• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Brann- Tromsø

Started by Gubrask, October 20, 2008, 16:37:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gubrask

Da er det snart klar for siste hjemmekamp for i år.
Brann- Tromsø søndag 26. oktober kl. 18.00

Brann har ingenting å spille for, men håper de viser samme innsats som mot Stabæk. De bør gi Winters, Mjelde, seg selv og ikke minst supporterne en oppløftende avslutning på en begredelig sesong.

Med Sigurdsson ute med karantene synes jeg Yaw bør få komme inn å spille stopper. Tror Brann kommer til å stille med følgende lag:

Udjus
Dahl- Bjarnason- Yaw- Hanstveit
Solli- Bakke- Fakiri- Guntveit
Karadas- Huseklepp

Vet noen om PVM er tilbake til denne kampen? I så fall, starter nok han i stedet for Guntveit.

(Fant ingen kamptråd, men om det allerede er laget en, slett denne)

Ferguson

October 20, 2008, 16:41:34 PM #1 Last Edit: October 20, 2008, 16:48:24 PM by Ferguson
Får håpe dommeren er nøytral!

Edit: Og den oppgaven har Roy Helge Olsen.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Yes!wehavenobananas

Det blir nok tap. Rekordlav oppsluttining på Stadda blir det også. Elendig steming. Regn..

Men vi satser selvfølelig på at det blir seier, selv om det strider mot all logikk. Vi overgår pessimismen og reiser oss fra den evige deprisjonen. 2-1 til Brann etter en ganske dårlig kamp i høststormen som sikkert herjer...

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

13.Malin

Jeg gleder meg til kampen :D
Og er bombesikker på seier ;D

smaalanda

Har troen på tap! Dette blir herlig!
KMO!!!

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Northside

Faen! Enda en kamp? Håpte sesongen var over.... Hvor er bryllup, barnedåp, konfirmasjon og alt det når vi trenger det?

Setter uansett noen kroner på Tromsø.

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.



krøvel vellevold

Aldri så galt at det ikke er godt for noe: Taper vi mot TIL, minsker sjansene for RBK i e-cup neste år. Dessverre møter jo TIL seriemesterne i siste runde (i år igjen), så sjansen for at RBK går forbi TIL er vel overhengende uansett.
Legg ned hele klubben!

Christian

TIL klarte seg jo greit mot seriemesteren i siste runde i fjor, så vidt eg husker...

krøvel vellevold

Quote from: Christian on October 24, 2008, 07:38:18 AM
TIL klarte seg jo greit mot seriemesteren i siste runde i fjor, så vidt eg husker...


Brann har aldri vært laget som kjemper for æren i siste serierunde. Viking - Brann 5-0, f.eks.
Legg ned hele klubben!

McManaman

Mjelde fortjener en verdig avslutning på sin brannkarriere på stadion, og bergenspublikumet fortjener et Brann som avslutter sesongen med verdighet, så dette bør vinnes. Alle mann må i hvert fall gi 100% hele kampen.

Janko

Og ikke minst vi supportere må synge så drøvelen revner i ganen på oss! Gi spillerne inspirasjon slik at de virkelig gleder seg til å gå ut på stadion neste sesong og revansjere seg....

Herr Smed

Alle må gå.

Gubrask

Quote from: Herr Smed on October 24, 2008, 13:45:25 PM


Blir spennende med Gylfi på topp, tror det blir bra. Men mener å ha lest at alle bortsett fra Opdal og Demba er tilgjengelige til denne kampen. Hvordan går det med PVM? Blir han ikke spilleklar, eller benkes han kanskje?

Gubrask

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6977&gad=CNPbmKYFEgjfPn-1VP1DPhjxj6D8AyDrgLc1

Der fikk jeg svar på spørsmålet mitt. PVM blir ikke klar til denne kampen, og Bjørn Dahl er usikker.

