• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Linker - Brann

Started by Bjarte, August 28, 2003, 14:44:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

DagensBaby

ok side som kan gi grunker i kofferten ;-) under planlegging tydeligvis ;-)

Drifteren er vel BRANN fan ....

http://www.bittek.no/dagens/
lad når babyen går inn og når Brann vinner !

Pondan


Candyman

No har de begynnt å slenge dritt om damene våre og...

Link til kjernen

Klabbetryner!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Tifo

QuoteJeg skal prøve og stille med 4. Jeg kan prøve og fikse 2 til. Da kan det være 5 mer en 1


Lyn fansen satser på store tilskuertall også mot FFK :lol:
http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5979

Gi gratisbilletter til skoler, ta med venner osv osv er bare noen av de desperate forslagene de kommer med i håp om å klare å stille med noen 1000 på tribunen.
.:Tifo-gruppen:.

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5072

Fortsatt mulig å sikre deg billetter blant dine åndsfrender om du skulle være fanget i bartehelvete..

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Falkman

Quote from: "mr-bolstad"http://www.nesteklikk.no/20061019/113566.html

Faen skummelt!


et veldig alvorlig innhold til tross.. dette minner mest om en særdeles dårlig spøk.

Corran

Skummelt tja men litt kult og :-)
Tenk at når de skal ramme norge sterkt så er det Brann som blir trukket fram. Betyr at vi er godt kjent som den største og beste klubben i norge det.
Det som setter det ekstra på spissen er at det er en side de ikke regner med at så mange i norge er innom så da er jo vi verdensberømte da :-)
Men mest sansynlig er det em islamsk 12 åring bosatt i trondheim eller oslo som har lagt deet inn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannmus

Quote from: "Falkman"
Quote from: "mr-bolstad"http://www.nesteklikk.no/20061019/113566.html

Faen skummelt!


et veldig alvorlig innhold til tross.. dette minner mest om en særdeles dårlig spøk.

Samme tenkte jeg, virker som noen som bare driver å kødder seg dette. Alle kan jo henvise til en haug med kilder osv. Har aldri hørt om denne nettsiden, så kanskje derfor jeg ble litt skeptisk.

Uansett, bryr meg ikke om dette i det hele tatt.

Utmedsnolken

Quote from: "Corran"Skummelt tja men litt kult og :-)
Tenk at når de skal ramme norge sterkt så er det Brann som blir trukket fram. Betyr at vi er godt kjent som den største og beste klubben i norge det.
Det som setter det ekstra på spissen er at det er en side de ikke regner med at så mange i norge er innom så da er jo vi verdensberømte da :-)
Men mest sansynlig er det em islamsk 12 åring bosatt i trondheim eller oslo som har lagt deet inn


Hvem bryr seg nå om de skulle boikotte Brann. tviler på at det er så mange militante muslimer som pleier å gå på stadion uansett.
"og der snubler Sæternes igjen"


kabelmann

... feil tråd.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

slang

http://www.youtube.com/watch?v=ic-4Cqz8VS0

Sier alt om denne fyren. Spesielt kommentaren på slutten...
ansa 08

Candyman

Quote from: "slang"http://www.youtube.com/watch?v=ic-4Cqz8VS0

Sier alt om denne fyren. Spesielt kommentaren på slutten...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

jako

Quote from: "Candyman"
Quote from: "slang"http://www.youtube.com/watch?v=ic-4Cqz8VS0

Sier alt om denne fyren. Spesielt kommentaren på slutten...


Olsen er faktisk borti han. Hvis du ser nøye etter så kommer han borti foten til berre slik at den slår borti den andre foten og han detter. Soleklart straffe, men kanskje ikke rødt kort. Har opplevd det jeg også. Umulig å holde seg på bena.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Candyman

Quote from: "jako"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "slang"http://www.youtube.com/watch?v=ic-4Cqz8VS0

Sier alt om denne fyren. Spesielt kommentaren på slutten...


Olsen er faktisk borti han. Hvis du ser nøye etter så kommer han borti foten til berre slik at den slår borti den andre foten og han detter. Soleklart straffe, men kanskje ikke rødt kort. Har opplevd det jeg også. Umulig å holde seg på bena.

Nei, det ser jeg faktisk ikke. Ikke i det hele tatt. Hvilken fot er i såfall borti hvilken?? Satser på at du spøker!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

slang

Hvis du ser nøye etter så ser du faktisk at det er berre sitt eget bein han snubler i! og det vet han godt selv!! SVIN!
ansa 08

jako

For de som lurer på hvordan det var når Brann vant serien så har NRK vært så generøs å legge ut noen gamle klipp til oss fra 1963.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.1164523

Må sees:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "slang"Hvis du ser nøye etter så ser du faktisk at det er berre sitt eget bein han snubler i! og det vet han godt selv!! SVIN!


