• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Steinar Nilsen

Started by Stoffi, November 07, 2008, 10:55:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Quote from: SK on January 06, 2011, 20:15:41 PM

Nei, her er det ting som ikke stemmer. Andresen var ikke ute etter trenerjobben i Brann. Dette var en påstand fra Mjelde som han senere har gitt seg på.


Tja. Dette er vel ei sanning med visse modifikasjonar. Han hevda no dette så seint som siste helga i september i full offentlegheit.

SK

Quote from: Yngve on January 06, 2011, 20:32:34 PM
Quote from: SK on January 06, 2011, 20:15:41 PM

Nei, her er det ting som ikke stemmer. Andresen var ikke ute etter trenerjobben i Brann. Dette var en påstand fra Mjelde som han senere har gitt seg på.


Tja. Dette er vel ei sanning med visse modifikasjonar. Han hevda no dette så seint som siste helga i september i full offentlegheit.


Ja, nettopp. Et par dager senere trakk han det:

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/andresen-toev-at-jeg-var-ute-etter-mjeldes-jobb-3300191.html

"Stoler på Andresen
Andresen påpeker at han og Mjelde i dag har et godt forhold.

Mjelde selv, som i dag jobber som lærer og foredragsholder, forteller at informasjonen han satt på om at Andresen var ute etter jobben hans, kom fra andre enn Andresen.

- Jeg har selv snakket med Martin og han sier dette ikke stemmer. Jeg ser ingen grunn til annet enn å feste lit til det Martin sier, poengterer Mjelde overfor BT.no
. "

Yngve

Er eg heilt sikker på er noko han sa for å roa ned situasjonen litt. Legga ting bak seg.

For settingen der han sa det i utgangspunktet var at han skulle få snakka ut til all media på Vestlandet. Og då fyrte han laus.

SK

Quote from: Yngve on January 06, 2011, 23:18:00 PM
Er eg heilt sikker på er noko han sa for å roa ned situasjonen litt. Legga ting bak seg.

For settingen der han sa det i utgangspunktet var at han skulle få snakka ut til all media på Vestlandet. Og då fyrte han laus.


Han trodde jo det var slik det var på det tidspunktet han sa det. Du kan selvsagt ha rett, men det blir bare teorier uten noe særlig fundament. Jeg velger heller å tro at det som ble sagt i media etterpå er nærmere sannheten, hvis ikke vil jo det bety at begge lyger.
At Andresen prøvde å overta jobben til Mjelde synes jeg ikke er det mest logiske heller. Andresen er en såpass intelligent type at han ville skjønt at noe sånt ville blitt oppfattet veldig negativt, hvis det hadde blitt noe av det.

Tapeten

Merker at det egentlig er helt greit at Steinar Nilsen er på Max nå og ikke på benken vår på søndag. Men det skal han ha, han har virkelig øvd inn en tv-stemme. Gått på Max' programlederskole?
-*Space is the place*--

Go Up