• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonen inviterer til møte med Bruun Hanssen og Mjelde

Started by Stian, September 02, 2008, 20:51:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: Ricky on September 11, 2008, 20:39:29 PM
Engasjert eller ei, dette er akkurat det samme som blir sagt i pauseintervjuene over høyttaleranlegget. Kanskje det virker sterkere når Mjelde snakker med høy røst foran en liten forsamling, men selve innholdet er jo det samme. Det skal bli full trøkk, og den pakken der. Tviler ikke på at han mener det, både nå, og i forbindelse med kamper eller for den saks skyld i pausen i cupkampen mot Molde.
Problemet er at ingen tilsynelatende har peiling på hva man kan gjøre for at det skal BLI full trøkk og godt spill. "Det har vært mye skader i hele år, vi har hatt inne en del mann fra gymnaset på treningen for å få fyllt opp (bla bla)"... Hallo. Man møter IKKE opp foran fansen og jamrer om den fryktelige skadesituasjonen 10 dager etter at overgangsvinduet stengte. Sorry, men det er helt uholdbart i mine øyne.

Men greit nok.. RBH og co får få tiden frem mot La Manga-dagene på seg til å vise at de kan omsette ord og planer i handling. Hittil i sesongen har de ikke klart det, så det må være lov å være mer skeptisk enn forventningsfull.


Jeg følte det ikke som sutring. Mer som en forklaring. Så kan du si at vi visste at Brann hadde hatt mye skader i år. Men at Mjelde trakk frem skader og ringvirkningene det fører med seg som en av de største årsakene til årets fiaskosesong, hadde jeg ikke trodd.

Jeg tror på det som ble sagt, og tror at de, i alle fall Mjelde, er riktig for Brann videre.
At det må være lov å være mer skeptisk enn troende etter det Brann har vist i år, på alle fronter, er jeg ganske enig med deg i.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Herr Smed on September 11, 2008, 21:32:34 PM
Villeding og skryt er det nye fra idrettsveien. Klubbjournalisten tar godt i her også;
QuoteMons Ivar Mjelde, som fikk spontan applaus for et av flere engasjerte innlegg.
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6841


Greit nok at du er negativ til absolutt alt Brann foretar seg for tiden, men du trenger ikke uttale deg om noe du ikke vet. Så vidt jeg har skjønt, så var ikke du til stede på møtet og da har jeg vanskelig for å tro at du vet hvem som fikk applaus og ikke.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Men at Brann har ledere i Mons Ivar Mjelde og Roald Bruun Hanssen som bruker spillermøter på å videreformidle usannheter og andrehånds slarv er pinlig for klubben.

TV2 er ikke imponert over møtet i går...
http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2212318.ece
Rød makt på Hansa

Bassew

Var ikke vedkommende som ble dusjet i vann på filmen i køen for å komme seg inn på møtet i går?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

vebo

Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Latterlige greier. Dette er totalt uakseptabelt ja. At pressen skal komme en slik reaksjon etter at Brann hadde spredd feilaktig info og "lynsjet" reporteren, blir bare dumt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Faen for en sutrepave, dette var da bare gøy. Kommer vel heller ikke som noe bombe at reporteren var fra barteland.

Stein i glasshus fra tv2.

Se video her.
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

September 12, 2008, 19:42:32 PM #57 Last Edit: September 12, 2008, 19:49:11 PM by tonynord
Quote from: Bassew on September 12, 2008, 18:08:29 PM
Var ikke vedkommende som ble dusjet i vann på filmen i køen for å komme seg inn på møtet i går?


Nei, det hele er basert på en misforståelse. Det var supportere som ville ha med seg inn båndopptaker...

Denne Vegard Jansen Hagen hos TV2 tar det litt tungt tror jeg. Det var jo bare en guttestrek som plutselig ikke hadde noen mening.. Men det var alikevel bare en guttestrek som var morsom! Den aktuelle reporteren er jo på feltet til Brann dag inn, og dag ut, og snakker med spillerene hver dag. Da blir forholdet til spillere og støtteapparat plutselig litt annerledes. Brannspillerene hadde helt sikkert ikke gjort dette med en reporter som var innom treningsfeltet/kampdag en gang i blant...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Northside

Ryktes at BA hadde en utsendt på møtet, kanskje vi bør dynke han i dårlig cola på neste kamp?

krøvel vellevold

Quote from: Northside on September 13, 2008, 08:53:03 AM
Ryktes at BA hadde en utsendt på møtet, kanskje vi bør dynke han i dårlig cola på neste kamp?


Ja, han gjemte seg inni Tippetuppen.
Legg ned hele klubben!


Markmus

Tror ikke RBH har baller nok til å møte opp på et nytt møte...
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det er hete rykter om at den mystiske Krøvel Vellevold snart kommer til å publisere et intervju med RBH i BA, hvor han tar opp ting og tang som han ikke fikk svar på på supportermøtet.

I morra eller torsdag hviskes det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up