• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før Kampen: Deportivo de La Coruña - Brann, Returoppgjør

Started by BBB-Tony, September 24, 2008, 22:36:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Pokker, dette er skandale. Vedder på at Brann gruser de 0-4 der nede og så får vi ikke sett en dritt, hadde vært bra.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Malarius

Men, det må vel gå an å se an på nettet? Noen som vet om sider der kampen blir streamet?
Skandale at ikke vi får sett kampen.....
Men håper at de gjør jobben, og redder sesongen:D
Bergen til eg dør!!

Heispassasjer

Det her er jo fullstendig krise, men jeg skjønner ikke helt hensikten til Deportivo heller. De må jo tape mye penger på å ikke selge tv-rettigheter til kampen? Hva er problemet?

Går det ikke an å få hørt kampen via radio da? Sånn som i gamle dager? Fotball kan være meget spennende på radio... Kan ikke Nrk snike seg inn på stadion der nede med en liten sender så vi får iallefall hørt kampen?

Marius Ã?kland

Quote from: Malarius on September 30, 2008, 11:18:04 AM
Men, det må vel gå an å se an på nettet? Noen som vet om sider der kampen blir streamet?


Poenget er vel at spanjolane nektar å la nokon som helst - unnateke dei som sit på tribunen - å sjå kampen... Det er ikkje lett å streame noko som ikkje blir filma....

Bolsen

E kampstart fastsatt til 2100? Blir ikkje kampen sendt på fxt heller?

Malarius

Ikke på noen spanske kanaler eller noe?
Det er jo mange av de!!
Bergen til eg dør!!


ProphetSe7en

Så lenge det ikke er kamera tilstede så kan umulig kampen bli vist noen steder heller. Hjelper ekstremt lite hvor mange tv-kanaler der finnes eller hvor mange steder kampen kan streames over nett når ingen får lov til å filme den.

Bolsen


osoerli

FÃ¥r ta med videokamera me som er der dÃ¥.  Og legga ut etterpÃ¥.  Det er vel ikkje forbud mot at publikum tar med videokamera inn pÃ¥ stadion og filmar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ferguson

Quote from: osoerli on September 30, 2008, 12:23:34 PM
FÃ¥r ta med videokamera me som er der dÃ¥.  Og legga ut etterpÃ¥.  Det er vel ikkje forbud mot at publikum tar med videokamera inn pÃ¥ stadion og filmar.


Det går fint det så lenge du ikkje filmer opp i trynet på vakten!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

krakra

Hvordan er det med LIVE-oppdateringer? Sender avisene ned journalister, eller sitter de i Norge og ser på TV-bilder?

Janko

Angående laget så kunne jeg godt tenkt meg å se Gylfi på topp ved siden av Huseklepp. Bjørnsson holder rett og slett ikke nivået i europa. Siden Gylfi er en sterk duellspiller i både langs bakken og i luften vil vi ikke svekkes defensivt. I tillegg er han en inpisker, har målteft og er klokere i valgene enn Bjørnsson.

Faen ta deportivo! Går fra vettet hvis jeg ikke får sett kampen...

Nixon

Quote from: krakra on September 30, 2008, 12:33:11 PM
Hvordan er det med LIVE-oppdateringer? Sender avisene ned journalister, eller sitter de i Norge og ser på TV-bilder?


BA og BT har normalt sett folk på kampen som skriver oppdateringene. Så det blir det helt sikkert.

Ja, hvis da ikke spanjolene kutter nettverket da...
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Janko on September 30, 2008, 12:36:49 PM
Angående laget så kunne jeg godt tenkt meg å se Gylfi på topp ved siden av Huseklepp. Bjørnsson holder rett og slett ikke nivået i europa. Siden Gylfi er en sterk duellspiller i både langs bakken og i luften vil vi ikke svekkes defensivt. I tillegg er han en inpisker, har målteft og er klokere i valgene enn Bjørnsson.

Faen ta deportivo! Går fra vettet hvis jeg ikke får sett kampen...
Gylfi prøvde seg vel som spiss mot Viking? Det var ikke spesielt vellykket. Jeg tror iallefall Gylfi er mer målfarlig som sentral midtbanespiller.

Xminator

Einarsson istedenfor Bjørnsson kunne vert ett intressant trekk.

Drunkie

Nå har ihverfall kampen dukket opp på myp2p.eu

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=20234&part=sports

Som det står nederst på siden: "A station is available and will appear here from 16:00 on the day of the event" så er vi ihvertfall nærmere en kampvisning.

Men om det dukker opp eller ikke, er usikkert.

Janko

Quote from: krakra on September 30, 2008, 12:45:39 PM
Quote from: Janko on September 30, 2008, 12:36:49 PM
Angående laget så kunne jeg godt tenkt meg å se Gylfi på topp ved siden av Huseklepp. Bjørnsson holder rett og slett ikke nivået i europa. Siden Gylfi er en sterk duellspiller i både langs bakken og i luften vil vi ikke svekkes defensivt. I tillegg er han en inpisker, har målteft og er klokere i valgene enn Bjørnsson.

