• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Deportivo la Coruテアa-Brann 02.10.08 REISETRテ?D

Started by osoerli, August 29, 2008, 12:41:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Reknar med me ikkje kan stola pテ・ Brann og Bataljonen denne gongen heller.
Aktuelle flyplassar er i La Coruna og Santiago de Compostela.
Ryan Air til Santiago er kanskje umiddelbart det mest aktuelle.  Skal prテクva テ・ sjekka andre alternativ etter kvart.
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

HansaInferno

Hテ・per at sテ・ mange som mulig tar turen nedover. Info om klubben :
http://en.wikipedia.org/wiki/Deportivo_de_La_Coru%C3%B1a

og om byen:
http://en.wikipedia.org/wiki/A_Coru%C3%B1a

Brann har en grei mulighet til テ・ ta seg videre (om man er i overkant optimistisk, selvfテクlgelig). Deportivo de La Coruテアa har vテヲrt en stormakt i La Liga, serlig pテ・ begynnelsen av dette テ・rtusenet, men har tapt seg litt siden den tid.

Her er et bilde av stadion (Riazor Stadium) son huser rundt 35 000 tilskuere pテ・ det meste.


Byen ligger i nordvest-Spania. Selve byen har ikke mer enn 45 000 innbyggere, men i provinsen totalt bor det omtrent 650 000...


Takk til Wikipedia for all info.
Breiflabben, baby!

Ferguson

August 29, 2008, 12:47:20 PM #2 Last Edit: August 29, 2008, 12:50:58 PM by Ferguson
4500 fra oslo til La Coruna med SAS fra Oslo( tur retur assテ・)

Virker som Spanair samarbeider med SAS. Var like dyrt der, dog fra Bergen ???
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

HansaInferno

Det er jo pissedyrt. Noen storbyer i nテヲrheten som kan gjテクre turen billigere?
Breiflabben, baby!

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Seeteufel

Disse to trテ・dene er nテ・ slテ・tt sammen.

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

Landテ・sKongen

spanair tilhテクrer "star alliance" og det gjテクr ogsテ・ sas. sas eier vel en del av spanair. Det er ikke langt fra santiago til coruna.
som jeg skrev i en annen trテ・d sテ・ gテ・r det an テ・ fly med Iberia direkte fra London til coruna (1500 kr). Sテ・ gjelder det bare テ・ finne en billig billett til london.

KEO

Meget rimelig fra stansted:

400 kr tur retur til Santiago ca 80 km utenfor La coruna.

sテ・ er det mange mテ・ter テ・ komme seg til Stansted pテ・. men at du kan fテ・r en reise med opphold for rundt 3500 er mulig.

Ryanair
Nu kテクr vi!

Xminator


Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

KEO

Nu kテクr vi!

Kruxleiven

Porto er "bare" 299 km unna. Kanskje en mulighet det? Vigo er ogsテ・ i nテヲrheten, men det er vel tvilsomt om det er noen billige flights dertil.

Ferguson

Quote from: Landテ・sKongen on August 29, 2008, 13:01:41 PM
spanair tilhテクrer "star alliance" og det gjテクr ogsテ・ sas. sas eier vel en del av spanair. Det er ikke langt fra santiago til coruna.
som jeg skrev i en annen trテ・d sテ・ gテ・r det an テ・ fly med Iberia direkte fra London til coruna (1500 kr). Sテ・ gjelder det bare テ・ finne en billig billett til london.


Ahhhh, det forklarer jo en del :) Men tror du skal leite lenge etter billig billett til London. 1850 fra bergen til gatwick(tur retur). 1900 med Norwegian samme plass. Blir stress iallefall hvis det ikkje er fra gatwick. Blir dessuten nesten like dyrt ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

SKBMiller

Quote from: SKBMiller on August 29, 2008, 12:52:17 PM
Ingen grunn til テ・ bestille tur selv her gutter. Snart kommer nok denne meldingen pテ・ brann.no:

Brann jobber for テ・ skaffe charterfly til denne kampen, mer informasjon kommer innen kort tid!