KennethS

Gylfi forann Winters på topp?? Winters siste kamp bør han får starte, spesielt nå som kampen ikkje har en dritt og si. Tror Winters e sugen på og avslutte sin tid i Brann med stil. Men Mjelde vet vel at scorer Winters hattrick så går han forbi han på antall mål for Brann.
tå på Brann

eivhelle

Quote from: KennethS on October 24, 2008, 17:17:29 PM
Men Mjelde vet vel at scorer Winters hattrick så går han forbi han på antall mål for Brann.


I så fall starter vel sikkert Mjelde på topp i siste kamp mot VIF.

Gulløl

October 24, 2008, 18:48:21 PM #21 Last Edit: October 24, 2008, 18:56:54 PM by Gulløl
Det er ihvertfall mulighet å se Mons Ivar Mjelde skåre 2 mål mot PSV i kveld kl.20.00 på tv2 sport i klassikeren fra 1996.
Og det i spisspar med Tor Andre Flo som ble kåret til banens beste.

Så da står det i kveld mellom å se på "danse-Flo" eller "fotball-Brann-Flo"  ;D

Eller velge bort begge deler om Flo hatet er like sterkt som i 1997 da Flo og agenten hans lurte Brann og Brann bare satt igjen med småpenger da han forlott klubben  :(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

BBB-Tony

Synd at Dahl og PVM er skadet. Det går ut over sjansen til å rykke opp for Brann 2.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

michael collins

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet

tintin

nilsen starter med knudsen, haugen og knarvik for å vise bergenserne at han kan gjøre gråstein om til gull! :D

Tom C

En særdeles merkelig følelse å se motstanderlaget starte med tre gamle brann-slitere på midtbanen, og ihvertfall to av dem av den lojale, hardtarbeidende typen... Kjenner eg blir litt trist allerede. Gi meg Helge Haugen tebake og send Bakke te Leeds eller nokke...
Aldri mer Obos....

28966mustang

October 26, 2008, 12:02:51 PM #26 Last Edit: October 26, 2008, 12:04:41 PM by 28966mustang
Quote from: tintin on October 26, 2008, 08:25:26 AM
nilsen starter med knudsen, haugen og knarvik for å vise bergenserne at han kan gjøre gråstein om til gull! :D

Nilsen har vel egentlig ikke gjort gråstein om til noe annet enn maks bronse. Både haugen og knudsen tok vel både sølv og cupgull med mjelde.
Hvil i fred- 1963!

Hellesøy

Merker at det er utrolig mange medgangssupportere her. Hatere rett og slett, hvor de som støtter brann i tykt og tynt? Heier uansett hvor dårlig det går?

Brann vinner i dag og setter finnluggene på plass.

28966mustang

Quote from: Hellesøy on October 26, 2008, 12:57:02 PM
Merker at det er utrolig mange medgangssupportere her. Hatere rett og slett, hvor de som støtter brann i tykt og tynt? Heier uansett hvor dårlig det går?

Brann vinner i dag og setter finnluggene på plass.

Tror du er på feil forum, majoriteten her inne er folk som har sterkere følelser for SKB enn for noe annet. Men grattis med debutinnlegget.
Hvil i fred- 1963!

Herr Smed

Quote from: Hellesøy on October 26, 2008, 12:57:02 PM
hvor er de som støtter brann i tykt og tynt? Heier uansett hvor dårlig det går?


På sirkus?
Alle må gå.

Spelaren

Quote from: Hellesøy on October 26, 2008, 12:57:02 PM
Heier uansett hvor dårlig det går?


Det er vel Kanarifansen du tenker på no...

Sjaleæaæleleleilælælæ... hopp hopp hopp dunk dunk dunk dunk dunk dunk i evighet. Oi, ble det mål? SJælælaæalælaæai hopp hopp hopp dunk dunk dunk...

Sjellaust...
Gå av.

