• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 09

Started by lindviko, December 16, 2008, 19:42:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

lindviko

December 16, 2008, 19:42:48 PM Last Edit: December 18, 2008, 15:12:06 PM by BBB-mod
Noen som kan fortelle meg ka som skjer her?
En kompis som har fornyet fra i fjor, fikk i går mail om betaling innen 22des, samt ref nr.

Eg har og fornyet men ikkje fått ref nr eller hørt noe.. er det andre som har samme problemet??
er tross alt ikkje så lenge til 22 des....

Tifo-gruppen

Det som kan ha skjedd er at Brann ikke har en mailadresse på deg og at fornyelsen din derfor går per post og vil ta litt lengre tid. Hvis du ikke har motatt brevet i løpet av et par - tre dager må du kontakte Brann.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

posemedsnopi

Fikk mail i går. Om du ikkje har registrert mailadressen din, får du sikkert ett brev i posten rimelig snart.
Ellers kan du sende mail til Brann på post@brann.no hvis du har spørsmål-

evenskb

kan noen svare på om sette nr 1 er til venstre eller høyre på frydenbø

Tore Larsen

Sete nr 1 begynner til venstre når du står og ser på tribunen fra banen.

Quote from: evenskb on December 16, 2008, 22:20:50 PM
kan noen svare på om sette nr 1 er til venstre eller høyre på frydenbø

Mvh

Tore

evenskb

Quote from: Tore Larsen on December 16, 2008, 22:38:05 PM
Sete nr 1 begynner til venstre når du står og ser på tribunen fra banen.

Quote from: evenskb on December 16, 2008, 22:20:50 PM
kan noen svare på om sette nr 1 er til venstre eller høyre på frydenbø



evenskb

Quote from: evenskb on December 16, 2008, 22:43:48 PM
Quote from: Tore Larsen on December 16, 2008, 22:38:05 PM
Sete nr 1 begynner til venstre når du står og ser på tribunen fra banen.

Quote from: evenskb on December 16, 2008, 22:20:50 PM
kan noen svare på om sette nr 1 er til venstre eller høyre på frydenbø





takk
vet noen hvor mangen seter det er på hver rad på felt D

stig

Nettsideansvarlig

laop

Blir spennende å se hvordan det blir med den nye inngangen. Blant mange andre spennende ting til neste sesong.

sitat fra http://www.bataljonen.no/?page=26&news=247     " På grunn av dette ønsker vi å omplassere alle slik at de unngår å splitte opp supportere som står sammen med venner/familie. Vi vil gjøre vårt beste for at alle skal få tilsvarende, eller bedre plasser enn de har i dag." 
Vel, vil ikke si å bli flyttet fra felt B-A var tilsvarende eller bedre. Føler jeg må jeg ta "one for the team" for å få kabalen til å gå opp..

Ricky

Quote from: laop on December 16, 2008, 23:08:52 PM
" På grunn av dette ønsker vi å omplassere alle slik at de unngår å splitte opp supportere som står sammen med venner/familie. Vi vil gjøre vårt beste for at alle skal få tilsvarende, eller bedre plasser enn de har i dag." 
Vel, vil ikke si å bli flyttet fra felt B-A var tilsvarende eller bedre. Føler jeg må jeg ta "one for the team" for å få kabalen til å gå opp..


Jeg for min del fikk tilbud om plass nede på rad 3 etter å ha hatt plass oppe på rad 12. En hel sesong med tragisk utsikt til banen og intet tak over hodet = eh, nei.
Får se hva som blir ledig lengre oppe på tribunen når forkjøpsretten går ut (regner med det er en del kort som ikke blir fornyet i år).

SKBMiller

Jeg ble også flyttet til rad 3, men jeg var bare på rad 6 før. Litt surt å bli flyttet bort fra taket. Men er vel sånn det måtte bli om det skulle gå opp. Er vel ingenting å gjøre med det nå..

BBB-Tony

Quote from: Ricky on December 17, 2008, 00:06:36 AM
Quote from: laop on December 16, 2008, 23:08:52 PM
" På grunn av dette ønsker vi å omplassere alle slik at de unngår å splitte opp supportere som står sammen med venner/familie. Vi vil gjøre vårt beste for at alle skal få tilsvarende, eller bedre plasser enn de har i dag." 
Vel, vil ikke si å bli flyttet fra felt B-A var tilsvarende eller bedre. Føler jeg må jeg ta "one for the team" for å få kabalen til å gå opp..


