• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vålerengen IF - SK Brann 02-nov-08 kl 18:00

Started by robbie A, September 28, 2008, 22:12:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tolind

Satser på at nazi NFF ikke flytter kampen! Har allerede bestilt fly og hotell i knarkis/kebab hovedstaden!

Hvor møtes vi i år?
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Stian


Kai-Olai

Går det an å betale i porten? Eller må en forhåndskjøpe?
Nå tenker jeg selvsagt på kun kampbillett.. :)

tsf

Møtested Saras Telt ved Stortinget som kampen mot Lyn?
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

BrannSupporter

Quote from: Kai-Olai on October 21, 2008, 10:37:18 AM
Går det an å betale i porten? Eller må en forhåndskjøpe?
Nå tenker jeg selvsagt på kun kampbillett.. :)


Ikke noe problem å kjøpe i porten. Vil være mange ledige seter.

Lenemora_85

Quote from: tsf on October 21, 2008, 11:58:06 AM
Møtested Saras Telt ved Stortinget som kampen mot Lyn?


saras telt er stengt..... :(

tsf

Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt


Klaus_Brann

Quote from: tsf on October 21, 2008, 14:14:39 PM
Quote from: Lenemora_85 on October 21, 2008, 13:06:37 PM
Quote from: tsf on October 21, 2008, 11:58:06 AM
Møtested Saras Telt ved Stortinget som kampen mot Lyn?


saras telt er stengt..... :(


Det er like greit, Saras telt har ikke vært et dårlig sted stemningsmessig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

13.Malin

Hvor mange er det plass til i bussen? Er det ett tall?
Jeg og en venninne tenker på å bli med, men siden jeg enda ikke er sikker på om jeg får mulighet til det, pga kurs i førstehjelp. Men dette vet jeg antagelig i morgen, og regner med det går fint og melde seg på da?

Noen andre ting jeg lurer på er, er billetten til kampen med i prisen, eller er den utenom? Om den er utenom, hvor mye skal dere ha for den ? :) 

Og når det gjelder fullmakt fra foresatte, hva skal jeg ha med som viser at jeg får lov? :)

BBB-Tony

Det går helt sikkert fint å melde seg på i morgen. Pågangen har ikke akkurat vært enorm i det siste! Kampbilletten er ikke inkluder, og koster 160 kroner. Når det gjelder fullmakt er jeg mer usikker. Kanskje et skriv med underskrift fra foreldre? Som den gode gamle meldingsboken på skolen! ;-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tobey

Det er ikke stor forskjell på prisene på fly og tog. I hvert fall hvis man drar tur/retur Rygge.
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Yes!wehavenobananas

Quote from: revert on October 22, 2008, 23:00:53 PM


Hehe.. Du har nok rett i det, Ikke det at jeg noensinne har reist med Bataljonen sine busser, men har bla. vært med båten til Stavanger ved et par anledninger (der er det jo aldri noe fest på veien hjem). Det er ingenting som slår å kjøre bil i gode venners lag, der musikken også er brukbar.

Northside

Merkelig nok så klages det titt og ofte over partyfenomenet på nattbussen, men når det settes opp morgenbuss for de som ønsker en stille tur, da uteblir påmeldingene. Snodig...

Ferguson

Quote from: Northside on October 23, 2008, 11:11:54 AM
Merkelig nok så klages det titt og ofte over partyfenomenet på nattbussen, men når det settes opp morgenbuss for de som ønsker en stille tur, da uteblir påmeldingene. Snodig...


Mulig fordi de vil ha hele kampdagen å feste på, på selve kampstedet, men ønsker å sove om natten før kamp for å være uthvilt på kampdagen. Finnes slike mennesker(jeg er en av dem). Dessuten er det gøy å se de partymenneskene som fester hele natten på vei til kamp å som er drit sliten minst 2 timer før kamp og har lyst til å gå å legge seg. Angående soving på nattbussen så er det komplett umulig. Prøvde det en gang men endte med at en fyr dro meg i håret å sa at sove kunne eg gjøre når eg var dø!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Klaus_Brann

Haha, tviler ikke.
Jeg er som deg. Har ikke noe behov for å feste villt hele natten før kamp, hele dagen, være drita på kampen, og feste hele veien hjem igjen.

Det er knæll å ta noen øl før kampen på puben, festing før kamp er det sjelden, jeg pleier å la Brann ta seg av festen på kampen...Hohoho.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Kanskje BBB burde sette opp 2 nattbusser.. Buss 1 for de som kubber på kampen og buss 2 for de som fester på dagtid å får med kampen..

Tobey

Quote from: Klaus_Brann on October 23, 2008, 13:40:46 PM
Haha, tviler ikke.
Jeg er som deg. Har ikke noe behov for å feste villt hele natten før kamp, hele dagen, være drita på kampen, og feste hele veien hjem igjen.

Det er knæll å ta noen øl før kampen på puben, festing før kamp er det sjelden, jeg pleier å la Brann ta seg av festen på kampen...Hohoho.


Med andre ord en stille festsesong for din del..?
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Yes!wehavenobananas

Det er jo ikke noe gøy å være dritings på kamp, ei heller godt brisen. Men en fin bris er perfekt, og samtidig som man er opplagt er det all good. Men endru og opplagt er også prima.
Det aller værste som finnes er å være fyllasyk, og å være dritings vt jeg egentlig ikke noe om siden jeg ikke har prøvd å være det på kamp før.

Bare sånn at det er sagt......

smaalanda

KMO!!!

SKBMiller

Får håpe flest mulig kommer seg over til Oslo på denne kampen. Uannsett tabellposisjon så er denne kampen alltid viktig å vinne. På tide å vinne på Ullevaal igjen!

skb!

