• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Steinar Nilsen

Started by Stoffi, November 07, 2008, 10:55:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Herr Smed

Hilsen Nilsen er omtrent like tøft som nettmøte med Holmvik. Og det er bare sånn passe tøft.
Alle må gå.

krøvel vellevold

Jeg tror grunnen til at det spørsmålet ikke slapp gjennom, er at Moldskred-saken er en pågående sak. I og med at Brann kommenterer så lite som mulig rundt spillerjakten, bud, forhandlinger, etc., så er det naturlig at Nilsen heller ikke kommenterer dette. I Branns forhandlingssituasjon skulle det da også tatt seg ut hvis Nilsen sa "jeg mener fremdeles Moldskred er verd 15 mill", og han uttalte dette på Branns egen nettside...
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Quote from: osoerli on January 09, 2009, 23:42:54 PM
Mitt spørsmål som ikkje kom med til "Hilsen Nilsen" sendt inn same dag som forumet vart oppretta, var:
Hei Steinar,
Då du var trenar for Tromsø, og Brann baud 7 millionar for Moldskred, kalte du budet for pinlig, og at ”her fornærmer man alle folk i Nord-Norge”.  Du gjekk også ut i media og verdivurderte Moldskred til 15 millionar.
Eg går ut frå at du no når Brann igjen byr på Moldskred med deg som trenar har delteke i verdivurderinga av Moldskred, og diskutert storleiken på det nye budet med Roald Bruun-Hanssen.
Meiner du heilt ærleg i dag at Moldskred var verdt 15 millionar kroner sommaren 2008?  Og dermed på eit knapt halvår har redusert verdien sin til ca ein tredjedel?
(underskreve med fullt namn
)


Ingen spørsmål er for dumme:) Men dette er nesten det og jeg skjønner godt at det ikke blir svart på. Er det så vanskelig å forstå at Nilsen har hatt to ulike hatter på seg og at uttalelsene ikke er Nilsens personlige synspunkt? Som trener i TIL har Nilsen et lojalitetsansvar og må prøve å presse prisen så høyt som mulig, i tillegg ville han helt sikkert ikke miste en god spiss som trener. At du i en forhandlingssituasjon går høyt ut er vanlig, men trenger ikke være det du verdsetter salgsobjektet til.

I Brann har Nilsen en annen hatt. Og verdien av en spiller for Brann og Nilsen i en kjøpssituasjon, avhenger av penger som er tilgjengelig, og av alternative bruksområder for disse pengene. Verdien som TIL setter på MM kan være en helt annen enn det Brann setter på samme spilleren. Grunnen til det kan være hvordan MM passer i spillesystemet, mangel på spisser, etc. Så lenge TIL og Branns verdi på MM ikke er den samme, så blir det ikke noe salg.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

For øvrig kom det jo inn "hundrevis av kommentarer, spørsmål og lykkeønskninger", og bare syv ble besvart. Da blir det litt paranoid å lure på hvorfor ens eget spørsmål ikke ble besvart.
Legg ned hele klubben!

krakra

Jeg tror det blir mer spennende med denne "Hilsen Nilsen" etterhvert som han blir mer kjent med laget. At han ikke kan svare på hvem som blir kaptein enda er helt forståelig. Han er nok ikke helt sikker på hvor alle skal spille heller.
Når sesongen begynner å nærme seg og laget har spilt noen treningskamper vil nok svarene bli endel mer interessante. Selv om han neppe blir ekstremt avslørende.

TCAC

" - Jeg vil helst komplettere laget med offensive spillere, sier Nilsen til BA. "

Hvordan passer dette inn i teorien til enkelte her om at Nilsen først og fremst er opptatt av å forbedre laget defensivt?

krøvel vellevold

January 10, 2009, 15:58:26 PM #356 Last Edit: January 10, 2009, 17:04:02 PM by krøvel vellevold
Quote from: TCAC on January 10, 2009, 14:58:29 PM
" - Jeg vil helst komplettere laget med offensive spillere, sier Nilsen til BA. "

Hvordan passer dette inn i teorien til enkelte her om at Nilsen først og fremst er opptatt av å forbedre laget defensivt?


