• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Støtte "fugla tifo"???

Started by capp, September 22, 2008, 17:44:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

capp

Sitter å ser på tv2zebra og der dukker det opp fulle/edru (bedømm selv) bergensere som puttet penger på en bøsse det sto "Fugla tifo" på!

Hva blir det neste? kaffe og kjeks i en koselig sammenkost med "fugla" etter kampen?

Etter min mening så er det feil å "støtte" motstanderen uansett annledning...
Men for all del, hver sin lyst, personlig ville eg ikke gitt 50øre til en fugl som gikk å samlet inn kollekt....

Bare følte eg måtte få det ut....
mm...

thesevs

Hehe.. "legg ner hele dritten"...ja, fikk med meg dette. Merkelig. Ikke det jeg hadde brukt mine penger på, men folk må jo få lov å sulle bort pengene sine slik de selv ønsker.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: Ferguson on September 22, 2008, 18:08:33 PM
Legg ned hele bataljonen!!!!


Hvorfor kritisere Bataljonen for at noen dustehoder putter penger på bøssen til fugla?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ferguson

September 22, 2008, 20:11:43 PM #3 Last Edit: September 22, 2008, 20:13:16 PM by Ferguson
Quote from: tonynord on September 22, 2008, 20:05:03 PM
Quote from: Ferguson on September 22, 2008, 18:08:33 PM
Legg ned hele bataljonen!!!!


Hvorfor kritisere Bataljonen for at noen dustehoder putter penger på bøssen til fugla?


Ironi ;) Som i "Legg ned hele klubben" f.eks.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Tore Larsen

Mvh

Tore

capp

Legg ned hele verden så er vi ferdig med problemene :P hoho.....

Eventuelt så kan alle legge seg ned.

Yes yes.
mm...

HansaInferno

Legg ned alt og alle. Jeg er drita lei Kanaris og Lillestrøm. Jeg skammer meg over alle disse som driver å kozzzzer med lillestrømpakket.
Breiflabben, baby!

Ferguson

Quote from: HansaInferno on September 22, 2008, 20:29:54 PM
Legg ned alt og alle. Jeg er drita lei Kanaris og Lillestrøm. Jeg skammer meg over alle disse som driver å kozzzzer med lillestrømpakket.


Jepp, konge når de sang "møkkalag" til oss. Burde kanskje tatt en titt på tabellen.

Ellers er jeg enig om at vi må legge ned hele verden ;) (på forhånd: Ironi)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

HansaInferno

Det er ille når man må si ifra på forhånd at man ikke egentlig vil legge ned hele verden. Men sånn er det jo når man vanker på et forum der supporterne legger penger på Kanaris sin tifo-børse.
Breiflabben, baby!

capp

September 22, 2008, 20:53:16 PM #9 Last Edit: September 22, 2008, 20:58:26 PM by capp
Godt sagt HansaInferno....

Bare for å ha det sagt, det jeg sa om å legge ned diverse saker var selvsagt ironi det og :P

Nok kozzzz for meg...

hei hå, im out...
mm...

BBB-Tony

De av dere som ikke punget ut for TIFO-fugla i dag får anledning til å støtte Bataljonen i neste hjemmekamp. Da blir det sannsynligvis innsamling til Bataljonen. Så snørr igjen pengesekken resten av uken slik at dere har noe å gi på søndag! ;-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Latterlige greier, som føyer seg pent i rekken av andre flaue opptredener.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Det var sikkert knapper de la på bøssen...
Gå av.

Markmus

Ka du ve?

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Ferguson on September 22, 2008, 20:32:01 PMJepp, konge når de sang "møkkalag" til oss.


Den sangen viser at vi tar feil når vi hevder at de ikke har tekst i sangene sine.
Legg ned hele klubben!

Herr Smed

Quote from: krøvel vellevold on September 23, 2008, 16:12:24 PM
Og kanskje folk snart synger med på "Seven Nation Army"-riffet siden de spiller det over høyttalerne på Stadion og "alle andre" bruker det?


Husk at Jan Tore Guntveit (jtg@brann.no) er ansvarlig for dritet! Regner med at de fleste tar tastaturet fatt og sier klart ifra hva de mener om det!
Alle må gå.

TheRock

Quote from: Markmus on September 23, 2008, 09:07:37 AM

Lever seg godt inn i hvert fall. Høres ut som om de virkelig lider med fyren så mye som de ååer seg.


Henrik8

Quote from: Ferguson on September 22, 2008, 20:32:01 PM
Quote from: HansaInferno on September 22, 2008, 20:29:54 PM
Legg ned alt og alle. Jeg er drita lei Kanaris og Lillestrøm. Jeg skammer meg over alle disse som driver å kozzzzer med lillestrømpakket.


Jepp, konge når de sang "møkkalag" til oss. Burde kanskje tatt en titt på tabellen.



Tabellen viser vel nettopp at vi per nu er et møkkalag. Problemet for KFL er vel at den viser at LSK er et enda større møkkalag.
Kjør over pakket 09`

Spelaren

Eg skylder på engenblekken VG, som har skapt oppmerksomhet rundt den drittsangen om fjøset... "Alle" kan jo den no...
Gå av.

Ferguson

Quote from: Spelaren on September 24, 2008, 14:42:45 PM
Eg skylder på engenblekken VG, som har skapt oppmerksomhet rundt den drittsangen om fjøset... "Alle" kan jo den no...


Og derav tror alle andre at dette er en typsik fotballsang og synger den på kamp. Utrolig irriterende!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

13.Malin

haha, seriøst at noen støtta fugla? :P

Etter at jeg nesten ble banket opp utenfor en matbutikk i lillestrøm i fjord sommer en dag det ikke engang var kamp ville jeg ikke støtta de med noen ting.
(Ikke det at jeg ville gjort det om jeg ikke ble trua heller, det får da være måte på hvordan man kaster penger ut av vinduet)

Go Up