• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny hjemmeside

Started by Brannfan23, December 06, 2008, 23:17:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfan23

Kommer Brann til å oppgradere hjemmesidene deres? Ser at Vif har gjort det nylig..

Nixon

Godt spørsmål! Og helt rett sted å stille det også! Jeg tar det som en selvfølge at Brann følger opp. For når èn klubb gjør en endring bør de andre følge etter...
Rød makt på Hansa

Fez

Er da ikke lenge siden de fikk en helt ny side. Tviler på de kommer til å gjøre noen store endringer i den nærmeste fremtid.

krøvel vellevold

Endelig har brann.no frisket opp hjemmesiden. Dette var mye bedre!

De har fjernet dette irriterende "vinduet" med de siste nyhetssakene. Det tok jo vinter og vår i laste ned - spesielt med mobilt bredbånd! Dessuten kan man hoppe rett til "steg to". Man trenger ikke først trykke "billetter" for så å trykke "kjøp billett". Nå kommer "kjøp billett" opp med en gang man setter pekeren på "billetter". Men det blir sikkert mindre treff av det...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Selv synest jeg det ser ut som en 10 år gammel versjon av VG.no. Hver sin smak, dette var rotete.

vebo

Quote from: krøvel vellevold on July 14, 2009, 14:56:19 PM

De har fjernet dette irriterende "vinduet" med de siste nyhetssakene. Det tok jo vinter og vår i laste ned - spesielt med mobilt bredbånd!


*Nei, de har erstattet det med et nytt litt mindre irriterende vindu, som heller ikke funker på iphone eller lignende.

Når du trykker på en av sakene i det får en atpåtil opp følgende feilmelding: "Hvis du vil vise denne siden, må du logge deg på dette området på www.brann.no:80:"
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Og så må man ha passord for å kunne lese sakene?Wtf?

Fikk opp dette da jeg skulle klikke meg inn på en sak:

"Serveren www.brann.no på Argo Publisering krever et brukernavn og et passord.

Advarsel!  Denne serveren krever at brukernavnet og passordet sendes på en usikker måte (grunnleggende godkjenning uten en sikker tilkobling)."

Forøvrig ikke fin ombygging.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBrannfan

Da er det tydelig at jeg ikke var alene om dette. Jeg kunne ikke begripe hva som var i veien da pcen ville kreve passord og brukernavn eller noe lignende. Da jeg for tiden befinner meg i Italia på en "italiensk pc" ante jeg ikke hva som foregikk. Trodde først det var noe gale med datamaskinen...

Klaus_Brann

Merkelig. Noen som har peiling?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Tiocfaidh ár lá

monzilla

Dette er helt klart RBH sin feil.

TCAC

Quote from: monzilla on July 14, 2009, 19:39:02 PM
Dette er helt klart RBH sin feil.


Ja, det er åpenbart at mannen pga manglende økonomi til sportslig satsing har stjålet nødvendige midler øremerket webutviklingen. Han må gå snarest.

abe78

Quote from: Xminator on July 14, 2009, 14:57:12 PM
Selv synest jeg det ser ut som en 10 år gammel versjon av VG.no. Hver sin smak, dette var rotete.


Jepp, ser helt elendig ut.
.og husk!

Markmus

Brann.no var rotete før og er rotete nå. Er jo faen meg noen ville plasseringer på den siden.
Ka du ve?

dudo

Quote from: Markmus on July 15, 2009, 10:55:43 AMEr jo faen meg noen ville plasseringer på den siden.


Som på banen. Vi er tross alt Brann!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tr0Ndemann

Hm, denne Helge Nilsen har en Stoke-lue på seg. Stilig!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Torvanger

Quote from: tr0Ndemann on July 15, 2009, 12:07:56 PM
Hm, denne Helge Nilsen har en Stoke-lue på seg. Stilig!


Får litt assosiasjoner til TILs hjemmesider, evt Isbergets, når jeg ser Branns nye lay-out. Vet neimen ikke om det er et godt tegn....

roaldinho

Quote from: TCAC on July 14, 2009, 22:35:00 PM
Quote from: monzilla on July 14, 2009, 19:39:02 PM
Dette er helt klart RBH sin feil.


Ja, det er åpenbart at mannen pga manglende økonomi til sportslig satsing har stjålet nødvendige midler øremerket webutviklingen. Han må gå snarest.


Han får forhandle med en eller annen agent, og kanskje Bruuun får frem en god avtale :)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Spelaren

Er det berre meg, eller handler omtrent alle artiklene på brann.no om juniorene?
Gå av.

vebo

Jojo, men resten har jo ferie ;)
Tiocfaidh ár lá

revert

Quote from: Spelaren on July 16, 2009, 20:13:02 PM
Er det berre meg, eller handler omtrent alle artiklene på brann.no om juniorene?