Det får du spørre Nilsen om. For dette er stikk i strid med hans tidligere uttalelser om at han syns det er viktigst å fikse på antallet baklengs. Vi trenger ikke ta diskusjonen om hvorvidt det betyr at han er fornøyd med 36 mål en gang til, men han var uansett sitert på at han var mer skeptisk til 36 baklengs enn 36 scoringer, og at det var antallet baklengs han mente det var viktigst å gjøre noe med.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: TCAC on January 10, 2009, 14:58:29 PM
" - Jeg vil helst komplettere laget med offensive spillere, sier Nilsen til BA. "


Det skulle da bare mangle. Hvem er det som ikke ser at laget skriker etter fler offensive spillere?
Det er utvilsomt der vi trenger forsterkninger mest, dog sier det fortsall ikke nødvendigvis så mye om at han kommer til å satse mer på det offensive enn på det defensive. Jeg regner også med at han vil bygge videre på relasjonene mellom back-kant, og ta doblingen på kantene tilbake til 2007-nivå.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2009, 15:58:26 PM
Quote from: TCAC on January 10, 2009, 14:58:29 PM
" - Jeg vil helst komplettere laget med offensive spillere, sier Nilsen til BA. "

Hvordan passer dette inn i teorien til enkelte her om at Nilsen først og fremst er opptatt av å forbedre laget defensivt?


Det får du spørre Nilsen om. For dette er stikk i strid med hans tidligere uttalelser om at han syns det er viktigst å fikse på antallet baklengs. Vi trenger ikke ta diskusjonen om hvorvidt det betyr at han er fornøyd med 36 mål en gang til, men han var uansett sitert på at han var mer skeptisk til 36 baklengs enn 36 scoringer, og at det var antallet baklengs han mente det var viktigst å gjøre noe med.

Det er jo ikke så rart. Dagens Brannstall er ikke kapabel til å score 36 mål.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Belfort

Quote from: kabelmann on January 10, 2009, 18:42:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2009, 15:58:26 PM
Quote from: TCAC on January 10, 2009, 14:58:29 PM
" - Jeg vil helst komplettere laget med offensive spillere, sier Nilsen til BA. "

Hvordan passer dette inn i teorien til enkelte her om at Nilsen først og fremst er opptatt av å forbedre laget defensivt?


Det får du spørre Nilsen om. For dette er stikk i strid med hans tidligere uttalelser om at han syns det er viktigst å fikse på antallet baklengs. Vi trenger ikke ta diskusjonen om hvorvidt det betyr at han er fornøyd med 36 mål en gang til, men han var uansett sitert på at han var mer skeptisk til 36 baklengs enn 36 scoringer, og at det var antallet baklengs han mente det var viktigst å gjøre noe med.

Det er jo ikke så rart. Dagens Brannstall er ikke kapabel til å score 36 mål.


Pr i dag tør jeg ikke tenke på hvor mange mål vi er i stand til og score. Vi har spisser som er god for maks 9-10 mål og midtbanespillere som er fullstendig impotent foran mål.

osoerli

January 12, 2009, 00:40:21 AM #360 Last Edit: January 12, 2009, 00:44:32 AM by osoerli
Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2009, 13:45:31 PM
For øvrig kom det jo inn "hundrevis av kommentarer, spørsmål og lykkeønskninger", og bare syv ble besvart. Da blir det litt paranoid å lure på hvorfor ens eget spørsmål ikke ble besvart.

Antageleg, men no lurar ikkje eg på kvifor ikkje mitt spørmål vart besvart, om det var det du sikta til.  Eg la det berre ut på oppfordring.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Snublefot

Etter at nyåret kom igang, SN fikk kjørt i gang sine første treninger, og de første kommentarer, rapporter etc har begynt å komme, må jeg si at jeg har fått sterkere og sterkere tro på at SN er mannen som kan få Brann til å prestere på et høyt nivå igjen.

