• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bildegalleri Brann - Viking

Started by Plekter, September 18, 2008, 08:18:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Plekter

Bildegalleri fra Viking-kampen nå lagt ut.

Kom gjerne med tilbakemeldinger.

Har flere ok bilder fra denne kampen som jeg kanskje legger ut om jeg får tid en eller annen gang.

tskb

Flotte bilder! Dette er virkelig ikke ment som klag, men jeg ville satt pris på, og regner med andre også, å se litt fler bilder av tribunen, med supporterene våre.:) Veldig mange nettsteder som publiserer bilder av spillerene fra kamp til kamp, men ikke noe særlig av tribunefolket.
Takk!

BBB-Tony

Enig i det! Ble forespurt etter forje kamp også...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Plekter

Det som skjedde av interesse på tribunen var vel eurostand bannerne?

Hva ellers tenker man på? Jublende supportere ved scoring? Supportere som hytter med nevene eller viser fingeren`? Sjerfhav? Noe sånt? Hva annet?

thesevs

Flotte bilder først og fremst. Ellers er det alltid morsomt med sinte supportere, pene jenter, daier eller innbytterbenken til Brann for å se ansiktsuttrykkene deres der (eks. Mons).

Ellers må du bare kjøre på med knipsingen!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

smaalanda

Vel, rablingen ved Gylfi sitt gule kort skulle jo vært knipset! Ellers er jublende og syngende supportere skjeldent feil å knipse.
KMO!!!

Klaus_Brann

Bra forslag thesevs. Bilder av spillerne kan man se alle andre plasser, men tribuneliv hadde også vært artig å se. Men bra jobb uansett!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Plekter


13.Malin

Er det meningen at vi supportere skal legge ut bilder ? :)
Jeg har en del bilder fra tribunene, men det er mest av mine venninner, og ikke så mye fra selve kampen, men mest fra ventetiden utenfor garasjen på spillerene og før kamp og sånn :)
Er det slikt jeg kan/skal legge ut? :)

Klaus_Brann

Quote from: 13.Malin on October 18, 2008, 20:41:31 PM
Er det meningen at vi supportere skal legge ut bilder ? :)
Jeg har en del bilder fra tribunene, men det er mest av mine venninner, og ikke så mye fra selve kampen.


Drit i kampen. E de fin?
Send meg en zmz.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

13.Malin

ehm, jeg vet ikke hva de er jeg :P
Er mest oppstilte bilder av oss, og så er det noen der vi driver å løper på gresset etter kampen og har mange med spillerne :P

Jeg har også en god del fra treningskampen til brann i sommer, i førde mot molde :) 

Go Up