Jeg for min del fikk tilbud om plass nede på rad 3 etter å ha hatt plass oppe på rad 12. En hel sesong med tragisk utsikt til banen og intet tak over hodet = eh, nei.
Får se hva som blir ledig lengre oppe på tribunen når forkjøpsretten går ut (regner med det er en del kort som ikke blir fornyet i år).


Husk at det er lang venteliste på partoutkort på Bataljonen sine felt, og det er begrenset plasser pga byggingen til Brann.

Hentet fra skrivet som Bataljonen sendte ut: Til dere som står på venteliste for å få partoutkort med Bataljonen i 2009
På grunn av ombyggingen vil færre plasser enn vi hadde regnet med bli ledige for 2009. Etter at alle dagens partoutkort har blitt omplassert vil det bli sendt ut tilbud om fornyelse til disse. Når fristen for fornyelse har gått ut vet vi hvor mange plasser vi har ledige, og vi begynner å plassere dere som står på ventelisten.


Så hadde jeg vært deg, så ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg takket nei til plassen. Kjipt å ikke ha plass i det hele tatt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo-gruppen

Grunnen til at noen kan oppleve store forslyttninger er at vi manglet tilbakemeldinger fra en del folk. Da vi hadde plassert alle vi hadde fått tilbakemelding fra, ville Brann at vi bare skulle la resten være å la de få partoutkort om du tok kontakt innen rimelig tid og bare plassere folk om de tok kontakt. Dette ønsket vi ikke å ta sjansen på og folk ble dermed bare plassert ut ifra brann sin liste over hvem som hadde partoutkort i 2008. Her snakker vi en massiv liste og vi måtte derfor bare begynne på toppen å prøve å plassere folk så riktig osm mulig i forhold til hvor de sto tidligere. Men når minimum 40 plasser forsvinner på hvert felt så må noen flyttes.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Ricky

Quote from: tonynord on December 17, 2008, 09:15:57 AM
Husk at det er lang venteliste på partoutkort på Bataljonen sine felt, og det er begrenset plasser pga byggingen til Brann.

Hentet fra skrivet som Bataljonen sendte ut: Til dere som står på venteliste for å få partoutkort med Bataljonen i 2009
På grunn av ombyggingen vil færre plasser enn vi hadde regnet med bli ledige for 2009. Etter at alle dagens partoutkort har blitt omplassert vil det bli sendt ut tilbud om fornyelse til disse. Når fristen for fornyelse har gått ut vet vi hvor mange plasser vi har ledige, og vi begynner å plassere dere som står på ventelisten.


Så hadde jeg vært deg, så ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg takket nei til plassen. Kjipt å ikke ha plass i det hele tatt...


Tviler på at det er så veldig lang reell venteliste. I fjor var det seriegull, champagne og fyrverkeri, Thorstein Helstad, Champions League og det der.
I år er det økte partoutkort-priser, finansuro, arbeidsledighet, trenersparking, 8.plass og Bjarte Haugsdal :p

Stian

Brann har per dags dato godt over 2000 på sin venteliste. Bataljonen har ca 230 på sin. Så lenge ikke så altfor mange ikke velger å fornye partoutkortene sine vil det ikke bli solgt partoutkort på Bataljonen sine felter utenom til de på ventelisten.

BrannSupporter

Jeg har blitt flyttet opp noen rader kan det se ut som - og helt på andre siden.


Vil det forresten også neste sesong bli solgt enkeltbileltter til medlemmer av bataljonen på Hansa-tribunen?

Stian

Vi vil holde av noen billetter til løssalg, ja.

Tore Larsen

Regner også med at Brann helt sikkert ikke klarer å ha inngangen ferdig til sesongstart og at de plassene som ble berørt også blir solgt i løssalg inntil arbeidet begynner på tribunen.
Mvh

Tore

erik24

Quote from: SKBMiller on December 17, 2008, 00:31:28 AM
Jeg ble også flyttet til rad 3, men jeg var bare på rad 6 før. Litt surt å bli flyttet bort fra taket. Men er vel sånn det måtte bli om det skulle gå opp. Er vel ingenting å gjøre med det nå..


E det noen som kan si meg, hvor de nye plassen e? sete altså.  når jeg e logget inn ved for ny parturkortet står det 2 felt, hva e som gjleder altså hvilken plass?

Stian

Stemmer. Rad 13b er nok vekke, men de som forsvinner på grunn av inngangen selges som løssalg frem til sommeren etter det jeg har hørt.

Til erik24: Se på årstallene.

1908

22 desember var no en jævlig dato å måtte betale 2000 spenn.. Kontoen har jo nett blitt tømt pga juletider. Er det noen som har spurt om utsettelse på betaling?