Han virker som en sterk leder, samtidig som jeg tror han har de menneskelige aspektene når man er utenfor treningsbanenen..   Jeg fikk følelsen av at MIM var et godt medmenneske som ville ta vare på alt og alle til enhver tid..  og det tror jeg desverre kunne blitt litt utnyttet av enkeltspillere i Brann..   SN virker det ut som at har klare rettningslinjer på trening, men at han samtidig er en sosial fyr som tåler mye humor etc i det øyeblikket shorts og drakt er byttet med jeans og skjorte.

For å ta en liten sammenligning:
Tor Thodesen trente sandefjord, og gjorde en god jobb noen sesonger. Thodesen var samme type trener som Mjelde...  veldig lik faktisk..   Etter en slett start på forrige sesong fikk Thodesen sparken, og Patrick Walker ble ansatt.. Patrick var superstriks under trening, gutta måtte varme opp i rekke, og det var ikke lov å prate med hverandre eller flire og le etc under visse øvelser.. Spillerne uttalte i ettertid at dette fungerte veldig bra da fokuset 100% ble satt på det sportslige..

De som fulgte med adeccoligaen i fjor ved hvordan sandefjord gjorde det etter trenerskiftet..

Jeg håper og tror SN har samme effekt på Brann.

Christian

Så får vi bare håpe ikke for mange av Brann-spillerne er av typen som slår seg helt vrang i møtet med ett nytt treningsregime. Det er jo alltid en fare med et slikt opplegg.

Men det er liten tvil om at optimismen sakte, men sikkert kryper tilbake. Noen gode signeringer no, så er vi i gang for fullt. Som alltid i januar...

nero

Quote from: Christian on January 12, 2009, 13:07:59 PM
Så får vi bare håpe ikke for mange av Brann-spillerne er av typen som slår seg helt vrang i møtet med ett nytt treningsregime. Det er jo alltid en fare med et slikt opplegg.

Men det er liten tvil om at optimismen sakte, men sikkert kryper tilbake. Noen gode signeringer no, så er vi i gang for fullt. Som alltid i januar...


Hvis de slår seg vrang kan de trygt sendes på hode og ræv ut. Vi snakker jo liksom om et topplag her, et lag med ambisjoner om  å bli "ledende i Skandinavia". For å bli det så holder det bare ikke med holdninger som et gjennomsnitts bedriftslag. Dette bør formidles klart og tydelig til spillergruppen, og om ikke annet så tror jeg at Herr Nilsen ihvertfall vil klare det. I TIL viste han jo hvor langt det er mulig å komme med hardt arbeid og disiplin. Derfor blir det spennende å se hvor langt han kan drive det med hardt arbeid og disiplin PLUSS større ressurser og (litt) bedre spillerstall.

Men, som flere enn jeg har pekt på så har han ikke fnugg av sjanse til å oppnå noe særlig uten at vi får inn offensiv kraft. Det oser ikke akkurat scoringer av det mannskapet han har til rådighet i dag.
Lions led by donkeys.


krakra

Quote from: Christian on January 12, 2009, 13:07:59 PM
Så får vi bare håpe ikke for mange av Brann-spillerne er av typen som slår seg helt vrang i møtet med ett nytt treningsregime. Det er jo alltid en fare med et slikt opplegg.

Men det er liten tvil om at optimismen sakte, men sikkert kryper tilbake. Noen gode signeringer no, så er vi i gang for fullt. Som alltid i januar...
Solli og Bakke er iallefall positive. Ellers er vel bare Karadas av "slå seg vrang"-typen så jeg tror faktisk ikke det vil bli noe problem.

Det blir nok verre når stjernene møter benken.

nero

Quote from: krakra on January 12, 2009, 16:50:12 PM
Quote from: Christian on January 12, 2009, 13:07:59 PM
Så får vi bare håpe ikke for mange av Brann-spillerne er av typen som slår seg helt vrang i møtet med ett nytt treningsregime. Det er jo alltid en fare med et slikt opplegg.

