• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Supporterlivet på BT

Started by HansaInferno, September 23, 2008, 23:36:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

Hvordan er det med liv der borte? Ser at folk reiser seg og snur seg mot tribunen i ny og ned og pusher litt på. Synes at iniativtakerne skal ha mye ros for å få med seg en tribune som i utgangspunktet er en familietribune.

Kan bli interessant å følge utviklingen, kanskje også å være delaktig. Er det mange her på forumet som holder til der borte?
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Fanaticos BT er en beryktet gruppering som holder til der. Thesevs fra forumet blant annet...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox

Jeg sitter der og synger så ofte det lar seg gjøre.

smaalanda

KMO!!!

HansaInferno

Mange som sitter å synger, har sett mye av dette bla. fra England, på youtube-videoer og sånn. Ser jo ikke helt normalt ut, men det ser ut til å fungere greit. Selv er jeg motstander av å sitte på fotballkamp, om man ser bort i fra de som virkelig trenger å sitte.

Hvordan er stemingen på BT egentlig?
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

I dag var det labert, men det kommer seg vel på søndag. Regner med thesevs og gruppen hans trår til.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

I dag? Hva hvor? Skjønner ikke...
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Det fantastiske lagbildet ble vel tatt der i dag?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Hehe.. for å si det sånn - da jeg leste at Brann skulle ta "verdens største lagbilde" så måtte jeg le. Der og da visste jeg at det ikke kom til å komme så altfor mange... hadde de derimot lokket med gratis pizza, gratis is, gratis billetter til en kamp, gratis Branndrakt eller noe annet gratis - DA kunne det vært en mulighet for at litt flere hadde tatt turen.

BTW.. de kan jo bare kopiere opp de som stilte opp slik at det ser ut som om flere kom...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

smaalanda

Eller så kan de i idrettsveien la være å drite seg ut, å ta seg sammen til en forandring.
KMO!!!

vebo

Ah.. stemmer det, jaja, hvor mange dukket opp sånn ca?
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Er jo på grensen til det håpløse, nei det er faktisk over grensen til det håpløse, å forvente at folk skal komme opp til Stadion for et lagbilde på en hvilken som helst torsdag. Dette er noe de burde gjort på KAMPDAG da folk skulle opp til Stadion likevel. Fatter ikke hvorfor de ikke gjorde det slik.
Ka du ve?

HansaInferno

Så, hvordan er supporterlivet på BT for tiden egentlig....? Hehe, ser ikke ut til at det er mye.
Breiflabben, baby!

thesevs

På felt E er det en stående gjeng på rundt en 10-12 stykker. Bra liv enkelte ganger og de tar initiativ. Vi forsøker så godt vi kan her borte, men det er ikke lett når en god del av dem som sitter der er småbarnsfedre, som har med seg sønner og døtre, eller mor og far godt oppi årene.. de deltar kun på klappingen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Jaja, jeg ble nå evig foreviget med Brann spillerne <3 <3 <3 så dere andre som ikke stilte opp kan bare ha det så godt!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: thesevs on September 25, 2008, 23:50:30 PM
På felt E er det en stående gjeng på rundt en 10-12 stykker. Bra liv enkelte ganger og de tar initiativ. Vi forsøker så godt vi kan her borte, men det er ikke lett når en god del av dem som sitter der er småbarnsfedre, som har med seg sønner og døtre, eller mor og far godt oppi årene.. de deltar kun på klappingen.


Bra det er noen som tar initiativ der borte og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 01:12:38 AM
Jaja, jeg ble nå evig foreviget med Brann spillerne <3 <3 <3 så dere andre som ikke stilte opp kan bare ha det så godt!