BBB-Tony

Quote from: 1908 on December 17, 2008, 19:55:32 PM
22 desember var no en jævlig dato å måtte betale 2000 spenn.. Kontoen har jo nett blitt tømt pga juletider. Er det noen som har spurt om utsettelse på betaling?


Antagligvis Brann som vil ha mest mulig peng inn før nyttår slik at de leverer et bra resultat for 2008.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Det kommer da ikke som en bombe på noen at man skal ha partoutkort for 2009? ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on December 17, 2008, 20:10:50 PM
Det kommer da ikke som en bombe på noen at man skal ha partoutkort for 2009? ;-)


Sant! Og man skal heller ikke klage når man slipper unna med kun 2000 kroner!:)
Rød makt på Hansa

dudo

Det er jo også et jævlig godt poeng.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Quote from: 1908 on December 17, 2008, 19:55:32 PM
22 desember var no en jævlig dato å måtte betale 2000 spenn.. Kontoen har jo nett blitt tømt pga juletider. Er det noen som har spurt om utsettelse på betaling?


Har du ikke halv skatt i desember? :)

For min del ble jeg forresten plassert tre seter bortenfor på samme felt. litt spesielt men helt ok..
Tiocfaidh ár lá

SKBMiller

Om det skulle være et stort problem med pengene, så overfør fra Mastercardet. Rentefritt om man betaler innen en måned. I alle fall med DnB. Ellerså er det ikke noe sjokk at den regninga kom nå nei.

Dr. Nansen

Quote from: 1908 on December 17, 2008, 19:55:32 PM
22 desember var no en jævlig dato å måtte betale 2000 spenn.. Kontoen har jo nett blitt tømt pga juletider. Er det noen som har spurt om utsettelse på betaling?


En bekjent sendte mail til Tøsse og ba om utsettelse til 24 januar og fikk svar dagen etter om at det gikk helt fint.. Dette va for et sete på søndre men det er vel sikkert samme regler som gjelder på bataljonen sine felt..

posemedsnopi

Quote from: Stian on December 17, 2008, 16:56:20 PM
Stemmer. Rad 13b er nok vekke, men de som forsvinner på grunn av inngangen selges som løssalg frem til sommeren etter det jeg har hørt.

Til erik24: Se på årstallene.


I følge årstallene på min side har eg stått på feil plass de to siste sesongene.... Klarer ikkje helt å stole på systemet til Brann her.

BBB-Tony

Quote from: posemedsnopi on December 17, 2008, 21:58:42 PM
Quote from: Stian on December 17, 2008, 16:56:20 PM
Stemmer. Rad 13b er nok vekke, men de som forsvinner på grunn av inngangen selges som løssalg frem til sommeren etter det jeg har hørt.

Til erik24: Se på årstallene.


I følge årstallene på min side har eg stått på feil plass de to siste sesongene.... Klarer ikkje helt å stole på systemet til Brann her.


Send en mail til Anders Tøsse, at@brann.no
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Situasjonen med betalingsfrist i slutten av desember har vel noe med pågangen av interesserte mennesker å gjøre. I andre klubber hvor man får sesongkort ved å knipse med fingrene er fristen satt til langt ut på nyåret.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: thesevs on December 17, 2008, 22:45:02 PM
Situasjonen med betalingsfrist i slutten av desember har vel noe med pågangen av interesserte mennesker å gjøre. I andre klubber hvor man får sesongkort ved å knipse med fingrene er fristen satt til langt ut på nyåret.


Fristen for å fornye sesongkort i Molde var 1 desember, så det er litt ymse. De hadde dog kun solgt 800 sesongkort når fristen gikk ut.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: thesevs on December 17, 2008, 22:45:02 PM
Situasjonen med betalingsfrist i slutten av desember har vel noe med pågangen av interesserte mennesker å gjøre. I andre klubber hvor man får sesongkort ved å knipse med fingrene er fristen satt til langt ut på nyåret.


Brann har hatt betalingsfrist i desember i mange år før det ble knapphet på partoutkort.
Rød makt på Hansa

thesevs

Ok!

Fotballadressa har følgende oversikt over solgte partoutkort:

Brann:
Antall solgte: Frist for fornying ikke utløpt. Kan ikke oppgi tall.
Målet for kommende sesong: 13 000.
Antall solgt i 2008: 13 082


http://fotball.adressa.no/eliteserien/article124747.ece
(her finnes en oversikt over alle de andre lagene også)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: thesevs on December 17, 2008, 23:42:10 PM
Ok!

