• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo mot LSK!!!

Started by C@Bøe_79, August 27, 2003, 11:23:27 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Vi har et par biter som mangler,men ser positivt på at vi får til et show..
Derfor lodder vi stemningen nå..

Vi trenger 50 mann/damer over 18år som om ikke annet ser edru ut,da vi vil ha BLUSS-SHOW på denne kampen..

Er du int. send en mail med navn,alder og tlf til tifo@bataljonen.no


Dette kan bli bra!!!!  

Tfo-gruppen
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tom C

Bare et lite tips;

Få folk til å stå på lik avstand fra hverandre og holde blussene likt. Ser ikke like kult ut når noen står oppå hverandre og noen holder blussene rett opp, mens andre holder de rett ut, osv.  :wink:
Aldri mer Obos....

Lars

Kom igjen folkens no må dere stille opp, det er viktig at vi får folk så tidlig som mulig. Det er en del som skal gjøres for å få tillatelse til å gjøre dette.

Da er det viktig at vi har folket klar hvertfall.

mvh
TIFO Gruppen

KjellMo

Dessverre var Bjarte (han har lovet å ikke gjøre det igjen) litt for rask med å slette innlegg som omhandlet ulovlig bruk av bluss på SS. Derfor blir dette innlegget litt uten sammenheng, men det er viktig å få denne informasjonen ut allikevel.

For noen år siden var det forbudt å blusse i Norge på fotballbaner. Gjorde du det ble det store bøter. Etter press fra Norsk Supporter Allianse ble det gitt en mulighet til å bruke bluss under kontrollerte former, dvs. i regi av personer/grupper som har søkt og fått tillatelse om dette på forhånd . Samtidig ble det sagt at all bruk i ukontrollerte former ville kunne ødelegge for en eventuell videre bruk av bluss. Blussing på tribune regnes som ukontrollert og hvis en blusser på en tribune så vil dette kunne bli brukt imot en ved søknad om eventuell videre bruk av bluss på fotballstadioner.

Hver gang det skal brukes bluss idag må en søke om det på forhånd. På sikkerhetsmøte før kampen må det legges frem en tillatelse til å bruke bluss. All blussing utenom dette fører til bøter. Får Brann tak i den som har brukt bluss, så får han også betale boten.

Så alle som har gode ideer til Tifo gruppen, tenk litt før dere foreslår ting som koster Brann bøter.
GGG Travel

JhonnyBeGood

Beklager har kanskje vært litt tøff i kjeften på nokken meldinger tidligere.

Men når du ser til andre ligaer som for eksempel bare rett over til våre kjære naboer i Sverige, der det heller ikke er lov, ser du stadig vekk blussing på tribunene og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være noe dårligere i Bergen/Norge.
Alle her må jo være enige om at det tar seg mye bedre ut med bluss på tribunene enn litt beskjedne flagg og et bluss eller tre ute på banen før kampstart.

Jeg bare sier min mening og forventer ikke at alle er enige eller at det kommer til å gjennomføres, men for å være helt ærlig håper jeg at det kan være noe å tenke på til for eksempel storkamper som mot enga siste serierunde osv. kanskje C.L kamper om nokken år :D
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

KennethS

Det går ut over Brann hvis det blusses på tribunene, alle må vel være enig at grunnen til vi står på SS e pga Brann, så koffor e det da vits og lage bråk for klubben i vårt hjerte?
tå på Brann

paf

Quote from: "JhonnyBeGood"Men når du ser til andre ligaer som for eksempel bare rett over til våre kjære naboer i Sverige, der det heller ikke er lov, ser du stadig vekk blussing på tribunene og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være noe dårligere i Bergen/Norge.
Alle her må jo være enige om at det tar seg mye bedre ut med bluss på tribunene enn litt beskjedne flagg og et bluss eller tre ute på banen før kampstart.

To ting om dette:
1. Våre svenske venner får saftige bøter for bruk av bluss på tribunene. Noen klubber har sagt at "dette er så fett at de bøtene betaler vi". De fleste sender bøtene rett videre til supporterklubben. Brann har historisk sett fått en rekke bøter for bruk av bluss, og selv om økonomien er noe bedre enn den har vært er det ingen grunn til å forverre den ved unødige bøter.
2. Bluss inne på et fullsatt Store Stå er faktisk nokså farlig. De som har vært med en stund husker nok perioden midt på 90-tallet da det omtrent ikke var noen på Store Stå som hadde drakt uten svihull fra bluss. Jeg har sett folk bli nokså alvorlig skadet av bluss inne på tribunen, og har ikke lyst til å se det igjen.

Det er også NFFs agenda for å forby pyroteknikk på tribunen: Det er farlig og folk kommer ikke på kamp for å bli skambrent men for å se fotball.

Tifo-gruppen

Grunnet pengemangel utgår noe ekstraordinært Tifoarbeid på LSK kampen.. men vi trenger alltids flaggere :D ta kontakt med Erik..
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Erik

Erik er meg da... Jeg har ansvaret for flaggingen på stadion, så vil dere vere med, send en mail.... ellers takk :)

Go Up