Nei Olsen er borti han slik at foten til Berre slår borti den andre foten. Klar straffe. Har selv opplevd dette og dette skal ikke mye til før du faller. Husker godt episoden og samtlige eksperter mente den gangen at straffen var helt grei.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

chris_henrik

Quote from: "jako"For de som lurer på hvordan det var når Brann vant serien så har NRK vært så generøs å legge ut noen gamle klipp til oss fra 1963.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.1164523

Må sees:)


Ikke mye synging på tribunen, men rekke herlige "HEIA BRAAAN!".
<BRANN> ..... DKFM

krøvel vellevold

Quote from: "jako"For de som lurer på hvordan det var når Brann vant serien så har NRK vært så generøs å legge ut noen gamle klipp til oss fra 1963.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.1164523

Må sees:)
Legg ned hele klubben!

Candyman

Quote from: "krøvel vellevold"Det mest fascinerende var vel han som om og om igjen skrek "heia Brrrrrrrrrann!" med rulle-r à la Sunnmøre/Sogn.

Merkelig fyr... Ellers så skjønnte jeg ikke helt denne klappingen etter VIf-målet. Er jo de samme som klapper som jubler for Brann sine mål. En ganske festelig ting er å se hvordan spillerne feirer mål. Hopping rett opp og ned med armene strekt i sky. Hadde vært gøy å se hele kampen med kommentatorer.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Eivind

Og rett og slett ett herlig dekke på banen!

Skumling

Snedig innkastvariant fra en VIF-spiller der.

Falkman

Facinerende bilder!!.. syveren, som valser rundt med vif-spillerne, e vel Kniksen??

jako

Quote from: "Falkman"Facinerende bilder!!.. syveren, som valser rundt med vif-spillerne, e vel Kniksen??
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

grei

Herlige bilder. Og vittig å høre. Det var tydeligvis mange som ønsket å uttrykke sin støtte til Brann, men kun på individuelt, man skulle tro de rett og slett ikke hadde oppdaget den effekten det har dersom man roper samtidig. Enkelte ting er dog uforandret, jamfør fyren som roper "Straffe! Helvete!" etter en dytt langt ut mot sidelinjen...

krøvel vellevold

Quote from: "Candyman"
Quote from: "krøvel vellevold"Det mest fascinerende var vel han som om og om igjen skrek "heia Brrrrrrrrrann!" med rulle-r à la Sunnmøre/Sogn.

Merkelig fyr... Ellers så skjønnte jeg ikke helt denne klappingen etter VIf-målet. Er jo de samme som klapper som jubler for Brann sine mål. En ganske festelig ting er å se hvordan spillerne feirer mål. Hopping rett opp og ned med armene strekt i sky. Hadde vært gøy å se hele kampen med kommentatorer.


På 60- og 70- og 80-tallet var det standard scoringsjubel for spillerne med strake armer rett mot himmelen. Mye hopping rett opp og ned. Før dette var det mye håndhilse-gratulering. Så kom 90-tallet med all verdens teite varianter. Men det er vel mer vanlig å ha armene strekt ut til siden enn over hodet. Kanskje til nød èn knyttet hånd i været (à la Alan Shearer). Legg ellers merke til at det 50- og 60-tallet var veldig vanlig å gå med hatt og frakk. Og så kastet de hattene i været av glede når det ble scoret.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Candyman"
Quote from: "krøvel vellevold"Det mest fascinerende var vel han som om og om igjen skrek "heia Brrrrrrrrrann!" med rulle-r à la Sunnmøre/Sogn.

Merkelig fyr... Ellers så skjønnte jeg ikke helt denne klappingen etter VIf-målet. Er jo de samme som klapper som jubler for Brann sine mål. En ganske festelig ting er å se hvordan spillerne feirer mål. Hopping rett opp og ned med armene strekt i sky. Hadde vært gøy å se hele kampen med kommentatorer.


Liker dessuten intervjuet med Brann-kapteinen. Skikkelig formell i stilen både han og intervjueren (som jeg vil anta var legendariske Jarle Høisæther). "Først skal vi bare feire vi spillerne, og så senere skal vi ha damene med oss". For en feiring!
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "krøvel vellevold"Liker dessuten intervjuet med Brann-kapteinen. Skikkelig formell i stilen både han og intervjueren (som jeg vil anta var legendariske Jarle Høisæther). "Først skal vi bare feire vi spillerne, og så senere skal vi ha damene med oss". For en feiring!


Ikke helt ulik Rosenborg sin feiring per i dag med andre ord.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

erik1

i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By


Mr_Soma

Quote from: "KEA"http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/23/480637.html


Mjelde lover og lover og lover... stod han ikke forran SS igår å nærmest lovet seriegull? De skulle revansjere seg etter Lyn-kampen osv... hver bidige gang, det samme.

hanioslo

trandlien ut av Bergen!

