• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Morsomme bilder

Started by HansaInferno, September 17, 2008, 00:11:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

September 17, 2008, 00:11:57 AM Last Edit: September 17, 2008, 00:58:50 AM by HansaInferno
Tenkte vi kunne ha en slik tråd.



lag dine egne her:

http://bighugelabs.com/flickr/motivator.php
Breiflabben, baby!

vebo

Tiocfaidh ár lá


AndreasNV

Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

Markmus

Ka du ve?

Gulløl

September 17, 2012, 16:33:43 PM #5 Last Edit: September 17, 2012, 16:37:37 PM by Gulløl
Quote from: Markmus on September 17, 2012, 15:31:40 PM
Bare jeg som ikke tar den?


Nei, jeg skjønner ikke bæret :P. Får se om det er en gluping som klarer den i løpet av kvelden. Er vel en eller annen morsom kobling til Chelsea manager Roberto Di Matteo. Utseende kan det ikke være og mengden suksess kan det ikke være. Det eneste det kanskje kan være er at AndreasNV både er Chelsea og Brann supporter og synes personlig dette var morsomt og gøy.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Kan være han sammenlignet Brann med CL-versjonen av Chelsea (ufattelig feige), men det blir å tøye det vel langt :P
Ka du ve?

dudo

En vesentlig forskjell er jo at chelsea faktisk behersket det spillet. Det kan så definitivt ikke sies om oss.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

AndreasNV

Haha, det hadde ikke noe med kampen i går å gjøre. Jeg så nettopp kampen for første gang, i opptak. Skars likner bare på Roberto Di Matteo på måten Brann og Chelsea har søkt lenge etter en god manager og finner det ved en tilfeldighet. Jeg er i alle fall stort sett fornøyd med Rune. Og jeg heier bare på bergenske lag, men jeg hater generelt kjøpelag, så Chelsea kan rykke ned for min del.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

tovatle


Tylerdurden

Ser om jeg kan få liv i tråden igjen med et par artige gullkorn jeg har kommet over på nettet.




Go Up