Men det er liten tvil om at optimismen sakte, men sikkert kryper tilbake. Noen gode signeringer no, så er vi i gang for fullt. Som alltid i januar...
Solli og Bakke er iallefall positive. Ellers er vel bare Karadas av "slå seg vrang"-typen så jeg tror faktisk ikke det vil bli noe problem.

Det blir nok verre når stjernene møter benken.


Jeg tror nok Bakke må forberede seg på å varme benken en del sammen med Hassan....
Lions led by donkeys.

Christian

Problemet er jo at med en start under pari er det Nilsen som ryker på hodet ut etter at sutrende og misfornøyde spillere har gått til Bruun/Dahl. I et worst case scenario.

La oss håpe det ikke går sånn.

Xminator


Nixon

Da blir det vel første uken i Spania på stranden?:)
Rød makt på Hansa

CFD

January 13, 2009, 13:53:48 PM #370 Last Edit: January 13, 2009, 13:55:29 PM by CFD
Hvis du ligger i Spania på stranden pr idag så skal jeg si at du er en tøffing. Med under 10grader (3grader i madrid idag) midt på dagen så får alle som ligger på stranden i Spania i Januar et stort plusstegn for å være barsk i min bok ;)

Opplevde Sevilla Barcelona og Sevilla (fotball på kontinentet!) og i sevilla var det faktisk 16grader i Februar. Det er akseptabelt

Nixon

Sant nok. Ser på 10-dagersvarselet at gradestokken ikke skal gå over 16 grader i Marbella...
Rød makt på Hansa

Nixon

http://henrikibergen.nettblogg.no/

Henrik Færevåg mener at Nilsen har gjort "to feil av to mulige". Først å presse Hanstveit til å ta en rask avgjørelse. Og deretter å ønske seg "vrakgodset" David Nielsen til klubben.

Kun historien vil vise om Færevåg får rett.
Rød makt på Hansa

nero

January 14, 2009, 10:43:58 AM #373 Last Edit: January 14, 2009, 10:46:29 AM by nero
Quote from: Nixon on January 14, 2009, 09:49:08 AM
http://henrikibergen.nettblogg.no/

Henrik Færevåg mener at Nilsen har gjort "to feil av to mulige". Først å presse Hanstveit til å ta en rask avgjørelse. Og deretter å ønske seg "vrakgodset" David Nielsen til klubben.

Kun historien vil vise om Færevåg får rett.


Færevåg er en klovn. Ingen av de sakene er vel Nilsens bord. Hovedansvaret for disse sakene har jo vår kjære sportsdirektør. Ja, tilbake til den godeste RBH.
Lions led by donkeys.

Christian

Quote from: nero on January 14, 2009, 10:43:58 AM
Quote from: Nixon on January 14, 2009, 09:49:08 AM
http://henrikibergen.nettblogg.no/

Henrik Færevåg mener at Nilsen har gjort "to feil av to mulige". Først å presse Hanstveit til å ta en rask avgjørelse. Og deretter å ønske seg "vrakgodset" David Nielsen til klubben.

Kun historien vil vise om Færevåg får rett.


Færevåg er en klovn. Ingen av de sakene er vel Nilsens bord. Hovedansvaret for disse sakene har jo vår kjære sportsdirektør. Ja, tilbake til den godeste RBH.

Det er for enkelt, Nero. Faktisk feil.

Nilsen har utvilsomt vært involvert i begge disse sakene. Han var jo svært tydelig på at det måtte komme en snarlig avklaring rundt Hanstveit. (TV2 og 100% fotball for å ta noen eksempel.)

At den nye treneren heller ikkje skal være sterkt involvert i jakten på en ny spiss er helt usannsynlig. RBH kan få skylden for mykje, men her er du nok på viddene.

