• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonen Ung

Started by vebo, December 05, 2008, 19:17:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Hei!

Jeg er bare nysgjerrig på hvordan det står til med "Bataljonen Ung"-prosjektet? Er det oppgående, hva aktivteter blir arrangert osv? Vurderer å kjøpe medlemskap til snotten..
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Usikker på hvordan det går, men en ting som setter en effektiv stopper for en vesentlig del av Bataljon Ung er at en ikke får tildelt eget sted på tribunen. I og med at Brann er meget presset fra før av med tanke på tilskuerkapasitet, så har de vanskelig for å avse et eget område som Bataljon Ung kan disponere. Dette er noe som kanskje kan løses når Brann får fingeren ut og bygger ut hjørnene? Personlig syns jeg dette er et veldig spennende prosjekt som jeg håper vil bli jobbet aktivt med i fremtiden. Men jeg tror nok ikke det vil være 100% oppe og gå før en får tildelt egen plass på Stadion.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Enig med tony der. Egentlig en liten skandale at man ikke bare skjærer gjennom og tildeler et lite felt, dette er veldig viktig for rekrutteringen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Antagligvis enklere sagt enn gjort Dudo. :-) I og med at Brann selger rundt 13.000 sesongkort, og deler av BT (som er den tribunen jeg ser for meg Bataljonen Ung kommer til å havne på) forsvinner til BT sine kunder, så er det nok vanskeligt å få til. Men det bør absolutt være en av tingene som har høyest prioritering! Som du sier, så er rekrutteringen viktig! I mine øyner vil også Bataljonen Ung gi Bataljonen en ny dimensjon. De vil bli mer familievennlig, og med et prosjekt som Bataljonen Ung, så viser Bataljonen at de tenker på noe mer enn de syngende supporterene som står på Hansa. Noe som er veldig viktig om Bataljonen skal utvikle seg ytterligere.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Nei, det er neppe så vanskelig å gjøre det. Hvor mange plasser kan det være snakk om? 200? Det er bare å skjære gjennom og ta det fra løssalget, dette er et spørsmål om vilje, ingenting annet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nightfox

Er det de samme som reagerer på at de blir flyttet rundt på bataljonsfeltet som sier dette?

dudo

Det gjelder ikke meg, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

13.Malin

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke visste om at det var noe egent som heter Bataljonen Ung før jeg fikk medlemskort med disse ordene i posten i fjor.

Hadde nok vært bra med en egen plass på tribunen og kanskje noen andre aktiviteter til medlemmene. :)

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Bataljonen Ung har fått egne plasser på Stadion...

...og Bataljonen feirer med kick-off som gir gratisbillett til kampen OG gratis Brann-flagg! Er du interessert, les videre!

Bataljonen Ung har endelig fått tildelt egne plasser på Stadion! Fra og med første seriekamp 2010, kommer Bataljonen Ung til å disponere 60 billetter på BT-tribunen, felt D!

For å feire dette, vil Bataljonen dele ut 60 gratisbilletter! I tillegg vil de som får billett, få et Brann- flagg til en verdi av 180 kroner GRATIS! Du får med andre ord gratis kampbillett og et stilig Brann-flagg helt gratis! Det eneste som kreves er medlemskap i Bataljonen ung.

Sjekk ut bataljonen.no for mer informasjon!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Markmus

Hvis medlemskap i Bat. Ung koster penger, så er jo ikke inngangsbilletten eller flagget gratis ;)
Ka du ve?

SKBMiller

Det er jo gratis om man allerede er medlem. Og uansett så vil jo medlemskapet vare lenger enn denne kampen. Får være grenser til hva man kan kreve, synes dette høres ut som et bra tiltak!

Markmus

Ka du ve?

BBB-Tony

Til vanlig vil billettprisen på Bataljonen Ung sine billetter ligge på 90 kroner (inkludert billettavgiften på 25 kroner) per billett. Bataljonen Ung sine medlemmer får med andre ord billetter til en meget gunstig pris i fremtiden...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Flott tiltak dette. Kan være fremtidige stemningsytere dette, så det støttes absolutt!

Regner med at Bataljonen tar inn noen på prøvesynging før neste sesong, for å se om talentene har hatt den ønskede utviklingen i løpet av sesongen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

torkri

Kjempe flott, men guttungen har fått plass på frydenbø mot Haugesund. Nestegang blir det kanskje på dette feltet. Uansett så er dette et kjempetiltak. Og trykk opp sanghefter og send til de som er medlem slik at de kan få øve seg

AG

Dette er et utrolig positivt tiltak.  Måtte de få noen gleder av medlemskapet utover gratis flagg.
Kanskje en seir mot araberene!!!!
G

Go Up