Brann.no - "Vi holder pテ・ テ・ sjekke priser for charterfly til bortekampen og hテ・per テ・ fテ・ svar i lテクpet av helgen!"




Landテ・sKongen

Quote from: Ferguson on August 29, 2008, 13:45:39 PM
Quote from: Landテ・sKongen on August 29, 2008, 13:01:41 PM
spanair tilhテクrer "star alliance" og det gjテクr ogsテ・ sas. sas eier vel en del av spanair. Det er ikke langt fra santiago til coruna.
som jeg skrev i en annen trテ・d sテ・ gテ・r det an テ・ fly med Iberia direkte fra London til coruna (1500 kr). Sテ・ gjelder det bare テ・ finne en billig billett til london.




Ahhhh, det forklarer jo en del :) Men tror du skal leite lenge etter billig billett til London. 1850 fra bergen til gatwick(tur retur). 1900 med Norwegian samme plass. Blir stress iallefall hvis det ikkje er fra gatwick. Blir dessuten nesten like dyrt ;)


Det kommer jo til テ・ koste litt ja. Tror du mテ・ vente lenge hvis du satser pテ・ テ・ komme deg fra bergen til coruna for under tusen lappen, for テ・ si det sテ・nn.

Exim

Quote from: Ferguson on August 29, 2008, 12:47:20 PM
4500 fra oslo til La Coruna med SAS fra Oslo( tur retur assテ・)

Virker som Spanair samarbeider med SAS. Var like dyrt der, dog fra Bergen ???


SAS eier Spanair...

Hテ・per det blir en del som reiser nedover... :)

Edit; Sテ・ ikke Landテ・sKongens innlegg, ikke meningen og repetere topicen!


tj00m

Hテ・per brann klarer テ・ kapre en chartertur, mange burde ta turen, det gikk nett opp for meg at det er i hテクstferien! Da ble det plutselig aktuellt!
Brann Bergens Stolthet!

Northside

Sテクker og sテクker, men finner ikke noe spesielt billig...

Noen tips?

Fikk vite av en spansjol at tog koster 93 euro t/r fra Madrid. Var visst bare to avganger om dagen. Han anbefalte buss derfra.

Superjack

Bortekampen fテ・r vel i hテクstferien, sテ・ om noen har anledning og fri sテ・ vil jeg anbefale テ・ fly f.eks til Bilbao eller Madrid og leie en bil, og kjテクre. Veldig fint nord i Spania... Ta en ferie!
Brannsupporter.

AFA

Ryanair er vel det beste selskapet pテ・ pris.

Du kan fly fra Torp til Santiago via London, Frankfurt eller Barcelona med Ryanair. Jeg vurderer テ・ fly til Barcelona onsdag 1.okt fテクr fly til Santiago torsdag. Retur blir via London fredag med ca 6timer venting pテ・ Stansted.

Fly utgiftene blir ca 2000kr totalt (mulig de tar noe ekstra for betaling av reisen med visa). Blir jo selvsagt litt dyrere med hotell og reise t/r Bergen - Oslo.

Ser ogsテ・ muligheten til テ・ vテヲre igjen i London den helga for テ・ fテ・ med en god bit fra Premier League :)

HansaInferno

Kunne vテヲrt fett med et par dager i Madrid. Om kampen gテ・r midt i hテクstferien sテ・ er det vel duket for litt ekstra folk til denne kampen?!
Breiflabben, baby!

osoerli

September 02, 2008, 22:21:30 PM #22 Last Edit: September 03, 2008, 08:59:09 AM by osoerli
Dテ・ var turen bestillt.  Har ikkje is i magen til テ・ venta om Brann ordnar charterfly.
1.okt Bergen-Oslo-London Hr (SAS) 08:05-12:05
London Hr-la Coruna (www.clickair.com) 17:15-20:15
4.okt la Coruna-London Hr (clickair) 15:05-16:05
London Gw-Bergen (SAS) 20:35-23:35
Totalt kr 3750,-
Ikkje dritbillig, men eg slepp overnatting i London
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

sabu

En genial mテ・te テ・ finansiere turen pテ・. Sett alle pengene pテ・ Deportivo i fテクrste kamp, sテ・ fiansierer man greit returoppgjテクret. Det eneste negative er at prisene sikkert har テクkt.