DangerousDan

January 14, 2009, 14:57:40 PM #375 Last Edit: January 14, 2009, 14:59:36 PM by DangerousDan
Nilsen og Brun gjorde selvsagt rett i å gi Hans en frist- kan ikke vente i evigheter på svar fra spilleren om Brann er interessant, for så å få grisehastverk når han takker nei i tolvte time.
Den er jævlig grei.

Når det gjelder Nielsen så har nok Nilsen fått direktiver fra Bruun på at det er på dette nivået vi ligger for tiden.
Han ville ikke skreket seg hes for å signere Dansken hvis det var penger og albuerom til å hente fra den mye omtalte "øverste hylle"
Om dette så skulle innebære Demba ut, Nilsen inn + 10 mill (høres for godt ut til å være sant men dog) som frigir penger til å øke budet på Moldskred så mener jeg både Bruun og Nilsen gjør rett i å gå for det.

Nielsen/Moldskred, Nielsen/Huseklepp kan bli gode konstellasjoner, med Azar/Huseklepp/Moldskred i backup.
Tar det for sannsynlig at Azar blir spiss i år, men hva som skjer med Huseklepp aner jeg enda ikke.
Han bør uansett dyrkes, og ikke veksle mlm kantene og angrepet.
Skulle han bli dyrket som ving må vi ha enda en spiss, i tillegg til MM og DN, forutsatt at de kommer.

Snublefot

Hvis noen klager på at Nilsen har satt Hanstveit under litt press for å komme til en avklaring, så bør man tenke seg om to ganger..

Hanstveit trener gratis med brann, bruker fasiliteten til brann.. opptar en plass i laget til brann, uten at han egentlig tilfører brann noe annet en selvsagt at de har en til som er på trening..

som Dan sier.. skulle vi satse på hanstveit, som igjen 1 uke før vinduet stenger går til vålerengen, så har vi et problem. Da er det bedre at hanstveit sier nei nå, en at vi skal vente og håper i evigheter.

Henrik8

Det var på høy tid at Brann sluttet å være dumsnille i kontraktsforhandlinger og på annen måte overfor spillere. Nå ble foten satt ned, og det på en måte som slett ikke var urimelig. Brann må kunne kreve et tidspunkt for avklaring, og dette var en helt grei måte å få avklaring på.

RBHs tidligere uttalelser i pressen var ikke like greie. Det er likevel en annen og separat side av saken.
Kjør over pakket 09`

Nixon

Nilsen sitt kyniske "møte med supporterne" er på Fotballpuben i kveld, skriver BA. Så da er det bare å stille og komme med mer eller mindre intelligente spørsmål...
Rød makt på Hansa

vebo

Er det ikke julebord i dag? Tipper det er for de som skal der jeg...
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Sannsynligvis da, jeg syntes det var litt rart at møtet ikke var annonsert noen steder fra Bataljonen sin side.
Så da følger Bataljonen i Brann sine fotspor... Det blir kun for fiffen!
Rød makt på Hansa

vebo

Sånn kan man også si det..
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Quote from: Nixon on January 16, 2009, 09:23:17 AM
Så da følger Bataljonen i Brann sine fotspor... Det blir kun for fiffen!


Fiffen og fiffen... Så vidt jeg vet har alle hatt anledning til å melde seg på julebordet. Men jeg er enig i at det burde bli arrangeret et møte aka det som vi hadde med RBH, MIM, Bakke og Karadas. Det er hvertfall det jeg hadde sett for meg når Frode annonserte tidligere i høst at Nilsen skulle stille på et supportermøte i løpet av våren. Regner med det er det du vil siden du skriver at det bare er for fiffen...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Det er hvertfall det jeg mener, bør være mulig å møte han uten å betale for det:P
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Quote from: vebo on January 16, 2009, 16:11:58 PM
Det er hvertfall det jeg mener, bør være mulig å møte han uten å betale for det:P


