• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag/Problemer/Rettelser:

Started by Wood, September 14, 2008, 22:31:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Tiocfaidh ár lá


Spelaren

October 04, 2010, 06:47:33 AM #102 Last Edit: October 04, 2010, 11:27:58 AM by Spelaren
Trolling i hønefosstråden. Fix pretty plz.

Tusen takk ;) .
GÃ¥ av.

vebo

Siden jeg ikke får si noe, så får dere se til å følge de reglene dere lager selv. Folk skriver som kråker her inne, og det er for pokker ikke jeg som har laget forumreglene!

§4. Les over innlegg før posting
Før du poster innlegget ditt, bruk forhåndsvisning. Les igjennom innlegget ditt og rett eventuelle skrivefeil og feilformuleringer. Husk på at kanskje norsklæreren din er inne på siden her.

§7. Språk
Skriv så andre forstår deg ! Bruk tegnsetting, mellomrom og avsnitt for å gjøre innleggene dine mer oversiktlig og lesbar for andre. Igjen, bruk forhåndsvisning og se over innlegget ditt. SMS språk er ikke ønskelig, det samme gjelder obskure forkortelser eller spesielle typer av slanguttrykk. Det er heller ikke nødvendig å bruke opp alle utrops, spørsmåls og smileys tegnene på tastaturet ditt, begrens disse. Caps Lock er mange glad i men ikke vi.


Dere bruker flere uker på å kaste ut troll som bare kommer med useriøst pjatt, mens seriøse forumbrukere som har vært med å bidratt i flere år blir slettet etter en konstruktiv beskjed!
Tiocfaidh ár lá

mbersve

Jeg ser hvor du vil med innlegget ditt. At bma ikke forsvant ut før noe-og-seksti innlegg er selvsagt beklagelig, men jeg håper du forstår at det er en del innlegg en skal skumme igjennom hver dag. Når det er sagt så kan vi nok bli bedre på å moderere litt oftere....

Når det gjelder innlegget ditt som forsvant fra "Forslag til nye sanger", så finnes det en varsle-knapp du kan bruke. Alle som modererer på forumet mottar da en mail med henvisning til innlegget.

Larsi Ã?en

Kanskje man burde oppdatere sangsiden? Ser at blant annet "ørn sangen" fortsatt er der...
Opp med det flagget!

Spelaren

Quote from: mbersve on October 04, 2010, 19:16:00 PM
Når det gjelder innlegget ditt som forsvant fra "Forslag til nye sanger", så finnes det en varsle-knapp du kan bruke. Alle som modererer på forumet mottar da en mail med henvisning til innlegget.


Men "varsle"-knappen, korfor mangler den på kamptråd-delen av forumet? Eg ser den t.d i "Petter Vaagan Moen"-tråden på Brann-delen av forumet...
GÃ¥ av.

vebo

Ser ingen varsleknapp jeg heller..
Tiocfaidh ár lá

mbersve

Quote from: vebo on October 04, 2010, 22:18:41 PM
Ser ingen varsleknapp jeg heller..


Jeg ser det samme. Var faktisk ikke klar over at den manglet der. Skal forhøre meg med forumteknikerne

Spelaren

Quote from: mbersve on October 04, 2010, 22:59:31 PM
Quote from: vebo on October 04, 2010, 22:18:41 PM
Ser ingen varsleknapp jeg heller..


Jeg ser det samme. Var faktisk ikke klar over at den manglet der. Skal forhøre meg med forumteknikerne


https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,10484.msg314354/boardseen.html#new

Ingen varselsknapp, for øvrig en kjedelig kamptråd.
GÃ¥ av.

mbersve

Quote from: Spelaren on October 19, 2010, 11:31:16 AM
Quote from: mbersve on October 04, 2010, 22:59:31 PM
Quote from: vebo on October 04, 2010, 22:18:41 PM
Ser ingen varsleknapp jeg heller..


Jeg ser det samme. Var faktisk ikke klar over at den manglet der. Skal forhøre meg med forumteknikerne


https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,10484.msg314354/boardseen.html#new

Ingen varselsknapp, for øvrig en kjedelig kamptråd.


Ekspertisen er informert. Vi får vente i spenning...

