• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Anne Madam sangforslag

Started by Chrisstah, November 21, 2008, 16:45:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

Har et forslag på Bergens melodien Anne Madam :

Kem som skal spille på stadion i dag
åååå sportsklubben Brann
Vi banker bønder i hele vårt land
åååå sportsklubben Brann
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Chrisstah

Quote from: Ferguson on November 21, 2008, 18:33:12 PM
BUSTED!!


aldri lagt noe som helst skjul på at det var meg som sovnet i PAUSEN der nede. har lært av mine feil for å si det sånn.

Men tilbake til Forslaget, vet det var oppe her for noen år siden faktisk, men på den tiden var det jo hvertfall helt umulig å få forslag fra forumet til å runge på stadion.

Hva synes almenneheten om teksten? er på tide å få Anne Madame melodien til å runge stadion
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Exim

Quote from: Chrisstah on November 21, 2008, 19:05:22 PM
Quote from: Ferguson on November 21, 2008, 18:33:12 PM
BUSTED!!


aldri lagt noe som helst skjul på at det var meg som sovnet i PAUSEN der nede. har lært av mine feil for å si det sånn.

Men tilbake til Forslaget, vet det var oppe her for noen år siden faktisk, men på den tiden var det jo hvertfall helt umulig å få forslag fra forumet til å runge på stadion.

Hva synes almenneheten om teksten? er på tide å få Anne Madame melodien til å runge stadion


Hadde det vært mulig å fått en link ? Kan ikke skryte på meg at jeg kjenner melodien :P

vebo

http://www.contemplator.com/sea/blowdown.html

Der er melodien, riktignok knyttet opp mot den orginale teksten til shantyen "Blow the man down".


Tiocfaidh ár lá

Exim


Ferguson

Quote from: Chrisstah on November 21, 2008, 19:05:22 PM

aldri lagt noe som helst skjul på at det var meg som sovnet i PAUSEN der nede. har lært av mine feil for å si det sånn.


Hehe var ingenting vondt ment, men husker akkurat den episoden der godt. Satt å lo hjemme :) De filmet deg så og si nesten hele pausen.

Quote from: Chrisstah on November 21, 2008, 19:05:22 PM
Men tilbake til Forslaget, vet det var oppe her for noen år siden faktisk, men på den tiden var det jo hvertfall helt umulig å få forslag fra forumet til å runge på stadion.

Hva synes almenneheten om teksten? er på tide å få Anne Madame melodien til å runge stadion


Teksten er grei den, men trenger vi en ny sang? Vi har mange sanger som det går an å puste nytt liv i. Bra er de og.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Nightfox

Hehehe. Det fine med sleepyface er at han ikke tar seg nær av det ;) Skal slutte Christer, tror du har fått gjennomgått nok.

Altså, selve melodien var ok, men teksten var litt under middels. Sangen hadde dog vært konge om vi hadde fått den til som vekselrop mellom Hansa/BT.

laksevåg

Eg stemmer for denne sangen.. Ganske lett tekst og så burde v?rt mulig og innføre
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

Go Up