• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før Kampen: Brann - Deportivo de La Coruña

Started by Frynaldo, August 29, 2008, 16:07:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Nei og nei! Brann deler ut noen få gratisbilletter for å illustrere at interessen i Bergen er lav når det gjelder Europacup-kamper og så kniper folk igjen lommeboken før værdamene har meldt nok en regndag. Dette er ikke annet enn syting!! Hvis man i utgangspunktet er så interessert at man har kjøpt partoutkort burde disse cupkampene også være et must!
Rød makt på Hansa

EvenSteven

Er det Fifa-rating som gjør at Brann "alltid" begynner hjemme i de viktigste kvalik-kampene ?
Eller er det rett og slett tilfeldigheter  ?
Det regnes vel som en fordel å spille siste kampen hjemme .-.-. ?

SKBMiller

Er det virkelig så krise at det blir delt ut noen få gratisbilletter når dette fører til et medieoppslag? Blir i alle fall litt mer blest om kampen!

smaalanda

KMO!!!

krøvel vellevold

Quote from: EvenSteven on September 17, 2008, 18:49:40 PM
Er det Fifa-rating som gjør at Brann "alltid" begynner hjemme i de viktigste kvalik-kampene ?
Eller er det rett og slett tilfeldigheter  ?
Det regnes vel som en fordel å spille siste kampen hjemme .-.-. ?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Er flott å spille hjemme først all den tid bortemålene er såpass viktige. Det lokker motstander til å være forsiktigere enn det kvaliteten skulle tilsi på lagene som besøker oss.

Jeg er mer åpen for å diskutere fordelen med hjemmekamp til slutt når vi møter antatt dårligere motstand.

Oppreist

Quote from: Xminator on September 16, 2008, 06:50:56 AM
Det viktigste er ikke å slå dem hjemme, men å holde 0'en. 0-0 er etter min mening ett mye bedre resultat enn for eksempel 3-2 seier. 1-0 eller 2-0 hadde vært konge. Som i Marseille vil det nok være kamputviklingen som avgjør hvordan det føles etter kampen.


NÃ¥ er jo 3-2 helt objektivt et bedre resultat enn 0-0, selv om forskjellen er relativt marginal.  Med 3-2 i første kampen vil vi gÃ¥ videre med 0-0 borte, mens dette betyr ekstraomganger ved 0-0 i første kamp. 

Forøvrig enig i at det blir spennende med Austin fra start.  Har en drøm om at flere Brannspillere klarer Ã¥ bevege seg samtidig i noe som minner om et offensivt mønster og at de samme spillerne spurter tilbake nÃ¥r motstanderen stjeler ballen. 
Stein på stein blir Steinar.

DangerousDan

Riktig Nixon,- slutt å syt folkens.
Jeg har betalt for kampen og gjør det med glede.
Guntveit illustrerer et poeng, og kanskje det er nødvendig for å fylle stadion i fremtidige Uefa-matcher.
Grinunger!
Det er ikke synd på oss når vi må betale 150 spenn for en slik kamp.

BBB-Tony

Quote from: Xminator on September 17, 2008, 07:30:32 AM
Det er nok Jaiteh som er nærmest å gå ut av laget. Solli var jo grei nok borte mot Marseille, men tror jeg ville startet med Sævarsson i denne kampen, bare sånn i tilfelle Deportivo har bestemt seg for å stå høyt og samtidig spiller på 80%.



I følge Frode Olsen, så pleier spanske lag å spille utrolig kynisk på bortebane, og prøve alt de kan å ikke slippe inn mål samtidig som de ikke tenker så mye på å score mål selv før hjemmekampen.
Men håper du får rett i at de står litt høyt, og bare gir 80%. Da har vi en grei sjans. Selv om jeg ikke tror de vil stå høyt på banen. Hvor motivert de er til å gi 100% er ikke godt å si, men at de kun gir 80% og undervurderer Brann en smule er ikke utenkelig...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: DangerousDan on September 17, 2008, 21:17:31 PM
Det er ikke synd på oss når vi må betale 150 spenn for en slik kamp.


150? 120 her.... muahaha
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Alzheimer/Silverspurs

120-150 for e-cup er jo gitt vekk. Deilig pris. At Brann gir vekk litt har eg ingen problemer med sidan folk uansett ikkje likar oppgjer mot europeiske storlag i byen. Elendig at dei må ta i bruk slike virkemiddel for å få folk på uefa-cup-kamp. Ikkje en gang CL fengar.

thesevs

Nei, hadde de bare spilt den CL hymnen så hadde ting vært fryd og gammen. Det er det folk vil høre. Ikke den kjipe sangen de har spilt på stadion hittil... og som de garantert (logisk nok siden vi snakker UEFA-cup) kommer til å spille i morgen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

TheRock

Nok en falsk forhåpning: 11 grader og regn imorgen.

kabelmann

Quote from: Xminator on September 17, 2008, 16:51:27 PM
Det er jo greit å se at ikke halve forumet slakter Bjørnsson før kamp. Har registrert at Solli midlertidig har overtatt som hakkekylling, spent på hvem nestemann er. Regner med Udjus ligger godt fremme i køen.

Nah, Udjus kunne ikke satt seg ut av laget om han ville det engang - så sant ikke Risnes er klar for et lite comeback da. Jeg tror PVM ligger svettest an.

To-tre mål fra Euro-Armann hadde vært deilig. Det hadde vært mange lange geiper rundt om i by'n da.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

KEA

Quote from: TheRock on September 17, 2008, 22:02:04 PM
Nok en falsk forhåpning: 11 grader og regn imorgen.


I den grad det er en forhåpning, så har du nok rett at den er falsk. Regn er ikke akkurat noe man er uvant med i La Coruña - ikke 11 grader heller, siden man spiller La Liga i vinterhalvåret. Kanskje vi heller skal håpe på undervurdering..... selv om det ikke føles særlig kjekt.

Xminator

Da kan ikke Solli skylde på været ihvertfall. Han får favorittføret sitt i kveld.

BBB-Tony

September 18, 2008, 08:45:03 AM #116 Last Edit: September 18, 2008, 08:55:17 AM by tonynord
Quote from: Xminator on September 18, 2008, 06:23:03 AM
Da kan ikke Solli skylde på været ihvertfall. Han får favorittføret sitt i kveld.


Er nok det som har vært problemet i år. Det har rett og slett vært for fint vær til at Brann skal kunne spille god fotball!

Ikke bare Brann så foretrekker å spille i slikt vær: http://fotball.bt.no/uefa/article118273.ece
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Scorer Brann i kveld, er det Branns 100. e-cup-mål i historien!
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: KEO on September 16, 2008, 12:50:43 PM
Bakrom?? da har ikke du sett mye til Depotivo på borte bane de siste årene.
Dette laget her ligger kompakt bak ca 10-15 meter inne på sin egen banehalvdel gjennom hele kampen. Så vist Brann sin plan er å spille i de store bakrommene så er det noen som ikke har gjort leksen sin. Men når Depotivo spiller hjemme så kan vi være mer enig.


Mine forhåpninger om bakrom har slått til i aller høgste grad, Brann spele jo NYDELIG gjennom ofte her! Huseklepp leke jo med motstanderen til tider!!! DEILIG! Pokker og at eg e i Kristiansand...
GÃ¥ av.

Go Up