Det er vel noe av det mest interessante som skjer med tanke på at Nilsen og co er på ferie.

kabelmann

Dette var et utrolig kjipt design. Noen ganger kan det enkle være genialt. Av og til kan det dog være helt talentløst.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

sveinarne85

July 21, 2009, 12:54:06 PM #22 Last Edit: July 21, 2009, 12:56:05 PM by sveinarne85
Har dere sett den herlige siden som Stabæk har i forhold SK Brann. Den siden ser mye mer profisjonel ut i forhold til møkka siden til Sk Brann. Siden til Brann er rett og slett elendig.
Helsing stolt Bømling som har vert brann fan siden 1985 :)

Klaus_Brann

De skal tom. tilby siden på japansk pga. Kobayashi.
Så kommer de til å bli dødsrike og dra på turer til Asia med Real Madrid & co.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Wood

Bra at proffe webutviklere ikke kan få det til skikkelig :p
Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet!

SKBrannfan


Klaus_Brann

Sistnevnte takket være undertegnede ;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dragonman

September 16, 2009, 10:38:43 AM #27 Last Edit: October 22, 2017, 17:20:15 PM by dragonman
-
Når du sitter under kampen og reiser deg i pausen er du havnet på feil tribune!

Det nærmeste du kommer utlandet i Norge er vel Bergen og Brann (Ruben Yttergård Jenssen)

abe78

.og husk!

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on September 16, 2009, 23:22:52 PM
Hva gjorde du, Klaus?


Fant opp hjulet på nytt. Nei, ikke annet enn å komme opp med idéen at de burde lage sin egen klubbkanal på tubern.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Innih som de spammer facebook...

Markmus

Det var ikke så rent lite akkurat, men markedsavdelingen har vel ikke så mye annet å gjøre på ;)
Ka du ve?

dudo

Det tok ikke lange tiden før jeg benyttet meg av "Hide Sportsklubben Brann", nei.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBMiller

Jeg mistenkte det på forhånd. Så å trykke på "Hide" var det første jeg gjorde etter å ha meldt meg inn i gruppen  :P

branngirl85

Om de spammer for mye, så kan de faktisk bli kasta ut.....  8)

vebo

Liker dette fremstøtet jeg. Men så jeg vel litt sånn sosial-medie-type.  Men det er vel kanskje de fleste av oss siden vi henger på et forum:)

Her er et par twitterbilder fra ålesund:

http://twitpic.com/ia350
http://twitpic.com/ia54o
Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Liker at det er på twitter, føler jeg ikke går glipp av noe med brannfeed der.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

vebo

I så fall kan jeg nok engang nevne denne feeden: @brannfeed Det er et nyhetssøk som linker til absolutt alle nyhetssaker om brann, ikke bare de som kommer på brann.no
Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Quote from: vebo on September 19, 2009, 12:20:17 PM
I så fall kan jeg nok engang nevne denne feeden: @brannfeed Det er et nyhetssøk som linker til absolutt alle nyhetssaker om brann, ikke bare de som kommer på brann.no


Hadde den fra før :) og så kom den offisielle så blir mye dobbelt, men får så være. Tror det var du som tipset for en stund tilbake.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Ka med "Nytt lag"? Anyone?
Gå av.

Spelaren

Apropos den der reklamen på brann.no om kor mange fans på facebook Brann har, er det fleire enn meg som opplever at fleire av disse seks bilde+navneksemplene som "randomly" dukker opp har vore av bekjente??  Ikkje så random alikevel?

Med over 20 000 fans er det vel 1 til 3364 i sjanse for at nettopp en bestemt skal dukke opp og eg tviler på at fleire enn 20 av mine venner på fjesboka er med der... Dvs 1 til 1000 ca i sjanse for kjentfolk. Igår var tre bekjente med der...
Gå av.

olebrann3

Vist du har vært logget inn på facebooken så tror eg faktisk den tar et par av de du har som venner og med der, slik at du skal føle litt kjennskap. Har merket det på andre ting på facebook også.

thesevs

Det er vanlig det. Du ser det ofte hvis du blir bedt om å melde deg inn i en gruppe. I 99% av tilfellene dukker det alltid et kjent ansikt opp blant medlemmene
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Spelaren

Det snodige er at det også skjedde når eg var på jobb... og der er Facebook fy fy. (kanskje eg er BUSTED :)  )

Uansett frekt.
Gå av.

dudo

Det finnes ikke snodig, det er slik facebook fungerer når det gjelder grupper, events osv.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: dudo on September 23, 2009, 14:44:01 PM
Det finnes ikke snodig, det er slik facebook fungerer når det gjelder grupper, events osv.


Det er jo litt snodig om du aldri har vært logget på fra den maskinen. Men selvsagt, om du har logget deg på den maskinen tidligere så kan det jo ha blitt lagret en cookie med din epostadresse selv om du logget deg av igjen. Mer skal det ikke til.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Den maskinen? Du er da logget på din egen profil, da trenger man ikke så mye mer.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on September 23, 2009, 14:44:01 PM
Det finnes ikke snodig, det er slik facebook fungerer når det gjelder grupper, events osv.


Facebook leter fram min data-ID på ein jobb-pc som aldri har vore borti Facebook for å vise meg en av vennene mine når eg er innom brann.no? Avansert :)

Eller 1 til 1000 i sjanse. Fair nok.
Gå av.

dudo

Aha, her har jeg misforstått fundamentalt. Jeg legger meg paddeflat.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up