Helt klart. Nå er dette helt sikkert gjort fordi det skal være litt "speiselt" å gå på julebordet, og en faktisk får noe igjen for det en betaler. Men et supportermøte slik vi hadde sist hadde vært gode greier. Syns det fungerte bra foruten at det var i korteste laget tidsmessig. Kanskje det kunne ordnes enda et supportermøte?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

revert

Faller med dette quizen ut i kveld?

krøvel vellevold

Hvorfor har ikke Nilsens opptreden på julebordet vært annonsert? Går det under punktet "overraskelser" eller "...og mye mer!"?
Legg ned hele klubben!

vebo

Quote from: tonynord on January 16, 2009, 16:18:29 PM
Quote from: vebo on January 16, 2009, 16:11:58 PM
Det er hvertfall det jeg mener, bør være mulig å møte han uten å betale for det:P


Helt klart. Nå er dette helt sikkert gjort fordi det skal være litt "speiselt" å gå på julebordet, og en faktisk får noe igjen for det en betaler. Men et supportermøte slik vi hadde sist hadde vært gode greier. Syns det fungerte bra foruten at det var i korteste laget tidsmessig. Kanskje det kunne ordnes enda et supportermøte?


For all del! Det er bare strålende at det blir litt "eksklusivt" å gå på julebord!


Quote from: krøvel vellevold on January 16, 2009, 17:29:20 PM
Hvorfor har ikke Nilsens opptreden på julebordet vært annonsert? Går det under punktet "overraskelser" eller "...og mye mer!"?


Det er vel forsåvidt ingen fra bataljonen som har bekreftet det heller...
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on January 16, 2009, 17:31:45 PM
Quote from: tonynord on January 16, 2009, 16:18:29 PM
Quote from: vebo on January 16, 2009, 16:11:58 PM
Det er hvertfall det jeg mener, bør være mulig å møte han uten å betale for det:P


Helt klart. Nå er dette helt sikkert gjort fordi det skal være litt "speiselt" å gå på julebordet, og en faktisk får noe igjen for det en betaler. Men et supportermøte slik vi hadde sist hadde vært gode greier. Syns det fungerte bra foruten at det var i korteste laget tidsmessig. Kanskje det kunne ordnes enda et supportermøte?


For all del! Det er bare strålende at det blir litt "eksklusivt" å gå på julebord!


Quote from: krøvel vellevold on January 16, 2009, 17:29:20 PM
Hvorfor har ikke Nilsens opptreden på julebordet vært annonsert? Går det under punktet "overraskelser" eller "...og mye mer!"?


Det er vel forsåvidt ingen fra bataljonen som har bekreftet det heller...
Legg ned hele klubben!

Nixon

January 17, 2009, 10:12:36 AM #389 Last Edit: January 17, 2009, 10:16:59 AM by Nixon
«Vi har Steinar Nilsen, ja vi har Steinar Nilsen...»

Den gamle Helstad-sangen skal visstnok ha fått et nytt liv skal vi tro BA.
Men som mange her skriver når spillersanger blir diskutert: Bør ikke Nilsen prestere noe før han får egen sang?;)
Rød makt på Hansa

Tifo-gruppen

Dette møtet var et ønske fra Steinar Nilsen, men det er ikke supportermøtet som ble omtalt etter julelunsjen til Brann. Vi vil holde et lengre allmøte for våre medlemmer ved en senere anledning.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

BBB-Tony

January 17, 2009, 11:43:15 AM #391 Last Edit: January 17, 2009, 11:45:11 AM by tonynord
Steinar Nilsen uttaler til dagens BA at han håper på et nytt supportermøte rundt seriestart.

Hadde helst sett at Nilsen hadde fått en annen melodi/ventet med å få tildelt sang. Melodien på Helstad-sangen forbinder jeg med stor spontan glede, og hadde helst sett at vi hadde klart å holde melodien til en av spillerene. Det blir ikke den samme glade spontaniteten når en synger på en trener enn f. eks når en spiller som nettopp har scoret.

"Vi har Morten Moldskred, ja vi har Morten Moldskred" om han skulle komme... ;-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: Nixon on January 17, 2009, 10:12:36 AM
«Vi har Steinar Nilsen, ja vi har Steinar Nilsen...»