Henki

Quote from: 28966mustang on October 26, 2008, 12:02:51 PM
Quote from: tintin on October 26, 2008, 08:25:26 AM
nilsen starter med knudsen, haugen og knarvik for å vise bergenserne at han kan gjøre gråstein om til gull! :D

Nilsen har vel egentlig ikke gjort gråstein om til noe annet enn maks bronse. Både haugen og knudsen tok vel både sølv og cupgull med mjelde.


Haugen ble vel seriemester i fjor og? Han hadde vel nok kamper til det før han forsvant nordover såvidt jeg husker. Så ja, gull av gråstein er det ikke noe særlig fruktbart å snakke om i samme åndedrag som Steinar Nilsen.
Ballen skal fremover!

tintin

hehe ser den, tenker vel mere på tillit, antall spilte kamper osv...og ikkje medalje statistikken til spillerne.

evis

Skal det trekkes vinner i BBB lotteriet idag på kampen?
Må vi evt ha med loddene på kamp, eller blir det publisert på siden i etterkant?

Stian

Det blir trukket i pausen, men vil stå i BA i morgen samt på www.bataljonen.no en stund fremover.

Xminator

Faktisk lagoppstilling:

Thorbjørnsen
Sævarsson - Bjarnason - Hanstveit - Guntveit
Solli - Bakke - Fakiri - Austin
Huseklepp - Karadas

En lagoppstilling som til de grader synliggjør manglende dekning på venstresiden.

Spelaren

Først og fremst skal veret ha sin del av æren for pasningskvaliteten, men den siste skuddpasningen opp på høgresida er nokså beskrivende for den begredelege kvaliteten på avleveringene i kveld. Våre høgt (over)gasjerte utvalgte bedriver ikkje idrett utpå matta, og altfor ofte blir pasninger slått i blinde til motstandere... Bakke trenger litt lengre knotter på skoa, og Austin er eg redd kjem til å få eit rødt kort om han kjem utpå i andre... virker sur og utilpass, noko mange og einkvar hadde følt når det bøtter ned og det ikkje er noko å spele for anten æren til ein trenar som skal gå av...
Gå av.

krakra


Ikognoti


SKBrannfan

Nei, tenkte jeg det ikke! Brann kommer til å tape...

Brann_ruler

Bakke sitt mål. Følger ikke løpet.
Dette er utrolig elendig. Ingen spillere som fortjener å ha branndrakten på seg. Bakke dårligst av alle. Dette er egentlig en passende slutt på en forferdelig sesong. Spillerene bør være flaue.

Ikognoti

Satt og ventet på "Målscorer er tidligere Brannspiller Tommy Knaaaaaaarviiik!!" fra Hanøy

sydnes76

Jaaaaaaaaaa Tommy Knarvik! Stilte klokken tilbake med noen år i natt eg.

tolind

Glad jeg er hjemme!! Drittlag!! Alle må gå.....
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Superjack

Bakke må gå. ikke følger han løpene, ikke slår han passninger. FAEN
Brannsupporter.

SKBrannfan

Hadde et lite håp om at de kunne vise seg verdt til å spille i drakten den siste hjemmekampen med MIM, men de har ikke overbevist meg...

SKBrannfan

Bakke har gjort en positiv ting gjennom kampen. Han skaffet Brann straffe :P

Huff

For en gangs skyld hjemme, fordi jeg ikke er helt frisk samt ikke fant noen å gå med, rart å se stadion på  tv, men takk og lov at jeg ikke drasset meg ned på stadion for dette dritet.

Om kampen trenger jeg vel ikke skrive noe. Kanskje jeg bare skulle postet ingenting, brukernavnet mitt ville vært nok; Huff!

Trist at det skal avsluttes slik, unner ikke Mjelde dette, tafatte spillere planløs taktikk og totalbom med spilleruttak; Austin som venstrekant! De som stemte han frem som banens beste må nok ha tatt et par ''farvel med Mons'' gravøl for mange. Det eneste bra med denne kampen er at en oppsummerer Branns sesong på en glimrende måte; triste greier




Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up