• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medlemskap Bataljonen 2009

Started by 2rB, December 04, 2008, 10:37:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2rB

Skal me som har sesongkort gjennom Bataljonen og betala medlemskapet, eller er det fortsatt inkludert i sesongkortet?
(blir lika forvirra kvart år - og syns ikkje informasjonen frå Bataljonen er den beste...)

tr0Ndemann

Jeg har i allefall betalt medlemskapet mitt for 2009, og jeg er partoutkortinnehaver. Da er jeg i allefall på den sikre siden, hehe. Hvis ikke får Bataljonen 200 ekstra fra min side, men jeg går ut ifra at det går til en god sak..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Stian

For å sitere det som står på giroen: Minner om at medlemskap er inkludert i partoutkortet på Bataljonsfeltene på nedre frydenbø.

Når du betaler for partoutkort med Bataljonen betaler du samtidig for medlemskap da dette er lagt inn i prisen.

2rB

Quote from: Stian on December 04, 2008, 12:21:58 PM
For å sitere det som står på giroen: Minner om at medlemskap er inkludert i partoutkortet på Bataljonsfeltene på nedre frydenbø.

Når du betaler for partoutkort med Bataljonen betaler du samtidig for medlemskap da dette er lagt inn i prisen.

OK, hehe...
Såg bare på den «digitale giroen» det var linka til i nyhetsartikkelen på framsida, og der stod det ingenting om det.

Må vel ærlig innrømme at eg ikkje har åpna bladet som kom i posten enda...

Kai-Olai

Så da kan alle som skal ha partoutkort neste år gjennom Bataljonen ta rennefart og kaste giroen rett i dass?

tr0Ndemann

Auda. Da angrer jeg fint på at jeg satte forfallsdatoen til i går.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Herr Smed

Quote from: tr0Ndemann on December 04, 2008, 11:22:03 AM
Hvis ikke får Bataljonen 200 ekstra fra min side, men jeg går ut ifra at det går til en god sak..


Hahahahhahahahah!
Alle må gå.

Tore Larsen

Quote from: Kai-Olai on December 04, 2008, 13:47:57 PM
Så da kan alle som skal ha partoutkort neste år gjennom Bataljonen ta rennefart og kaste giroen rett i dass?


Du kan gi et medlemskap i julepresang :)
Mvh

Tore

Kai-Olai

Quote from: Tore Larsen on December 04, 2008, 21:49:27 PM
Quote from: Kai-Olai on December 04, 2008, 13:47:57 PM
Så da kan alle som skal ha partoutkort neste år gjennom Bataljonen ta rennefart og kaste giroen rett i dass?


Du kan gi et medlemskap i julepresang :)


Det er ett poeng.. Men jeg tenkte for vår egen del.. :)
Men skal ta det opp til vurdering..

bbbmartin

martin@bataljonen.no

som privatperson

KNUDSEN

de som har familie medlemskap i BBB får alle i famlien medlemskort eller bare 1 av de?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Dr. Nansen

Quote from: KNUDSEN on December 21, 2008, 09:29:51 AM
de som har familie medlemskap i BBB får alle i famlien medlemskort eller bare 1 av de?


Alle får.. Har meldt inn barna og madammen og de får egne kort. Vi får tilogmed 4 blad i posten!

KNUDSEN

ok, vi får bare 1kort og 1blad hvem eg må snakke med for å få 3stk blad og kort?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: KNUDSEN on December 21, 2008, 14:13:52 PM
ok, vi får bare 1kort og 1blad hvem eg må snakke med for å få 3stk blad og kort?


talhaug@bataljonen.no, medlemsansvarlig i BBB.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

13.Malin

Når får vi kortene i posten?
Er kjekt å få de før ferien, da er det shopping på brannbutikken, og rabattene er ganske så kjekke. Om de ikke kommer før, kan jeg vise frem fjorårets kort?


BBB-Tony

Quote from: 13.Malin on February 01, 2009, 18:15:50 PM
Når får vi kortene i posten?
Er kjekt å få de før ferien, da er det shopping på brannbutikken, og rabattene er ganske så kjekke. Om de ikke kommer før, kan jeg vise frem fjorårets kort?




Det holder å fremvise fjorårets medlemskort.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

13.Malin

Quote from: tonynord on February 01, 2009, 21:29:56 PM
Quote from: 13.Malin on February 01, 2009, 18:15:50 PM
Når får vi kortene i posten?
Er kjekt å få de før ferien, da er det shopping på brannbutikken, og rabattene er ganske så kjekke. Om de ikke kommer før, kan jeg vise frem fjorårets kort?




Det holder å fremvise fjorårets medlemskort.


Okei :) Det er bra :) Takk for raskt svar :)

Er litt greit med rabattene som student, nå som det er kommet så mye pent :D

olebrann3

funker telleren på medlemmer nå?

evis

Får alle partoukortinnehavere tilsendt medlemskort dersom de ikke betaler ekstra medlemsskap?
Vet at det var noen som ikke fikk tilsendt medlemskort ifjor. Selv betalte jeg ekstra medlemskap og fikk dermed kort.
Medlemskortet er kjekt å ha når man handler i Brannbutikkene f.eks.

Tifo-gruppen

Vi holder nå på å registrere alle partoutkortene vi har fått fra Brann så vi håper å få sendt ut medlemskort i løpet av et par uker. Det tar litt tid å registrere alle samt at listene fra Brann ikke alltid er like grei å jobbe med. Håper på forståelse for dette.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

SKBrannfan

Skulle det ta det lang tid nå før vi får medlemskortene i posten?

Tifo-gruppen

Kortene sendes til trykking imorgen så da er de nok fremme i løpet av uken som kommer.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

branngirl85

trenger en medlemskortet når en skal vere med på tur?
Eller holder det bare med medlemsnr??

stig

Nettsideansvarlig

thesevs

Feilsending av fakturaer
04. juni 2009

Ved en feiltakelse har det blitt sendt ut purring på medlemskap til en god del medlemmer som har betalt for 2009. Vi beklager dette! Bataljonen


Så folk trenger ikke gi beskjed... eller klage :-)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Spelaren

Stusset litt på den fakturaen :)
Gå av.

vebo

Tiocfaidh ár lá

Spelaren

Gå av.

SKBMiller

Var litt spent på hva det kunne være når jeg så brevet, så skuffelsen ble stor da det var en purring.

Go Up