Faen ta deportivo! Går fra vettet hvis jeg ikke får sett kampen...
Gylfi prøvde seg vel som spiss mot Viking? Det var ikke spesielt vellykket. Jeg tror iallefall Gylfi er mer målfarlig som sentral midtbanespiller.
  Men dette blir jo en helt annen kamp enn mot et defensivt Viking pÃ¥ hjemmebane. Ser ikke pÃ¥ dette som en permanent løsning, men siden deportivo kommer til Ã¥ styre store deler av  kampen tror jeg Gylfi vil gjøre en god jobb...

Torvanger

A Coruna som byen heter befinner seg i en region ved navn Galicia. Det ble skrevet et sted at kampen ble vist på regional tv, her er to regionale kanaler med live-stream:

CRTVG:

http://wwitv.com/portal.htm?http://wwitv.com/television/index.html?http://wwitv.com/tv_channels/7456.htm

TV Ferrol:

http://wwitv.com/portal.htm?http://wwitv.com/television/index.html?http://wwitv.com/tv_channels/7040.htm

Fuglene vet om det er en av disse som viser kampen.



ProphetSe7en

Om det dukker opp stream på enkelte sider kommer vel gjerne livesport247 også til å vise kampen?

Noen som har mulighet til å sjekke om der er noen oppdatering der?

vebo

Tiocfaidh ár lá

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

BBB-Tony

Quote from: osoerli on September 30, 2008, 12:23:34 PM
FÃ¥r ta med videokamera me som er der dÃ¥.  Og legga ut etterpÃ¥.  Det er vel ikkje forbud mot at publikum tar med videokamera inn pÃ¥ stadion og filmar.


På Norske arenaer er det ulovlig å filme med filmkamera. Vet ikke hvordan det er i Spania og hva UEFA's regler sier om filming.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

September 30, 2008, 16:42:56 PM #128 Last Edit: September 30, 2008, 16:44:58 PM by tonynord
Fikk nettopp medling om det! Glimrende! Bra jobbet TV2!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


Xminator

Det kan jo likevel bli krøll på tråden. Det er ikke første gang Deportivo har solgt rettigheter og ikke levert bilder. Det skjedde blant annet med RBK en gang for noen år siden.

Gud

Lurer litt på hvorfor Deportivo oppfører seg så mongo når det gjelder TV-rettigheter. Det eneste de får er et dårlig rykte blant TV-stasjoner og andre klubber i Europa.

krakra

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6917
Mjelde er offansiv. Det er bra.

Det overrasker meg egentlig, jeg hadde forventer noe mer "Vi må ikke ta alt for store sjangser. Deportivo er et godt lag og hvis vi gambler for mye blir vi straffet. Oppgaven blir å ligge kompakte og ikke gi dem for mye rom"

krøvel vellevold

September 30, 2008, 23:29:56 PM #133 Last Edit: September 30, 2008, 23:44:00 PM by krøvel vellevold
Vinner Brann på torsdag har vi et bedre poengsnitt enn RBK i Europa! Tenker da på 3 p for seier og 1 p for uavgjort gjennom hele e-cup-historien.

Torsdagens kamp er Branns 66. i e-cup. Det er like mange som Viking på 2.plass over antall e-cupkamper for norske lag. Brann har imidlertid et langt bedre poengsnitt enn siddisene.

Brann, TIL og Kongsvinger er de eneste norske lagene med positiv målforskjell i e-cup. Branns er 101-100. Så spørs det om vi fremdeles har positiv målforskjell torsdag kl 2300...
Legg ned hele klubben!

tovatle

go dagen folkens!

Jeg har en søster som bor i Lisboa. hun og en venninne skal ta toget til la coruna for å se kampen i morgen. jeg lurer på hvor skal folk samles før kampen og hvor får de tak i billetter? hadde vært litt greit for henne å vite på forhånd.

tovatle


smiberget

Man må ikke glemme at det spanske laget fortsatt er ansett som storfavoritter, og det er normalt med 4-0 eller 5-1 egentlig når norske lag skal forsvare noe. Overraskelsesmomentet er oppbrukt, og vi har vel heller ikke noen nye jokere å sjokkere med. Ludvigsen kunne vært en slik en men Mjelde er sta, vil ikke ser det ut til. Utvisninger og forsvarstabber må uansett unngås, dessuten må alle ta ut alle kreftene sine.

Frykter 2-0 ved pause, og 3-0 til slutt, altså ut med minste margin.


Ferguson

Quote from: tovatle on October 01, 2008, 15:35:59 PM
go dagen folkens!

Jeg har en søster som bor i Lisboa. hun og en venninne skal ta toget til la coruna for å se kampen i morgen. jeg lurer på hvor skal folk samles før kampen og hvor får de tak i billetter? hadde vært litt greit for henne å vite på forhånd.