Fotballadressa har følgende oversikt over solgte partoutkort:

Brann:
Antall solgte: Frist for fornying ikke utløpt. Kan ikke oppgi tall.
Målet for kommende sesong: 13 000.
Antall solgt i 2008: 13 082


http://fotball.adressa.no/eliteserien/article124747.ece
(her finnes en oversikt over alle de andre lagene også)


Fotballadressa? Så når du skal sjekke 100% Fotball, så går du inn via Adresseavisens nettsider i stedet for BT sine?
Legg ned hele klubben!

thesevs

Hehe.. nei, fant linken via andre suspekte sider uten at jeg vil utdype det noe videre...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tr0Ndemann

Er det slik at man skal ha fått mail om hvor man er blitt flyttet til? Har sendt mail til Bataljonen om hvem jeg står med etc, i god tid innen frist, men har ikke fått noe endelig svar enda, slik som det ser ut til at flere oppenfor har.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

bbbmartin

Quote from: tr0Ndemann on December 18, 2008, 08:21:19 AM
Er det slik at man skal ha fått mail om hvor man er blitt flyttet til? Har sendt mail til Bataljonen om hvem jeg står med etc, i god tid innen frist, men har ikke fått noe endelig svar enda, slik som det ser ut til at flere oppenfor har.


1. Hvis ikke Brann har lagret e-post adressen din i systemet sitt, kommer det per post.

2. Har du flyttet det siste året, har du husket å melde fra til Brann om adresseendring?

Hvis du ikke ser noen komplikasjoner i de to overnevnte forhold, så kommer det nok i posten til deg ganske snart.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Joggi Bogga

Prisen gjør meg kraftig forbannet!

Min pris har steget fra ca 900 for 2007sesongen via 1200 for 2008 sesongen til 2700 for den kommende 2009 sesongen. Det er faen meg en skandale og det byr meg rett og slett imot å prioritere på denne måten.


Bjørn Dahl må gå!
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

ostraume

Synes du virkelig 2700 kroner er dyrt for 16 kamper med Brann? Gitt bort spør du meg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

BBB-mod

Partoukort i emnetittelen er endret til partoutkort.
For husk at evnen til å skrive partoutkort rett er noe av det som gjør oss til bergensere!:)

Rad 22

Quote from: Joggi Bogga on December 18, 2008, 14:25:13 PM
Prisen gjør meg kraftig forbannet!

Min pris har steget fra ca 900 for 2007sesongen via 1200 for 2008 sesongen til 2700 for den kommende 2009 sesongen. Det er faen meg en skandale og det byr meg rett og slett imot å prioritere på denne måten.

Bjørn Dahl må gå!


1200 for 2008-sesongen? Dvs du betalte under hundrelappen pr kamp. Pinlig lite spør du meg. Skandalen må jo være at du har betalt så lite i 2007 og 2008 . Prisen på 2.700,- er vel også mye rimeligere enn det flesteparten og undertegnede betaler for sine kort. Hvis du synes det er så stor skandale er det jo bare å gi beskjed til Tøsse, så står det helt sikkert mange i kø som er klar for å støtte laget med 180,- pr kamp.

God bedring!

tr0Ndemann

Quote from: bbbmartin on December 18, 2008, 09:56:27 AM
Quote from: tr0Ndemann on December 18, 2008, 08:21:19 AM
Er det slik at man skal ha fått mail om hvor man er blitt flyttet til? Har sendt mail til Bataljonen om hvem jeg står med etc, i god tid innen frist, men har ikke fått noe endelig svar enda, slik som det ser ut til at flere oppenfor har.


1. Hvis ikke Brann har lagret e-post adressen din i systemet sitt, kommer det per post.

2. Har du flyttet det siste året, har du husket å melde fra til Brann om adresseendring?

Hvis du ikke ser noen komplikasjoner i de to overnevnte forhold, så kommer det nok i posten til deg ganske snart.


Da håper jeg inderlig at brevet ankommer i posten i løpet av noen dager, ettersom betalingsfristen er 22(?). Går det an å sende en mail til Brann for å be om å få det på mail?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Jrgn

Quote from: Rad 22 on December 18, 2008, 15:55:57 PM
Prisen på 2.700,- er vel også mye rimeligere enn det flesteparten og undertegnede betaler for sine kort.


Selv kostet mitt 3490,-

Joggi Bogga

Quote from: Rad 22 on December 18, 2008, 15:55:57 PM

1200 for 2008-sesongen? Dvs du betalte under hundrelappen pr kamp. Pinlig lite spør du meg. Skandalen må jo være at du har betalt så lite i 2007 og 2008 . Prisen på 2.700,- er vel også mye rimeligere enn det flesteparten og undertegnede betaler for sine kort. Hvis du synes det er så stor skandale er det jo bare å gi beskjed til Tøsse, så står det helt sikkert mange i kø som er klar for å støtte laget med 180,- pr kamp.