KEA

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men jeg prøver her: http://fotball.bt.no/vm/article67763.ece Kanskje vi skal invitere FIFA på besøk neste gang Odd er på besøk, eller kanskje be dem se litt nærmere på Vidar Riseth?

Snublefot

Quote from: "KEA"Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men jeg prøver her: http://fotball.bt.no/vm/article67763.ece Kanskje vi skal invitere FIFA på besøk neste gang Odd er på besøk, eller kanskje be dem se litt nærmere på Vidar Riseth?


Send hele jævla delegasjonen til Lyn og se på Edu..både mot brann og viking lå han stort sett på bakken og vrei seg..helt til det ble blåst av.. så var han raskt oppe igjen og ble aldri tatt av banen eller begynte å halte eller noe..

greit man hyler litt ekstra I DET MAN BLIR Tatt... ofte kan man tro og føle at det er værre en det egentlig er, men i sekundet man ligger stille og kjenner at, faen heller..dette går jo bra.. så reiser man seg..

men neida.. forbanna pakk..


Det værste var at jeg en kamerat av meg sa at brann spillerne gjør det samme.. når var det sist gang en brann spiller lå nede i lang tid for å drøye tid ?? kan ikke huske det har skjedd i år..

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kararay

En Brann-supporter-, en Vålerenga-supporter, en Rosenborg-supporter og en Lyn-supporter sto på kanten av en klippe.
Da sa Lyn-supporteren: Dette gjør jeg for Lyn. Og så hoppet han over kanten.
Da sa Vålerenga-supporteren: Dette gjør jeg for Vålerenga. Og så hoppet han også over kanten.
Da sa Brann-supporteren: Dette gjør jeg for Brann! Og så kastet han Rosenborg-supporteren over kanten =D



denne var så knall at eg måtte ta den med her
[/url]
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Utmedsnolken

Quote from: "Kararay"En Brann-supporter-, en Vålerenga-supporter, en Rosenborg-supporter og en Lyn-supporter sto på kanten av en klippe.
Da sa Lyn-supporteren: Dette gjør jeg for Lyn. Og så hoppet han over kanten.
Da sa Vålerenga-supporteren: Dette gjør jeg for Vålerenga. Og så hoppet han også over kanten.
Da sa Brann-supporteren: Dette gjør jeg for Brann! Og så kastet han Rosenborg-supporteren over kanten =D



denne var så knall at eg måtte ta den med her
[/url]


Hvorfor måtte de hoppe over kanten i det hele tatt? tok den ikke.
"og der snubler Sæternes igjen"

Gaustad

Tilsynelatende for å bevise en slags kjærlighet til klubben sin - uten å ha blitt bedt opp det. Tåpelig opplegg.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

Red Rabitt

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Kararay"En Brann-supporter-, en Vålerenga-supporter, en Rosenborg-supporter og en Lyn-supporter sto på kanten av en klippe.
Da sa Lyn-supporteren: Dette gjør jeg for Lyn. Og så hoppet han over kanten.
Da sa Vålerenga-supporteren: Dette gjør jeg for Vålerenga. Og så hoppet han også over kanten.
Da sa Brann-supporteren: Dette gjør jeg for Brann! Og så kastet han Rosenborg-supporteren over kanten =D



denne var så knall at eg måtte ta den med her
[/url]


Hvorfor måtte de hoppe over kanten i det hele tatt? tok den ikke.


Sikkert fordi du er trønder.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Utmedsnolken

Quote from: "Red Rabitt"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Kararay"En Brann-supporter-, en Vålerenga-supporter, en Rosenborg-supporter og en Lyn-supporter sto på kanten av en klippe.
Da sa Lyn-supporteren: Dette gjør jeg for Lyn. Og så hoppet han over kanten.
Da sa Vålerenga-supporteren: Dette gjør jeg for Vålerenga. Og så hoppet han også over kanten.
Da sa Brann-supporteren: Dette gjør jeg for Brann! Og så kastet han Rosenborg-supporteren over kanten =D



denne var så knall at eg måtte ta den med her
[/url]


Hvorfor måtte de hoppe over kanten i det hele tatt? tok den ikke.


Sikkert fordi du er trønder.


Har aldri vært nord for molde, så tviler det er årsaken.
"og der snubler Sæternes igjen"

Kararay

Herregud folkens er dere stokk i håvvet? det var en vits....!!!  :twisted:
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Utmedsnolken

Quote from: "Kararay"Herregud folkens er dere stokk i håvvet? det var en vits....!!!  :twisted:


En veldig umorsom en.
"og der snubler Sæternes igjen"

Kararay

sier du vel, siden du må ha det meste inn med teskje.....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Red Rabitt

Quote from: "Gaustad"Tilsynelatende for å bevise en slags kjærlighet til klubben sin - uten å ha blitt bedt opp det. Tåpelig opplegg.

Er det derfor det er så dårlig stemning på lerkendal fordi dere må bli bedt om alt?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Go Up