Larsi Ã?en

sier det igjen siden ingen gadd Ã¥ svare..  Oppdatere sang siden?   sanger som " ørn sangen" er det fortsatt... Og det er mange av de andre sangene vi bruker som ikke er der..
Opp med det flagget!

Klaus_Brann

Har knota det litt til, slik at jeg nå må logge på hver gang jeg entrer forumet. Hvor endrer jeg innstillingene slik at jeg er pålogget hele tiden??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Bruk innloggingen helt neders på forumforsiden, der kan du velge "forbli innlogget".
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Er det meninga at det har blitt fjerna i alle fall en tråd fra oppsettet på forsiden??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Noen muligheter for å få Tapatalk på dette forumet? Ville gjort det uhorvelig mye lettere å surfe og poste her med mobil!
Ka du ve?

1908

PÃ¥  forsiden stÃ¥r det "Antall medlemmer 71" Hva vil dette si?? 71 medlemmer i Bataljonen??

ProphetSe7en

Quote from: Markmus on February 02, 2011, 15:44:07 PM
Noen muligheter for å få Tapatalk på dette forumet? Ville gjort det uhorvelig mye lettere å surfe og poste her med mobil!


Dette støtter jeg fullt ut.

Tifo

Quote from: 1908 on February 23, 2011, 10:28:41 AM
PÃ¥  forsiden stÃ¥r det "Antall medlemmer 71" Hva vil dette si?? 71 medlemmer i Bataljonen??



Regner med de ansvarlige i styret sitter å registrerer medlemmer i databasen nå om dagen. Antallet vil nok stige en del når dette frivillige arbeidet er unnagjort.
.:Tifo-gruppen:.

Markmus

Kunne vi fått en "uttalelse" fra admins om Tapatalk / brukervennlighet for mobiltelefon?
Ka du ve?

Wood

Quote from: Markmus on February 24, 2011, 01:09:52 AM
Kunne vi fått en "uttalelse" fra admins om Tapatalk / brukervennlighet for mobiltelefon?


Dette har blitt integrert nå:

Gi tilbakemelding https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,10712.0.html
Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet!

Markmus

Ka du ve?

Klaus_Brann

Hvorfor sletter dere ikke/blokkerer de uendelige massene med "brukere" også kalt spam på dette forumet?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Nå som det etter sigende skal komme mer nyheter på bataljonen.no, hva med å ha en tråd hvor dere poster linker til alle nyhetene, sånn at sånne som meg som aldri sjekker bataljonen.no får dem med seg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Endre "Styremøtet" fra bestemt form entall - til "styremøte".
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

stig

Nettsideansvarlig

stig

April 11, 2011, 18:51:17 PM #127 Last Edit: April 11, 2011, 18:54:59 PM by stig
Quote from: dudo on April 11, 2011, 18:33:29 PM
Nå som det etter sigende skal komme mer nyheter på bataljonen.no, hva med å ha en tråd hvor dere poster linker til alle nyhetene, sånn at sånne som meg som aldri sjekker bataljonen.no får dem med seg?


Vi bruker facebook ganske aktivt. Kunne jo trykt liker på den. Søk på bataljonen.

Også har vi jo et håp om at folk etterhvert skal begynne å trykke seg inn på bataljonen.no daglig.
Nettsideansvarlig

dudo

Jo, men dere er vel interessert i flest mulig treff? Dere kunne nok fått noen ekstra ved å ha en tråd (gjerne en stengt en, slik at det blir en slags nyhetsoversikt) hvor dere poster ingressen og link - fortrinnsvis popup (ny fane) i mine øyne. Ihvertfall i flg mine egne surfevaner.

Jeg har for øvrig ingen interesse av å følge bataljonen på facebook, siden jeg bare benytter meg av forumet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Joda. Det kan vi selvsagt se på. En stengt tråd med nyhetsoversikt virker som en god idè. Forøvrig littt rart at du vil ha nyhetstips i forumet, men ikke på facebook. Blir ikke det egentlig akkurat det samme?
Nettsideansvarlig

skuteviken

Quote from: stig on April 11, 2011, 18:45:14 PM
oki


Konstruktiv kritikk fra min side altså :)

Jeg skal ikke ta stilling til dudo sitt forslag, men for min egendel så begynner jeg med bataljonen.no. Det vil si at en slik tråd ville være ubrukelig for meg, uten å avskrive hvilken verdi den får for andre.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

dudo

Quote from: stig on April 11, 2011, 19:03:40 PM
Joda. Det kan vi selvsagt se på. En stengt tråd med nyhetsoversikt virker som en god idè. Forøvrig littt rart at du vil ha nyhetstips i forumet, men ikke på facebook. Blir ikke det egentlig akkurat det samme?