Quote from: Northside on October 23, 2008, 11:11:54 AM
Merkelig nok så klages det titt og ofte over partyfenomenet på nattbussen, men når det settes opp morgenbuss for de som ønsker en stille tur, da uteblir påmeldingene. Snodig...


Dessverre. Personlig synes jeg morgenbuss er helt knall, en rolig tur bortover, men med stigende stemning og inntakt av noen øl når bussen nærmer seg bestemmelsessted. Samtidig er det tid nok til både å ta seg en matbit og en tur innom puben før kampen skal spilles. Og til en rimelig penge!

Men mengden skal altså heller velge denne partybussen. Ufattelig, folk må være dumme ;)

evis

Er møtested før kampen bestemt?
Må kjøpe bill.til kampen i Oslo og skulle gjerne vist hvor jeg kan gjøre det.
Vet jeg kan kjøpe i inngangen, men vil gjerne stå med resten av BBB.

The Boss

Møtested: Saras telt på karl johan
Billetter: Klikk deg inn på linken "billetter" på forsiden til bataljonen, og bestill der. Da sender bataljonene billettene i posten.


Christian

Då er det vel duket for Bjørnsson igjen. Regner ikkje med Mjelde kommer til å eksperimentere noe mer enn som så. Ikke at Azar har vært veldig god i det siste, men eg føler vel at han bidrar med noe mer trøkk i boksen enn islendingen.

Er det noe sjans for at PVM spiller denne kampen?

JørnAE


Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Nixon

Rød makt på Hansa

The Boss

Gleder meg ikke til denne Oslo turen som eg pleier, er som det har vært med hjemmekampene de siste ukene. Er bare en rutinesak man må gjennom. Glad sesongen er over...

Northside

Nja, gleder meg til turen.

Spise frokost og middag på Vinnys kebab, ta noen pils og omsider høre litt god stemning på bortetribunen. Har vel ikke vært en eneste kamp utenom FFK borte hvor vi som bortesupportere har gjort noe bra.

Kampen blir bare en liten del av det hele og langt unna det jeg ser frem til.


Tobey

"Eirik Bakke gikk av treningsfeltet da treningen ble flyttet til kunstgress torsdag. Etterpå ble det klart at han ikke blir med i kampen mot Vålerenga. Begrunnelsen er at han har vondt i den opererte ankelen. "

Kapteinen vår i all sin prakt. Han har litt vondt :(
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Doffen85

Hele greia er jo en parodi! Bakke som kaptein går jo først av treningsfeltet hver gang. Hvor mange kamper har han spilt i år? Hvor mange spilte han i fjor? Hvor mange spiller han neste år? En kaptein som spiller i snitt annenhver kamp og går ut i det 65. minutt i de han spiller er ingen verdig kaptein! La Martin få han!!

Hvordan ligger det forresten an med skader og karantener hos Vålerenga? Vet at Wæhler har 3 gule.

brann:)

Føler det er ett reint skade mareritt heile tida i Brann! E ikkje mangen av kampene vi kan stille med fullt lag.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

stigh

hvor mange brann supportere vill det komme på søndag?

Christian

Quote from: osoerli on October 31, 2008, 13:28:07 PM


Spennande lag!

Spennende på den feile måten, spør du meg...

Kanskje mest litt både-og. Austin som hengende spiss bak Huseklepp er faktisk litt spennende på en god måte. Samtidig fint at Jaiteh får sjansen sentralt. Guntveit på venstre og Bjørnsson som midtstopper er mer skummelt. De gjør nok en grei jobb begge to, men regner ikke med mer enn det.

tolind

Jeg skal til Oslo for å se denne kampen. Etter lagoppstillingen å dømme, ser jeg at det muligens blir en del flere bayer før kampen enn først planlagt...........
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

The Boss

Quote from: tolind on October 31, 2008, 14:31:12 PM
Jeg skal til Oslo for å se denne kampen. Etter lagoppstillingen å dømme, ser jeg at det muligens blir en del flere bayer før kampen enn først planlagt...........


heheh...stiller meg bak den! la oss tømme tanken på saras!!


storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

BBB2003

Noen som drar ned lørdag, og eventuelt skal på byen? vi kan jo eventuelt finne "lage" et samlingspunkt på lørdag også, for oss som kjører hele helgen ;)

skuteviken

Noen som kjører privat som har plass til en stakkar? :)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: Christian on October 31, 2008, 14:09:33 PM
Quote from: osoerli on October 31, 2008, 13:28:07 PM


Spennande lag!

Spennende på den feile måten, spør du meg...

Kanskje mest litt både-og. Austin som hengende spiss bak Huseklepp er faktisk litt spennende på en god måte. Samtidig fint at Jaiteh får sjansen sentralt. Guntveit på venstre og Bjørnsson som midtstopper er mer skummelt. De gjør nok en grei jobb begge to, men regner ikke med mer enn det.


Tja, jeg er usikker på hvor god Austin er offensivt.
Han er knæll som ryddegutt, men jeg har til gode å se han ordentlig i det offensive.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tolind

Noen som vet når Sarahs telt åpner i morgen? Jeg reiser ned i kveld slik at kroppen blir avklimatisert til i morgen. Har en kropp som trives dårlig i junkiehovedstaden!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

BBB-Tony

Quote from: tolind on November 01, 2008, 12:42:15 PM
Noen som vet når Sarahs telt åpner i morgen? Jeg reiser ned i kveld slik at kroppen blir avklimatisert til i morgen. Har en kropp som trives dårlig i junkiehovedstaden!


Kl. 1200
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up