• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?rets spiller!

Started by Tifo-gruppen, October 03, 2008, 16:56:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Dere kan nå stemme på årets spiller på forsiden! Vær med å stemme frem din kandidat.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)


krakra

Alle spillerne burde vel egentlig også vært med..

Joggi Bogga

Quote from: krakra on October 03, 2008, 18:02:49 PM
Alle spillerne burde vel egentlig også vært med..


Enig

Spesielt i år hvor det egentlig ikke er noen opplagte kandidater, men heller 5-6 spillere som står noenlunde likt.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Tifo-gruppen

Da var navnene endret.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Om det er slik at en ikke skal påvirke andres valg eller diskutere hvem som er årets spiller, så får adm. bare slette denne posten!

I en sesong hvor det ikke er mange spillere som fortjener prisen "årets spiller", så er det i mine øyner ikke tvil om hvem som er årets spiller. Olafur Örn Bjarnason var før sesongen et avskrevet blad, og det var Karadas og Sigursson som skulle satses på. Likevel kommer "gamlefar" og viser at han er "limet" i det defensive spillet til Brann. Han har selvsagt hatt sine svake kamper i likhet med resten av laget, men jevnt over har han spilt meget bra. Og han viser med sin erfaring og klokskap hvor viktig han er for laget. Mannen er et hett kapteinsemne etter min mening frem mot neste sesong siden Bakke enten skadet mesteparten av tiden eller ikke kan spille pga kunstgress. Det forundrer meg ikke om Bjarnason blir avskrevet forran neste sesong også (mange supportere har allerede avskrevet han), men jeg er sikker på at han kommer til å bli "limet" og en viktig brikke i det defensive spillet også neste sesong. Min stemme går altså til Olafur Örn Bjarnason.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

abe78

Helt latterlig å stemme på Helstad, men det blir min personlige mening. Jeg synes faktisk Bjarnason fortjener dette.

Jeg synes hele laget burde vært med ikke bare et liten gruppe.

Nok negativitet! Jeg må si at vi har fått en flott side her og det skippertaket som ble gjort tidligere i år har gitt et skikkelig løft. Kudos!
.og husk!

smaalanda

KMO!!!

Northside


Herr Smed

Helstad. Den e Bruuuuuuun.
Alle må gå.

thesevs

Valgte Bjarnason. Lett som bare det...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

13.Malin

Jeg valgte Erik Huseklepp :)

Men er enig i at alle spillerene burde vært med på den stemme-tingen. :)

BBB-Tony

Hvorfor Huseklepp? Mannen har spilt alt for lite inneværende sesong til å bli valgt til årets spiller!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

13.Malin

Fordi jeg syns han har blitt en mye bedre spiller og fortjener tittelen.


BBB-Tony

For meg er årets spiller en spiller som har bidratt gjennom hele sesongen med stabilt og godt spill. Det har ikke Huseklepp. Han har vært enorm i de siste kampene, men gjevnt over hele sesongen har han desverre fått spille for lite til kunne bli årets spiller. Men men... Nå er kåringen avsluttet, og Huseklepp ble ikke årets spiller! :-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krakra

"For meg er årets spiller en spiller som har bidratt gjennom hele sesongen med stabilt og godt spill."

Så da er det bare å legge ned avstemmingen?:)

BBB-Tony

Quote from: krakra on October 22, 2008, 18:17:03 PM
"For meg er årets spiller en spiller som har bidratt gjennom hele sesongen med stabilt og godt spill."

Så da er det bare å legge ned avstemmingen?:)


Den er lagt ned! ;-) Men som du antyder, så er det ikke veldig mange alternativer til årets spiller denne sesongen...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

DangerousDan

Bjarnason får min stemme,- stabil, "usynlig", viktig og undervurdert.


kabelmann

Mitt valg hadde også vært Bjarnason. Midtforsvaret fungerer aldri så bra som når han spiller. Han er limet og rutinen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Yes!wehavenobananas

Enig i at Bjarnason har vært en av våre beste. Min stemme går faktisk til han. En meget lojal spiller som har vært viktig for Brann lenge nå. Veldig rutinert, sikker og smart.

Go Up