Xminator

Nテ・ er ikke det sテ・ veldig genialt. Blir neppe for hテクy odds pテ・ deportivo-seier, men grei rente blir det, og borteturen blir plutselig dyr for deg om Brann vinner. Og da er jo borteturen ogsテ・ blitt mye mer intressant...

The Boss

1,90 pテ・ Deportivo er vel ok? 90 % rente kan eg leve med hvertfall ;)

weirus

テ・ssn er overnattingsmuligheter/priser?
ser alle her regner kun med fly til en forholdsvis billig penge, men skal alle sove pテ・ en benk i parken?(evt drikke seg snydens og kubbe pテ・ stadion)
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

osoerli

Quote from: Northside on August 29, 2008, 20:01:07 PM
Sテクker og sテクker, men finner ikke noe spesielt billig...

Noen tips?

www.clickair.com er ganske billig London Hr-laCoruテアa, Barcelona-laCoruテアa, Barcelona-Santiago, London Gw-Vigo og Barcelona-Vigo.
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

osoerli

Quote from: weirus on September 03, 2008, 14:11:06 PM
テ・ssn er overnattingsmuligheter/priser?
ser alle her regner kun med fly til en forholdsvis billig penge, men skal alle sove pテ・ en benk i parken?(evt drikke seg snydens og kubbe pテ・ stadion)

Har funne eindel billige Hostel.  F.eks Hostal Palacio, Hostal Santa Catalina, La Alianza Hostel og Hostal Mara.  Under 200kr for enkeltrom hos nokon av dei.
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

osoerli

Eg har booka rom pテ・ Hostal Santa Catalina.  26 euro for enkeltrom.
Dama snakka berre spansk sテ・ det var litt slitsomt テ・ booka.
Anar ikkje om frukost er med.
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

Nixon

http://www.riazorhotel.com/

Dette hotellet er litt dyrere enn hostellet til osoerli. Koster 300 kroner per person per natt i dobbeltrom. Men beliggenheten er veldig bra pテ・ stranden, et lite steinkast fra hjemmebanen til Deportivo...

Rテクd makt pテ・ Hansa

Landテ・sKongen

coruna er en kjempefin by, men hvis du tror du kan meske deg pテ・ stranden i oktober sテ・ tror jeg du blir skuffet. Det er selvsagt varmere klima der enn her hjemme  men coruna er ikke mallorca akkurat(klimamessig). Men en kjempefin by sテ・ du fテ・r sikkert en flott tur.

Nixon

He he, jeg mesker meg ikke sテ・ mye pテ・ strender selv midt pテ・ sommeren. Men havutsikt er havutsikt uansett temperatur!:)
Rテクd makt pテ・ Hansa

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Klaus_Brann

Ja, det kom overraskende pテ・.
Den dagen Brann faktisk klarer テ・ ordne chartertur er det sikkert fテ・ som kommer til テ・ dra, fordi de fleste allerede har fikset tur pテ・ egenhテ・nd, og Brann mテ・ seg nテクdt til テ・ avlyse turen allikevell grunnet for fテ・ pテ・meldte.
Det har gテ・tt i arv i fra far og til sテクnn, har du fテクrst falt i gryten, sテ・ er det ingen bテクnn!

BBB-Tony

Problemet med en slik tur hadde antagligvis vært at den ble dyr i fohold til det mangen er villig å betale. Å fikse reise på egen hånd er mann ikke avhengig av å holde andres tidsskjema, og mann kan ordne det billigere i mangen av tilfellene.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 テ・r.

krテクvel vellevold

Jeg tror at det ville reist flere til Marseille (og flere andre steder i e-cup ogsテ・) om Brann IKKE annonserte at de "kanskje kom til テ・ arrangere charter". For da venter folk med egne reiseprosjekt, og nテ・r Brann da endelig opplyser om at det ikke blir charter, sテ・ er det for seint テ・ fテ・ tak i noenlunde billige flybilletter.
Legg ned hele klubben!

