• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bildegalleri Brann-Marseille

Started by Plekter, August 31, 2008, 11:59:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Plekter

For de som ikke har scrollet litt ned på forsiden. Jeg har nå lagt ut 31 bilder fra Brann-Marseille. Seint men godt, forhåpentligvis.

Kom gjerne med tilbakemeldinger her.

BBB-Tony

Var ikke fullt på tribunene, men noen Brann-supportere var det. Hvor er bildene av de? Er hvertfall fint å ha noen bilder av Hansa-tribunen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

1908

Skulle jo tro det var en Marseille fotograf som tok bildene.... Er jo mer bilder av deres spillere og supportere enn oss..

thesevs

Kvaliteten var god den, selv om vi alltids kunne ønske oss flere bilder av Bataljonen. Kudos for god jobb!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

For all del. Ett stykke bra arbeid fra vår nye fotograf! Men hvorfor er lagbildet i 2 deler? Er det ikke bare til å zoome litt ut, og da få med seg alle?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Plekter

Quote from: tonynord on August 31, 2008, 20:06:34 PM
For all del. Ett stykke bra arbeid fra vår nye fotograf! Men hvorfor er lagbildet i 2 deler? Er det ikke bare til å zoome litt ut, og da få med seg alle?


hadde en fast 200mm linse, altså en uten zoom. Måtte ha stått et stykke oppe på tribunen for å fått presset hele laget inn...hehe...

Ang bilder av brannfans, så tenkte jeg ikke noe særlig på det. Skal være mer obs på dette til neste kamp jeg tar bilder. Men det er vel begrenset hvor interessant dette kan være? Bortsett fra Tifo'en i begynnelsen av enkelte kamper er det jo ganske så likt fra kamp til kamp, eller?

Grunnen til at det ble så "mange" marseille spillere, vel, jeg plukket ut de beste bildene av alle jeg tok, tilfeldigvis ble noen av de beste bildene av marseille spillere.

Takk for innspill.

Tifo

Endelig noen bilder med litt kvalitet. Noe litt annet enn midt 4-års gamle feriekamera ;)
.:Tifo-gruppen:.

BBB-Tony

Quote from: Plekter on August 31, 2008, 20:56:31 PM
Quote from: tonynord on August 31, 2008, 20:06:34 PM
For all del. Ett stykke bra arbeid fra vår nye fotograf! Men hvorfor er lagbildet i 2 deler? Er det ikke bare til å zoome litt ut, og da få med seg alle?


hadde en fast 200mm linse, altså en uten zoom. Måtte ha stått et stykke oppe på tribunen for å fått presset hele laget inn...hehe...

Ang bilder av brannfans, så tenkte jeg ikke noe særlig på det. Skal være mer obs på dette til neste kamp jeg tar bilder. Men det er vel begrenset hvor interessant dette kan være? Bortsett fra Tifo'en i begynnelsen av enkelte kamper er det jo ganske så likt fra kamp til kamp, eller?

Grunnen til at det ble så "mange" marseille spillere, vel, jeg plukket ut de beste bildene av alle jeg tok, tilfeldigvis ble noen av de beste bildene av marseille spillere.

Takk for innspill.


Det var din første gang som fotograf, så det kan jo bare bli bedre! :-) Men å skaffe seg en annen linse er å anbefale. En telelinse på 70-300 hadde jo vært midt i blinken om du står ett stykke oppe på tribunen. Fastlinse blir uansett litt for "bindende".
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Plekter

Penger er stikkordet her. Gode linser er svindyre.

Eivind

Gode bilder dette her. Hvor var du plassert på Stadion under kampen?

Plekter

50/50 foran Hansa og foran Gamle Store Stå

Klaus_Brann

Flotte bilder. Kommer det snart opp et annet type bildegalleri, så man slipper å åpne ett og ett bilde, som er tungvint i lengden...
Vet det har vært snakket om tidligere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBMiller

Bildet av krissy var ekstra morsomt, det gikk rett inn på PCen her =) Bra bilder!

Klaus_Brann

Kommer det noen bilder fra Marseille- Brann etterhvert??
Hadde vært artig å se. Ikke minst fra turen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Plekter

Jeg aner ikke. Var ikke selv på bortekampen.

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on September 02, 2008, 22:28:25 PM
Kommer det noen bilder fra Marseille- Brann etterhvert??
Hadde vært artig å se. Ikke minst fra turen.


Skal se om jeg får lagt ut noe, men har ikke så mangen..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Stian


BBB-Tony

Skal få gjort det i løpet av morgendagen..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up