Næh, to forskjellige fora som jeg ikke har behov for å kombinere. Det er bare min personlige preferanse, men så er jo jeg også en konservativ, gretten, gammel gubbe på nettet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Er det fleire enn meg som har problemer med forumets tilgjengelighet for tiden? Får stadig feilmeldinger om serverkrøll, og disse hurtigtastene for å legge inn bold, invert, bildelink etc fungerer rett og slett ikkje (for øvrig samme problem med VGD).
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Kom ikke inn i det hele tatt i går kveld, dette var krise da jeg ikke hadde annet å finne på...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Er det mulig å linke til detaljerte stats som er oppdatert, under tabellen på forsiden??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Er det mulig å fikse quotinga? Det er jo komplett umulig å lese hvem som skriver hva nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

hadde det gått an å gjøre det litt vanskeligere å registrere seg for å slippe alle disse spammerne? hva med å stille et semi-vanskelig Brannspørsmål til nyregistrete, så blir vi kvitt alle de "uekte" også
"og der snubler Sæternes igjen"

Yngve

Eg trur kanskje det er på tide å gjera noko med all denna spammen på sida for tida...


1908

Er det noen plass på forsiden der det står om møte i morgen? Kl slett og sted?

Yngve

No har visst spammarane byrja å senda meldingar til innboksen til folk. Eg har i alle fall fått. Andre som opplever dette..?

Tifo

Quote from: Yngve on September 07, 2011, 12:41:41 PM
No har visst spammarane byrja å senda meldingar til innboksen til folk. Eg har i alle fall fått. Andre som opplever dette..?


Har du et brukernavn på "spammeren"?

Har ikke fått noe selv.
.:Tifo-gruppen:.

Yngve

Beklagar, sletta vedkomande. Men det var eit kvinnenamn som byrja på H..

Fekk i innboksen på fredag, om eg ikkje tek feil. Vert ikkje overraska om ho registrerte seg same dagen..

Markmus

Fanken óg. Jeg trodde hun var interessert i meg. Skulle bare låne penger til å betale noe, så skulle hun komme til Norge med flere millioner :/
Ka du ve?

1908

Siden det drøyer litt med båtturen til Sogndal. Hva jobbes det med der? Har dere båt på plass osv? =)

2rB

February 27, 2012, 10:53:50 AM #145 Last Edit: February 27, 2012, 16:37:39 PM by 2rB
Slit med at eg ikkje får epost ved nytt innlegg i tråder eg har på overvåking-lista.

Fleire som har dette problemet?

Nixon

Den funksjonen har jeg aldri brukt. Men er det mulig å legge inn varsel på spesielle ord som jeg ikke vil gå glipp av dersom det blir nevnt i en diskusjon?

Som Fredrik Haugen?

:)
Rød makt på Hansa

Markmus

Hvis du legger 'Fredrik Haugen' til overvåkningslisten, så kommer e-mailen din til å bli fylt til randen. I alle fall hvis krakra er aktiv :P
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on February 27, 2012, 12:24:45 PM
Den funksjonen har jeg aldri brukt. Men er det mulig å legge inn varsel på spesielle ord som jeg ikke vil gå glipp av dersom det blir nevnt i en diskusjon?

Som Fredrik Haugen?

:)


Er det ikke bedre  gjøre det motsatt?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

2rB

Ehy! Slutt med å spamme denne tråden med "Helge Haugen" diskusjoner.
Spørsmålet mitt drukner jo her.

Treng epostvarsling for å klare å holde kontroll på emner eg følger med på, som det er litt sporadisk aktivitet i.

QuoteSlit med at eg ikkje får epost ved nytt innlegg i tråder eg har på overvåking-lista.

Fleire som har dette problemet?

Go Up