• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Jaget fra Radio1

Started by monzilla, August 28, 2003, 21:51:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Hva med å organisere en gruppe som leter etter denne jagete. I dag var det 150 000 kr for å finne fyren. Får vi sammen 50 medlemmer fra bataljonen der man kan si det sånn at den/de som finner den jagete får 10% av summen mens resten går rett i kassen til bataljonen. Har vært med på denne jakten 2 ganger og det er faktisk meget underholdende. Man kan se på det som dugnadsarbeid for bataljonen. Tror dette ville styrke bataljonen sitt samhold hvis man organiserer grupper med medlemmer man ikke kjenner fra før, og på den måten fremme bataljonen som supporterklubb.

I dag måtte haukeland sykehus plassere ut sikkerhetsvakter for å forhindre at folk drev og jaktet på sykehuset :)

Les på radio1.no (bergen)for mer informasjon

BFA_15

Tror ikke han fikk 150 000.. tror nok dt var 15 000.. for de skal dele ut 200 000 tilsammen og de gir ikke alt på  engang.. det blir nesten litt for kjipt.. du må høre etter lede tråder :wink: så går det så greit... :D

Sotraanda

Dette her kan du bare glemme...

Gidder noen først å leite så tar de selfølgelig alle pengene sjøl vissde får tak i de...

Men det er sant at det var 150.000 i forgårs...
ater, heter, hater NFF!

monzilla

Vel, jeg bare tenkte at Bataljonen kunne gjøre noe sosialt sammen jeg. Men men.

Som jeg har sagt tidligere, det er bedre å komme med et dårlig forslag enn å holde kjeft..

Go Up