige plasser ved siden av kvarandre.
Burde ikkje me som allerede har fått plass, og har lenger ansiennitet, fått mulighet til å bytte til disse plassane først?



Grunnen til at en kan oppleve at de som har stått på venteliste har fått tilbud om bedre plasser enn det de som hadde partoutkort i fjor og som er blitt flyttet pga ombyggingen er rett og slett fordi noen av de som har stått på venteliste har fått tilbud om de plassene til folk som ikke har fornyet partoutkortet fra forrige sesong. Da vi fordelte (og flyttet) de som hadde partoutkort i fjor visste ikke vi hvem som ville fornye og ikke. Som tidligere nevnt valgte Bataljonen å gjøre det på denne måten slik at de som opprinnelig stod sammen før flyttingen ikke skulle bli splittet, og det skulle bli mulighet for de som ville stå sammen, men ikke stod sammen, å faktisk få mulighet til det.


Burde det ikkje være mulig å endre plasser før venteliste-plassene blei fordelt?

BBB-Tony

March 04, 2009, 15:43:58 PM #126 Last Edit: March 04, 2009, 15:45:34 PM by BBB-Tony
Quote from: torone on March 04, 2009, 14:25:57 PM
Quote from: BBB-Tony on March 04, 2009, 14:01:08 PM
Quote from: torone on March 04, 2009, 12:51:00 PM
Eg har eit spørsmål ang fordelinga.

I fjor hadde me 2 plasser, D-10-24 og D-5-2. Eg ba om å få plass sammen, fekk tilbud om D-9-33+34. Syntes då at det var greit nok å måtte bytte plasser for å få sitte sammen.
Men no har eg snakka med ei som har stått på venteliste, ho kan velge blant mykje bedre plasser, bl a på C-feltet. Der var det i tillegg mange ledige plasser ved siden av kvarandre.
Burde ikkje me som allerede har fått plass, og har lenger ansiennitet, fått mulighet til å bytte til disse plassane først?



Grunnen til at en kan oppleve at de som har stått på venteliste har fått tilbud om bedre plasser enn det de som hadde partoutkort i fjor og som er blitt flyttet pga ombyggingen er rett og slett fordi noen av de som har stått på venteliste har fått tilbud om de plassene til folk som ikke har fornyet partoutkortet fra forrige sesong. Da vi fordelte (og flyttet) de som hadde partoutkort i fjor visste ikke vi hvem som ville fornye og ikke. Som tidligere nevnt valgte Bataljonen å gjøre det på denne måten slik at de som opprinnelig stod sammen før flyttingen ikke skulle bli splittet, og det skulle bli mulighet for de som ville stå sammen, men ikke stod sammen, å faktisk få mulighet til det.


Burde det ikkje være mulig å endre plasser før venteliste-plassene blei fordelt?



Bataljonen har allerede brukt mellom 150-160 arbeidstimer på dette, så det var ikke aktuelt å gå tilbake og ta en ny runde på dette når vi visste hvem som ville fornye og ikke. Vi føler vi har strukket oss langt i denne situasjonen. Skulle vi gjort det på den måten Brann ville vi skulle gjøre det, så hadde vi kun plassert de som ble rammet av ombyggingen på nytt. Det ville vi helst unngå, da mange av de som står sammen da ville blitt splittet. Og ingen av de som ville stå sammen hadde fått mulighet å komme med ønske om det.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

kapteinen

Quote from: dudo on March 03, 2009, 23:41:39 PM
Dere får ikke solgt ut, forstår jeg?


Er mange syngende som har flyttet på seg dette året.Kommer til å merke forskjell i trøkket fra i fjor.
Z

Læreren

Quote from: kapteinen on March 05, 2009, 13:43:07 PM
Quote from: dudo on March 03, 2009, 23:41:39 PM
Dere får ikke solgt ut, forstår jeg?


Er mange syngende som har flyttet på seg dette året.Kommer til å merke forskjell i trøkket fra i fjor.


Hvordan vet du det, og hva legger du i "mange"? For at en skal merke stor forskjell på Hansa tror jeg nok det er mange som er nødt til å flytte på seg.

kapteinen

Totalt antall er jeg usikker på, men at det er mange syngende som har vært med en stund som flytter opp på øvre det vet jeg.Kjenner en del selv som flytter opp pluss at jeg hører jo endel rundt omkring hva andre grupper vil gjøre.Er vel og bare å se på hvor mange nye som har fått billett i år og som referert fra "torone" over her kunne man velge mye plasser ved siden av hverandre på felt c.
Og man vil ikke merke noen forskjell fra Hansa for folk flytter ikke vekk fra Hansa, de flytter bare opp på øvre.Inkludert meg.
Z

dudo

Gjør ikke noe om flere syngende kommer opp på øvre, man må da regne med at de har en stemme disse som kommer inn på nedre òg? Synes det høres ut som vi kan få mer lyd.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tr0Ndemann

Samtidig pleier vel ikke øvre, foruten Z, å stå kampen igjennom? Eller tar jeg helt feil nå? Sto på rad 2 i fjor, så fikke ikke med meg hvordan livet var på øvre igjennom den sesongen. Uansett er det vel som Dudo sier heller positivt at en del syngende flytter seg opp der; både for lyden sin skyld, og for å få folk med seg å stå.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

crm

Om flere flytter opp er det 100% positivt. Nedre del har vel uansett en slags moralsk forpliktelse til å stå og synge (det burde i alle fall vært slik). Om etter hvert flertallet på øvre ønsker å stå, blir dette helt enormt.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Ricky

Quote from: JhonnyBeGood on March 04, 2009, 01:57:55 AM
Eg og flere e veldig interisert i parturkort for sesongen, e dette helt umulig å anskaffe no eller før sesongstart?


På Branns billettsider står det at "partoutkort kan fra onsdag 11. mars kl 10.00 KUN kjøpes ved oppmøte i Branns resepsjon på Stadion", så det er sikkert fortsatt flere igjen.

SKBMiller

Hvordan går det med salget på Bataljonsfeltene?  Blir alle plassene som er lagt ut solgt?

sosrasisme

E d nåkken som vet om d e utsolgt for patta kort på stadda???
EDIT PGA MOBBING :(

Kalinkasvingen

Siden de har ringt folk opp, for å få de til å fornye, tviler jeg på at de er utsolgt.

Go Up