Den gamle Helstad-sangen skal visstnok ha fått et nytt liv skal vi tro BA.
Men som mange her skriver når spillersanger blir diskutert: Bør ikke Nilsen prestere noe før han får egen sang?;)


Her tror jeg promillen gjorde sitt til at en så sitt snitt til å innføre en "uoffisiell" supportersang til Nilsen, for så å skryte til alle vennene sine: "det var eg som innførte den sangen til Nilsen".
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: thesevs on January 17, 2009, 16:58:54 PM
Quote from: Nixon on January 17, 2009, 10:12:36 AM
«Vi har Steinar Nilsen, ja vi har Steinar Nilsen...»

Den gamle Helstad-sangen skal visstnok ha fått et nytt liv skal vi tro BA.
Men som mange her skriver når spillersanger blir diskutert: Bør ikke Nilsen prestere noe før han får egen sang?;)


Her tror jeg promillen gjorde sitt til at en så sitt snitt til å innføre en "uoffisiell" supportersang til Nilsen, for så å skryte til alle vennene sine: "det var eg som innførte den sangen til Nilsen".


Men hvem var disse folkene på dette julebordet? Ut i fra bildene i dagens aviser, var det ikke mye "harde kjerne" dette.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on January 17, 2009, 11:43:15 AM
Steinar Nilsen uttaler til dagens BA at han håper på et nytt supportermøte rundt seriestart.

Hadde helst sett at Nilsen hadde fått en annen melodi/ventet med å få tildelt sang. Melodien på Helstad-sangen forbinder jeg med stor spontan glede, og hadde helst sett at vi hadde klart å holde melodien til en av spillerene. Det blir ikke den samme glade spontaniteten når en synger på en trener enn f. eks når en spiller som nettopp har scoret.

"Vi har Morten Moldskred, ja vi har Morten Moldskred" om han skulle komme... ;-)


Helt enig. For det første synes jeg vi godt kan vente med noen hyllestsanger til Nilsen før han har vist noe, for det andre fortjener Helstad å få ha den sangen alene til han kommer tilbake og blir toppscorer i Brann igjen:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Alene har han jo ikke akkuratt hatt den sangen tidligere heller. Vi har Thorstein Helstad/Vi kan fylle stadion/Vi har eget stadion/Vi skal storme banen/Vi er seriemester har jo alle blitt sunget. Må være en av de mest universalt anvendbare melodiene vi har.
Kjør over pakket 09`

gitarbroiler

"Buhu, jeg visste ikke at Steinar Nilsen skulle på julebordet. Hadde jeg visst DET, haddet jeg betalt for å være med"

Makan til sutring på folk da? Syntes det er kanon at Bataljonen har fått til dette, og at SN stiller opp der. Og om det er den "harde kjerne" eller ikke, så er det ihvertfall de som har betalt penger for å være med.

Ricky

Quote from: Nixon on January 17, 2009, 10:12:36 AM
«Vi har Steinar Nilsen, ja vi har Steinar Nilsen...»


...Vi har Steinar Nilsen, vi e tross-alt-Braaaann

thesevs

Steinar Nilsen kommer igjen. En har fortsatt muligheten til å snakke med ham.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

Quote from: gitarbroiler on January 18, 2009, 01:20:50 AM
"Buhu, jeg visste ikke at Steinar Nilsen skulle på julebordet. Hadde jeg visst DET, haddet jeg betalt for å være med"

Makan til sutring på folk da? Syntes det er kanon at Bataljonen har fått til dette, og at SN stiller opp der. Og om det er den "harde kjerne" eller ikke, så er det ihvertfall de som har betalt penger for å være med.


Poenget er jo at det lenge har vært snakk om et møte med fansen i januar. Men vi hadde jo håpet at det i det minste ble annonsert på forhånd, slik at vi visste om det...
Legg ned hele klubben!

Go Up