• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Deportivo la Coruña-Brann 02.10.08 REISETR�D

Started by osoerli, August 29, 2008, 12:41:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nixon

Det er kart pÄ nettsiden.
http://www.cerveceriaadorna.com/situacion.html

Ellers et godt valg i forhold til Stadion og ikke minst hotellet til undertegnede...;)
RÞd makt pÄ Hansa

The Boss


osoerli

Quote from: thesevs on September 29, 2008, 13:50:07 PM
PrĂžv google maps

Eg har kartet, men fĂ„r ikkje lagt det ut!  treng ei kokebok.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

thesevs

September 29, 2008, 15:33:17 PM #104 Last Edit: September 29, 2008, 15:35:20 PM by thesevs
PrĂžvde Ă„ poste kart, men kartet ble "kuttet" av en eller annen merkelig grunn. MĂ„ vĂŠre den lille magiske dvergen som lever i pcen min som er skyld i dette...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

osoerli


CERVECERIA A DORNA
Forslag til mĂžteplass i A Coruña.  Har ikkje spurt dei om lov, men dei har sikkert ikkje noko imot besĂžk av ein gjeng syngande og berusa Brann-supporters.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

tovatle

go dagen folkens!

Jeg har en sÞster som bor i Lisboa. hun og en venninne skal ta toget til la coruna for Ä se kampen i morgen. jeg lurer pÄ hvor skal folk samles fÞr kampen og hvor fÄr de tak i billetter? hadde vÊrt litt greit for henne Ä vite pÄ forhÄnd.

brann:)

Quote from: Nixon on September 21, 2008, 15:46:08 PM
www.bkk.no/brann-quiz

Her kan man vinne tur med Brann til La Coruna!



Yeei! Vannt ikkje turen, men vannt patourkort for neste sesong, no e bare problemet at eg ikkje er BKK kunde.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

vebo

Jeg er kunde der, sÄ du kan jo bare gi det til meg:P
Tiocfaidh ĂĄr lĂĄ

osoerli

Nyss tilbake frĂ„ A Coruña og skuffelsen har nesten gitt seg.  Cerveceria A Dorna viste seg Ă„ vera ein heller kjedeleg spansk kafĂ©, tar sjĂžlkritikk der.  Me var 5 som mĂžttest der kvelden fĂžr og lurte pĂ„ om me kanskje ville bli over 20 pĂ„ kampen.  I fĂžlge LokĂžy vart me mellom 150 og 200.  Klarte ikkje Ă„ tella sĂ„ mange.  Fann heldigvis andre pubar fĂžr kampen.  FĂžrst Sport Cafe A Coruna, og sĂ„ Cafeteria Rompolas (eller noko slikt) rett utanfor stadion, like fĂžr og etter kamp.   Deportivo-fansen var ein hyggeleg gjeng.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up