vebo

Ja, det er ikke fテクrste gang de annonserer det. Mテ・ innrテクmme at jeg er en av dem som har tenkt det selv.
Tiocfaidh テ。r lテ。

Nixon

Brann, som stort sett bruker charter til kamper i utlandet, pluss at de en god del ganger har sjekket mulighet for supporterturer, burde etterhvert fテ・ en viss innsikt i charterprisene. Det burde nテ・ vテヲre rimelig klart at de ikke kan konkurrere med de mange alternative man har til テ・ kjテクpe billige flybilletter.
Rテクd makt pテ・ Hansa

Tobey

Er det kun jeg som ikke finner noe som helst eller? kan de som har bestilt linke oss andre?
"Snart vet hele Europa kem vi テゥ" Rennes 07.

osoerli

September 11, 2008, 16:34:08 PM #41 Last Edit: September 11, 2008, 16:37:51 PM by osoerli
Quote from: Tobey on September 11, 2008, 14:15:25 PM
Er det kun jeg som ikke finner noe som helst eller? kan de som har bestilt linke oss andre?

Som eg har nemnt lenger oppe i tråden reiser eg:
1.okt Bergen-Oslo-London Hr (SAS) 08:05-12:05
London Hr-la Coruna (www.clickair.com) 17:15-20:15
4.okt la Coruna-London Hr (clickair) 15:05-16:05
London Gw-Bergen (SAS) 20:35-23:35
Totalt kr 3750,-
http://www.aena.es/csee/Satellite?pagename=Home
Velg a Coruña (eller Santiago) på Aeropuertos Aena.
Click på kartet Destinos.  ei liste med desinasjonar og linkar til flyselskap kjem fram.
Tilsvarande www.avinor.no velg flyplass Bergen, klikk på direkteruter.
Så gjeld det berre å koble desse.
Via London er nok det billegaste uansett selskap.  Då snakkar me altså Norwegian, sas, Sterling, eller BA til London.  Og Click Air til La Coruna eller Ryan Air til Santiago.  Ver forberedt på å bytte flyplass i London.  Alternative flyplassar i andre enden er Vigo og Asturias, men då snakkar me nok leigebil.  Alternativt går det også å fyka via Madrid, Barcelona (La Coruna), eller  Frankfurt, Paris, Madrid, Barcelona (Santiago)
Håpar dette var til litt hjelp.  Skrik ut om du treng noko meir konkret.
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

rテクdesk

Noen som vet om det kommer mange fra Deportivo til Bergen?
oen mテ・ gテ・...!


dudo

Dテヲven. Jeg synes Brann bテクr kreve den samme prisen av deres supportere. (Dog er det gjerne i seneste laget. Kanskje vi kunne kommet med en "komme inn porten"-avgift?)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

mobli

Flyr Heathrow-La Coruna 1. oktober og retur 3. oktober.
Skal bo pテ・ Husa Center.
Hvor skal andre bo?

krテクvel vellevold

Quote from: osoerli on September 17, 2008, 00:32:48 AM
55 Euro!

http://www.brann.no/index.php?mapping=303



Ut i fra billettprisene til denne kampen, betyr det at i har fテ・tt plasser テクverst pテ・ langsiden.
Legg ned hele klubben!

dELiRiUm

September 17, 2008, 21:01:17 PM #47 Last Edit: September 19, 2008, 16:08:44 PM by dELiRiUm
Skal bo her:

http://www.spain-hoteles.com/a_coruna/a_coruna_hotel_melia_maria_pita.htm

Heathrow - La Coruテアa 1 okt, retur 3. okt
Reiser fra Bergen til London 30. sept.

HansaInferno

Breiflabben, baby!

osoerli

Quote from: sabu on September 03, 2008, 01:03:09 AM
En genial mテ・te テ・ finansiere turen pテ・. Sett alle pengene pテ・ Deportivo i fテクrste kamp, sテ・ fiansierer man greit returoppgjテクret. Det eneste negative er at prisene sikkert har テクkt.

Hテ・par ikkje du satsa mykje pテ・ dette.
KUNSTGRAS ?? GLテ郎M DET !!

Go Up