Du skillte deg litt ut i dagens BA. Eneste med stripete drakt. Og det at på til i sentrum av bildet! ;) Var dog en med helt hvit drakt også. Han kunne også sees relativt greit!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Haha, beklager til alle som jeg ødela bildet for, men tenkte det ville være passende med jubileumsdrakten. Bakke spurte tom. om å bytte drakt før bildet, slik at han hadde vært den eneste av spillerne i den stripete:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 12:31:39 PM
Haha, beklager til alle som jeg ødela bildet for, men tenkte det ville være passende med jubileumsdrakten. Bakke spurte tom. om å bytte drakt før bildet, slik at han hadde vært den eneste av spillerne i den stripete:)


Du kan trøste deg med at det var ikke du så skilte deg mest ut. Var en rakettforsker i helt hvit drakt også.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 12:31:39 PM
Bakke spurte tom. om å bytte drakt før bildet, slik at han hadde vært den eneste av spillerne i den stripete:)


Og du svarte nei??
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on September 26, 2008, 20:53:44 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 12:31:39 PM
Haha, beklager til alle som jeg ødela bildet for, men tenkte det ville være passende med jubileumsdrakten. Bakke spurte tom. om å bytte drakt før bildet, slik at han hadde vært den eneste av spillerne i den stripete:)


Du kan trøste deg med at det var ikke du så skilte deg mest ut. Var en rakettforsker i helt hvit drakt også.


Hehe, jepp spotta han, men BT har faktisk vært så fikse at de har pyntet litt på han karen slik at han nå ikke lenger står i hvit drakt, og igjen står kun én rakettforsker...:

http://fotball.bt.no/eliteserien/article118973.ece#
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: vebo on September 26, 2008, 21:00:47 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 12:31:39 PM
Bakke spurte tom. om å bytte drakt før bildet, slik at han hadde vært den eneste av spillerne i den stripete:)


Og du svarte nei??


Selvfølgelig.
Jeg fikk drakta hans i Tromsø i fjor, så jeg begynner på en måte å få nok av det maset om drakta hans.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

smaalanda

Trodde det ikke du ble lei dine elskede Brann spillere med det første, men så mye kan man ta feil!
KMO!!!

vebo

Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 22:38:46 PM
Quote from: vebo on September 26, 2008, 21:00:47 PM
Quote from: Klaus_Brann on September 26, 2008, 12:31:39 PM
Bakke spurte tom. om å bytte drakt før bildet, slik at han hadde vært den eneste av spillerne i den stripete:)


Og du svarte nei??


Selvfølgelig.
Jeg fikk drakta hans i Tromsø i fjor, så jeg begynner på en måte å få nok av det maset om drakta hans.


Da skjønner jeg det godt. Lukter ikke mye gull av årets Bakke-drakt.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

13.Malin

Jeg satt på BT-tribunen en gang, og da var det fåtallet som var med  å sang.
Merker stor forskjell på Bataljonen sin plass og på BT sin tribune kan man si.
Men nå har jeg kun sittet der en gang, så jeg vet ikke hvordan det pleier å være der borte :)

laksevåg

BT tribunen e vel perfekt sted og lage et eget felt til bataljonen ung?
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

thesevs

De kunne fått nedre felt C mot SPV, muligens B.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

laksevåg

et lite spørsmål rundt bataljonen ung.. Ka e egentlig minumums og max alderen for og v?re med?
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

BBB-Tony

Øvre grensen er 16. Usikker på nedre grensen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Så ung som du vil de skal være  ;)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

crm

"Quantify your love for me!"
K. Jæger

13.Malin

Jeg fikk værtfall Bataljonen Ung kort i fjor, og da fylte jeg 16 i mai :P

Skulle tro det var bra å lage til ett slikt felt der ja, tror nok de kan lage litt liv:)

Drunkie

Quote from: laksevåg on December 07, 2008, 17:02:53 PM
et lite spørsmål rundt bataljonen ung.. Ka e egentlig minumums og max alderen for og v?re med?


Det fins ingen minimumsalder for å være med i bataljonen ung. Eneste kriterie er at du er født, og ikke eldre enn 16 år!

crm

Hva med Bataljonen Ung-felt på Gratishaugen? Så kan Miniklanen få reservert plass på Krohnsminde når VIF er på besøk...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger


Birdy

Jeg prøver å synge der men da snur alle seg og ser på meg...
er det skam og synge på BT? prøver og henge med Frydenbø

Markmus

Quote from: Birdy on March 04, 2009, 17:41:41 PM
Jeg prøver å synge der men da snur alle seg og ser på meg...
er det skam og synge på BT? prøver og henge med Frydenbø

Om det er noen som skal skamme seg så er det de som snur seg og ser på deg.
Ka du ve?

Birdy

Blir Flaut da
Håper dette noe som bedrer seg :)

Go Up