Absolutt ikke feil tråd men tror det står noe på første siden i denne tråden!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

smiberget

Quote from: Alzheimer/Silverspurs on October 01, 2008, 19:23:03 PM

Bjørnsson har ikke noe å gjøre i en sånn kamp fra start. Frykter det vil felle vårt lag, en bortkastet mann på topp som hverken er trussel eller kan holde på ballen eller binder opp folk. Håpløst.

tsf

Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

storB

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Heispassasjer

October 01, 2008, 21:59:33 PM #142 Last Edit: October 01, 2008, 22:01:40 PM by Heispassasjer
EuroArmann kan overraskende spille godt han, det har han gjort før. Synes det dessuten høres bra ut at Mjelde vil starte med Gylfi og Rodolph sentralt. Da har vi 4 krigerske slitere på midtbanen, inkludert Solli og Vaagan Moen.

Her er forresten en link til noen bilder fra treningen, ser ut som en skjerpet gjeng: 

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6920

(Likte det bildet der Mjelde står og gliser i bakgrunnen når Rodolph fyrer av ;D ;D ;D)

skb!

Quote from: Heispassasjer on October 01, 2008, 21:59:33 PM
EuroArmann kan overraskende spille godt han, det har han gjort før. Synes det dessuten høres bra ut at Mjelde vil starte med Gylfi og Rodolph sentralt. Da har vi 4 krigerske slitere på midtbanen, inkludert Solli og Vaagan Moen.

Her er forresten en link til noen bilder fra treningen, ser ut som en skjerpet gjeng: 

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6920

(Likte det bildet der Mjelde står og gliser i bakgrunnen når Rodolph fyrer av ;D ;D ;D)


Det jeg ikke liker er at de spiller uten leggbeskyttere! Tenk om noen fikk en smell der på trening og måtte stå over kampen i morgen!

(Skal sies at jeg trener uten leggbeskyttere selv, men det er en annen sak)

Spelaren

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2266482.ece

"Her lyver Mjelde".

Nettavisen kjører den der saken om ka Mjelde faktisk sa om skading av Huseklepp.
GÃ¥ av.

Ricky

Quote from: krakra on September 30, 2008, 22:25:01 PM
http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6917
Mjelde er offansiv. Det er bra.

Det overrasker meg egentlig, jeg hadde forventer noe mer "Vi må ikke ta alt for store sjangser. Deportivo er et godt lag og hvis vi gambler for mye blir vi straffet. Oppgaven blir å ligge kompakte og ikke gi dem for mye rom"


Det er vel litt to sider av samme sak. HSV (og flere andre) i uefa-cupen, er et greit eksempel på hvordan klubbene kombinerer det å ligge bakpå med å kontrollere kampen. Mye ballbesittelse, men alltid åtte mann bak ballen og stram organisering. Aldri hele laget nede rundt egen 16-meter og panikk-klareringer, sånn som man ofte ser Brann når de skal forsvare noe.

Xminator

Quote from: Spelaren on October 02, 2008, 07:10:43 AM
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2266482.ece

"Her lyver Mjelde".

Nettavisen kjører den der saken om ka Mjelde faktisk sa om skading av Huseklepp.


QuoteDe slo seg tilsynelatende til ro med svaret helt til Bergens Tidenes
journalist tilbød dem å høre båndet der Mjelde sier akkurat det.


Ja, man må jo få lov til å spørre hvor lojaliteten til BTs journalist egentlig ligger. Slikt burde ikke få oppholde seg og jobbe i Bergen. Ut med pakket!

Tom C

Er faen meg helt sjokkert... Er fyren hjerneskadet? Hva er det egentlig som feiler Bt's journalister? På tide å boikotte idiotene som tydeligvis gjør alt for å lage problemer for Brann.


Noen som vet hvem Bt's utsendte i Coruna er? Har lyst å fortelle ham et par ting...
Aldri mer Obos....

nummer9

Ser egentlig ikke hvordan dette skal være negativt for Brann. At det serveres floskler og høflighetsfraser på pressekonferansen der nede er vel ingen overrasket over. Kjører mediene der nede en sak på at de er forferdet over anklagene, og feks treneren sier at dette er hårreisende, vil det faktisk kunne føre til at det blir mere levelig for Huseklepp i dagens oppgjør. Om de går ut hardt og kvester Huseklepp (bank i bordet osv.) er det vel ikke Mjelde som blir sittende igjen som den store løgneren?

Jeg tror faktisk Huseklepp er et av Branns sterkeste kort til avansement. Om ikke fordi jeg tror han scorer, men med han på banen blir det nok mye enklere for Brann å spille. En skade på Huseklepp ila. 1 omgang (igjen bank i bordet osv.) er krise for Brann.

BBB-Tony

Hva feiler det BT's journalist og hva i alle dager ville han/hun fremkalle? Popularitet i saueflokken blant spanske journalister? Hvor i all verden er lojaliteten til klubben en faktisk (skal) støtter!?

Tror nok ikke dette påvirker Brann og MIM i så stor grad, men det som er helt sikkert er at det bør stå flere journalister på listen over journalister som skal helles en bøtte vann over!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up