God bedring!


God bedring kan du ha selv, ditt innlegg kan konkurrere om selveste narsissisme pokalen for 2008.

Det er da slett ikke noe skandale at Brann tidligere har hatt prisgunstige alternativer. Folk er i forskjellige livsfaser og Brann bør reflektere det ved å differensiere prisene langt mer enn idag. Hvor er det feks blitt av studentprisene? Brann virker lystne på å gå PL klubbene i næringen. De er iferd med å miste en generasjon som ellers ville gått på kamp. Så langt har det ikke kommet i Bergen enda, men Brann driver et farlig spill. Tviler på det kun er meg som sier takk for nå før vi går på neste sesong.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

BBB-Tony

December 18, 2008, 17:13:58 PM #45 Last Edit: December 18, 2008, 17:18:17 PM by tonynord
Quote from: tr0Ndemann on December 18, 2008, 16:07:15 PM
Quote from: bbbmartin on December 18, 2008, 09:56:27 AM
Quote from: tr0Ndemann on December 18, 2008, 08:21:19 AM
Er det slik at man skal ha fått mail om hvor man er blitt flyttet til? Har sendt mail til Bataljonen om hvem jeg står med etc, i god tid innen frist, men har ikke fått noe endelig svar enda, slik som det ser ut til at flere oppenfor har.


1. Hvis ikke Brann har lagret e-post adressen din i systemet sitt, kommer det per post.

2. Har du flyttet det siste året, har du husket å melde fra til Brann om adresseendring?

Hvis du ikke ser noen komplikasjoner i de to overnevnte forhold, så kommer det nok i posten til deg ganske snart.


Da håper jeg inderlig at brevet ankommer i posten i løpet av noen dager, ettersom betalingsfristen er 22(?). Går det an å sende en mail til Brann for å be om å få det på mail?


Send en mail til billettansvarlig i Brann, Anders Tøsse. at@brann.no
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

December 18, 2008, 19:14:05 PM #46 Last Edit: December 18, 2008, 19:17:28 PM by SKBMiller
Quote from: Joggi Bogga on December 18, 2008, 17:13:33 PM
Det er da slett ikke noe skandale at Brann tidligere har hatt prisgunstige alternativer. Folk er i forskjellige livsfaser og Brann bør reflektere det ved å differensiere prisene langt mer enn idag. Hvor er det feks blitt av studentprisene?


Drøye 2000 for alle kampene og medlemskap i BBB. Det kaller jeg en studentpris...

Er snakk om prioriteringer, selv for en student.

smaalanda

Quote from: ostraume on December 18, 2008, 15:06:22 PM
Synes du virkelig 2700 kroner er dyrt for 16 kamper med Brann? Gitt bort spør du meg.


Ja det er dyrt. På grensen til en skandale med tanke på hvor drit Brann er. Hvorfor skal det øke hvert år? Fordi vi får se to bedritne kamper til neste år?
KMO!!!

Herr Smed

December 18, 2008, 19:53:29 PM #48 Last Edit: December 18, 2008, 19:56:04 PM by Herr Smed
Quote from: Rad 22 on December 18, 2008, 15:55:57 PM
1200 for 2008-sesongen? Dvs du betalte under hundrelappen pr kamp. Pinlig lite spør du meg. Skandalen må jo være at du har betalt så lite i 2007 og 2008 . Prisen på 2.700,- er vel også mye rimeligere enn det flesteparten og undertegnede betaler for sine kort. Hvis du synes det er så stor skandale er det jo bare å gi beskjed til Tøsse, så står det helt sikkert mange i kø som er klar for å støtte laget med 180,- pr kamp.


Innlegget ditt vitner om håpløse holdninger. Du har misforstått supporterbegrepet fullstendig hvis du tror at dette også befatter økonomi.
Alle må gå.

Tifo-gruppen

Betalingsfristen for de som får brev i posten blir selvfølgelig flyttet slik at det ikke er 22.desember som gjleder.

Ellers har jeg en bønn til alle som lurer på noe når det gjelder partoutkort. Kan dere sende mail istedet for å ringe? Vi i Bataljonen prøver fortvilet å ha et liv utenom og det blir litt tricky når telefonen ringer fra klokken åtte om morgenen til ni om kvelden. Sender dere mail kan vi svare når vi har mulighet.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up